• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

راهنمای خرید 30 مدل بهترین کفش کتانی مردانه اورجینال

  • ۳۵۵
راهنمای خرید 30 مدل بهترین کفش کتانی مردانه اورجینال

کفش کتانی چیست و انواع آن کدام اند؟ در این مقاله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نکاتی را که به هنگام خرید یک کتانی مردانه باکیفیت باید در نظر بگیرید را گردآوری کردیم.


پس از بیست سال خرید از برندهای معروف کفش، یک روز تصمیم گرفتم یک جفت کفش ورزشی به ارزش 250 هزارتومان از بازار خیابانی تهیه کنم. بعد از هشت سال، بیش از دو بار آنها را نپوشیدم. چرا؟ چون وقتی آنها را می‌پوشیدم احساس می‌کردم روی سنگ‌ریزه با پای‌برهنه راه می‌رم. مطمئنا هیچ کسی همچین چیزی را نمی‌خواهد. فرآیند پیدا کردن یک جفت کفش کتانی مردانه خوب چندین قسمت دارد و قیمت آن کم اهمیت‌ترین آن است.

حتما شما هم این جمله را شنیدید که پا قلب دوم آدم است. پس در هنگام خرید به قلب دوم خود احترام بگذارید و بجای خرید هر کفشی که ممکن است مناسب پای شما نباشد با اطلاعات کامل و دانستن ویژگی‌های یک کفش خوب به سراغ خرید آن بروید. از جمله پرطرفدارترین کفش‌های مردانه نوع کتانی آن می‌باشد که قصد داریم در این مطلب به شما تمامی نکات لازم برای خرید یک کتانی خوب و مناسب پای شما را معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر آن در آخر همین مطلب لیستی از بهترین کفش کتانی مردانه اینترنت توسط متخصصین ما جمع آوری شده که می‌توانید به آن‌ها هم نگاهی بیندازید.

کفش کتانی چیست؟

نخستین بار ایده ساخت کفش ورزشی به وسیله یک مخترع آمریکایی به نام چارلز گودیر به ثبت رسید. وی به وسیله جوش اکسیژن لاستیک، کفش درست نمود. اولین تولید تجاری کفش ورزشی ایران، در سال ۱۲۷۹ خورشیدی، توسط چند شرکت کوچک تولید مواد لاستیکی، از بازیافت لاستیک‌های دوچرخه، صورت پذیرفت.

کفش ورزشی، کفش کتانی یا اسنیکرز پوششی برای پای انسان است که به‌طور عمده برای ورزش، تمرینات بدنی و دیگر فعالیت‌های فیزیکی طراحی شده‌اند، اما برای استفاده روزمره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. بخش زیرین این نوع کفش اغلب از لاستیک طبیعی یا مصنوعی و قسمت بالایی نیز از مواد چرمی یا مصنوعی ساخته می‌شود.

انواع کفش کتانی را بشناسید:

به طور کلی کفش‌های کتانی به چهار دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه به معرفی این چهار دسته می‌پردازیم:

انواع کفش کتانی را بشناسید

1- کتانی ساق‌کوتاه: یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کتانی می‌باشد که اغلب برای استایل‌های روزمره و ساده به کار می‌رود. رویه این کفش پارچه‌ای و تخت بیرونی آن از جنس پلاستیک بوده و در حین راه رفتن یا دویدن به کاربر احساس پابرهنه بودن می‌دهد. دیده شدن مچ پا و پوشیدن جوراب بدون ساق، نکته کلیدی در به کار بردن کتانی ساق کوتاه در استایل مردانه و زنانه است. چرا که این کفش ورزشی با طراحی خاص و منحصربه‌فردی که دارد، باید به مرکز توجه استایل خیابانی تبدیل شود.

2- کتانی ساق‌متوسط: این مدل کتانی‌ها از آن دسته از کتانی‌هایی هستند که جذابیت بسیار بالایی دارند. برای داشتن استایل جذاب این کتانی‌ها بسیار مناسب هستند از گذشته تا به امروز طرفداران خاص خود را داشته و در انواع رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. این مدل کتانی را می‌توان هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها پیشنهاد کرد همچنین این مدل کتانی‌ها قیمت‌هایی منصفانه دارند و تولیدکنندگان ایرانی کتانی این محصولات را به خوبی تولید می‌کنند.

3- کتانی ساق‌بلند: کتانی‌های ساق بلند یکی از کتانی‌هایی هستند که افراد خاص از آن‌ها استفاده می‌کنند یعنی اینکه کسانی‌ها با استایل‌های خاصی ست می‌شوند و افراد خاصی علاقه به این استایل‌ها دارند. این کتانی‌ها که کتانی‌های بسکتبالی نیز معروف هستند از انواع کتانی‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را با استایل‌های خیابانی ست کرد. این کتانی‌ها با لباس‌های خیلی ساده و اسپرت ست می‌شوند و بعضی افراد پوشیدن این نوع کتانی‌ها را برای روزمره خود دوست دارند. شرکت نایک یکی از شرکت‌هایی است که کتانی‌های ساق بلند را به خوبی تولید می‌کند اگر قصد خرید کتانی ساق‌بلند را دارید پیشنهاد می‌کنیم از محصولات شرکت نایک دیدن کنید.

4- کتانی ورزشی: کتانی‌هایی هستند که به طور عمده برای ورزش و تمرینات بدنی استفاده می‌شود اما استفاده روزمره از آن‌ها بسیار شایع است. جنس بخش زیرین این کتانی‌ها اغلب از پلاستیک طبیعی یا مصنوعی می‌باشد و قسمت‌های بالایی آن نیز از مواد چرمی یا مصنوعی ساخته می‌شود. اگر شما هم مثل من به دنبال استایل اسپرت هستید کتانی‌های ورزشی می‌توانند یکی از جذابیت‌های استایل‌های اسپرت باشند. کتانی های ورزشی را می توانید در طول سفر، پیاده روی، گردش های دوستانه، طبیعت گردی و غیره استفاده کنید این کتانی ها علاوه بر زیبایی خاص پای شما را نیز کمتر خسته می‌کنند.

در هنگام خرید کفش کتانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

بسیاری از مردم کفش‌ها را بر اساس ظاهر یا قیمت خریداری می‌کنند، اما بعد از مدتی، وقتی شروع به پوشیدن آن‌ها به طور منظم می‌کنند، در نهایت به خود آسیب می‌رسانند. دلیل آن هم این است که هر فرد باید باتوجه به کاربرد، استایل و شکل پای خود کفش انتخاب کند.

بر اساس کاربرد کتانی انتخاب کنید.

ابتدا باید مشخص کنید که کفش را برای کجا و چه کاربردی می‌خواهید استفاده کنید. در یک محیط رسمی می‌خواهید از آن استفاده کنید؟ آیا استفاده در باشگاه به آنها نیاز دارید؟ یا ترجیح می‌دهید با کتانی‌های خود به دویدن صبحگاهی بروید؟

راهنمای خرید کفش کتانی مردانه اورجینال

کفش‌های رسمی مانند آکسفورد و دربی برای محیط‌های رسمی و عروسی‌ها مناسب‌تر هستند. آن‌ها شیک و راحت هستند، اما به گونه‌ای طراحی نشده‌اند که راحتی کفش‌های ورزشی را داشته باشند. به طور مشابه، کفش‌های کتانی بسیار راحت هستند. مخصوص فعالیت‌های ورزشی مثل دویدن طراحی شدن و مناسب مجالس رسمی نمی‌باشند.

اگر فردی درونگرا هستید که هفته‌ای یک بار بیرون می‌رود، برای خرید یک جفت کفش که بسیار راحت است اما ظاهر خوبی ندارد، خود را به زحمت نیندازید. اما اگر کسی هستید که هر روز برای رفتن به سر کار کفش می‌پوشد یا به طور روزانه در مهمانی‌ها و مراسم شرکت می‌کند، باید به راحتی بیشتر از ظاهر اهمیت دهید.

به سایز کفش توجه کنید.

یک کفش مناسب باید در اطراف پاشنه شما احساس راحتی داشته باشد، بدون اینکه لیز بخورد. یک کفش دویدن یا پیاده‌روی باید فضای زیادی برای تکان دادن انگشتان پا داشته باشد. در هنگام خرید کتانی ورزشی سایز کفش را بالاتری از کفش‌های معمولی خود انتخاب کنید، زیرا پای شما در هنگام دویدن بسیار پویاتر از زمانی است که راه می‌روید. برای دوچرخه‌سواری، کفش‌های شما باید به‌خوبی جا بیفتند اما با فضای کافی برای پنجه پا. هر کفش ورزشی که می‌خرید باید از انگشت شست پا تا نوک کفش حدود 1 الی 2 سانتی متر فضا داشته باشد.

عرض کفش به اندازه طولش مهم است ولی بیشتر اوقات نادیده گرفته می‌شود. هنگامی که کفش را می‌پوشید نباید کناره‌های آن از فرم اصلی خارج شوند. اگر پای شما به کناره کفش فشار وارد می‌کند کفش برای شما باریک است و باید کفش‌های پهن‌تر را امتحان کنید.

اگر سایز یک پایتان از دیگری بزرگ‌تر است، کفش را براساس پای بزرگ‌تر انتخاب کنید. هنگام انجام فعالیت نباید هیچ فشاری احساس کنید. اینکه در بزرگسالان سایز پاها تغییر نمی‌کند، یک باور غلط می‌باشد. در واقع، به مرور زمان سایز پاها تغییر می‌کند؛ بنابراین، سالی دو مرتبه پاهای خود را اندازه بگیرید. البته بین مارک‌های مختلف سایزها متفاوت می‌باشد؛ پس بر اساس مارک مورد نظرتان سایز پاهایتان را بشناسید.

شکل کفش باید شبیه پای شما باشد.

پای شما دقیقاً مانند اثر انگشت منحصر به فرد است. اگر کفشی انتخاب کنید که با آناتومی پای شما همخوانی نداشته باشد می‌تواند شما را در معرض آسیب قرار دهد. شکل کفش باید شبیه پای شما باشد تا بهترین تناسب را داشته باشد. در واقع کفش کتانی باید از روی پای شما نقشه برداری شده باشد. در هنگام خرید به داخل کفش نگاهی بیندازید و ببینید قسمت پنجه کتانی باریک است یا پهن، کناره کفش قوس دارد یا نه و هر چیز دیگری که فکر می کنید برای راحتی پای خود در کفش کتانی به آن نیاز دارید. آگاهی از انحنا و فرم پاها در انتخاب کفش راحت، نقش مهمی ایفا می‌کند. البته بیشتر مارک‌های معروف کفش‌هایی تولید می‌کنند که برای انواع پاها مناسب باشد.

کتانی مردانه اورجینال

وقتی که کفش را پوشیدید باید در آن احساس راحتی داشته باشید و هیچ قسمت از کفش پای شما را نزند. یکی از راه‌های کلیدی برای ارزیابی اینکه آیا کتانی برای شما مناسب است یا خیر این است که پس از امتحان کردن آن، به احساس خود توجه کنید. آیا در حین یا بعد از دویدن تاول یا کبودی در اطراف انگشتان پایتان به وجود آمده است؟ آیا در قسمت ساق پا یا زانوی خود احساس درد می‌کنید؟ همه‌ی این موارد را مورد ارزیابی قرار دهید.

راحتی مهم‌تر از زیبایی!

برخی از افراد به ظاهر کفش بیش از هر چیز توجه می‌کنند. یکی از متخصصان کفش ورزشی می‌گوید اغلب ورزشکارانی که یک کفش را فقط به خاطر ظاهر آن می‌خرند، بعد از چند ماه بازمی‌گردند و می‌گویند کفش پای آن‌ها را اذیت می‌کند. پس پیش از ظاهر به اندازه و راحتی کفش ورزشی توجه کنید. برخی از کفش‌ها به قدری راحت و بی صدا هستند که شما حس می‌کنید دارید تو فضا و یا روی ابرها راه می‌روید. این کفش‌ها برای اهداف خاصی طراحی شده‌اند و مناسب دویدن در یک پارک نیستند. مثلا پوشیدن این کفش‌ها برای افرادی که پاشنه درد دارند، می‌تواند مناسب باشد. اما کسانی که مچ پاهایشان به راحتی پیچ می‌خورد، به هیچ وجه نباید از این نوع کفش‌ها استفاده کنند.

انعطاف پذیری کفش را بررسی کنید.

اگر کفش شما انعطاف‌پذیری مناسبی نداشته باشد ممکن است سبب دردهایی در ناحیه تاندون آشیل یا عضلات پشت ساق شود. انعطاف‌پذیری در کفش‌های دویدن نسبت به کفش‌های پیاده‌روی اهمیت بیشتری دارد. درواقع حرکاتی نظیر خم شدن پنجه‌ی پا، باعث وارد آمدن فشار بیشتری در این ناحیه از کفش شما خواهد شد. به همین دلیل باید از کفش‌هایی استفاده کنید که انعطاف‌پذیری زیادی داشته باشند. یک راه ساده برای تشخیص میزان انعطاف‌پذیری کفش نگه داشتن پاشنه و خم کردن پنجه روی زمین است. در صورتی که کفش اجازه دهد پای شما همانند زمانی که بدون کفش است خم شود، این کفش انعطاف‌پذیری مناسبی دارد.

کفش سبک یا سنگین؟

شگفت انگیز است که وزن کفش شما چقدر می‌تواند تفاوت ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر به دنبال کفش دویدن هستید، ممکن است فکر کنید 100 گرم اضافی چیزی را تغییر نمی‌دهد. اما مدت زمانی که بگذرد متوجه خواهید شد که آن مقدار کم چقدر بر عملکرد شما تاثیر می‌گذارد. این مسئله در کفش‌های دویدن و پیاده‌روی اهمیت بالاتری دارد. کفش پیاده‌روی و دویدن معمولا باید وزنی بسیار سبک داشته باشد تا قدم زدن یا دویدن را برای شما راحت‌تر کند. با توجه به اهمیت این موضوع در ساخت بیشتر این کفش‌ها از موادی استفاده می‌شود که سبک باشند.

تحت تاثیر دیگران قرار نگیرید!

یک جفت کفش را فقط به این دلیل نخرید که دیگران آن را می‌خرند. سبک خود را پیدا کنید، چیزی که نیاز شما را حل می‌کند و روی آن سرمایه گذاری کنید. وقتی صحبت از چیزی شخصی مانند کفش می‌شود، فقط به این دلیل که یک بازیگر آن را دارد یا اینفلوئنسر مورد علاقه شما آن را پیشنهاد می‌کند، آن را نخرید.

کفش کتانی مردانه

برخی از کفش‌های فوق‌العاده وجود دارند که به نظر نمی‌رسد کسی به آن‌ها علاقه‌مند باشد، زیرا آنها بخشی از تبلیغات نیستند. پس از خود بپرسید چرا آنها را می‌خرید؟ آیا آنها برای سلیقه شما خیلی زرق و برق دار هستند؟ یا آیا آنها در واقع نیاز شما را برآورده می‌کنند و کمد لباس شما را تکمیل می‌کنند؟

به قیمت و مارک کفش توجه کنید.

یک کفش باکیفیت و مناسب دویدن، نسبتا گران قیمت می‌باشد و البته به منظور سلامت پا، ارزش خرید آن را خواهد داشت. کفش کتانی که با کیفیت بالا تولید شود معمولا به همان نسبت قیمت بالاتری نیز دارد. یک کفش ورزشی ارزان هیچ گاه نمیتواند عملکردی به خوبی یک کفش کتانی مارک‌دار و گران قیمت باشد. پس بهتر است ارزش کفشی را که می‌خرید بدانید و هم بدانید پولی که برای خرید کفش خود خرج میکنید چقدر ارزش آن را دارد.

عمر مفید کفش چقدر است؟

کفش‌ها عمر محدودی دارند و متأسفانه خیلی زود فرسوده می‌شوند. فهمیدن عمر مفید یک کفش در مدت زمان کوتاه سخت است و شاید اطلاعاتی در مورد آن نتوانید پیدا کنید، اما دانستن عمر مورد انتظار یک کفش می‌تواند در تعیین سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری شما در خرید یک کفش برند مفید باشد. علاوه بر این، فرسودگی کفش‌ها، می‌توانند شما را بیشتر در معرض آسیب قرار دهند، بنابراین اگر پای شما پس از پوشیدن کفش آسیب دیده است به این معنی است که عمر مفید کفش شما رو به اتمام است. تقریبا به طور میانگین بعد از 550 تا 650 کیلومتر دویدن، کفش جدیدی باید خریداری کرد. به عبارتی دیگر، به محض اینکه پشت کفش مستهلک شد و یا اینکه در پاهای تان احساس خوبی نداشتید، کفش باید تعوض شود.

خرید کفش اسپرت مردانه

به خصوص در مورد کفش‌های ورزشی باید بیشتر به این مورد توجه کنید چرا که کفش‌های ورزشی به دلیل کارایی متفاوتی که دارند زودتر از کفش‌های معمولی فرسوده می‌شوند. اگر از فروشگاه اینترنتی کفش می‌خرید، حتماً از کارشناسان آن فروشگاه در مورد عمر مفید کفش سوال بپرسید، یا نظرات آنلاین کاربران و ورزشکاران باتجربه را جستجو کنید تا متوجه شوید که چقدر می‌توانید از کفش‌های خود انتطار استفاده داشته باشید.

چگونه کفش تقلبی را تشخیص بدهیم؟

مراقب کفش‌های تقلبی باشید. امروز محصولات تقلبی در بازار خیلی زیاد شده‌اند و شما باید هنگام خرید چه حضوری و چه اینترنتی مراقب باشید و خیلی دقت کنید تا سرتان کلاه نرود. به جعبه کفش و کیفیت برچسب نگاه کنید، برچسب‌های داخل کفش‌ها را بررسی کنید، درباره محل قرارگیری برچسب برند، تاریخ عرضه، SKU کفش، اطلاعات کسب کنید.

ویژگی‌های خاص کفش‌ها را بشناسید.

  • جذب شوک: کفش‌های دارای این قابلیت، فشارهای وارده به کف پا را کاهش داده و مانع از خستگی در هنگام فعالیت می‌شود. لژ بکار رفته در پاشنه کفش پا را در هنگام برخورد با زمین در هنگام راه رفتن محافظت می‌کند. بیشتر کفش‌های ورزشی لژ دارند ولی کفش‌های پیاده روی در قسمت پاشنه لژ بیشتری دارند.
  • قوس: زیره‌ی کفش پیاده‌روی و دویدن باید دارای قوس‌هایی در ناحیه‌ی میانی باشد تا فشار حاصل از ضربات وارد شده به کفش را کمتر به پا منتقل کند. نکته مهم در انتخاب کفش این است که مانند لباس سایز درج شده روی آن مهم نمی‌باشد و طوری که کفش در پا قرار می‌گیرد اهمیت بیشتری دارد.
  • تنفس: تنفس خوب کفش با گردش هوای بیشتر در بخش داخلی، علاوه بر تعرق کمتر پا، به خنک ماندن سطح پوست کمک زیادی خواهد کرد. گردش هوا در کفش‌هایی که رویه‌ی پارچه‌ای و بخصوص چرم دارند معمولا بیشتر از سایر کفش‌ها است. چرا که منافذ موجود بین الیاف باعث گردش هوای بیشتر در بخش داخلی خواهد شد.
  • تعادل: در کفش‌های پیاده روی بخشی وجود دارد که از چرخیدن پا جلوگیری می‌کند. پیاده روی طولانی باعث چرخیدن پا به داخل یا بیرون می‌شود که حرکتی طبیعی است ولی ممکن است باعث آسیب رسیدن به پا یا درد شود.

فناوری‌های موجود در برندهای معتبر جهان:

به عنوان یک دونده معمولی، ممکن است مانند یک دونده حرفه‌ای به تکنیک‌ها توجه نکنید. اما آگاهی از فناوری‌هایی که برندهای کفش از طریق محصولات خود معرفی می‌کنند، موضوع مهمی است. بعضی از این فناوری‌ها عبارت اند از:

1- تکنولوژی Boost در کفش‌های آدیداس:

تکنولوژی Boost در کفش‌های آدیداس

این تکنولوژی در ساخت لایه‌ی میانی کفش‌های ورزشی به کار می‌رود و باعث کاهش میزان فشار وارد شده به پا می‌شود. عملکرد این تکنولوژی به این صورت است که در ساختار لایه‌ی میانی از ماده شیمیایی TPU یا ترموپلاستیک پلی‌اورتان استفاده می‌شود که با فشرده شدن به هم باعث افزایش میزان بازگشت انرژی به پا خواهد شد.

2- تکنولوژی Z Pump در کفش‌های ریباک:

تکنولوژی Z Pump در کفش‌های ریباک

به وسیله‌ی این تکنولوژی کفش می‌تواند به شکلی مطلوب قالب پا شود. کفش‌هایی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند دارای منفذی با درپوش هستند. با استفاده از این منفذ می‌توانید فضای مابین تودوزی و رویه کفش را باد کنید تا کفش به خوبی قالب پایتان شود. این موضوع تاثیر به سزایی در افزایش عملکرد ورزشکاران خواهد داشت.

3- تکنولوژی Flywire در کفش‌های نایکی:

تکنولوژی Flywire در کفش‌های نایکی

تکنولوژی Flywire برای قالب شدن بهتر کفش در پا به کار می‌رود.کفش‌هایی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند، کابل‌هایی در طرفین خود دارند که باعث خواهند شد کفش پا را به خوبی دربرگیرد. همچنین از این تکنولوژی در قسمت رویه‌ی برخی کفش‌ها هم استفاده می‌شود که باعث ایجاد وزنی سبک‌تر در کفش خواهد شد.

4- تکنولوژی Endofit در کفش‌های سالومون:

تکنولوژی Endofit در کفش‌های سالومون

تکنولوژی EndoFit با تمرکز بر ایجاد حسی بهتر در زمان به پا داشتن کفش، برای محصولات سالومون در نظر گرفته شده است. کفش‌هایی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند تودوزی شبیه به جوراب دارند که کمک خواهد کرد در زمان پوشیدن این کفش‌ها راحتی بیشتری داشته باشید.

5- تکنولوژی Micro G در کفش‌های آندر آرمور:

تکنولوژی Micro G در کفش‌های آندر آرمور

این تکنولوژی بیشتر در ساخت لایه‌ی میانی کفش‌های ورزشی آندر آرمور به کار می‌رود. لایه‌ی میانی کفش‌هایی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند دارای ساختاری از جنس فوم است که علاوه بر ایجاد وزنی سبک در کفش، ضربات وارد شده از کف را کمتر به پا منتقل می‌کند. این تکنولوژی همچنین به افزایش انعطاف‌پذیری در زمان ورزش کمک زیادی خواهد کرد.

6- تکنولوژی Go Pillars در کفش‌های اسکچرز:

تکنولوژی Go Pillars در کفش‌های اسکچرز

در ساخت محصولات شرکت اسکچرز از این تکنولوژی‌ استفاده می شود که باعث افزایش میزان راحتی در زمان استفاده شود. لایه‌ی میانی کفش‌هایی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند دارای ستون‌هایی از جنس فوم است که با کاهش فشار‌های وارد شده از کف به پا، باعث راحتی بیشتری خواهند شد. همچنین این میله‌های فومی در لایه‌ی میانی کفش به گونه‌ای قرار داده شده که کمترین میزان فشار به پاشنه‌ی پا وارد شود.

بطور کلی در هنگام خرید کفش به این چند نکته توجه داشته باشید:

  • بعدازظهر کفش بخرید، چراکه پاهایتان در طول روز متورم و بزرگ می‌شوند.
  • جوراب‌ها را با همان جنس و طولی که قصد دارید با کفش بپوشید، بپوشید.
  • به فروشنده اجازه دهید هر دو پای شما را اندازه گیری کند، سایزی را که متناسب با پای بزرگتر است بخرید.
  • هنگام ایستادن حتماً بین انگشت پا و لبه داخلی کفش حداقل 1 الی 2 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  • قبل از تایید، چند دقیقه با کفش‌ها راه بروید تا کیفیت کفی و جنس آن را بررسی کنید.
  • مواد دیگری مانند درزهایی که ممکن است در پیاده روی‌های طولانی باعث تحریک پاهای شما شوند را بررسی کنید.

نکاتی اضافی در مورد کفش‌های تریل رانینگ:

نکاتی در مورد خرید کفش‌های تریل رانینگ

تریل رانینگ به ورزشی می‌گویند که در آن دویدن در مسیرهای کوهستانی، جنگلی یا بر روی تپه‌ها انجام می‌شود. هنگام خرید کفش‌های تریل رانینگ، بررسی کنید که کفش از چه سطحی ساخته شده است. انواع مختلفی از کفش‌های تریل وجود دارد، مهم ترین چیز هنگام انتخاب یکی از آنها، درک انواع مسیرهایی است که قرار است در آن بدوید. پس وقتی به دنبال یک کفش تریل رانینگ هستید، باید در مورد مسیری که قرار است در آن بدوید اطلاعات داشته باشید. مسیرهای پیاده‌روی شما شنی یا صخره‌ای است؟ گل‌آلود است یا علفزار؟ هنگام آزمایش کفش‌های تریل، توجه داشتیم که روی چه سطحی کفش را تست کرده‌اید و برای چه سطوحی کفش را نیاز دارید.

نکاتی اضافی در مورد کفش‌های کوهنوردی:

نکاتی در مورد خرید کفش‌های کوهنوردی

سبک‌های مختلفی از کفش‌های کوهنوردی وجود دارد، از ساق کوتاه گرفته تا ساق بلند. به مقدار محافظتی که یک کفش کوهنوردی ارائه می‌دهد توجه کنید، پس هنگام خرید به این سؤالات پاسخ دهید: آیا کفش مقاوم است و از پایتان محافظت می‌کند؟ چه مقدار از مچ پایتان را می پوشاند؟ چسبندگی کفش کوهنوردی مهم است، به خصوص زمانی که از مسیری سنگریزه‌دار بالا می‌روید. هنگام تست کفش‌های کوهنوردی، توجه کنید که آیا کفی آن قابلیت کشش و چسبندگی کافی دارد یا خیر.

نکاتی اضافی در مورد کفش‌های دویدن:

نکاتی در مورد خرید کفش‌های دویدن

کفش‌های دویدن معمولا به دو دسته خنثی و پایدار تقسیم می‌شوند. کفش‌های پایدار دارای ویژگی‌های کنترل حرکت مانند فوم هستند که به جلوگیری از غلتش بیش از حد پای شما به داخل (حرکتی به نام پروناسیون) یا بیرون (حرکتی به نام سوپینیشن) در حین دویدن کمک می‌کند. کفش‌های خنثی آنهایی هستند که آن ویژگی های کنترل حرکت را ندارند. تحقیقات نشان می‌دهد همه ورزشکاران به کفش‌های پایدار نیاز ندارند، در واقع انتخاب اینکه به چه کفشی نیاز دارید همان‌طور که در بالای همین مطلب به آن اشاره کردیم به فرم پای شما بستگی دارد. به عنوان مثال کسی که صافی پا دارد ممکن است در کفش خنثی راحت‌تر از کفش پایدار بدود.

باتوجه به نکاتی که در بالای همین مطلب گفته شده، در ادامه ما لیست 30 مدل از بهترین کفش کتانی مردانه اورجینال سال با ضمانت بازگشت وجه و تحویل درب منزل را تقدیم شما می‌کنیم. این فهرست به طور مداوم در طول سال با عنوان "راهنمای خرید 30 مدل بهترین کفش کتانی مردانه اورجینال" به‌روزرسانی می‌شود. هدف ما این است که با هر بودجه‌ای که دارید شما را در جریان بهترین مدل‌های جدید کفش کتانی مردانه اورجینال قرار دهیم. این لیست توسط متخصصین ما از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی جمع آوری شده پس با خیال راحت خرید کنید.


1-کفش کتانی مردانه NIKE AIR ZOOM PEGASUS38

کفش کتانی مردانه تمام سفیدنایک NIKE AIR ZOOM PEGASUS38 مدل 3329

  • درجه کیفی کفش: کپی درجه بالا (HIGH COPY)
  • وزن تقریبی (هر لنگه کفش): 300 گرم
  • جنس رویه: مش
  • جنس‌زیره: PVC
  • رنگ: سفید
  • محصول کشور: ویتنام
  • قابلیت شستشو: بله
  • نحوه شستشو: ماشین لباسشویی با آب ولرم 40 درجه
  • آستر داخلی: بله
  • سال تولید: 1401
  • دارای کپسول فعال در قسمت پاشنه پا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


2-کفش کتانی مردانه NIKE AIR ZOOM PEGASUS38

کفش کتانی مردانه NIKE AIR ZOOM PEGASUS38

  • درجه کیفی کفش: کپی درجه بالا (HIGH COPY)
  • وزن تقریبی (هر لنگه کفش): 300 گرم
  • جنس رویه: مش
  • جنس‌زیره: PVC
  • رنگ: سفید
  • محصول کشور: ویتنام
  • قابلیت شستشو: بله
  • نحوه شستشو: ماشین لباسشویی با آب ولرم 40 درجه
  • آستر داخلی: بله
  • سال تولید: 1401
  • دارای کپسول فعال در قسمت پاشنه پا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


3-کفش کتانی مردانه NIKE AIR MAX SC MEN'S

کفش کتانی مردانه NIKE AIR MAX SC MEN'S

  • درجه کیفی کفش: کپی درجه بالا (HIGH COPY)
  • وزن تقریبی (هر لنگه کفش): 450گرم
  • جنس رویه: چرم‌مصنوعی
  • جنس‌زیره: EVA
  • رنگ: سفید و مشکلی
  • محصول کشور: ویتنام
  • قابلیت شستشو: خیر
  • نحوه شستشو: واکس زدن
  • آستر داخلی: بله
  • سال تولید: 1401
  • دارای کپسول فعال در قسمت پاشنه پا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


4-کفش کتانی مردانه NEW BALANCE 2002

کفش کتانی مردانه NEW BALANCE 2002

  • درجه کیفی کفش: کپی درجه بالا (HIGH COPY)
  • وزن تقریبی (هر لنگه کفش): 350گرم
  • جنس رویه: ساتن
  • جنس‌زیره: EVA
  • رنگ: مشکلی
  • محصول کشور: چین
  • قابلیت شستشو: بله
  • نحوه شستشو: ماشین لباسشویی با آب ولرم 40 درجه
  • آستر داخلی: بله
  • سال تولید: 1401
  • مناسب برای پیاده روی و ورزش های نیمه سنگین

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


5-کفش کتانی مردانه NIKE PEGASUS V10

کفش کتانی مردانه NIKE PEGASUS V10

  • درجه کیفی کفش: کپی درجه بالا (HIGH COPY)
  • وزن تقریبی (هر لنگه کفش): 250 گرم
  • جنس رویه: مش
  • جنس‌زیره: EVA
  • رنگ: مشکلی
  • محصول کشور: چین
  • آستر داخلی: بله
  • قابلیت شستشو: بله
  • نحوه شستشو: ماشین لباسشویی با آب ولرم 40 درجه
  • سال تولید: 1401
  • مناسب جهت استفاده روزمره و ورزش

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


6-کفش کتانی مردانه SALOMON | LAB

کفش کتانی مردانه SALOMON | LAB

  • درجه کیفی کفش: کپی درجه بالا (HIGH COPY)
  • وزن تقریبی (هر لنگه کفش): 300 گرم
  • جنس رویه: نبوک
  • جنس‌زیره: PVC
  • رنگ: مشکلی
  • محصول کشور: ویتنام
  • آستر داخلی: بله
  • قابلیت شستشو: بله
  • نحوه شستشو: شستشو با دست و آب سرد
  • سال تولید: 1401
  • مقاوم در برابر نفوذ آب

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


7-کفش کتانی مردانه SALOMON | LAB

کفش کتانی مردانه تمام مشکی سالومون SALOMON | LAB مدل 3315

  • کفش کتانی مردانه تمام مشکی سالومون
  • جنس رویه : TPU و پارچه ضد آب
  • جنس زیره : EVA تزریقی
  • دارای دوخت از داخل 
  • دارای آستر داخلی 
  • مقاوم در برابر نفوذ آب 
  • مناسب برای ورزش و پیاده روی های روزمره 
  • قالب کفش استاندارد میباشد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


8-کفش کتانی ساقدار NIKE AIRJORDAN

کفش کتانی ساقدار مشکی سفید نایک ایرجردن NIKE AIRJORDAN مدل 3314

  • کفش کتانی ساقدار مشکی سفید نایک ایرجردن
  • زیره ترمو عطری و PVC ژله ای 
  • رویه چرم مصنوعی 
  • دوخت از داخل
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول
  • قالب کفش استاندارد است

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


9-کفش کتانی مردانه NEW BALANCE 2002

کفش کتانی مردانه NEW BALANCE 2002

  • درجه کیفی کفش: کپی درجه بالا (HIGH COPY)
  • وزن تقریبی (هر لنگه کفش): 250 گرم
  • جنس رویه: ساتن
  • جنس‌زیره: EVA
  • رنگ: طوسی
  • محصول کشور: چین
  • آستر داخلی: بله
  • قابلیت شستشو: بله
  • نحوه شستشو: ماشین لباسشویی با آب ولرم 40 درجه
  • سال تولید: 1401
  • تهویه در تمامی نقاط کفش

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


10-کفش کتانی مردانه ADIDAS ZX 750

کفش کتانی مردانه ADIDAS ZX 750

  • کفش کتانی مردانه طوسی قرمز آدیداس
  • رویه پارچه ای و اشبالت و چرم مصنوعی
  • زیره EVA  و PVC
  • دارای دوخت از داخل ( اشتروبل ) 
  • دارای آستر داخلی
  • دارای کفی نیمه طبی 
  • مناسب برای استفاده روزمره و پیاده روی
  • قالب کفش استاندارد است

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


11-کفش کتانی مردانه ADIDAS ZX 750

کفش کتانی مردانه ADIDAS ZX 750

  • کفش کتانی مردانه طوسی سفید نارنجی آدیداس
  • رویه پارچه ای و اشبالت و چرم مصنوعی
  • زیره EVA  و PVC
  • دارای دوخت از داخل ( اشتروبل ) 
  • دارای آستر داخلی
  • دارای کفی نیمه طبی 
  • مناسب برای استفاده روزمره و پیاده روی
  • قالب کفش استاندارد است

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


12-کفش کتانی مردانه NIKE AIR FORCE 1

کفش کتانی مردانه NIKE AIR FORCE 1

  • کفش کتانی مردانه نیم ساق طوسی زیر سفید
  • رویه سوییت
  • زیره EVA
  • دوخت از داخل
  • دای آستر داخلی
  • کفی نیمه طبی
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول
  • قالب کفش استاندارد است

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


13-کفش کتانی مردانه NIKE AIR FORCE 1

کفش کتانی مردانه نیم ساق مشکی زیر سفید NIKE AIR FORCE 1 مدل 3316

  • کفش کتانی مردانه نیم ساق  مشکی زیر سفید
  • رویه سوییت
  • زیره EVA
  • دوخت از داخل
  • دای آستر داخلی
  • کفی نیمه طبی
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول
  • قالب کفش استاندارد است

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


14-کفش کتانی مردانه ونس مشکی

کفش کتانی مردانه و زنانه ونس مشکی مدل 1309

  • کفش کتانی مردانه و زنانه ونس اسکول مشکی سفید (کلاسیک)
  • رویه اشبالت طبیعی + کتان
  • زیره EVA , PVC
  • مناسب جهت استفاده روزمره
  • زیره تخصصی منالسب جهت استفاده اسکیت برد
  • قالب کفش بزرگ می باشد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


15-کفش کتانی کوهنوردی SALOMON | SPEEDCROSS 5 TRAIL

کفش کتانی کوهنوردی SALOMON | SPEEDCROSS 5 TRAIL

  • کفش کتانی کوهنوردی بزرگ پا مشکی زیر طلایی مردانه
  • جنس رویه : TPU و پارچه ضد آب
  • جنس زیره : EVA تزریقی
  • دارای دوخت از داخل 
  • دارای آستر داخلی 
  • مقاوم در برابر نفوذ آب 
  • مناسب برای ورزش و پیاده روی های روزمره 
  • قالب کفش استاندارد میباشد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


16-کفش کتانی ورزشی مردانه ADIDAS CLIMACOOL 2022

کفش کتانی ورزشی مردانه ADIDAS CLIMACOOL 2022

  • کفش کتانی ورزشی مردانه طوسی زیر سفید ادیداس
  • رویه بافت اسپیسر 
  • تهویه از تملم نقاط کفش
  • زیره EVA
  • رویه TPU
  • مناسب جهت استفاده های روزمره پیاده روی و ورزش 
  • قالب کفش استاندارد میباشد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


17-کفش کتانی ورزشی مردانه ADIDAS CLIMACOOL TRAINER

کفش کتانی ورزشی مردانه ADIDAS CLIMACOOL TRAINER

  • کفش کتانی ورزشی مردانه طوسی سبز
  • رویه اسپیسر و اشبالت
  • تهویه از تملم نقاط کفش
  • زیره EVA
  • دارای دوخت از داخل
  • دارای آستر داخلی
  • رویهTPU
  • مناسب جهت استفاده های روزمره پیاده روی و ورزش 
  • قالب کفش استاندارد میباشد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


18-کفش کتانی ورزشی مردانه ADIDAS CLIMACOOL

کفش کتانی ورزشی مردانه ADIDAS CLIMACOOL

  • کفش کتانی ورزشی مردانه سفید تمام ادیداس کلیماکول
  • تهویه از تمام نقاط کفش
  • زیره EVA
  • رویه TPU
  • مناسب جهت استفاده های روزمره پیاده روی و ورزش 
  • قالب کفش استاندارد میباشد
  • «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»

19-نیم بوت مردانه JORDAN

نیم بوت مردانه JORDAN

  • نیم بوت مردانه خاکستری زیر سفید
  • جنس رویه :شرانک و pvc
  • جنس زیره : EVA و PVC
  • کپسول فعال در قسمت پاشنه پا
  • دارای دوخت از داخل (اشتروبل)
  • دارای استر داخلی 
  • دارای تهویه در کناره های کفش 
  • مناسب برای پیاده روی های روزمره و قرار های دوستانه و ورزشی 
  • قالب کفش استاندارد میباشد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


20-کفش کتانی ساقدار NIKE AIRJORDAN

کفش کتانی ساقدار مشکی سفید آبی نایک ایرجردن NIKE AIRJORDAN مدل 3317

  • کفش کتانی ساقدار مشکی سفید آبی نایک ایرجردن
  • زیره ترمو عطری و PVC ژله ای 
  • رویه چرم مصنوعی 
  • دوخت از داخل
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول
  • قالب کفش استاندارد است

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


21-کفش کتانی مردانه نیم ساق NIKE AIR FORCE 1

کفش کتانی مردانه نیم ساق NIKE AIR FORCE 1

  • کفش کتانی مردانه نیم ساق تمام سفید
  • رویه سوییت
  • زیره EVA
  • دوخت از داخل
  • دای آستر داخلی
  • کفی نیمه طبی
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول
  • قالب کفش استاندارد است

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


22-کفش کتانی کوهنوردی مردانه SALOMON

کفش کتانی کوهنوردی مردانه SALOMON

  • کفش کتانی کوهنوردی مشکی زیره طلایی مردانه
  • جنس رویه: TPU و پارچه ضد آب
  • جنس زیره: EVA تزریقی
  • دارای دوخت از داخل 
  • دارای آستر داخلی 
  • مقاوم در برابر نفوذ آب 
  • مناسب برای ورزش و پیاده روی های روزمره 
  • قالب کفش استاندارد میباشد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


23-کفش کتانی مردانه SALOMON | SPEEDCROSS 5 TRAIL

کفش کتانی مردانه SALOMON | SPEEDCROSS 5 TRAIL

  • کفش کتانی کوهنوردی مشکی طلایی مردانه
  • جنس رویه : TPU و پارچه ضد آب
  • جنس زیره : EVA تزریقی
  • دارای دوخت از داخل 
  • دارای آستر داخلی 
  • مقاوم در برابر نفوذ آب 
  • مناسب برای ورزش و پیاده روی های روزمره 
  • قالب کفش استاندارد میباشد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


24-کفش کتانی کژوال مردانه SAINT LAURENT 

کفش کتانی کژوال مردانه SAINT LAURENT 

  • کفش کتانی کژوال مردانه تمام سفید
  • جنس زیره :PVC
  • جنس رویه: چرم مصنوعی 
  • مناسب برای استفاده ی روزمره
  • دارای تهویه در رویه کفش 
  • قالب کفش استاندارد میباشد 

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


25-کفش کتانی کوهنوردی مردانه SPEEDCROSS 5 TRAIL

کفش کتانی کوهنوردی مردانه SPEEDCROSS 5 TRAIL

  • کفش کتانی کوهنوردی بزرگ پا مشکی طوسی مردانه
  • جنس رویه : TPU و پارچه ضد آب
  • جنس زیره : EVA تزریقی
  • دارای دوخت از داخل 
  • دارای آستر داخلی 
  • مقاوم در برابر نفوذ آب 
  • مناسب برای ورزش و پیاده روی های روزمره 
  • قالب کفش استاندارد میباشد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


26-کفش کتانی کوهنوردی SALOMON | SPEEDCROSS 5 TRAIL

کفش کتانی کوهنوردی SALOMON | SPEEDCROSS 5 TRAIL

  • کفش کتانی کوهنوردی مشکی قرمز مردانه
  • جنس رویه : TPU و پارچه ضد آب
  • جنس زیره : EVA تزریقی
  • دارای دوخت از داخل 
  • دارای آستر داخلی 
  • مقاوم در برابر نفوذ آب 
  • مناسب برای ورزش و پیاده روی های روزمره 
  • قالب کفش استاندارد میباشد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


27-کفش کتانی مردانه NEW BALANCE 992

کفش کتانی مردانه NEW BALANCE 992

  • کفش کتانی مردانه تمام مشکی نیوبالانس
  • زیره pvc و EVA
  • دارای آستر داخلی
  • دوخت از داخل
  • تهویه در تمامی نقاط کفش
  • مناسب برای پیاده روی و ورزش های نیمه سنگین
  • قالب کفش استاندارد است

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


28-کفش کتانی مردانه NEW BALANCE 992

کفش کتانی مردانه NEW BALANCE 992

  • کفش کتانی مردانه طوسی فیلی نیوبالانس
  • رویه پارچه مش اشبالت و tpu
  • زیره pvc و EVA
  • دارای آستر داخلی
  • دوخت از داخل
  • تهویه در تمامی نقاط کفش
  • مناسب برای پیاده روی و ورزش های نیمه سنگین
  • قالب کفش استاندارد است

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


29-کفش کتانی مردانه ADIDAS GRAND COURT V2 SNEAKER

کفش کتانی مردانه ADIDAS GRAND COURT V2 SNEAKER

  • کفش کتانی مردانه آدیداس
  • جنس رویه : ساتن و چرم مصنوعی 
  • جنس زیره : EVA 
  • دارای دوخت از داخل (اشتروبل)
  • دارای استر داخلی 
  • دارای تهویه در تمام نقاط کفش 
  • مناسب برای پیاده روی و قرار های دوستانه 
  • قالب کفش استاندارد میباشد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


30-کفش کتانی مردانه نیم ساق NIKE AIR FORCE 1

کفش کتانی مردانه نیم ساق NIKE AIR FORCE 1

  • کفش کتانی مردانه نیم ساق تمام مشکی
  • رویه سوییت
  • زیره EVA
  • دوخت از داخل
  • دای آستر داخلی
  • کفی نیمه طبی
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول
  • قالب کفش استاندارد است

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»



امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتان رو برای ما ارسال کنید.


►منبع:

  • mensxp.com
  • self.com

►لینک کوتاه مطلب:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی