• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

لیست 30 مدل از بهترین ریمل‌های 2023+نکات حرفه‌ای استفاده آن

  • ۴۵۴
لیست 30 مدل از بهترین ریمل‌های 2023+نکات حرفه‌ای استفاده آن

چگونه مانند یک آرایشگر حرفه‌ای ریمل بزنیم؟ نکات حرفه‌ای استفاده از ریمل چیست؟راهنمای خرید بهترین ریمل‌های حجم‌دهنده + لیست 30 مدل از بهترین ریمل‌های 2023


ریمل چیست؟

ریمل یک ماده آرایشی است که معمولا برای تقویت مژه‌های بالا و پایین استفاده می‌شود. برای تیره کردن، ضخیم کردن، بلند کردن و مشخص کردن مژه‌ها استفاده می‌شود. به طور معمول اکثر آن‌ها حاوی همان اجزای اصلی رنگدانه‌ها، روغن‌ها، موم‌ها و مواد نگهدارنده هستند. رایج‌ترین شکل ریمل، مایعی در لوله همراه با برس است.

ریمل‌های مدرن یک کرم چسبناک صاف هستند. برخی از آن‌ها حاوی الیافی هستند که باعث بلندتر شدن ظاهری مژه‌ها می‌شوند.

ریمل

نحوه زدن ریمل مانند یک آرایشگر حرفه‌ای

راهنمای گام به گام استفاده از هر ریمل

ریمل را به‌عنوان لمس نهایی روتین آرایش خود در نظر بگیرید (این ریمل بعد از سایه چشم، خط چشم و هر آرایش چشم دیگری که استفاده می‌کنید می‌آید و ظاهر شما را کامل می‌کند). اما قبل از اینکه شروع به کشیدن انگشت کنید، وقت آن است که محصول خود را انتخاب کنید. آیا به دنبال حجم، بلندی، فر بودن یا همه موارد فوق هستید؟ هر فرمولی را که انتخاب کنید، ما نکات آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم! این تکنیک بدون خطا برای همه ریمل‌ها کار می کند:

مرحله 1: مژه‌های خود را فر کنید.

قبل از ریمل زدن، از فر مژه برای بلند کردن مژه‌ها استفاده کنید. این کار باعث می‌شود ریمل شما بهتر به مژه‌های شما بچسبد. ریملی را انتخاب کنید که دارای برس بالایی گرد باشد، تا بدون نیشگون گرفتن تا حد امکان به خط مژه نزدیک شوید.

مرحله 2: از پرایمر مژه استفاده کنید.

همان‌طور که قبل از کرم پودر روی پوست خود از پرایمر استفاده می‌کنید، پرایمر مژه ماندگاری بهتری به ریمل شما می‌دهد. همچنین به ضخیم شدن و جداسازی مژه‌ها کمک می‌کند و آن‌ها را کاملا برای ریمل آماده می‌کند. یک یا دو لایه پرایمر را روی مژه‌های بالا و پایین بکشید و حداقل 30 ثانیه صبر کنید تا خشک شود و مژه آماده زدن ریمل شود.

ریمل

مرحله 3: ریمل را روی مژه‌های بالایی و پایینی خود بزنید.

نحوه بیرون آوردن برس ریمل از تیوپ می‌تواند روی کاربرد شما تأثیر بگذارد. مهم است که چه محصولی را برای استفاده انتخاب می کنید (در ادامه لیست 30 مدل از بهترین ریمل‌های حجم‌دهنده و بلند‌کننده و فرکننده را به شما معرفی خواهیم کرد). برس را از لوله خارج کرده و محصول اضافی را روی لبه تیوپ پاک کنید. این به شما کمک می‌کند تا از مژه‌های ضخیم و خیلی سنگین جلوگیری کنید. همچنین، برس را به داخل و خارج از لوله پمپ نکنید. این کار در واقع می‌تواند فرمول را خشک کند.

برای زدن ریمل خود، به بالا نگاه کنید، برس را در پایه مژه‌های بالایی خود قرار دهید و آن را به جلو و عقب تکان دهید و پایه مژه‌های خود را پوشش دهید. سپس برس را تا بالا به سمت نوک مژه‌های خود بکشید، مطمئن شوید که در حین کشیدن مژه‌ها همه قسمت‌های آن را می‌پوشانید و به آرامی حرکت می‌کنید تا از جمع شدن و به هم چسبیدن مژه‌ها جلوگیری کنید. لایه‌های بیشتری از ریمل بزنید تا به ضخامت و ظاهری که می‌خواهید برسید. مراقب باشید که محصول در بین لایه‌ها خشک نشود زیرا این کار می‌تواند مژه‌های شما را شکننده و ضعیف کند.

وقتی نوبت به مژه‌های پایینی شما می‌رسد، باید بیشتر مراقب باشید که از محصول زیاد استفاده نکنید و توده ایجاد نکنید. از آن جایی که مژه‌های پایینی شما معمولاً ظریف‌تر از مژه‌های بالایی هستند، هرگونه برجستگی نمایان می‌شود. برای جلوگیری از این امر، از نوک برس استفاده کنید و ریمل خود را فقط در ریشه مژه‌ها بزنید و مژه‌های خود را به جلو و عقب تکان دهید تا پوششی یکنواخت داشته باشید.

ریمل

مرحله 4: تمام مژه‌های خود را بپوشانید و از هم جدا کنید.

برای اطمینان از اینکه هر مژه فردی را می‌پوشانید، وقتی به گوشه‌های بیرونی و داخلی چشم‌ها و آن مژه‌های گوشه‌ای که دسترسی به آن‌ها سخت است، فرچه‌ی خود را به صورت عمودی زاویه دهید و به آرامی روی آن‌ها برس بکشید. این به اطمینان از یک برنامه یکنواخت‌تر کمک می‌کند. در مرحله بعد، برس را به یک زاویه مورب رو به پایین تغییر دهید و به آرامی روی مژه‌ی خود حرکت دهید، به طوری که برس به نوک مژه‌های بالایی شما برخورد کند. این کار آن‌ها را از هم جدا می‌کند و هرگونه توده را از بین می‌برد.

مرحله 5: هر گونه لکه را پاک کنید.

ریمل ممکن است نامرتب باشد و گاهی اوقات روی پلک‌ها و پوست اطراف چشم لکه کند. این برای بهترین ما اتفاق می‌افتد، حتی آرایشگران حرفه‌ای. خوشبختانه، رفع آن بسیار ساده است. هر محصول باقیمانده را با یک پاک‌کننده آرایش چشم ملایم پاک کنید. یا، یک سواب پنبه‌ای را با یک مرطوب‌کننده صورت بپوشانید و به آرامی آن را روی لکه فشار دهید تا پاک شود.

7 ترفند برای تقویت ریمل

اکنون که اصول اولیه را پوشش داده‌اید، چند ترفند تغییر دهنده برای ایجاد مژه‌های کامل داریم.

ترفند شماره 1: برای اینکه به چشم‌هایتان یک لیفت بیشتر و یک جلوه بال‌دار خفیف بدهید، بیشتر ریمل خود را روی انتهای دم مژه‌ها متمرکز کنید.

ترفند شماره 2: از کارت بانکی استفاده کنید.

کارت بانکی شما کاربردی فراتر از شبکه سازی مناسب دارد. اگر لک ریمل روی پلک‌هایتان باعث عصبانیت شما می‌شود، هنگام ریمل زدن، یک کارت بانکی پشت مژه‌هایتان قرار دهید. این کار باعث می‌شود پلک‌های شما بدون لک و سایه چشم شما دست نخورده باقی بماند.

ترفند شماره 3: دو طرف مژه‌های خود را بپوشانید.

اگر فکر می‌کنید می‌توان از ریمل فقط برای زیر مژه استفاده کرد، دوباره فکر کنید. برای مژه‌هایی که تاثیر بسیار بالایی دارند آن‌ها را از هر دو طرف پوشش دهید. پس از زدن ریمل زیر مژه‌های خود، با برس به داخل برگردید و به آرامی آن را از ریشه به سمت نوک مژه‌های خود حرکت دهید.

ریمل

ترفند شماره 4: از پودر شفاف بین لایه‌ها استفاده کنید.

بله، پودر شفافی مانند پودر فینیشینگ و تنظیم کننده یک محافظ درخشندگی جدی است، اما همچنین می‌تواند مژه ها را بسیار پرپشت‌تر و ضخیم‌تر نشان دهد. بعد از یک لایه ریمل، کمی پودر روی نوک مژه‌ها بزنید، سپس یک لایه دیگر اضافه کنید تا ظاهر را کامل کنید.

ترفند شماره 5: برس را به صورت عمودی نگه دارید تا به مژه‌های ریز پایینی ضربه بزنید.

گاهی اوقات پوشاندن این موهای کوچک بسیار سخت است، به خصوص اگر بخواهید لکه‌ای روی چشم شما ظاهر نشود. برس را به صورت عمودی نگه دارید، به آرامی روی مژه‌های پایین فشار دهید و تک تک مژه‌ها را پوشش دهید.

ترفند شماره 6: اجازه دهید لکه‌ها قبل از پاک کردن با یک Q-tip خشک شوند.

این ترفند پاکسازی را برای از بین بردن لکه‌ها امتحان کنید: ابتدا بگذارید خشک شوند. سپس یک Q-tip را بردارید و روی پلک خود پاک کنید و هر لک آرایشی را که قرار نیست وجود داشته باشد را بردارید.

ترفند شماره 7: از برس لب روی مژه‌های پایین خود استفاده کنید.

هنگامی که برس به هر نحوی برای مژه‌های پایینی پوشش نمی‌دهد، برس مخصوص لب‌هایتان را قرض بگیرید. برای زدن ریمل. این برس ریز و دقیق می‌تواند کوچک‌ترین مژه‌ها را بپوشاند و پوششی صاف (و نه خیلی ضخیم) به آن‌ها بدهد.

نحوه پاک کردن ریمل

از یک پد پنبه‌ای برای برداشتن ریمل خود استفاده کنید و به سمت پایین در جهت مژه‌های خود بکشید، نه به سمت بالا، زیرا می‌تواند به مژه‌های شما آسیب برساند و حتی آن‌ها را بیرون بیاورد. همیشه هنگام پاک کردن آرایش دور چشم ملایم باشید. از کشیدن و مالش دادن خودداری کنید.

از فرمولاسیون ملایمی مانند پاک کننده آرایش استفاده کنید و چشم‌ها را بسته نگه دارید زیرا به راحتی تمام آثار آرایش چشم را پاک می‌کند. برای فرمول‌های سرسخت‌تر و مقاوم‌تر در برابر آب، روغن پاک‌کننده‌ای مانند روغن پاک‌کننده ضروری را امتحان کنید.

ریمل

  • نکته‌ی بسیار مهم که اکثر افراد به آن توجه نمی‌کنند:

هرگز ریمل خود را به اشتراک نگذارید. یک تیوپ ریمل برای حدود کمتر از یک سال پس از باز کردن خوب است، اما با استفاده منظم، فقط حدود 3 تا 6 ماه طول می‌کشد تا یک ریمل تمام شود.

مواد اولیه سازنده‌ی ریمل:

پلیمرهایی که یک لایه انعطاف‌پذیر غیر پوسته پوسته شدن ایجاد می‌کنند که از لکه شدن ریمل نیز جلوگیری می‌کند. سیلیکون، که مقاومت در برابر آب را بهبود می‌بخشد و ریمل را ماندگارتر می‌کند.

موم‌هایی که چسبندگی ایجاد می‌کنند و تاثیر زیادی در ضخیم شدن مژه‌ها دارند. رنگدانه‌ها که باعث برجسته شدن هر چه تمام‌تر مژه‌ها می‌شوند.

تکنولوژی برس نقش مهمی در نوآوری ریمل ها داشته است. معرفی برس قالبی راه های جدیدی را باز کرده است. قبلاً از برس‌های سنتی استفاده می‌شد که شامل الیاف بریده شده بود که روی یک اپلیکاتور فلزی پیچ خورده بودند. گزینه‌های طراحی اکنون نامحدود هستند زیرا خود فناوری قالب‌گیری بهبود یافته است، و اجازه می‌دهد از عرض‌های متفاوتی از موها - از شکل‌های فوق‌العاده ظریف گرفته تا شکل‌های حجاری‌شده - و پلاستیک‌هایی با استحکام متفاوت استفاده شود، که هر کدام جلوه‌های متفاوتی از مژه‌ها را هنگام استفاده ارائه می‌دهند.

با این حال، ریمل‌ها و عملکرد آن‌ها کاملاً به یافتن ترکیبی بهینه از اپلیکاتور برس با فرمول صحیح بستگی دارد. یک فرمول عالی با یک سبک قلم مو ممکن است نتایج کاملاً متفاوتی با طرح دیگری از قلم مو ایجاد کند. یک بافت نازک‌تر ممکن است روی برس نگه ندارد و بالعکس، قوام ضخیم‌تر ممکن است همان نتیجه را نداشته باشد که در شبکه‌ای از موهای محکم‌تر به دام افتاده است.

خود برس، موقعیت موها، شکل اپلیکاتور، مخازن روی برس و بسیاری از ویژگی‌های طراحی دیگر، همگی در ترکیب با فرمول‌های مختلف مورد تجزیه و تحلیل و آزمایش قرار می‌گیرند تا اهداف محصول، اعم از بلند کردن، حجیم کردن و فر کردن مژه برآورده شود.


باتوجه به نکاتی که در بالای همین مطلب گفته شده، در ادامه ما لیست 30 مدل از باکیفیت‌ترین ریمل‌های سال با ضمانت بازگشت وجه و تحویل درب منزل را تقدیم شما می‌کنیم. این فهرست به طور مداوم در طول سال با عنوان "لیست 30 مدل از بهترین ریمل‌های 2023 + نکات حرفه‌ای استفاده" به‌روزرسانی می‌شود. هدف ما این است که با هر بودجه‌ای که دارید شما را در جریان بهترین مدل‌های جدید ریمل‌های سال قرار دهیم. این لیست توسط متخصصین ما از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی جمع آوری شده پس با خیال راحت خرید کنید.


1- ریمل اوریفلیم سری دوان مدل Wonder Lash XXL

ریمل

برس این ریمل بی نظیر، مژه‌های شما را کاملا از هم جدا و مرتب می‌کند، و حجم و جلوه باورنکردنی به آن‌ها می‌بخشد و آن‌ها را به طرز باور نکردنی فر می‌کند. ریمل پنج کاره اوریفلیم مدل Wonder Lash XXL با فرمولاسیون خاص خود پوشش صاف و یکنواختی را به مژه‌ها داده و آن‌ها را پر پشت جلوه و زیبا می‌دهد. این ریمل ترکیباتی نظیر روغن نارگیل و افتابگردان دارد که موجب تقویت مژه‌ها شده و بلندکننده، حجم‌دهنده، حالت‌دهنده و جداکننده مژه‌ها خواهد بود.

مشخصات محصول:

  • حجم‌دهنده
  • بلندکننده
  • فرکننده
  • جداکننده
  • مراقبت کننده
  • حاوی روغن نارگیل و گل آفتابگردان

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


2- ریمل حجم‌دهنده و بلندکننده X-Fiber مشکی لورال

ریمل

لورآل نوآوری جدیدی را برای رهایی شما از مشکلات کاشت مژه و یا استفاده از مژه مصنوعی، معرفی کرده‌است و آن ریمل حجم‌دهنده و بلند‌کننده Fiber X مشکی لورال است. ریمل حجم‌دهنده و بلند‌کننده Fiber X مشکی لورال با توجه به وجود فیبر موجود که در فرمول این محصول وجود دارد مژه‌های شما پس از استفاده به هم نمی‌چسبد و بدون احساس چسبندگی، مژه‌هایی بلند و چشمگیری خواهید داشت. 

مشخصات محصول:

  • حجم‌دهنده و بلند‌کننده
  • بدون احساس چسبندگی
  • کاملا مشکی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


3- ریمل حجم‌دهنده دبی مدل All In One

ریمل

ریمل حجم‌دهنده دبی مدل All In One، دارای خاصیت حجم‌‌دهی فراوان و فوق‌العاده می‌باشد. استفاده طولانی مدت از ریمل حجم‌دهنده دبی باعث خستگی پلک نمی‌شود و شما هیچگونه احساس سنگینی در طول روز نخواهید داشت. ریمل فوق‌العاده مشکی دبی، دارای رنگدانه‌های کاملا مشکی که ریزترین و بورترین مژه‌ها را رنگ می‌بخشد. کیفیت عالی مواد این ریمل هرگز مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند. این محصول حتی برای افرادی که چشم‌های حساس دارند و یا از لنز استفاده می‌کنند نیز مناسب است.

مشخصات محصول:

  • حجم‌دهنده مژه‌ها
  • ضد آب
  • ماندگاری بالا
  • عدم ایجاد چسبندگی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


4- ریمل 24 ساعته Extra Black Absolute Volume دبورا

ریمل

ریمل 24 ساعته Extra Black Absolute Volume دبورا باعث افزایش طول و حالت بخشیدن به مژه‌ها می‌شود. این ریمل فاقد مواد افزودنی و بدون ایجاد حساسیت بوده و جلوه‌ای شگفت‌انگیز به مژه‌ها داده و همچنین به نگاه شما عمق می‌بخشد. همچنین برس مویی درشت این محصول، مژه‌ها را بصورت جداگانه حالت داده و حجم خیره‌کننده‌ای به آن می‌دهد.

مشخصات محصول:

  • حجم‌دهنده فوق‌العاده
  • بادوام
  • پرکننده مژه
  • رنگدانه‌های غلیظ مشکی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


5- ریمل اوریفلیم سری آنکالر مدل Multiple Lash

ریمل

ریمل اوریفلیم سری آنکالر مدل Multiple Lash دارای اپلیکاتور مخروطی می‌باشد و به راحتی داخل مژه‌ها فرو می‌رود و از چسبندگی به یکدیگر جلوگیری می‌کند. این ریمل مژه‌های پایینی را دقیقا می‌‌پوشاند و مژه‌های بیرونی را بلند می‌کند و زیبایی چشمانتان را چندین برابر می‌کند. این ریمل با ماندگاری بالا هیچگونه ریزشی در زیر چشم نخواهد داشت و تا ساعت‌ها ماندگار خواهد بود. همچنین این محصول دارای پیگمنت تقویت‌کننده برای مژه می‌باشد و از ریزش مژه نیز جلوگیری می‌کند.

مشخصات محصول:

  • حجم‌دهنده و بلندکننده
  • بدون ایجاد چسبندگی
  • دارای اپلیکاتور مخروطی
  • پیگمنت تقویت شده
  • ضخیم‌کننده مژه

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


6- ریمل لورآل مدل Bambi Eyes بسته دو عددی

ریمل

همان‌طور که می‌دانیم برای زیباتر نشان دادن چشم‌ها نیاز به محصولات آرایشی با کیفیت داریم. ریمل حجم‌دهنده لورال مدل Bambi Eyes با برس توپی به راحتی در بین مژه‌ها فرو می‌رود و از به هم چسبیدگی جلوگیری می‌کند. این ریمل فاقد پارابن می‌باشد و بدون آسیب به چشم باعث زیباتر شدن چشم‌ها می‌شود. همچنین این محصول دو عددی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و تا مدت‌ها بی نیاز از خرید ریمل خواهید بود. ریمل لورال علاوه بر حجم‌دهندگی باعث بلندتر شدن قد مژه می‌شود و گیرایی چشم‌ها را چندین برابر می‌کند.

مشخصات محصول:

  • بسته دو عددی
  • فاقد پارابن
  • حجم‌دهنده
  • حالت‌دهنده
  • بدون ریزش اطراف چشم
  • دارای برس توپی
  • کشور سازنده فرانسه

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


7- ریمل Grandiose لانکوم پاریس

ریمل

ریمل Grandiose لانکوم پاریس با برس کج جوری طراحی شده که به راحتی می‌توانید تمامی مژه‌ها را پوشش دهید. طراحی فوق‌العاده برس این محصول، از به هم چسبیدن مژه‌ها جلوگیری می‌کند. عصاره‌ی گل رز در این محصول لطافت و مقاومت مژه‌ها را افزایش می‌دهد و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. این ریمل برای خانم‌هایی که چشم‌های حساسی دارند مناسب است. قدرت حجم‌دهندگی و بلند‌کنندگی این ریمل بسیار بالاست. طبق نظرسنجی جهانی که برای این محصول صورت گرفته است بیش از 80 درصد ریمل Grandiose را، بلندکننده‌ترین ریمل این برند محبوب می‌دانستند.

مشخصات محصول:

  • ضد حساسیت
  • عدم ریزش مژه
  • عدم چسبیدن مژه‌ها به یکدیگر
  • تقویت‌کننده و افزایش‌دهنده رشد مژه‌ها
  • فاقد هرگونه مواد شیمیایی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


8- ریمل پاور بوستینگ حجم‌دهنده بیو

ریمل

بی‌یو این مدل ریمل را با ماندگاری بالای 10 ساعت در دسترس مصرف‌کنندگان قرار داده است که برای استفاده در طول روز مناسب بوده و در مهمانی‌ها با حجیم‌کردن مژه‌ تاثیر دوچندانی را در چشمانتان خواهید دید. تاثیر استفاده این ریمل با فرچه‌ی بزرگ خود به تمامی مژه‌های شما حجم داده و با رنگ مشکی و پوشش کامل مژه‌ها، می‌تواند گیرایی چشم‌های شما را بیشتر کند.این محصول با فرمولاسیون ویژه خود، برای چشم‌های حساس و کسانی که از لنز استفاده می‌کنند نیز مناسب می‌باشد.

مشخصات محصول:

  • مناسب استفاده در تمام روز
  • افزایش‌دهنده طول مژه‌ها
  • ماندگاری بالای 10 ساعت 
  • جدا کننده مژه‌ها
  • شستشوی راحت 
  • حجم‌دهنده
  • فاقد پارابن

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


9- ریمل چند کاره اکسترا بلک All In One دبی

ریمل

ریمل چندکاره اکسترا بلک All In One دبی، با داشتن ذخایر ارزشمند آمینواسید سیستئین، آلفا کراتین مو را تقویت می‌کند و موجب رشد بهتر مژه‌ها می‌شود. ریمل چندکاره اکسترا بلک All In One دبی یک محصول چند کاره است که هر سه کاربرد مختلف ریمل، یعنی حجم‌دهندگی و افزایش طول مژه و حالت‌دهندگی، را در یک محصول جمع کرده و با داشتن براش مخصوص امکان فر کردن مژه‌ها را نیز برای مصرف‌کننده فراهم کرده است.

مشخصات محصول:

  • برس  ویژه
  • عدم تجمع روی مژه‌ها
  • افزایش رشد مژه‌ها و تقویت‌کننده
  • ماندگاری بالا
  • مناسب برای چشم‌های حساس و دارای لنز

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


10- ریمل Super Eyes دبی

ریمل

ریمل Super Eyes یک ریمل حجم‌دهنده برای پرپشت نمودن و ضخیم کردن مژه‌های شما می‌باشد. این محصول با ماندگاری زیادی که دارد برای استفاده روزانه بسیار مناسب است و مژه‌ها را حجیم‌تر نشان می‌دهد. ریمل، مژه‌ها را از یکدیگر جدا نموده و به راحتی به هر تار مژه حالت می‌بخشد. فرمولاسیون ریمل سوپر آیز دبی حاوی میکروفیبر‌های نایلونی بوده که نمایی سه بعدی و پارانومیک به مژه‌ها می‌بخشد.

مشخصات محصول:

  • افزایش حجم مژه‌ها
  • موثر در حالت‌دهی به مژه
  • ماندگاری بالا
  • بدون ایجاد چسبندگی بین مژه‌ها
  • تاثیری مشابه با استفاده از مژه مصنوعی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


11- ریمل حجم دهنده قوی اوریفلیم سری جوردانی گلد

ریمل

به دلیل ماندگاری بالایی که ریمل اوریفلیم سری جوردانی گلد دارد، شما می­‌توانید از این ریمل برای استفاده‌ی روزانه و مهمانی‌های طولانی استفاده کنید. همچنین این ریمل مژه‌های شما را بلند و حجیم می­‌کند و ظاهری کاملا شبیه به مژه‌های کاشته شده ایجاد می‌­کند. به دلیل داشتن ویتامین E باعث تقویت مژه‌های شما می‌شود. این محصول برای افرادی که دارای چشم‌های حساس هستند نیز مناسب می‌باشد.

مشخصات محصول:

 

  • حاوی ویتامین E
  • ماندگاری بالا
  • حالت دهنده و حجم‌دهنده
  • بلندکننده و جداکننده
  • ضد حساسیت

 

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


12- ریمل لورال مدل Million Lashes Fatale

ریمل

مژه‌ها در زیباتر نشان دادن چشم بسیار حائز اهمیت می‌باشند. ریمل لورال مدل Million Lashes Fatale با برس ریز به راحتی در لابه‌لای مژه‌ها فرو می‌رود و باعث بلند شدن قد مژه می‌شود. این محصول ضد حساسیت است و هیچگونه خارشی برای چشم ایجاد نخواهد کرد و برای افرادی که لنز استفاده می‌کنند نیز گزینه مناسبی است. ریمل لورال مدل Million Lashes Fatale تا ساعت‌ها ماندگار است و ریزشی در زیر چشم نخواهد داشت.

مشخصات محصول:

  • جدا کننده
  • حجم‌دهنده
  • بدون ریزش زیر چشم
  • ضد حساسیت
  • دارای فرچه ریز
  • کشور سازنده فرانسه

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


13- ریمل 5 کاره ضد آب اوریفلیم سری دوان مدل Wonder Lash

ریمل

این محصول دارای برس ارگونومیک می‌باشد و به راحتی داخل مژه‌ها فرو می‌رود و از چسبندگی به یکدیگر جلوگیری می‌کند. ریمل اوریفلیم فاقد پارابن می‌باشد و هیچگونه آسیبی به چشم نمی‌زند و با خیالی آسوده می‌توانید از این محصول استفاده کنید و زیبایی چشمان خود را چندین برابر کنید. این ریمل با ماندگاری بالا هیچگونه ریزشی در زیر چشم نخواهد داشت و تا ساعت‌ها ماندگار خواهد ماند. ریمل 5 کاره اوریفلیم ضد آب است و در مقابل تعریق و رطوبت هیچگونه ریزشی نخواهد داشت.

مشخصات محصول:

  • جلوگیری از چسبندگی مژه
  • افزایش‌دهنده طول مژه
  • حجم‌دهنده و تقویت‌کننده
  • فاقد پارابن
  • رنگ بسیار مشکی
  • ضد آب و مقاوم در برابر تعریق

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


14- ریمل بل مدل Volume Up Big Lash

ریمل

ریمل بل مدل Volume Up Big Lash یک ریمل همه‌کاره برای تکمیل کردن آرایش شماست. برس مخروطی الیاف حجم‌‌دهنده و مرغوب این ریمل را به اندازه کافی روی مژه‌های شما می‌گذارد و باعث می‌شود که مژه‌ها پر پشت‌تر و حجیم‌تر به نظر برسند. تنها با یک بار استفاده زیبا شدن و بلندتر شدن مژه‌هایتان را احساس کنید و تجربه کنید و نگران تجمع مایع ریمل روی مژه‌ها نباشید.

مشخصات محصول:

  • حجیم‌کننده و بلند‌کننده
  • کیفیت و کارایی بالا
  • ماندگاری بالا
  • دارای برس مخروطی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


15- ریمل درب مسی گلامور بورژوا

ریمل

این محصول با داشتن موم طبیعی در انعطاف‌پذیری مژه‌ها نقش داشته و مژه‌ها را خشک نمی‌کند. استفاده از ریمل بورژوا باعث می‌شود چشم‌ها درشت‌تر و مژه‌ها حجیم‌تر به نظر برسد.تاثیر استفاده فقط با یک لایه استفاده از این محصول، مژه‌هایتان ضخیم، خیره‌کننده و حجیم به نظر می‌رسند. ریمل درب مسی گلامور بورژوا دارای برس غلتکی بوده و مژه‌هایی پر پشت و بدون چسبندگی، چشمانی درشت‌تر را با زیبایی تمام  را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مشخصات محصول:

  • دارای موم طبیعی برای انعطاف مژه‌ها
  • مانع از تجمع مواد ریمل بر روی مژه‌ها 
  • افزایش حجم مژه تا 50 درصد
  • دارای برس انعطاف‌پذیر
  • میزان پوشش‌دهی بالا

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


16- ریمل مکس صورتی بورژوا

ریمل

تأثیر استفاده بورژوا در سایت رسمی خود ادعا می‌کند که این ریمل تا 11 ساعت می‌تواند روی صورت شما دوام بیاورد و به زیبا کردن مژهای شما بپردازد استفاده از ریمل مکس صورتی بورژوا کم‌ترین اثر حساسیت زا را بر روی چشم‌های شما برجا‌گذارد و برای چشم‌های تقریبا حساس نیز مناسب است. میکرو مژه‌های ریز ریمل مکس صورتی بورژوا سبب می‌شود هر تار مژهای شما به صورت مستقل بلند شود و تا حد زیادی از چسبیندن آن‌ها به یکدیگر خودداری می‌شود.

مشخصات محصول:

  • بلندکننده و حجم‌دهنده
  • 500 پرز برای انتقال مواد ریمل
  • جداسازی و بلند کردن مژه‌ها
  • کاملا مشکی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


17- ریمل لیفت کننده و حجم دهنده میبلین مدل The Falsies Lash Lift

ریمل

برای داشتن چشمانی نافذ و زیبا، داشتن مژه‌هایی حجیم و فر امری الزامی است. ریمل لیفت‌کننده و حجم‌دهنده میبلین مدل The Falsies Lash Lift دارای برسی است که حاوی فرچه‌های کوچک‌تری هستند، این مزیت باعث شده رنگدانه‌های بیشتری را در خود جای دهد و حجم مژه‌ها را تا حد زیادی افزایش دهد. ترکیب این برس و بافت فوق‌العاده مشکی این ریمل ظاهری شگفت‌انگیز برای مژه‌های شما به ارمغان می‌آورد.

مشخصات محصول:

  • حجم‌دهنده و پرپشت‌کننده مژه‌
  • افزایش طول تارهای مژه
  • لیفت‌کننده و حالت‌دهنده مژه‌ها
  • بدون ریزش و سنگین شدن مژه‌ها
  • دارای برس مخصوص 

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


18- ریمل اوریفلیم سری دوان مدل Lash Extension

ریمل

ریمل افزایش‌دهنده طول مژه اوریفلیم سری The One مدل Lash Extension با طراحی ویژه اپلیکاتور، یک ریمل فوق‌العاده است که طول مژه‌های شما را تا 65 درصد بیشتر از حالت معمول بلند می‌کند. این ریمل با انعطاف بسیار بالا و دوام طولانی حجم زیادی به مژه‌ها می‌دهد و به طور صد درصد تا ریزترین مژه‌های شما را پوشش می‌دهد. ریمل دوان اوریفلیم مدل Lash Extension بدون ایجاد حساسیت حاوی ویتامین E، ضد پوسته شدن و ضد آب است، در برابر ریزش مقاوم بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

مشخصات محصول:

  • بلند کننده بسیار زیاد مژه‌ها تا ۶۵٪ 
  • مقاوم در برابر ریزش ریمل
  • با قابلیت حجم‌دهنده‌گی
  • جداکننده مژه‌ها
  • حاوی ویتامین E
  • ماندگاری بالا

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


19- ریمل حجم دهنده لورآل مدل MEGA VOLUME به همراه مداد چشم لورآل مدل Le Khol Super Liner

ریمل

استفاده از ریمل حجم‌دهنده لورآل مدل MEGA VOLUME باعث می‌شود چشم‌ها درشت‌تر و مژه‌ها حجیم‌تر به نظر برسند. ریمل‌های حجم‌دهنده دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی هستند که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شوند. برخی هم دارای مواد حالت‌دهنده مانند پرو ویتامین B5 هستند که بیشتر در نرم‌کننده‌های مو دیده می‌شوند. ریمل را می‌توان برای هر نوع مژه‌ای استفاده کرد.

همراه این ست یک مداد چشم روان و کاملا مشکی است که می‌تواند با بافت نرم و سیک خود جلوه‌ای بسیار عالی روی چشمان شما ایجاد نماید.

مشخصات محصول:

  • کشور مبدأ برند: فرانسه
  • حاوی کلاژن
  • حجم‌دهنده فوق‌العاده
  • ماندگاری 24 ساعته
  • به همراه مداد چشم لورآل
  • کاملا مشکی
  • بسیار روان

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


20- ست آرایش چشم لانکوم مدل Grandiose Extreme مجموعه سه عددی

ریمل

این ست از برند لانکوم تشکیل شده از محصولات پوستی است که شامل ریمل حجم‌دهنده لانکوم مدل GRANDIÔSE EXTREME، یک ریمل حجم‌دهنده و جداکننده مژه‌ است و بدون ایجاد حساسیت برای استفاده روزانه قابل استفاده است، محصول دیگر این ست پاک‌کننده آرایش چشم لانکوم مدل Bi-Facil است که با فرمولاسیون ملایم پوست دور چشم و مژه‌ها را از لوازم آرایشی پاکسازی می‌کند و سومین محصول کانسیلر لانکوم حاوی SPF30 است که دارای پوشانندگی بالا بوده و با پوشانندگی سیاهی‌های دور چشم پوششی یکدست برای شما به ارمغان می‌آورد. محصولات این ست برای انواع پوست مناسب بوده و می‌توان از آن برای مصارف روزانه استفاده کرد.

مشخصات محصول:

  • دارای رنگدانه قوی
  • حجم دهنده فوق‌العاده
  • بادوام 24 ساعته
  • پرکننده مژه 

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


21- ریمل حجم دهنده 24 ساعته دبورا مدل Instant

ریمل

ریمل 24 ساعته دبورا مدل Instant حجم‌دهنده و بلندکننده مژه می‌باشد. این محصول دارای برس بزرگ و نرم می‌باشد و به راحتی داخل مژه‌ها فرو می‌رود و از چسبندگی به یکدیگر جلوگیری می‌کند. ریمل حجم‌دهنده دبورا فاقد پارابن می‌باشد و هیچگونه آسیبی به چشم نمی‌زند و با خیالی آسوده می‌توانید از این محصول استفاده کنید و زیبایی چشمانتان را چندین برابر کنید. این ریمل با ماندگاری 24 ساعته هیچگونه ریزشی در زیر چشم نخواهد داشت و تا ساعت‌ها ماندگار خواهد ماند.

مشخصات محصول:

  • افزایش‌دهنده حجم و طول مژه
  • بدون ایجاد چسبندگی
  • ماندگاری 24 ساعته
  • فاقد پارابن

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


22- ریمل تویست اولترا بلک بورژوا

ریمل

با ریمل بورژوا مدلtwist up the volume از نوع حجم‌دهنده و بلندکننده، با طراحی فوق‌العاده یک برس اما با دو حالت مختلف طراحی ریملی خاص داشته باشید، به طوری‌ که سر آن را با یک پیچش چرخانده و فرم برس تغیر می‌کند و عملکرد آن تغییر پیدا خواهد کرد و مژه‌هایی حجیم و بلند برای شما به ارمغان می‌آورد. استفاده از این محصول با ماندگاری بالا و رنگ فوق‌العاده مشکی و داشتن یک برس اما با حالت و عملکرد متفاوت، توانسته به محصولی منحصر به فرد مبدل شده و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

مشخصات محصول:

  • حجم دهنده و بلند کننده 
  • طراحی فوق العاده برس
  • داشتن یک برس با حالت و عملکرد متفاوت
  • ماندگاری بالا

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


23- ریمل حجم دهنده اوریفلیم سری دوان مدل Hypnotic Depth

ریمل

ریمل اوریفلیم حجم‌دهنده و بلندکننده مژه می‌باشد. این محصول دارای برس ارگونومیک می‌باشد و به راحتی داخل مژه‌ها فرو می‌رود و از چسبندگی به یکدیگر جلوگیری می کند. ریمل حجم دهنده اوریفلیم ضد حساسیت می باشد و هیچ گونه آسیبی به چشم نمی زند و برای افرادی که چشم حساسی دارند بسیار ایده آل است. این ریمل با ماندگاری بالا هیچگونه ریزشی در زیر چشم نخواهد داشت و تا ساعت‌ها ماندگار خواهد ماند.

مشخصات محصول:

  • حجم‌دهنده و حالت‌دهنده
  • بلندکننده و جداکننده
  • بدون ریزش
  • بدون ایجاد حساسیت

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


24- ریمل تقویت کننده مژه و ابرو اوریفلیم سری On color

ریمل

ریمل تقویت‌کننده مژه و ابرو اوریفلیم سری On color، یکی از محصولات برند سوئدی اوریفلیم است که می‌تواند برای تقویت مژه‌ها و ابروها مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول به دلیل دارا بودن بیوتین و پانتنول باعث تقویت ریشه ابرو و مژه می‌شود و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول علاوه بر تقویت‌کنندگی، باعث حالت‌دهی به ابرو می‌شود و برای افرادی که ظاهری طبیعی را می‌پسندند بسیار ایده آل می‌باشد. 

مشخصات محصول:

  • حاوی کمپلکس‌های مغذی
  • حالت‌دهنده و آبرسان
  • مناسب برای مژه و ابرو‌ها
  • غنی شده با بیوتین و پانتنول
  • کشور سازنده سوئد

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


25- ریمل بلند کننده نوت مدل Lash Code

ریمل

بلندکنندگی این ریمل بسیار بالا است و به شما این امکان را می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان مژه‌های کوتاه و کم حجم خود را به طرز معجزه آسایی بلند و پرپشت نمایید. این ریمل تشکیل شده از ویتامین E است که قادر است مژه‌های شما را آبرسانی نماید و در طول استفاده خیال شما از بابت عدم ریزش مژه‌هایتان راحت خواهد بود. رنگدانه‌های قوی ریمل نوت، مژه‌هایی به مانند مژه مصنوعی اما با مواد ویتامینه و بدون ضرر برای شما به ارمغان می‌آورد که شما با تماشای خود در آینه از چشمان‌گیرا و جذاب خود لذت خواهید برد.

مشخصات محصول:

  • حاوی ویتامین E
  • بلندکننده و حجم‌دهنده فوق‌العاده
  • دارای رنگدانه‌های سیاه قوی
  • آبرسانی به مژه‌ها
  • افزایش حالت‌پذیری مژه‌ها

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


26- ریمل حجم دهنده آرکانسیل مدل Lash Hysteria

ریمل

این ریمل دارای برس 360 درجه می‌باشد که به زیبایی شما می‌افزاید و مژه‌ها را بسیار حجم می‌دهد. تیره و سیاه کردن و حجم‌دهنده بودن از ارمغان استفاده این ریمل برای شماست. ریمل حجم‌دهنده آرکانسیل مدل Lash Hysteria ضد حساسیت بوده و مشکلی برای چشمان شما ایجاد نمی‌کند و برای استفاده در طول روز بسیار مناسب است.

مشخصات محصول:

  • دارای برس 360 درجه
  • حجم‌دهنده و حالت‌دهنده
  • ضد حساسیت
  • مقاوم در برابرآب
  • غنی شده با پروتئین

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


27- ریمل حجم دهنده لانکوم مدل Monsieur

ریمل

این محصول لاکچری به میزان 12 برابر به مژه‌های طبیعی حجم می‌دهد و به زیبایی آن‌ها می‌افزاید. ماندگاری 24 ساعته و ایجاد احساس آرامش و عدم سنگینی روی پلک از دیگر مزایای این ریمل فوق‌العاده است. استفاده از این ریمل روی مژه ایجاد تیرگی فوق‌العاده خواهد داشت و سبب افزایش طول مژه‌ها خواهد شد.

مشخصات محصول:

  • حجم‌دهندگی فوق‌العاده و آنی به مژه‌ها
  • پر کننده تا 12 برابر حجم مژه‌های طبیعی
  • دارای ماندگاری 24 ساعته
  • دارای ساختاری فوق‌العاده کرمی
  • ایجاد تیرگی فوق‌العاده و افزایش طول مژه‌ها

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


28- ریمل حجم دهنده بیو مدل Volume Now

ریمل

این ریمل حجم‌دهنده دارای موادی به نام Triple Carbon Black می‌‌باشد که این مواد به ریمل رنگ مشکی خاصی می‌دهد. ریمل بیو خاصیت حجم‌دهندگی و بلندکنندگی مژه‌های بلند و کوتاه تا چندین برابر حالت اولیه می‌گردد. این ریمل حجم‌دهنده ساخته شده از مواد کاملاً گیاهی می‌باشد. 5- برس ریمل بیو به گونه ای طراحی شده است که می‌تواند تمام مژه‌ها را به صورت دانه‌ای حجم ببخشد.

مشخصات محصول:

  • دارای مواد Triple Carbon Black
  • فاقد مواد شیمیایی و کاملا گیاهی
  • مناسب برای چشم‌ حساس
  • قابلیت حجم‌‌دهی مژه
  • پوشش‌دهی بالا
  • کشور مبدا برند: آلمان

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


29- پک دو عددی پودر فیکساتور آرایش فلورمار و ریمل اسنس حجم دهنده

ریمل

پودر فیکس فلورمار یک پودر غیر فشرده حاوی ذرات کروی شکل است که با تکنولوژی ویژه، رطوبت پوست را حفظ می‌‎‌‌کند. فرمولاسیون این محصول حاوی یک کمپلکس روغنی تشکیل شده از روغن فندق ماکادامیا و روغن هوهوبه است که باعث تقویت پوست می‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند. روغن هوهوبه که به راحتی روی پوست پخش شده، قدرت مرطوب‌کنندگی بالایی داشته و پوست را نرم و لطیف می‎‌‌‌‌‌‌‌‌کند.

 ریمل اسنس حجم‌دهنده مدل I Love Extreme Crazy Volume دارای برس پلاستکی است که حاوی فرچه‌های کوچک‌تر هستند، این مزیت باعث شده رنگدانه‌های بیشتری را در خود جای دهد و حجم مژه‌ها را تا حد زیادی افزایش دهد. به طور کلی ریمل‌‌های حجم‌دهنده دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی هستند که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شوند. ترکیب این برس و بافت فوق العاده مشکی این ریمل ظاهری شگفت انگیز برای مژه‌های شما به ارمغان می‌آورد.

مشخصات محصول:

پودر فیکساتور آرایش فلورمار

  • تثبیت‌کننده انواع کرم پودر و پنکیک
  • حفظ رطوبت پوست
  • افزایش ماندگاری آرایش
  • نمای نهایی طبیعی
  • فاقد رنگ

ریمل اسنس حجم‌دهنده مدل I Love Extreme Crazy Volume

  • حجم‌دهنده
  • بلندکننده مژه‌ها
  • دارای رنگ فوق‌العاده مشکی
  • ماندگاری بالا

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


30- ریمل ضد آب اوریفلیم سری دوان مدل Inaction

ریمل

ریمل ضد آب اوریفلیم مدل Inaction دارای اپلیکاتور منحنی شکل می‌باشد و به راحتی داخل مژه‌ها فرو می‌رود و از چسبندگی به یکدیگر جلوگیری می‌کند. ریمل ضد آب اوریفلیم مژه‌های پایینی را دقیقا می‌‌پوشاند و مژه‌های بیرونی را بلند می‌کند و زیبایی چشمانتان را چندین برابر می‌کند. این ریمل با ماندگاری بالا هیچگونه ریزشی در زیر چشم نخواهد داشت و تا 24 ساعت ماندگار خواهد ماند. ریمل اوریفلیم در مقابل آب و تعریق مقاوم می باشد و بدون نگرانی از سیاه شدن زیر چشم، به کارهای روزانه خود بپردازید. همچنین این محصول تغذیه‌کننده مژه می‌باشد و از ریزش آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

مشخصات محصول:

  • حجم‌دهنده و حالت‌دهنده
  • ضد آب
  • بدون ریزش
  • ماندگاری 24 ساعته
  • تغذیه‌کننده و محافظ مژه

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

همواره می‌توانید از طریق فرم زیر نظراتتان رو برای ما ارسال کنید.


►منبع:

  • www.ipsy.com

►لینک کوتاه مطلب:

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی