• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

لیست 20 مدل از بهترین bb و cc کرم‌های 2023 + راهنمای‌ خرید

  • ۳۹۵
لیست 20 مدل از بهترین bb و cc کرم‌های 2023 + راهنمای‌ خرید

بی­‌بی و سی­‌سی کرم چیست؟ چه کاربرد و فوایدی دارند؟ تفاوت آن­‌ها با کرم پودر چیست؟ به همراه لیست 20 مدل از بهترین بی­‌بی و سی­‌سی کرم‌های 2023.


اگر ظاهر کرم پودر را می‌پسندید اما حس سنگینی روی پوست خود دارید، بی‌بی و سی‌سی کرم‌ها برای شما مناسب هستند! این محصولات دارای یک قسمت آرایش و یک قسمت مرطوب‌کننده هستند. آن‌ها مقداری رنگدانه دارند که به یکنواخت شدن رنگ پوست شما کمک می‌کند، اما به اندازه کافی شفاف هستند که کاملا طبیعی به نظر برسند.

در حالی که بی‌بی و سی‌سی کرم‌ها دارای ویژگی‌های مشترک زیادی هستند، اما کاملاً یکسان نیستند. برای کشف تفاوت بین بی‌بی و سی‌سی کرم‌ها، مزایای اصلی پوست و همچنین نحوه استفاده از آن‌ها به عنوان بخشی از روتین روزانه مراقبت از پوست، ادامه مطلب را بخوانید.

بی‌بی کرم چیست؟

بی‌بی کرم مخفف عبارت Blamish Balm  یا Beauty Balm  است و برای مرطوب کردن، محافظت و اصلاح پوست شما استفاده می‌شود.

بی‌بی کرم‌ها در اواسط دهه 1980 در کره جنوبی رایج شدند اما در واقع در دهه 1960 در آلمان برای کمک به بیمارانی که پس از لیزر درمانی و جراحی بهبود می‌یابند، ساخته شدند. این روند در نهایت راه خود را از مرکز زیبایی در شرق به کیف‌های زیبایی زنان در غرب در حدود سال 2011 باز کرد. سر و صدای بی‌بی کرم‌ها به سرعت آن‌ها را تبدیل به کیف لوازم آرایش کرد.

بی‌بی کرم چه کاری انجام می‌دهد؟

بی بی کرم و سی سی کرم

این مرطوب‌کننده‌های رنگ‌آمیزی که به‌طور قابل‌توجهی سبک‌تر هستند و پوشش شفاف‌تری نسبت به کرم پودر ارائه می‌دهند، فواید کامل‌کننده‌ای برای پوست دارند. مانند تازه کردن، روشن کردن، هیدراته کردن (آبرسانی) و صاف­‌کردن پوست. با بی­‌بی کرم رنگ پوست خود را برای داشتن ظاهری درخشان بی عیب و نقص یکدست کنید.

یکی دیگر از مزایای بی­‌بی کرم که در بیشتر بی­‌بی کرم‌­ها یافت می‌شود، ضد آفتاب است که به محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید کمک می‌کند.

برای گرفتن بهترین نتیجه از بی­‌بی کرم، از بی‌­بی کرم­‌های حاوی موادی مانند گلیسیرین، نیاسینامید و حداقل SPF 15 استفاده کنید. گلیسیرین با حفظ رطوبت به آبرسانی پوست کمک می‌کند. نیاسینامید به افزایش تجدید سلول‌های سطحی کمک می‌کند تا سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد تا پوستی شاداب، یکدست و جوان داشته باشید. SPF نیز از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند.

آن‌ها فوراً با استفاده از کرم پودر، پوست شما را یکدست می‌کنند و همچنین با تغذیه و محافظت از پوست، ۷ مزیت را در ۱ پکیج  ارائه می‌دهند: آبرسانی، افزایش درخشش، رنگ پوست شبانه، به حداقل رساندن منافذ به وضوح، صاف و حجیم کردن، کاهش خطوط و چین و چروک. SPF 15 برای محافظت از پوست شما در برابر آسیب‌های خورشیدی ناشی از اشعه‌های UVA و UVB است.

چه زمانی از بی‌بی کرم استفاده کنیم؟

استفاده از بی‌بی کرم‌ها به طور منظم و روزانه بی‌خطر است، اما به عنوان یکی از همه‌کاره‌ترین محصولات مراقبت از پوست موجود در بازار، به ویژه در مواقعی که وقت ندارید از مرطوب‌کننده، پرایمر و کرم پودر استفاده کنید، مفید هستند.

سی‌­سی کرم چیست؟

CC مخفف <CourCourcoror> یا <Complexion Corrector>  است. یک محصول موثر مراقبت از پوست 2 در 1، کرم سی‌سی نتایجی مشابه با استفاده از یک کانسیلر اصلاح‌کننده رنگ همراه با کرم پودر ارائه می‌دهد.

کرم‌های سی‌سی با استفاده از رنگ‌های مخالف یکدیگر در چرخه رنگ، ظاهر عیوب پوست را خنثی می‌کنند. برای مثال، اگر دایره‌ها و رگ‌های زیر چشم بنفش دارید، می‌خواهید از سی‌سی کرم رنگ هلویی یا نارنجی استفاده کنید و اگر با قرمزی همراه با آفتاب سوختگی، آکنه یا مویرگ‌های شکسته مواجه هستید، سی­‌سی کرم سبز رنگ برای خنثی کردن رنگ مایل به قرمز به خوبی عمل می‌کند.

سی­‌سی کرم چه کاری انجام می‌دهد؟

بی بی کرم و سی سی کرم

کرم‌های سی‌سی علاوه بر پوششی سبک‌تر از کرم‌های زیرسازی، خواص ضد پیری اضافی را برای شما به ارمغان می‌آورند و در مقایسه با بافت غلیظ و سنگین کرم‌های بی‌بی، بافتی مطبوع‌تر دارند. کرم سی‌سی برای کسانی که این مشکلات را دارند توصیه می‌شود: منافذ بزرگ شده و قرمزی ناشی از روزاسه یا بافت ناهموار.

به دنبال سی­‌سی کرم‌ها با نیاسینامید و همچنین ویتامین‌های B و E باشید تا به درخشش جوانی پوست خود کمک کنند. نیاسینامید به لایه‌برداری پوست برای کاهش ظاهر چین و چروک کمک می‌کند، در حالی که ویتامین‌های B و E به تقویت دفاع طبیعی پوست شما در برابر از دست دادن رطوبت کمک می‌کنند.

این کرم فواید پوستی مشابه کرم‌های بی‌بی ما را دارد، اما حاوی 50 درصد مواد تکمیل‌کننده پوست بیشتر برای تاثیر قابل مشاهده‌تر است. همچنین حاوی SPF 15 برای محافظت از پوست شما در برابر آسیب‌های خورشیدی ناشی از اشعه‌های UVA و UVB است.

چه زمانی از سی­‌سی کرم استفاده کنیم؟

وقتی عجله دارید و می‌خواهید در کمترین زمان عیب‌های خود را بپوشانید، یا نمی‌خواهید زیاد آرایش کنید، به‌جای انتخاب کرم پودر، به سراغ کرم‌های سی‌سی مجهز به کرم‌های ضخیم بروید. از طیف SPF و از بسیاری از مزایای اضافه شده برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید.

تفاوت بین بی­‌بی و سی­‌سی کرم

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بین کرم سی‌سی و بی‌بی این است که در حالی که کرم بی‌بی پوششی سبک و مزایای بیشتری برای مراقبت از پوست ارائه می‌دهد، کرم سی‌سی نیز به دنبال اصلاح رنگ است. در درجه اول به منظور کمک به اصلاح رنگ قرمزی، لکه‌های تیره یا رنگ پریدگی پوست است و قرار است زیر کرم پودر قرار گیرد.

در مقابل، بی‌­بی کرم‌ها زمانی مفید هستند که بخواهید کمی پوشش با محافظت در برابر آفتاب و آبرسانی بیشتر داشته باشید، بدون اینکه به نظر برسد که آرایش کرده‌اید. بی­‌بی و سی­‌سی کرم‌ها نیز با مرطوب‌کننده‌های رنگی معمولی، که نوعی کرم صورت سبک وزن هستند، متفاوت هستند.

نحوه استفاده از بی­­‌بی کرم مانند یک آرایشگر حرفه‌ای

بی بی کرم و سی سی کرم

آیا استفاده از بی­‌بی کرم را امتحان کردید، اما متوجه نشدید که این همه تبلیغات در مورد چیست؟ ما را باور کنید، هنگامی که بر هنر تسلط پیدا کردید، احساس می‌کنید یک حرفه‌ای واقعی هستید. در حالی که ما یک برنامه کاربردی گام به گام در مورد استفاده از بی‌بی کرم  به شما ارائه می‌دهیم، موارد زیر را دنبال کنید!

مرحله اول:

مقدار کمی از بی­‌بی کرم را به پشت دست خود بمالید. توصیه می‌کنیم به اندازه یک سکه شروع کنید. بی­‌بی کرم نباید به صورت یک خمیر غلیظ روی صورت شما برود. آنجاست تا به عنوان یک پرده نازک از پایه عمل می­‌کند، نه اینکه مانند یک لایه ضخیم از یخ‌زدگی احساس شود.

مرحله دوم:

با آغشته کردن برس مسطح به بی‌­بی کرم شروع کنید و به آرامی اطراف صورت خود را نقطه گذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که به تمام نقاط اصلی مانند پیشانی، چانه، گونه‌ها و بینی (ناحیه‌­ی T) ضربه بزنید. این به توزیع یکنواخت نقاط بی‌­بی کرم شما کمک می‌کند.

مرحله سوم:

با استفاده از برس خود، بی‌­­بی کرم خود را به آرامی با حرکات دایره‌ای دور پوست خود بچسبانید و بزنید. شما باید با برس ضربه بزنید و ضربه بزنید، نه اینکه بکشید و آغشته کنید. از مرکز صورت خود شروع کنید و به سمت بیرون بروید. هنگامی که به ناحیه چانه و گردن خود می‌رسید، مطمئن شوید که به آرامی با هم زدن، مخلوط­ کردن مقدار بیشتری را انجام دهید تا خط زیرسازی سفت باقی نماند.

مرحله چهارم:

پس از استفاده و صاف کردن لایه اول بی­‌بی کرم، چند ثانیه زمان بگذارید تا ارزیابی شود. آیا مناطق کوچکی وجود دارند که برای پوشاندن جای زخم، دایره­‌های تیره یا تغییر رنگ به کمی ظرافت بیشتری نیاز دارند؟ اگر پاسخ مثبت است، روی چند نقطه کوچک دیگر ضربه بزنید و به آرامی مخلوط کنید. افزودن لایه‌ها بسیار ساده‌تر از حذف آن است.

نکات حرفه‌ای: آیا شما از طرفداران روکش فوق العاده شبنم‌­دار (dewy) هستید؟ به جای استفاده از برس برای استفاده از بی­‌بی کرم، از مخلوط کن آرایش مرطوب استفاده کنید و روی پوست بچرخانید تا کاملا یکدست شود. شما همچنان می‌توانید به دلخواه پوشش ایجاد کنید، اما نتیجه به مراتب بیشتر شبنم‌دار و هیدراته به نظر می­‌رسد.

بی­‌بی کرم چه تفاوتی با کرم پودر دارد؟

با وجود اینکه اکنون می‌دانید بی‌بی کرم چیست، ممکن است هنوز این سوال برایتان پیش بیاید که بی‌­بی کرم  چه تفاوتی با کرم پودر دارد؟ سؤال خوبی بود. تفاوت اصلی بین بی‌­بی کرم  و کرم پودر در این است: بی‌­بی کرم  معمولا سبک‌تر از کرم پودر است و بر روی رویکرد اول پوست تمرکز می‌کند. این بدان معناست که هدف اصلی بی­‌بی کرم تمرکز بر مواردی مانند آبرسانی، روشن کردن، مات کردن یا محافظت از پوست شما به جای پوشش است (که عموما هدف استفاده از کرم پودر است).

پیدا کردن بی­‌بی کرم مناسب پوست خود

بی بی کرم و سی سی کرم

مانند هر محصول دیگری، گاهی اوقات برای یافتن بی‌­بی کرم مناسب برای رنگ پوست و نوع پوست شما، کمی آزمون و خطا لازم است. اما با همه محصولات عالی موجود، مطمئناً در مدت زمان کوتاهی زیبایی را پیدا خواهید کرد که دوست دارید  و بدون آن نمی‌توانید زندگی کنید.

اگر پوست مستعد آکنه یا پوست چربی دارید، فرمول مات بدون چربی را انتخاب کنید. اگر پوست شما می‌تواند از آبرسانی بیشتری بهره ببرد، پیشنهاد می‌کنیم که از فرمول مرطوب‌کننده‌تر با پوششی شبنم‌دار استفاده کنید. اکثر بی‌بی کرم‌ها برای ارائه پوششی سبک طراحی شده‌اند که اولیه و اصلاح می‌شود، اما این تفاوت‌ها در فرمول مشخص شده‌اند تا بتوانید بهترین محصول را برای نوع پوست خود پیدا کنید.

باتوجه به نکاتی که در بالای همین مطلب گفته شده، در ادامه ما لیست 20 مدل از باکیفیت‌ترین bb کرم‌ها و cc کرم‌های سال با ضمانت بازگشت وجه و تحویل درب منزل را تقدیم شما می‌کنیم. این فهرست به طور مداوم در طول سال با عنوان "لیست 20 مدل از بهترین bb و cc کرم‌های 2023 + راهنمای‌ خرید" به‌روزرسانی می‌شود. هدف ما این است که با هر بودجه‌ای که دارید شما را در جریان بهترین مدل‌های جدید bb کرم‌ها و cc کرم‌های سال قرار دهیم. این لیست توسط متخصصین ما از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی جمع آوری شده پس با خیال راحت خرید کنید.


1- سی سی کرم SPF25 اوریفلیم سری جیوردانی گلد 

بی‌بی و سی‌سی کرم

سی سی کرم‌ها قابلیت اصلاح رنگ پوست را دارا می‌باشند و با پوشانندگی بالا زیبایی چهره‌تان را چندین برابر می‌کند. سی‌سی کرم SPF25 اوریفلیم سری جیوردانی گلد با بافت ژلی به راحتی بر روی پوست می‌خوابد و پوشش نیمه ماتی ایجاد می‌کند. این محصول به دلیل داشتن هیالورونیک اسید یک ابرسان عالی برای پوست است و خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می‌کند.

مشخصات محصول:

  • کرم ژلی با بافت بسیار سبک و بر پایه آب
  • پوشش‌دهی عالی
  • پوشش نیمه مات
  • آبرسان عمیق پوست
  • یک دست کننده رنگ پوست
  • کاهش‌دهنده منافذ پوست
  • دارای SPF25

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


2- بی بی کرم Spf20 ایوروشه مدل Peau Parfaite

بی‌بی و سی‌سی کرم

بی بی کرم Spf 20 ایو روشه مدل Peau Parfaite یک محصول بسیار کاربردی با 6 خاصیت مناسب استفاده روزانه می‌باشد. این کرم دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی است و به مدت 24 ساعت رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. این کرم به دلیل داشتن عصاره برنج حاوی ویتامین B می‌باشد و باعت تقویت پوست می‌شود. بی بی کرم Spf 20 ایو روشه با رنگ متوسط هم‌زمان پوست را صاف و یک دست می‌نماید. این محصول 90% فرمولاسیون گیاهی دارد و هیچگونه آسیبی به پوست نمی‌رساند.

مشخصات محصول:

  • دارای Spf 20
  • مرطوب‌کنندگی 24 ساعته
  • محافظ پوست
  • حاوی عصاره برنج
  • 90% فرمولاسیون کاملا گیاهی
  • بافت سبک
  • فاقد پارابن و روغن‌های معدنی
  • کشور سازنده فرانسه

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


3- بی بی کرم Spf 20 سینره

بی‌بی و سی‌سی کرم

بی بی کرم‌ها بافت بسیار سبکی دارد و با چند عملکرد نیاز روزانه شما را بر طرف می‌کنند. بی بی کرم Spf 20 سینره یک محافظت‌کننده بسیار عالی برای پوست به شمار می‌آید و اشعه‌های مضر خورشید را دفع می‌کند. این محصول دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی نیز می‌باشد و به جز داشتن بافت رنگی و ضد آفتاب، رطوبت‌رسانی به پوست را نیز بر عهده دارد. جلوه نهایی این بی بی کرم مات می‌باشد و هیچگونه برقی از خود به جا نخواهد گذاشت.

