• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

لیست 30 مدل از بهترین کرم پودرهای 2023 + راهنمای خرید

  • ۳۴۶
لیست 30 مدل از بهترین کرم پودرهای 2023 + راهنمای خرید

کرم پودر چیست؟ انواع کرم پودر کدامند؟ اگر قصد خرید کرم پودر را دارید و به دنبال بهترین انتخاب هستید این راهنمای خرید را از دست ندهید. به همراه لیست 30 تا از بهترین کرم پودرهای سال 2023.


تمرین خط چشم تیز یا اینکه بتوانید گونه­‌های خود را با کانتور کامل تراشیده کنید را فراموش کنید. پایه، جنبه ضروری هر آرایشی است که بسیاری از ما آن را نادیده می­‌گیریم. بهترین نقطه شروع برای هر ظاهر زیبایی، دست­یابی به پوستی بدون عیب و ظاهری طبیعی است که با استفاده صحیح از کرم پودر به دست می­‌آید. کرم پودر به آرایش ظاهری بی عیب و نقص کمک می­‌کند و به پوست درخشندگی می­‌بخشد.

کرم پودر چیست؟

همان­‌طور که اشاره کردیم، کرم پودر نوعی آرایش صورت است. این محصول در تمام نقاط صورت شما استفاده می­‌شود تا یک زیرسازی برای بقیه آرایش شما ایجاد کند. این محصول به‌عنوان پایه‌ای برای کل آرایش شما عمل می‌کند. فرمول مناسب می­‌تواند به پوشاندن لک‌­ها، تصحیح رنگ پوست، محو شدن عیوب و ایجاد یک پوست صاف و یک‌دست کمک کند.

چرا باید از کرم پودر استفاده کنیم؟

در اینجا به برخی از دلایلی که چگونه کرم پودر نقش اساسی در آرایش دارد اشاره می‌­کنیم:

  • این پایه یک محافظ در برابر آلودگی­‌های محیطی و آلاینده­‌ها است.
  • رنگ پوست را یکسان می‌­کند و به رنگ پوست درخشندگی می­‌بخشد.
  • منافذ بزرگ را کوچک‌­تر نشان می­‌دهد.
  • این امکان وجود دارد که لک‌های پوستی کمتر دیده شوند.
  • برای بقیه آرایش، کرم پودر به عنوان پایه (زیر ساخت) عمل می­‌کند.
  • استفاده از کرم پودر به شما اعتماد به نفس بیشتری در ظاهرتان می‌­دهد ضد آفتابی که می‌توانید هر روز آن را به­‌عنوان محافظ در برابر پیری و سرطان پوست استفاده کنید، در چندین پایه استفاده می‌شود.

انواع کرم پودر کدامند؟

1. کرم پودر مایع

یکی از محبوب­‌ترین گزینه­‌ها برای کرم پودر، کرم پودر مایع می‌باشد. کرم پودری که فرمول مایع دارد و سطح پوشش‌دهی آن تقریبا در حد متوسط می‌باشد. این نوع کرم پودر با هر نوع پوستی سازگار است.

2. کرم پودر کرمی

این نوع کرم پودر دارای لایه‌­ی غلیظ­‌تر و ضخیم‌­تر است. هم­چنین معمولاً برای کسانی که پوست خشک دارند گزینه بسیار خوبی است. اگر پوست چرب دارید، می‌توانید با خیال راحت به سراغ این نوع کرم پودر بروید. در حالی که می‌توانید از فرمول‌های پودری لایه‌بندی استفاده کنید، که معمولاً پوشش سبک‌تری ارائه می‌دهند.

4. کرم پودر سرمی

اگر به­‌دنبال یک کرم پودر مد روز هستید، کرم پودر سرمی که نوعی کرم پودر مایع می‌­باشد مناسب شماست. فرمول آن حاوی یک سرم است که آن را به ترکیبی برای مراقبت از پوست و آرایش تبدیل می­‌کند.

5. کرم پودر بر پایه آب

کسانی که دارای پوست مستعد آکنه هستند ممکن است متوجه شوند که به یک کرم پودر مبتنی بر آب مناسب پوست آن­ها می­‌باشد. یکی دیگر از گزینه‌­های زیرسازی مایع، این کرم پودر حاوی آب به عنوان ماده اصلی آن است و به‌­طور کلی فاقد چربی است.

6. کرم پودر ماتیکی (stick)

این کرم پودر جامد و ماتیکی از سطح پوشانندگی بالایی برخوردار است. بانوان پرمشغله می‌­توانند از سهولت استفاده، قابلیت حمل آسان و اثربخشی و کارآمدی عالی این محصول لذت ببرند.

انواع پوشش کرم پودر

پس از انتخاب فرمول کرم پودر ، می­‌خواهیم در مورد گزینه­‌های مختلف پوشش نیز آگاه باشید. که به این صورت قابل تفکیک است:

1. پوشش سبک (Sheer)

کرم پودر با پوششی روشن یا شفاف (که به آن پوشش طبیعی نیز گفته می­‌شود) برای افرادی که می­‌خواهند رنگ پوست خود را کمی بهبود بخشند، اما به دنبال محصولی نیستند که عیوب را بپوشاند یا پنهان کند، ایده آل است.

2. پوشش متوسط  (Medium)

کرم پودری با پوشش متوسط برخی از عیوب را پنهان می­‌کند در حالی که همچنان شبیه پوست است. این پوشش برای استفاده روزانه مناسب است.

3. پوشش کامل (Full)

یک کرم پودر با پوشش کامل باید عیوب و لکه‌­ها را کاملاً پنهان کند و شما را با یک پوست بی عیب و نقص باقی بگذارد. فرمول مناسب با پوشش کامل حتی می­‌تواند خالکوبی‌­ها را نیز پنهان کند. این پوشش برای مهمانی‌ها و قرارهای رسمی مناسب می‌باشد. 

4. پوشش قابل ساخت (لایه‌­ای) (Biuldable)

اگر مناطقی از پوست شما وجود داشته باشد که می­‌خواهید پوشش بیشتری نسبت به سایر نقاط پوست­‌تان داشته باشد، استفاده از این نوع کرم پودر برای شما  بسیار عالی است. 

انواع فینیشرهای کرم پودر (تثبیت­‌کننده­‌های کرم پودر)

آخرین مرحله اما نه کم اهمیت، اجازه می­‌دهد تا کرم پودر شما تثبیت شود و پایداری بیشتری پیدا کند.

1. فینیشر طبیعی (Natural)

این روکش همان چیزی است که بیشتر به پوست شما شباهت دارد، از این رو نام آن فینیشر طبیعی است. نه مات است و نه براق.

2. فینیشر مات (Matte)

این روکش بدون درخشندگی است و آن را به گزینه‌­ای محبوب برای افرادی که پوست چرب دارند تبدیل می­‌کند.

3. فینیشر براق (dewy)

این روکش درخشنده و درخشان است، به همین دلیل است که افرادی که پوست خشک دارند تمایل دارند به سمت آن جذب شوند.

نحوه­‌ی استفاده از کرم پودر چگونه است؟

یکی از سوالاتی که هنگام استفاده از کرم پودر پیش می­‌آید این است که با چه تکنیک و ابزاری می‌­توانیم کرم پودر را به­‌صورت کاملاً یکنواخت و یکدست روی پوست خود پخش کنیم؟ در ادامه به تکنیک­‌ها و ابزار مورد نیاز برای انجام هر چه درست‌­تر این کار می­‌پردازیم.

نحوه­‌ی استفاده از کرم پودر چگونه است؟

استفاده از اسفنج بلندر

برای اعمال کرم پودر، می­‌توان از اسفنج بلندر استفاده کرد. می­‌توانید مقدار مناسبی از کرم پودر را روی صورت خود مالیده و سپس با اسفنج بلندر روی کل صورت خود پخش کنید اما برای بالا بردن دقت و کیفیت انجام این کار از روش دیگری استفاده می­‌کنیم.

پوزیشن­ خاصی روی صورت وجود دارد که به آن ناحیهT  صورت که شامل پیشانی، بینی و چانه می‌­شود، می­‌گویند. برای شروع کار می­‌توانید مقدار مناسبی از کرم پودر را روی ناحیه T مالیده شود. بعد از استفاده کردن کرم پودر روی این ناحیه مهم از صورت با استفاده از اسفنج بلندر شروع به پخش کردن آن به‌صورت ضربه‌ای از مرکز روی تمام نقاط صورت خود کنید این کار را تا آنجا ادامه دهید که کرم پودر به­‌صورت یکنواخت و یک­دست روی صورت شما پخش شود.

به‌جای کرم پودر مایع، کرم پودرهای ماتیکی نیز در دسترس هستند. در صورتی که مجبور باشید آن را در کیف خود حمل کنید، کرم پودرهای ماتیکی بسیار مفید هستند. استفاده از این نوع کرم پودر بسیار آسان‌­تر نیز خواهد بود.

نحوه­‌ی استفاده از کرم پودر چگونه است؟

استفاده از براش

برای انجام این کار می‌توانید از یک براش با سایز متوسط استفاده کنید. به وسیله‌ی براش کرم پودر را به‌صورت نقطه‌ای روی صورت خودقرار دهید و سپس آن را به‌صورت دورانی روی صورت خود پخش کنید تا کاملا روی پوست محو شود. سپس به‌وسیله‌ی اسفنج بلندر به صورت ضربه‌ای کرم پودر را پخش کنید تا روی پوست صورت شما بخوابد و کاملا یک‌دست شود.

برای پخش کرم پودر از براش مسواکی نیز می‌توانید استفاده کنید. این براش به‌دلیل حالت فشرده‌ای که دارند می‌توانند کرم پودر را به خوبی روی صورت شما پخش کنند. اگر حس کردید که مقدار زیادی از کرم پودر را روی صورت خود مالیده‌اید می‌توانید به‌وسیله‌ی برس بادبزنی کرم پودر اضافی را از صورت خود حذف کنید.

نکات مهمی که به هنگام خریدن کرم پودر باید به آن توجه کنید:

نوع پوست: همان­طور که می‌دانید که پوست­‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و هرکدام نیازهای منحصر به فردی دارند. به همین دلیل به هنگام استفاده از هر محصولی که با پوست شما ارتباط دارد باید این تفاوت­‌ها را در نظر بگیرید. کرم پودر هم از این نظر مستثنی نیست و شما باید کرم پودری را بخرید که با نوع پوست شما سازگاری داشته باشد. اگر پوست خشکی دارید حتماً از کرم پودرهای کرمی استفاده کنید تا رطوبت پوست‌تان حفط شود. اگر پوست چرب دارید از کرم پودرهای پودری استفاده کنید. در صورت شک، از پرایمر برای کمک به جلوگیری از اکسیداسیون و حفظ آرایش خود استفاده کنید. کسانی که دارای پوست مستعد آکنه هستند یک کرم پودر مبتنی بر آب مناسب پوست آن­ها می­‌باشد. برای مراقبت بیشتر از پوست خود سعی کنید از محصولات غیرکومدوژنیک استفاده کنید تا پوست شما از آکنه در امان باشد. بهتر است به این نکته هم توجه کنید حتماً از کرم پودرهایی که حاوی ضدآفتاب هستند برای محافظت بیشتر از پوست خود استفاده کنید.

رنگ کرم پودر: رسیدن به بهترین نتیجه ممکن در استفاده از کرم پودر بدون توجه به رنگ مناسب کرم پودر امکان­‌پذیر نخواهد بود. به هنگام خرید کرم پودر به تناسب رنگ کرم پودر و رنگ پوست خود بسیار توجه کنید زیرا اگر توجه کافی نداشته باشید موجب دو رنگ شدن صورت و بدن خود می­‌شوید که قطعاً ظاهر مناسبی را نخواهد داشت. 

پوشانندگی کرم پودر: اگر به‌­دنبال پوششی هستید که طبیعی به نظر برسد از کرم پودرهای مایع استفاده کنید. اگر پوشش بیشتری از پوست خود مد نظرتان هست از کرم پودرهای کرمی استفاده کنید. برای پوست­‌های چرب نیز کرم پودرهای پودری به‌دلیل خاصیت مات­‌کنندگی‌ آن استفاده کنید.


باتوجه به نکاتی که در بالای همین مطلب گفته شده، در ادامه ما لیست 30 مدل از باکیفیت‌ترین کرم پودرهای سال با ضمانت بازگشت وجه و تحویل درب منزل را تقدیم شما می‌کنیم. این فهرست به طور مداوم در طول سال با عنوان "لیست 30 مدل از بهترین کرم پودرهای 2023 + راهنمای خرید" به‌روزرسانی می‌شود. هدف ما این است که با هر بودجه‌ای که دارید شما را در جریان بهترین مدل‌های جدید کرم پودرهای سال قرار دهیم. این لیست توسط متخصصین ما از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی جمع آوری شده پس با خیال راحت خرید کنید.


1- کرم پودر اوریفلیم سری د وان مدل In Action 

کرم پودر

این کرم پودر از برند اوریفلیم دارای فرمولاسیون ضد آب و ضد تعریق بوده در نتیجه برای افرادی که ورزش می کنند و یا در طول روز تحرک بالایی دارند می‌توانند از این کرم پودر استفاده نمایند.

مشخصات محصول:

  • جذب چربی اضافه پوست
  • سبک و بدون ایجاد سنگینی روی پوست
  • ماندگاری تا 16 ساعت
  • جلوه نهایی مات
  • ضد تعریق و ضد آب
  • مناسب برای انواع پوست
  • حجم 30 میل

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


2- کرم پودر تقویت کننده پوست اوریفلیم سری جیوردانی گلد

کرم پودر

این کرم پودر با رنگدانه‌های طبیعی خود یک پوشش کاملا یکدست و طبیعی بر روی پوست شما ایجاد کرده و تمام نواقص و لکه‌های پوستی شما را پوشش می‌دهد. ویژگی منحصر به فرد این کرم پودر ترکیبات غنی از سرم پری بیوتیک و عصاره گل لوتوس است که پوست را به خوبی تقویت و آبرسانی می‌نماید. 

مشخصات محصول:

  • حاوی سرم پری بیوتیک و عصاره گل لوتوس
  • تقویت کننده و جوان کننده پوست
  • ماندگاری 8 ساعته
  • نتیجه نهایی طبیعی و مرطوب
  • مناسب برای انواع پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


3- کرم پودر چارم کالر ضد پیری SPF15

کرم پودر

برای رسیدن به پوستی ایده آل و زیبا و بی نقص در سنین بالای 30 سال استفاده از کرم پودر چارم کالر ضد پیری پیشنهاد می‌شود چرا که این کرم علاوه بر پوشش‌دهی مناسب به دلیل خاصیت سفت‌کنندگی و لیفتینگ، چروک‌ها و خط‌های ریز را در صورت محو می‌کند.

مشخصات محصول:

  • ویژگی‌های خاص: پوشانندگی بالا, ماندگاری بالا
  • درمان (کارکرد): سفت‌کننده, ضد پیری, لیفتینگ نوع پوست برای همه پوست‌ها
  • نتیجه نهایی: طبیعی
  • میزان SPF: کمتر از 20 بافت کرم
  • سن: 35 به بالا
  • مناسب برای رنگ پوست‌های سبزه, سفید, گندمی تیره, گندمی روشن
  • پوشانندگی بسیار بالا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


4- کرم پودر جوان کننده اوریفلیم سری جوردانی گلد مدل MasterCreation

کرم پودر

 

کرم پودر جوان کننده اوریفلیم سری جوردانی گلد مدل MasterCreation دارای قدرت پوشانندگی بسیار بالایی است. خاصیت جوان‌کننده‌ این سری از کرم پودر اوریفلیم مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌است استفاده مداوم از این کرم به مرور زمان چین و چروک پوست شما را کاهش می‌دهد. 

مشخصات محصول:

  • از بین برنده چین و چروک صورت
  • 5برابر شفافیت بیشتر پوست
  • بافت بسیار سبک
  • پوشش بسیار طبیعی صورت 
  • ویژگی‌های خاص: جوان کننده, شاداب کننده, ضد پیری, ضد چروک
  • مناسب برای انواع پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


5- کرم پودر SPF15 آرکانسیل مدل Cover Match

کرم پودر

این کرم پودر دارای بافت سبک و ابریشمی است که این محصول را برای انواع پوست تبدیل به یک گزینه ایده آل کرده است. جلوه نهایی این کرم پودر مات و طبیعی بوده در نتیجه می‌توان بدون آنکه دغدغه براق شدن پوست را داشت در مهمانی و مجالس از آن استفاده کرد.

مشخصات محصول:

  • ویژگی‌ها: سبک, ضد آب, روزانه 
  • نوع پوست: برای همه پوست‌ها
  • رنگ پوست: سبزه, سفید, گندمی تیره, گندمی روشن
  • پوشانندگی: بسیار بالا
  • نتیجه نهایی: طبیعی
  • میزان SPF: کمتر از 20

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


6- کرم پودر تیوپی فاقد چربی مکسی بل

کرم پودر

کرم پودر تیوپی فاقد چربی مکسی بل با بافت نرم و لطیف  برای پوست‌های چرب مناسب بوده و نقایص آن را می‌پوشاند. دارای پوششی بالا, سبک و ماندگاری طولانی است. این کرم پودر پوست شما را بصورت کاملا طبیعی یکدست کرده و جلوه‌ای مات به پوست شما می‌بخشد.

مشخصات محصول:

  • ویژگی‌های خاص: سبک, روزانه, فاقد چربی, روزانه, فاقد اثر چربی روی پوست
  • پوشانندگی: بالا
  • نوع پوست: برای پوست چرب
  • پوشش کاملا یکنواخت و مات و مخملی
  • مغذی و مرطوب کننده پوست حاوی ویتامین E

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


7- کرم پودر SPF 15 دبورا مدل City Defence

کرم پودر

این کرم پودر دارای بافت بسیار نرم و سبکی است و به راحتی پوست را کاور می‌کند و هیچگونه سنگینی روی پوستتان احساس نخواهید کرد. کرم پودر دبورا علاوه بر کاور و پوشانندگی بالا دارای خواص مرطوب‌کنندگی نیز می‌باشد و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

مشخصات محصول:

  • میزان SPF: کمتر از 20
  • درمان (کارکرد): مرطوب‌کننده, ضد پیری
  • نوع پوست: برای همه پوست‌ها
  • نتیجه نهایی: طبیعی
  • پوشانندگی بالا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


8- کرم پودر SPF15 مک مدل Studio Fix 

کرم پودر

این محصول دارای ویژگی پوشش‌دهی بسیار بالایی است که باعث می‌شود پوستی یکدست را برای شما به ارمغان بیاورد. لازم به توضیح است که بعد از استفاده از این محصول، احساس خوشایندی به شما دست خواهد داد و احساس سنگینی روی چهره نخواهید کرد.

مشخصات محصول:

  • مناسب رنگ پوست: سبزه, سفید, گندمی تیره, گندمی روشن
  • پوشانندگی: بسیار بالا
  • نتیجه نهایی: مات
  • میزان SPF: کمتر از 20
  • حذف چربی‌های پوست
  • مناسب انواع پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


9- کرم پودر آموتیا حاوی روغن آرگان

کرم پودر

کرم پودر آموتیا فاقد چربی بوده و به صورت حرفه‌ای، پوششی ماهرانه و بی عیب و نقص را برای شما تضمین می­ کند. با فرمولاسیونی برای انواع پوست، علاوه بر ایجاد پوششی جدید و بی نقص، پوست شما را تغذیه و آبرسانی می‌کند. 

مشخصات محصول:

  • ویژگی: حاوی روغن آرگان
  • درمان (کارکرد): آبرسان, تغذیه‌کننده, ضد التهاب, ضد پیری
  • نوع پوست: برای همه پوست ها
  • نتیجه نهایی: طبیعی
  • بافت: مایع

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


10- کرم پودر دائم دکتر دراوینگ مدل Glow BB 

کرم پودر

یکی از جدیدترین تکنیک‌ها و روش‌هایی که برای زیبایی پوست به تازگی بین خانم‌ها رواج پیدا کرده‌است، کرم پودر دائم یا روش glow bb برای صورت می‌باشد. کرم پودر‌های دائم حاوی مواد رطوبت بخش می‌باشند و ضمن آبرسانی موجب جلوگیری از ایجاد چین و چروک و همچنین جوانسازی پوست نیز می‌شوند. 

مشخصات محصول:

    • بازیابی یکدستی پوست و درخشندگی رنگ چهره
    • کاهش رنگ پریدگی پوست
    • روشن سازی کارآمد پوست، سفیدسازی پوست و بهبود چروک
    • روشی ایمن و بی خطر برای زیبا سازی
    • مناسب برای انواع پوست

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    11- کرم پودر مات ریوال د یانگ

    کرم پودر

    کرم پودر مات یانگ یک محصول بسیار ایده‌آل برای زیرسازی آرایش است. این محصول پوشانندگی و ماندگاری بالایی دارد، نواقص صورت را می‌پوشاند و به چهره زیبایی طبیعی و مات می‌دهد. این محصول دارای بافتی نرم و مخملی است و پس از استفاده به خوبی روی پوست پخش می‌شود و خواب مناسبی روی پوست دارد.

    مشخصات محصول:

    • پوشانندگی بالا
    • سبک، مات و مخملی
    • دارای سیلیکا
    • ماندگاری بالا
    • مناسب انواع پوست
    • دارای جلوه نهایی طبیعی و مات

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    12- کرم پودر ضد چروک شون مدل Daily Defence

    کرم پودر

    این کرم پودر دارای خواص ضد چروکی و مرطوب‌کنندگی است و همچنین از عامل محافظتی پوست در مقابل اشعه خورشید با SPF 15 برخوردار می‌باشد. وجود روغن جوانه گندم در فرمولاسیون آن لطافت و شادابی را برای پوست شما به همراه می‌آورد و برای همه انواع پوست گزینه مناسبی است. 

    مشخصات محصول:

    • ضدچروک
    • دارای SPF 15
    • حاوی روغن جوانه گندم
    • پوشانندگی بالا
    • شاداب کننده
    • ماندگاری بالا
    • جلوه نهایی: مات و طبیعی

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    13- کرم پودر دبی مدل Cover & Perfect

    کرم پودر

    این محصول مات‌کننده و فوق العاده سبک بوده که خاصیت رطوبت رسانی و کنترل چربی دارد. همچنین چربی اضافی روی پوست ایجاد نمی‌کند و برق روی پیشانی و بینی را از بین می‌برد. این کرم پودر دارای بافت روان و کرمی است که به راحتی بر روی پوست پخش شده و پوشانندگی بالا و یکدستی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

    مشخصات محصول:

    • دارای بافت روان و کرمی
    • پوشانندگی بالا
    • با جلوه نهایی مات و طبیعی
    • دارای بافت سبک
    • مناسب پوست چرب و مختلط

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    14- کرم پودر دست و پا کاورمارک مدل لگ مجیک

    کرم پودر

    کرم پودر دست و پا کاورمارک مدل لگ مجیک با پوشانندگی بسیار بالا و مناسب برای پوشاندن ترک‌های پوست، محل واریس، لک، جای جوش و ... گزینه بسیار مناسبی برای پایه آرایش و پوست بدن محسوب می‌شود. این محصول دارای ساختار بسیار سبکی می‌باشد و پس از استفاده به هیچ عنوان احساس سنگینی بر روی پوست نخواهید داشت.

    مشخصات محصول:

    • مناسب برای پا و بدن
    • پوشانندگی بسیار بالا
    • دارای SPF16
    • ضد آب
    • دارای ساختار سبک
    • ضد حساسیت
    • مناسب انواع پوست

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    15- کرم پودر استیکی گلدن رز

    کرم پودر

    کرم پودر استیکی گلدن رز قدرت پوشاننندگی بسیار بالایی دارد و در پوشاندن عیوب صورت از جمله لک‌ها و قرمزی پوست کمک بسیاری به شما می‌کند. کرم پودر استیکی گلدن رز ظاهری ابریشمی بر روی پوست شما ایجاد کرده و در طی روز حالت ماسیدگی پیدا نخواهد کرد چرا که دارای ماندگاری بسیار بالایی می‌باشد. کرم پودر گلدن رز متناسب با هر تناژ رنگی به بازار عرضه شده است.

    مشخصات محصول:

    • با قدرت پوشانندگی بالا
    • ساختار نرم و مخملی
    • بدون ایجاد حالت ماسیدگی بر روی پوست
    • ایجاد ظاهری ابریشمی و صاف برای پوست
    • ماندگاری بالا

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    16- کرم پودر ابریشمی SPF12 اوریفلیم سری جیوردانی گلد مدل Liquid Silk

    کرم پودر

    این کرم پودر بسیار سبک با پوشش و ماندگاری عالی است که ریزترین نقاط پوست را پوشش می‌دهد همچنین به دلیل نداشتن چربی و دارا بودن ترکیبات جاذب چربی سطح پوست را کاملا محو کرده و پوششی مات و طبیعی را تا ساعاتی طولانی به ارمغان می آورد. کرم پودر ابریشمی جیوردانی گلد مناسب پوست‌های نرمال تا چرب بوده و دارای خاصیت مرطو‌ب‌کنندگی نیز می‌باشد.هم چنین با اثر ابریشمین خود برروی پوست فوق‌العاده طبیعی و یکدست برروی پوست می‌نشیند و چهره‌ای شاداب و پوستی سالم را برایتان به ارمغان می‌آورد.

    مشخصات محصول:

    • ماندگاری طولانی
    • فاقد چربی
    • دارا بودن خاصیت مرطوب کنندگی
    • پوششی ابریشمی
    • دارای spf12
    • مناسب پوست نرمال تا چرب
    • پوشانندگی بالا
    • نتیجه نهایی طبیعی

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    17- کرم پودر SPF15 فاقد چربی دبی مدل Radiant & Perfect 

    کرم پودر

    کرم پودر فاقد چربی دبی پوششی یکدست و ابریشمی را برای شما به ارمغان می‌آورد و روی پوست ماسیده نمی‌شود. این محصول درخشش و زیبایی را به طبیعی‌ترین شکل ممکن برای پوست ایجاد می‌کند و از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند و دارای SPF15 است. کرم پودر فاقد چربی دبی برای همه پوست‌ها مناسب می‌باشد و معطر به بوی زنبق است.

    مشخصات محصول:

    • دارای رایحه خوش زنبق
    • عدم ماسیده شدن روی پوست
    • پوشش دهی بالا
    • دارای SPF15
    • مناسب انواع پوست
    • فاقد چربی
    • پوشانندگی بالا
    • نتیجه نهایی مات

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    18- کرم پودر 24 ساعته دبورا مدل Perfect

    کرم پودر

    کرم پودر 24 ساعته Perfect دبورا برای انواع پوست‌ها مناسب است، بنابراین افراد دارای پوست چرب و یا خشک می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. همچنین این کرم پودر به میزان کمتر از 20 درصد دارای ضد آفتاب است. کرم پودر 24 ساعته Perfect دبورا دارای مجوز از سوی وزارت غذا و دارو و همچنین وزارت بهداشت و درمان می‌باشد. این کرم پودر روی پوست صورت بافت ابریشمی و مخملی ایجاد می‌کند.

    مشخصات محصول:

    • حاوی مواد مرطوب کننده
    • حاوی مواد ضد آفتاب ملایم
    • پوشانندگی بسیار بالا
    • ماندگاری 24 ساعته
    • دارای SPF 20
    • ضد حساسیت
    • مرطوب کننده
    • نتیجه نهایی طبیعی
    • مناسب برای پوست خشک و حساس

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    19- کرم پودر 24 ساعته دبورا مدل Perfection Care

    کرم پودر

    کرم پودر 24 ساعته دبورا مدل Perfection Care حجم 30 میل مناسب استفاده برای پوست‌‌های چرب و مختلط می‌باشد. این کرم پودر دارای نتیجه نهایی مات و بافتی بسیار سبک و ملایم و بدون چربی می‌باشد. این کرم پودر بدون حساسیت و دارای SPF 20 می‌باشد. این محصول دارای نمای نهایی مات است و از برق افتادن پوست جلوگیری می‌کند.

    مشخصات محصول:

    • مناسب پوست چرب و مختلط
    • بدون چربی و بسیار سبک
    • دارای ماندگاری 24 ساعته
    • دارای نتیجه نهایی مات
    • حاوی اسید هیالورونیک
    • بدون حساسیت
    • دارای SPF 20

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    20- کرم پودر بورژوا مدل Healthy Mix 

    کرم پودر

    کرم پودر بورژوا Healthy Mix دارای خاصیت آبرسانی است و قرمزی و تیرگی‌های پوست را می‌پوشاند. همچنین بافت بسیار سبکی دارد و تا 16 ساعت می‌تواند رطوبت پوست را تامین کند. کرم پودر بورژوا HEALTHY MIX، باعث افزایش شفافیت پوست و رفع فوری نشانه‌های خستگی از چهره می‌شود. برای داشتن چهره‌ای شاداب و درخشان، نیازمند مراقبت از پوست هستید.

    مشخصات محصول:

    • پوشش دهی مناسب
    • خاصیت مرطوب کنندگی
    • افزایش شفافیت پوست
    • بافت سبک
    • حاوی ویتامین C
    • جوانسازی پوست
    • ماندگاری بالا
    • مناسب انواع پوست
    • جلوه نهایی: طبیعی و مات

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    21- کرم پودر SPF10 استی لادر مدل Double Wear

    کرم پودر

    این کرم پودر دارای قدرت پوشش‌دهی بالا و ماندگاری طولانی با قابلیت 15 ساعت حفظ کیفیت رنگدانه‌ها و عدم تغییر رنگ بر روی پوست و همچنین بدون ایجاد لک روی لباس می‌باشد. استفاده از این نوع کرم پودر یک حس سبکی و راحتی به پوست می‌دهد که داشتن این حس برای پوست به معنی انتخاب درست کرم پودر است زیرا داشتن احساس سبکی و لطافت به زیباتر دیده شدن پوست کمک می‌کند. نشان دادن صافی و نرمی بیشتر برای پوست، درخشندگی بیشتر و احساس جوانی و شادابی بیشتر پوست مانند تاثیری که خواب کافی بر روی پوست می گذارد. 

    مشخصات محصول:

    • کاملا حرفه ای
    • بالا بردن سلامت پوست
    • مناسب برای مصرف روزانه
    • ماندگاری تا 24 ساعت
    • مناسب انواع پوست

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    22- کرم پودر مات فلورمار مدل Perfect Cover 

    کرم پودر

    با استفاده از کرم پودر فلورمار مات پرفکت کاور همانطور که از نامش پیداست به طور تخصصی برای پوشش دهندگی بالا طراحی شده است و تمام نواقص و لک­‌های صورت را محو می­‌کند. همچنین این محصول تا 12 ساعت ماندگاری دارد که با یک بار استفاده در روز دیگر نگران مشخص شدن لک و جای جوش روی صورتتان نخواهید بود. از همه مهم‌تر با استفاده از کرم پودر مات فلورمار پرفکت کاور پوستی نرم‌­تر از همیشه خواهید داشت و پوستتان آبرسانی خواهد شد و این در حالی است که هیچ اثر چربی یا برق روی پوستتان مشاهده نمی­‌کنید.

    مشخصات محصول:

    • پوشش بسیار بالا بصورت یکنواخت
    • هماهنگی بالا با رنگ پوست
    • شاداب کننده و مرطوب کننده پوست
    • دارای فیلتر در برابر نور خورشید SPF15
    • ماندگاری و دوام بسیار بالا تا 12 ساعت
    • بافت بسیار نرم و سبک
    • مناسب انواع پوست

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    23- کرم پودر استیکی اوریفلیم سری د وان مدل Make Up Pro

    کرم پودر

    این کرم پودر برای پوست‌های چرب و معمولی مناسب بوده و با بافت سبک و غیرچرب خود به پوشش نواقص و قسمت‌های چند رنگ پوست می‌پردازد. ماندگاری این کرم پودر بالا بوده و در طول شما را از تمدید مجدد آن بی نیاز می‌کند. برای داشتن پوستی صاف و کاملا مات می‌توانید از این کرم پودر استفاده نمایید.

    مشخصات محصول:

    • کرم پودر سبک با پوشانندگی کامل
    • پوشش دهنده قرمزی، لک، رگ‌ها و نواقص پوست
    • پوشش صاف و مات
    • ماندگاری بالا در کل روز
    • محصول کشور سوئد

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    24- کرم پودر اوریفلیم سری آنکالر مدل Power Up

    کرم پودر

    این کرم پودر دارای یک پوشش متوسط برای استفاده روزانه است که برای انواع پوست صورت بسیار ایده آل است. این محصول با بافت کرمی خود چربی خیلی کم دارد و افراد با پوست‌های چرب نیز می‌توانند از آن به راحتی استفاده نمایند. کرم پودر آنکالر با داشتن عصاره شی باتر می‌تواند پوست شما را نرم و تغذیه نماید. پس برای پوست‌های خشک نیز پیشنهاد می‌شود.

    مشخصات محصول:

    • پوشش دهی متوسط
    • مناسب برای استفاده روزانه
    • مناسب برای انواع پوست
    • سبک و با رنگدانه های قوی
    • تغذیه کننده پوست
    • دارای بافت کرمی با چربی کم
    • ماندگاری بالا
    • جلوه نهایی: طبیعی

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    25- کرم پودر لورآل مدل Indefectible 

    کرم پودر

    این محصول دارای ماندگاری 24 ساعته و آبرسان پوست می‌باشد که تمامی عیوب پوست را پوشش داده و پوست را درخشان و شاداب جلوه می‌دهد. جلوه نهایی این کرم پودر مات و طبیعی بوده و برای افرادی که میکاپ مات را ترجیح می‌دهند یک گزینه بسیار مناسب است.

    مشخصات محصول:

    • مناسب برای انواع پوست‌ها
    • ماندگاری 24 ساعته
    • آبرسان پوست
    • پوشش ‌دهی تمام عیوب پوست
    • درخشان‌ کننده پوست
    • جلوه نهایی: طبیعی و مات

    «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


    26- کرم پودر مات فلورمار مناسب پوست چرب 

    کرم پودر

    شما با استفاده از این کرم پودر هم سطحی یک­دست و مخملی برای اجرای یک میک ­آپ حرفه‌ای خواهید داشت و هم پوستتان آبرسانی و تقویت شده و نرم می‌­شود؛ بدون کوچکترین اثری از چربی روی پوست. همچنین کرم پودر مات فلورمار ماندگاری بسیار خوبی دارد و دارای SPF هم هست که می‌­توانید آن را به طور مستقیم و بدون لایه ضد آفتاب از آن استفاده کنید.

    مشخصات محصول:

    • بافتی مخمل گونه
    • ماندگاری بالا
    • دارای SPF
    • جلوه نهایی مات
    • مناسب پوست چرب و مختلط

      «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


      27-کرم پودر میبلین مدل Super Stay

      کرم پودر

      این محصول آبرسان و مرطوب‌کننده عالی برای پوست‌های شما می‌باشد. در فرمول این کرم مانند کرم‌های دیگر سری Super Stay چربی وجود ندارد. این محصول دارای ماندگاری بالایی (30 ساعته) است و نیازی به تمدید در طول روز ندارد. تکنولوژی Micro Flex به کار گرفته شده در این محصول نتیجه نهایی کرم پودر را ایده آل خواهد کرد و بافت نرم و سبک آن پوست شما را طبیعی‌تر جلوه خواهد داد.

      مشخصات محصول:

      • ماندگاری 30 ساعته
      • پوشانندگی بالا
      • دارای بافت سبک
      • فاقد چربی
      • عدم انسداد منافذ پوست
      • مقاوم در برابر تعریق
      • پوشش کامل عیوب پوست
      • مناسب انواع پوست
      • نتیجه نهایی طبیعی

      «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


      28- کرم پودر SPF15 مای سری بلک دایموند  

      کرم پودر

      این کرم پودر تمامی نقاط پوست را یکدست و صاف می‌کند و قادر به از بین بردن منافذ باز پوست می‌باشد. همچنین در رنگ‌های متفاوتی تولید شده که برای هر رنگ پوستی مناسب خواهد بود. این محصول جلوه‌ای نیمه مات به پوست می‌دهد و برای تمامی پوست‌ها مناسب می‌باشد. همچنین این محصول دارای SPF15 است و از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند.

      مشخصات محصول:

      • مناسب انواع پوست
      • دارای SPF15
      • از بین بردن منافذ باز پوست
      • پوشانندگی بالا
      • نتیجه نهایی روی پوست: نیمه مات

      «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


      29- کرم پودر ماردینی مدل Velvet

      کرم پودر

      کرم پودر ماردینی مدل Velvet یک محصول فاقد چربی، پارابن و مواد عطری می‌باشد که بافتی سبک و مخملی دارد و با قدرت پوشانندگی بالای خود سطح پوست صورت را یکدست و مخملی می‌کند. این کرم پودر سرشار از ویتامین E و F می باشد که موجب نرمی و لطافت پوست شده و علاوه بر جلوگیری از خشکی پوست صورت ظاهری طبیعی با پوشانندگی پیوسته به صورت می‌بخشد. کرم پودر ماردینی مدل Velvet با ماندگاری 12 ساعته باعث یکدست شدن و یکنواخت شدن رنگ پوست صورت شما می‌شود و از براق شدن قسمت‌هایی از صورت مثل پیشانی یا چانه در مدت طولانی جلوگیری می‌کند.

      مشخصات محصول:

      • ماندگاری 12 ساعته
      • پوشانندگی بالا
      • دارای بافت مخملی
      • سرشار از ویتامین E و F
      • مناسب انواع پوست

      «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


      30-کرم پودر Spf30 اوریفلیم سری دوان مدل Everlasting Sync

      کرم پودر

      این محصول سوئدی دارای ماندگاری بالایی نیز می‌باشد که می‌تواند روی صورت شما به مدت 30 ساعت دوام داشته باشد. مقاومت در برابر آب از ویژگی های بارز این محصول است که با تعریق و آب به آسانی از روی صورت پاک نمی‌شود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که که از کرم پودر های spf دار استفاده می‌کنید، باید بگوییم که این محصول دارای Spf30 است و می‌تواند از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت نماید.

      مشخصات محصول:

      • محافظت پوست با دارا بودن Spf30
      • دارای ماندگاری 30 ساعته
      • ظاهری شاداب و مرطوب
      • مقاوم در برابر آب
      • ظاهری کاملا طبیعی
      • پوششی 100٪ یکنواخت و نیمه مات
      • رنگ بندی بسیار متنوع
      • مناسب انواع پوست

      «عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


      امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

      همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتان رو برای ما ارسال کنید.


      ►منبع: 

      • lorealparisusa.com

      ►لینک کوتاه مطلب: 

      • فاطمه گودرزی

        سلام. من همیشه وقتی که از کرم پودر استفاده میکردم به این فکر میکردم که آیا روشی که دارم ازش استفاده میکنم درسته یا نه؟ الان که مطلب عالی شما رو خوندم روش درست استفاده از کرم پودر را یاد گرفتم. نکته های خیلی خوبی هم در مورد کرم پودر نوشته بودید ازتون ممنونم.

        پاسخ:
        سلام خانم گودرزی خوشحال هستم که مطلبی که نوشتم برای شما مفید بوده. موفق باشید.
      ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
      شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
      <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
      تجدید کد امنیتی