مشخصات محصول:

  • دارای Spf 20
  • بافت سبک
  • فاقد پارابن
  • جلوه نهایی مات
  • ضد آفتاب، مرطوب‌کننده و کرم پودر

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


4- سی سی کرم رومینا مناسب پوست روشن

بی‌بی و سی‌سی کرم

سی‌سی کرم‌ها قابلیت اصلاح رنگ پوست را دارا می‌باشند. همچنین خاصیت ضد آفتاب، کرم‌ پودر و مرطوب‌‌کننده را یک جا دارا می‌باشند. سی‌سی کرم رومینا مناسب پوست روشن پوشش‌دهی بسیار بالایی دارد و باعث یکدست شدن رنگ پوست می‌شود. این محصول از پوست در مقابل اشعه‌های UV محافظت می‌‌کند و پیری زودرس را به تعویق می‌اندازد. سی‌سی کرم رومینا مناسب انواع پوست است و می‌توانید به صورت روزانه از این محصول استفاده کنید.

مشخصات محصول:

  • مناسب انواع پوست
  • ضد پیری پوست
  • روشن کننده پوست
  • آبرسان
  • پوشش‌دهی بالا
  • محافظت از پوست در برابر اشعه UV

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


5- BB کرم SPF10 اوریفلیم سری آنکالر

بی‌بی و سی‌سی کرم

این محصول از پیری و ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می‌کند. BB کرم اوریفلیم با SPF10 سری OnColour موجب کنترل آکنه، کاهش لک‌های پوستی و بهبود بافت پوست می‌شود، همچنین این محصول گیاهی می‌باشد و به همین دلیل همانند یک کرم روز در طول روز رطوبت پوست شما را تأمین می‌کند و مانع از خشکی آن می‌شود. BB کرم اوریفلیم با SPF10 سری OnColour دارای ساختار بسیار سبکی می‌باشد که به عنوان پایه آرایش بسیار مناسب است.

مشخصات محصول:

  • دارای SPF10 برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشید 
  • پوشش دهی سبک
  • کمک به پوشش عیوب پیری پوست
  • مرطوب‌کننده برای آبرسانی پوست
  • محصول سبک و گیاهی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


6- سی سی کرم SPF25 فارماسی

بی‌بی و سی‌سی کرم

سی سی کرم SPF25 فارماسی مناسب انواع پوست است. این محصول سه کاره، ضد آفتاب، کرم‌ پودر و مرطوب‌‌کننده است و اصلاح‌کننده رنگ پوست و با پوشش‌دهی لک‌های تیره، زیبایتان را دو چندان می‌کند. سی سی کرم فارماسی با بافت بسیار سبک به خوبی جذب پوست می‌شود و هیچگونه چربی و سنگینی بر روی پوست به جای نمی‌گذارد. 

مشخصات محصول:

  • اصلاح کننده رنگ پوست صورت
  • فاقد پارابن و الکل
  • مناسب برای انواع پوست
  • دارای بافت بسیار سبک
  • حاوی کلاژن، روغن آرگان، ویتامین C و روغن ماکادمیا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


7- کرم بی بی SPF15 فارماسی

بی‌بی و سی‌سی کرم

این کرم حاوی روغن آرگان می‌باشد که چین و چروک‌های پوست را کاهش می‌دهد و با داشتن پروتئین ابریشم به پوست شما درخشش خاصی می‌پردازد. این کرم با داشتن عصاره ماکادامیا مواد مورد نیاز پوست جهت تغذیه را تامین می‌کند و به ترمیم پوست شما می‌پردازد. هنگامی که از این کرم استفاده می کنید منافذ پوست شما را می‌بندد و سطح پوست شما را یکدست می‌کند. 

مشخصات محصول: 

  • دارای 7 عملکرد متفاوت
  • از بین بردن منافذ روی سطح پوست
  • مرطوب نگه دارنده پوست
  • درخشان‌کننده پوست
  • تعذیه و ترمیم‌کننده پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


8- بی بی کرم SPF50 اکل حاوی کلاژن

بی‌بی و سی‌سی کرم

بی‌بی کرم SPF50 اکل حاوی عصاره مروارید  مناسب انواع پوست است. این محصول علاوه بر پوشش‌دهی پوست به بهبود قابلیت ارتجاعی و روشن شدن پوست کمک می‌کنند. همچنین این محصول باعث درخشان شدن پوست می‌شود و جلوه زیبایی را برایتان به ارمغان می آورد. بی بی کرم اکل به دلیل داشتن کلاژن کمک به جوانی پوست می‌کند و از دهیدراته‌شدن پوست جلوگیری می‌نماید.

مشخصات محصول: 

  • محافظت در برابر اشعه ی مضر UVA و UVB
  • جلوگیری از دهیدراته شدن پوست
  • جلوگیری از چین و چروک
  • رطوبت‌رسان
  • حاوی کلاژن

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


9- بی بی کرم SPF 20 دبی مدل Perfect

بی‌بی و سی‌سی کرم

این محصول تلفیقی از چند محصول است و به خوبی پوست را کاور می‌کند و با خاصیت آبرسانی، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. بی‌بی کرم دبی دارای SPF20 می‌باشد و از پوست در مقابل اثراث مضر خورشید جلوگیری می‌کند و باعث جوانی و شادابی پوست می‌شود. همچنین این محصول کنترل کننده سبوم پوست است و از چرب و براق شدن پوست جلوگیری می‌کند.

مشخصات محصول: 

  • دارای SPF 20
  • دارای بافت سبک و مایع
  • کنترل کننده سبوم پوست
  • آبرسان و محافظت کننده پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


10- کرم BB ساین اسکین SPF30 

بی‌بی و سی‌سی کرم

این کرم دارای اثر ضدچروک و جلوگیری از پیری زودرس پوست است و به دلیل پوشانندگی بالایی که دارد می‌تواند جایگزین مناسبی برای کرم‌ پودر و زیرساز آرایش شما باشد. این محصول دارای بافت بسیار سبک است و اثر ضد التهاب و مرطوب‌کننده قوی برای پوست دارد. در این محصول از ترکیبات ضد التهاب قوی نظیر عصاره آلوئه‌ورا، بابونه و آلفا بیزابول استفاده شده و رفع کننده التهاب در پوست‌‌های حساس است.

مشخصات محصول: 

  • محافظت‌کننده پوست از اشعه مضر UV
  • ضد چروک و جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • پوشانندگی بالا و جایگزین مناسب کرم‌ پودر
  • ضد التهاب و مرطوب کننده قوی پوست
  •  دارای بافت بسیار سبک

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


11- بی‌بی کرم SPF20 کاسمکولوژی

بی‌بی و سی‌سی کرم

کرم بی‌بی SPF20 کاسمکولوژی حجم 50 میل (بژ طبیعی)، کرمی سبک با بافتی مات دارد که به سرعت جذب پوست می‌شود. پوشانندگی بالای این کرم تمامی تیرگی‌ها و عیوب صورت را می‌پوشاند. همچنین این کرم از پوست در برابر اثرات مضر محیطی محافظت می‌کند و بهترین گزینه برای بیس آرایشی محسوب می‌‌شود. کرم پیش رو لایه برداری ملایم است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. این کرم آنتی آکنه است و به مرور لک‌های پوستی را از بین می‌برد.

مشخصات محصول: 

  • بازسازی کننده پوست و پیشگیری از پیری زودرس در اثر اشعه آفتاب
  • محافظت‌کننده در برابر عـوامل مخرب و استرس‌های محـیطی
  • مرطوب‌کننده با بافتی بسیارسبک و جذب سریع
  • پوشاننده تیرگی‌ها و عیوب پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


12- دی دی کرم SPF30 لافارر

بی‌بی و سی‌سی کرم

دی‌دی کرم لافارر دارای SPF 30 می‌باشد و از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند. وجود ترکیباتی مانند سدیم هیالورونات و اوره در فرمولاسیون این محصول، باعث شده‌است که آبرسانی بی‌نظیر برای پوست باشد. شاداب کننده و طراوت بخش پوست است و خاصیت ارتجاعی آن را نیز بهبود می‌بخشد. DD کرم لافارر حاوی ترکیبات ضد لک است. که به کاهش تیرگی های پوست کمک کرده و نقش موثری در روشن شدن و یکدست شدن رنگ آن دارد.

مشخصات محصول: 

  • مرطوب کننده و آبرسان عمیق
  • مناسب استفاده روزانه
  • ضد لک و روشن کننده
  • ضد چروک و ضد پیری
  • قدرت پوشانندگی زیاد
  • نتیجه نهایی مات
  • مناسب انواع پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


13- بی بی کرم ضد چروک ارگانیک فلورانس

بی‌بی و سی‌سی کرم

بی‌بی کرم ضد چروک فلورانس حاوی روغن هسته زرد آلو و مناسب انواع پوست است. این محصول تلفیقی از چند محصول را دارا است و به خوبی پوست را کاور می‌کند و با خاصیت آبرسانی، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. همچنین این محصول کاملا ارگانیک و گیاهی است و ضد حساسیت می‌باشد. با استفاده از این محصول علاوه بر کاور و پوشانندگی بالا از چین و چروک پوست جلوگیری می‌کند و زیبایی چهره‌تان را چندین برایر می‌کند.

مشخصات محصول: 

  • حاوی روغن هسته زردآلو
  • ضد چروک و پیری
  • کاملا ارگانیک و طبیعی
  • مرطوب‌کننده و تسکین‌دهنده

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


14- سی‌سی کرم سنانا

بی‌بی و سی‌سی کرم

این محصول اصلاح‌کننده رنگ پوست است. سی‌سی کرم سنانا با بافت بسیار سبک به خوبی جذب پوست می‌شود و هیچگونه چربی و سنگینی بر روی پوست به جای نمی‌گذارد. همچنین این کرم در مقابل تعریق مقاوم است و بریده بریده نمی‌شود. سی‌سی کرم ایمیجز فاقد الکل و پارابن است و بدون ایجاد حساسیت می‌توانید با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنید.

مشخصات محصول: 

  • اصلاح‌کننده رنگ پوست صورت
  • فاقد پارابن و الکل
  • مناسب برای انواع پوست
  • ضد تعریق

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


15- کرم CC پوشاننده رنگی پرودرما مدل Roseavest

بی‌بی و سی‌سی کرم

این کرم پوشاننده رنگی پرودرما به رفع التهابات پوستی ناشی از تابش نور خورشید و سایر عوامل محیطی کمک شایانی می‌کند. پوشانندگی این محصول بسیار بالاست به گونه ای که قادر به پوشاندن قوی و سریع قرمزی، لک، جای جوش، چروک‌های سطحی و سایر عیوب پوستی می‌پردازد. با استفاده مداوم از کرم CC پوشاننده رنگی پرودرما رطوبت و طراوت پوست به مدت طولانی تامین می‌گردد.

مشخصات محصول: 

  • مناسب برای پوست‌های دارای رزاسه، معمولی و حساس
  • با SPF40
  • فاقد اسانس و نگهدارنده‌های مضر پارابن
  • حاوی:  عصاره Ruscus، عصاره کالاندولا، عصاره کتان و هیالورونیک اسید و گلیسرین

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


16- کرم ضد جوش BB نوروا مدل Actipur

بی‌بی و سی‌سی کرم

کرم ضد جوش BB نوروا مدل Actipur مناسب پوست چرب می‌باشد. این محصول با کنترل کردن چربی پوست از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند و باعث صاف شدن پوست می‌شود. همچنین این کرم با ایجاد نمای مات، براقیتی بر روی پوست ایجاد نخواهد کرد. کرم ضد جوش BB نوروا مدل Actipur ضد حساسیت است و افراد با پوست حساس نیز می‌توانند با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنند. این کرم با فرمولاسیون مخصوص خود از قرمزی و التهاب پوست نیز جلوگیری می‌کند و همزمان با تن رنگی خود زیبایی پوستتان را چندین برابر می‌کند.

مشخصات محصول: 

  • مناسب پوست چرب
  • فاقد چربی
  • جلوه نهایی مات
  • ضد جوش و ضد قرمزی
  • پوشانندگی بالا
  • از بین برنده دانه های سر سیاه
  • ضد حساسیت

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


17- کرم BB گلدن رز 

بی‌بی و سی‌سی کرم

این کرم دارای عملکرد پوشانندگی است ولی پوشانندگی آن در حد معمولی است. بی‌بی کرم‌ها از کرم‌های مرطوب‌کننده کمی سنگین‌تر هستند و در ترکیباتشان آنتی اکسیدان نیز وجود دارد. کرم BB گلدن رز، کرمی است که زیبایی پوست صورت شما را کامل می‌کند. سبک و لطیف بودن بافت این کرم، درخششی سالم به پوست شما می‌بخشد. BB کرم گلدن رز صورت شما را صاف و یکدست با رنگ طبیعی پوست کرده و در طول روز به پوست آبرسانی می‌کند.

مشخصات محصول: 

  • دارای SPF 25
  • بافت سبک و بسیار لطیف
  • کمک به صاف و یکدست شدن پوست صورت
  • آبرسان قوی پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


18- کرم پودر بی بی 35میل نوت

بی‌بی و سی‌سی کرم

بی‌بی کرم نوت یک محصول مناسب برای انواع پوست است. این محصول می‌تواند ضمن کاور کردن پوست و محو کردن نواقص آن باعث محافظت و مرطوب‌شوندگی آن نیز شود. و با ویتامین‌رسانی پوستی زیبا، شاداب و سالم را برای شما به ارمغان بیاورد.

مشخصات محصول: 

  • مناسب برای انواع پوست
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • کاور متوسط
  • مرطوب کننده و آبرسان پوست
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک در پوست
  • ماندگاری طولانی مدت
  • کمک به تولید کلاژن سازی در پوست
  • دارای spf15

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


19- کرم بی بی SPF15 پوست معمولی، خشک و حساس زیاجا

بی‌بی و سی‌سی کرم

در اینجا به معرفی کرم بی‌بی مناسب پوست‌های نرمال، خشک و حساس می‌پردازیم.  این کرم با اس پی اف 15 یک لایه محافظتی نیز بر پوست شما ایجاد می‌کند.

مشخصات محصول:

  • اس پی اف 15
  • رنگی
  • حجم 50 میل
  • مناسب پوست‌های نرمال، خشک و حساس

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


20- سی سی کرم حاوی اس پی اف 40 حجم 40میل سینره

بی‌بی و سی‌سی کرم

CC کرم سینره درحقیقت یک کرم پودر با قدرت پوشانندگی بالا و بافتی سبک است که برای پوشاندن قرمزی، تیرگی، جای جوش و لک‌های پوستی استفاده می‌شود. این کرم دارای جلوه نهایی مات است؛ بنابراین افرادی که دارای پوست چرب هستند نیز می‌توانند این کرم را استفاده کنند. CC کرم سینره دارای خاصیت ضدآفتابی است و با داشتن SPF 40 از پوست شما دربرابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. این کرم حاوی ویتامین C است و با گذشت زمان می‌تواند به روشن شدن پوست و رفع تیرگی‌های آن کمک کند.

مشخصات محصول:

  • دارای قدرت پوشانندگی بالا
  • دارای خاصیت روشن‌کنندگی پوست در بلند مدت
  • پوشاندن لک‌ها و ضایعات پوستی
  • حاوی ویتامین C برای روشن شدن پوست
  • دارای SPF 40
  • رطوبت‌رسانی عمیق به پوست
  • خاصیت ضدالتهابی
  • ایجاد جلوه مات و طبیعی
  • فاقد پارابن

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

همواره می‌توانید از طریق فرم زیر نظراتتان رو برای ما ارسال کنید.


►منبع:

  • byrdie.com
  • lorealparisusa.com

►لینک کوتاه مطلب:

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی