• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

لیست 25 مدل کاپشن زنانه باکیفیت + راهنمای خرید

  • ۳۱۸
لیست 25 مدل کاپشن زنانه باکیفیت + راهنمای خرید

کاپشن چیست؟ در این مطلب بهترین راهنمای خرید کاپشن زنانه را برای شما آماده کرده‌ایم تا به کمک نکات مهم گفته شده مناسب ترین کاپشن زنانه را خریداری کنید.


یک کاپشن مناسب کلید گرم ماندن در هوای سرد است. اینکه چه چیزی یک کاپشن را برای شما مناسب می‌کند به آب و هوا، رفت و آمد روزانه و فعالیت‌های مورد علاقه زمستانی شما بستگی دارد. یک کاپشن نایلونی معمولی شما را در هنگام قدم زدن در پارک گرم نگه می‌دارد اما در هنگام طوفان اصلا مناسب نیست و شما خیس خواهید شد. اگر در جای زندگی می‌کنید که هوا همیشه مرطوب و بارانی است ویا دمای هوا پایین صفر درجه سانتی‌گراد است کاپشن معمولی برای شما مناسب نیست و نمی‌تواند شما را گرم و خشک نگه دارد. 

کاپشن چیست؟ 

کاپشن یک وام واژه از زبان روسی است که در اصل به معنای «بالاپوش» است و معادل انگلیسی آن، Hood است، ولی در ایران به معنای نوعی ژاکت سنگین است که بیش‌تر آن‌ها دارای کلاه هستند و برخی نیز دارای کلاه پنهانی در پشت هستند. این نوع پوشش در گذشته بیشتر از جنس چرم بود و امروزه از الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر و نایلون هم تولید می‌شود. کاپشن لباسی است که به حفظ گرمای بدن و جلوگیری از یخ‌زدگی آن در برابر سرما و باد کمک می‌نماید.

اما چگونه مطمئن شویم کاپشن مناسب خود را انتخاب کرده‌ایم؟ چگونه می‌دانید که کاپشنی که می‌خرید مطابق نیاز شماست؟ خوب، در ادامه این مطلب نکاتی مهمی وجود دارد که قطعاً به شما در خرید یک کاپشن عالی کمک می‌کند. علاوه بر آن در آخر همین مطلب لیستی از بهترین کاپشن‌های زنانه اینترنت توسط متخصصین ما جمع آوری شده که می‌توانید به آن‌ها هم نگاهی بیندازید.

عایق‌بندی:

راهنمای خرید کاپشن زنانه

در کاپشن‌های زمستانی سه نوع عایق، شامل پرهای پایین، الیاف مصنوعی و پشم گوسفند مصنوعی به کار رفته است. عایق گرمای بدن شما را به دام می‌اندازد و گرما را حفظ می‌کند. هرچه عایق ضخامت بیشتری داشته باشد، شما گرم‌تر خواهید ماند. الیاف مصنوعی عایقی با ظرفیت حرارتی بالاست که صد درصد از منابع تجدید‌پذیر و در کارخانه تولید می‌شود. الیافی مانند پر و پنبه نیز در انواع کاپشن به کار می‌روند. اما الیاف طبیعی الیافی است که در طبیعت یافت می‌شود.

محل زندگی شما و نحوه گذراندن وقت خود در بیرون تعیین می‌کند که برای گرم ماندن به چه مقدار عایق‌بندی نیاز دارید. اگر می‌خواید سوار ماشین شوید و به اداره بروید، می‌توانید با کاپشن سبک‌تر این کار را کنید. ولی اگر منتظر اتوبوس هستید یا در ایستگاه صحرایی مشغول شمارش پرندگان هستید، یک کاپشن بسیار گرمتر نیاز دارید. اگر زمستان‌های سرد کمتری را تجربه می‌کنید، از گرفتن کاپشن‌هایی که عایق بندی زیادی دارند خودداری کنید. شما همیشه می‌توانید یک لباس اضافه را برای سردترین روزها در زیر کاپشن خود بپوشید، اما نمی‌توانید مواد اضافی را برای روزهای ملایم‌تر بردارید. عایق کمتر اغلب باعث ایجاد یک پوشش همه کاره‌تر می‌شود.

1- عایق پایین

عایق پایین پرهای کرکی است که در زیر پرهای بیرونی اردک و غاز رشد می‌کند که یکی از عایق‌های بزرگ طبیعت است. متأسفانه برداشت آن معمولاً باعث مرگ پرنده می‌شود. عایق پایین نسبت گرما به وزن بالایی دارد. این عایق سبک وزن، خیلی متراکم است و راهی عالی برای به دام انداختن گرمای بدن شما در آب و هوای سرد است. پرهای پایین توده‌های هوا را در اطراف شما به دام می‌اندازد، سپس گرمای بدن شما آن‌ها را گرم می‌کند. هرچه فضای بیشتری اشغال کند، هوای بیشتری جذب می‌کند و گرم‌تر می‌مانید.

این مدل عایق‌بندی اگر خیس شود خوب کار نمی‌کند. آب باعث می‌شود که پرها به هم بچسبد، و دیگر نمی‌تواند توده‌های هوا را در خود نگه دارد. از مزایای این نوع عایق‌بندی می‌شود به: نسبت گرما به وزن بالا، قابل تراکم، سبک وزن و ماندگاری طولانی با مراقبت مناسب اشاره کرد. و معایب آن شامل: عملکرد نامناسب در هنگام خیس شدن و گران قیمت بودن اشاره کرد.

2- عایق مصنوعی

عایق مصنوعی هر عایق ساخته شده توسط انسان است. این عایق معمولاً بر پایه پلاستیک است، مانند نخ‌کشی پلی‌استر و الیافی که ساختار کرکی شکل دارند. الیاف هوای گرم را مانند عایق پایین به دام می‌اندازند، اما وقتی خیس می‌شوند، به هم نمی‌چسبند.

عایق مصنوعی معمولاً ارزان‌تر از عایق طبیعی است و نیازی کشتن پرندگان نیست، اما سنگین‌تر است و به اندازه وزن آن گرم نیست. همچنین می‌تواند برای محیط زیست مضر باشد. مهم‌ترین مزیت عایق مصنوعی حفظ گرما هنگام خیس شدن و خشک شدن سریع است. این عایق یک گزینه عالی برای آب و هوای مرطوب، افراد با بودجه کم و یا آب و هوای ملایم‌تر است. از مزایای این نوع عایق‌بندی می‌شود به: مقاوم در برابر آب و قیمت ارزان تر اشاره کرد. و معایب آن شامل: سنگین‌تر بودن، تراکم پذیری کمتر و با گذشت زمان از دست می‌رود، اغلب مبتنی بر سوخت فسیلی است.

3- عایق شمع

پارچه شمعی یکی از محبوب‌ترین انواع پارچه است که استفاده از آن، بیش از پیش رواج یافته است. این پارچه ها با خصوصیات و ویژگی های منحصربه‌فردی که دارند، برای تولیدات گوناگون صنعتی و خانگی به کار می‌روند. این پارچه بافته شده با لایه‌ای ضخیم از جنس الیاف است که کاملاً شبیه پشم یک گوسفند عمل می‌کند. عیب اصلی عایق شمع این است که آنقدر ضخیم نیست، بنابراین خوب گرم نمی‌کند.

جنس:

راهنمای خرید کاپشن زنانه لاکچری

اگر می‌خواهید عمر کاپشن یا ژاکت خود را به حداکثر برسانید، به جنس پارچه‌ای که از آن ساخته شده است دقت کنید. تویدها (نوعی فاستونی) بسیار زیبا هستند و مرتباً مد می‌شوند. برای ماه‌های گرم‌تر، یک لباس بدون آستر انتخاب کنید. پنبه یا کتان می‌تواند مناسب باشد.

1- چرم

کاپشن‌های چرمی، یکی از زیباترین‌ها کاپشن‌ها هستند که اگر در تهیه آن‌ها از چرم با کیفیت و اصل استفاده شده باشد، دارای استحکام و ماندگاری بالایی می‌باشند اما شاید به اندازهٔ کاپشن‌های زمستانی گرما نداشته باشند، پس کاپشن چرم را به عنوان یک لباس زمستانی و گرم انتخاب نکنید.

2- پشم

پشم بدون شک بهترین ماده برای استفاده در تمام طول سال است که بادوام ترین گزینه و بهترین خواص را به طور کلی ارائه می‌دهد. کاپشن‌های پشمی مزیت‌های زیادی دارند و با خرید این کاپشن‌ها می‌توانید در فصل زمستان گرم بمانید. کاپشن‌های پشمی در رنگ آمیزی مختلفی وجود دارند و مخصوص کسانی هستند که به تنوع رنگ اهمیت می‌دهند.

3- پنبه

اگر در مناطق بارانی زندگی می‌کنید، کاپشن‌هایی را بخرید که در دوخت آن‌ها از پارچه‌های پنبه‌ای استفاده شده باشد. این کاپشن‌ها مناسب استفاده در روزهای بارانی است.

4- جیر

کاپشن جیر زیبا و شیک است و مقاومت و ماندگاری بالایی دارد اما مانند کاپشن چرم گرمای خوبی ندارند و نمی‌توانند شما را از سرما حفظ کنند.

5- پوست حیوانات وحشی

برخی کاپشن‌ها از پوست حیوانات وحشی مانند روباه، سمور، تمساح و … تهیه شده‌اند و بسیار گرم هستند. خریدن و استفاده از این نوع کاپشن‌ها توصیه نمی شود و با تفکرات زیست محیطی فعالان این حوزه مطابقت ندارد و مغایر با انسانیت است.

رنگ:

خرید کاپشن زنانه خوش رنگ

کت‌ها و کاپشن‌های رنگی ساده همیشه راحت‌تر از لباس‌های طرح‌دار یا چاپ‌شده با لباس‌های دیگر ست می‌شوند. همه کاره‌ترین کاپشن‌ها در رنگ‌های کلاسیک ساده مانند مشکی، خاکستری یا سرمه‌ای عرضه می‌شوند. با این حال، رنگ‌های تند نیز می‌توانند به خوبی کار کنند (بسته به پالت رنگ کمد لباس شما!). برخی از آسترهای کاپشن نیز جالب هستند که در رنگ‌ها و طرح‌های دوست داشتنی عرضه می‌شوند.

سایز:

راهنمای خرید کاپشن زنانه مناسب

هنگام خرید کاپشن برچسب راهنمای سایز آن را بخوانید و به این نکته توجه کنید که همه برندها سایزهای یکسان ندارند. قبل از خرید کاپشن زنانه ابتدا سایزتان را با متر اندازه‌گیری کنید و آن را با جدول سایزبندی کاپشن موردنظر تطبیق دهید. نکته مهمی که درخصوص سایز باید درنظر بگیرید این است که در زیر کاپشن قرار است لباس‌های دیگری نیز بپوشید. همین موضوع باعث می‌شود کاپشن کمی تنگ به نظر برسد؛ بنابراین سعی کنید نیم سایز یا یک سایز بزرگ‌تر از آنچه سایزتان است خرید کنید.

به طول کاپشن نیز توجه کنید. معمولاً کاپشن‌ها کوتاه هستند ولی برخی کاپشن‌های زمستانی فقط تا کمر نیستند و می‌توانند بلندتر باشند. هرچقدر کاپشن‌تان بلندتر باشد شما را بیشتر گرم می‌کند. در صورت زندگی در مناطق سرد برای گرم‌تر شدنتان از کاپشن‌های بلند استفاده کنید.

امکانات:

ویژگی هایی مانند جیب‌هایی با روکش پشمی و هودهای (کلاه) عایق می‌توانند تفاوت زیادی در گرم نگه داشتن کاپشن زمستانی شما ایجاد کنند. سرآستین‌های گرم و نرم از جمله موارد مورد علاقه هستند، به ویژه آنهایی که سوراخ‌های انگشت شست دارند. میان‌تنه‌های بسته شده که جلوی ورود هوا را می گیرد یکی دیگر از این موارد است. برخی از کاپشن‌ها حتی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مثل بندهای داخلی هستند. این ویژگی‌های کاربردی می‌تواند برای لذت‌بخش‌تر کردن فصل زمستان ما در خارج از خانه حیاتی باشد. در اینجا به تفکیک می‌پردازیم که کدام یک از این ویژگی‌ها مهم هستند و لازم است که هنگام خرید کاپشن زنانه به آن توجه کنیم.

1- هود (کلاه)

راهنمای خرید کاپشن زنانه - کلاه دار

هر کاپشن زمستانی خوب، دارای کلاه می‌باشد. کلاه نه تنها از سر شما در هوای طوفانی محافظت می‌کند، بلکه در روزهای سرد نیز گرما را برای شما فراهم می‌کند. بسیاری از آن‌ها قابلیت جدا شدن دارند و می‌توانید برای روزهای معتدل سال آن‌ها را جدا کنید. در هنگام خرید به عایق‌بندی هود نیز دقت کنید. یک هود عایق تفاوت زیادی در دمای زیر صفر ایجاد می‌کند. هودهایی که با روکش مخملی یا پشمی پوشیده شده‌اند بسیار گرمتر از آن‌هایی هستند که روکش معمولی دارند. همچنین توجه داشته باشید که هر هود چقدر فضای اضافی دارد، در صورتی که بخواهید زیر آن یک کلاه بپوشید.

2- راف‌ها (خزهای اطراف کلاه)

راهنمای خرید کاپشن زنانه خزدار

خز طبیعی و مصنوعی هر دو به طور موثر گرما را در اطراف صورت شما به دام می‌اندازند تا از شما در برابر باد و سرما، حتی در برابر سرمازدگی محافظت کنند.  بسیاری از راف‌ها قابل جابجایی هستند. بنابراین اگر عاشق یک کاپشن با طرح خاص هستید اما خز آن را دوست ندارید، ممکن است بتوانید آن را بردارید. توجه داشته باشید که تمام خزهای مصنوعی یکسان ایجاد نمی‌شوند. برخی از دیگری بلندتر هستند. اگر به دنبال خز نرم هستید، کت‌های Marmot Montreaux و کاپشن‌های Canada Goose مانند را انتخاب کنید.

3- جیب‌ها

راهنمای خرید کاپشن زنانه - جیب ها

امروزه بیشتر افراد زمان زیادی را از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند و استفاده از تلفن همراه با دستکش سخت است. بنابراین ما کاپشن‌های زمستانی که دارای جیب‌هایی با آستر پشمی نرم هستند، را پیشنهاد می‌کنیم. آن‌ها به سرعت دست‌هایتان را گرم می‌کنند. همچنین به عایق بین جیب‌ها و قسمت بیرونی کاپشن توجه کنید. جیب‌ها نیز باید از اشیاء با ارزش شما محافظت کنند. هیچ کس نمی‌خواهد کلیدها یا یک گوشی هوشمند جدید خودش را در برف گم کند، بنابراین جیب‌های زیپ داری که با دوام باشند انتخاب مناسب‌تری هستند. به کیفیت زیپ‌ها و اندازه زبانه‌های کششی زمانی که دستکش می‌پوشید نیز توجه داشته باشید.

4- زیپ

راهنمای خرید کاپشن زنانه - زیپ ها

زیپ روی دکمه‌ها و زیپ‌های جلو کاپشن نیز چیزی است که می‌توان از نزدیک به آن نگاه کرد، زیرا در مقاومت در برابر آب و هوا و سرما تأثیر می‌گذارد. زیپ‌ها سزاوار یک نگاه دقیق هستند زیرا پارچه‌ها ممکن است ضد آب باشند، اما زیپ‌ها غالباً چنین نیستند. زیپ‌های دو طرفه یکی دیگر از موارد عالی برای یک کاپشن بلندتر از طول باسن است. به طوری که به شما این اجازه را می‌دهد تا هنگام نشستن راحت‌تر بنشیند بدون اینکه احساس کنید در یک کیسه قرار گرفته‌اید. کاپشن‌هایی که روی زیپ‌های آن لبه‌هایی وجود دارد و محافظت بیشتری در برابر باد و آب ایجاد می‌کنند، مناسب‌تر اند.

5- سرآستین

راهنمای خرید کاپشن زنانه - سرآستین ها

سرآستین‌ها در به دام انداختن گرما و جلوگیری از ورود سرما بسیار عالی هستند. سرآستین‌ کاپشن‌ها می‌تواند پشمی، بافتنی، کشسان یا نایلونی باشد. برخی از آنها از طریق قفل یا نوار قابل تنظیم هستند. سرآستین‌های پشمی در Marmot Montreaux نرم و گرم هستند اما به آرامی خشک می‌شوند و ممکن است مچ دست شما را در هوای مرطوب سرد کنند. سرآستین‌های بافتنی گرم‌تر و بادوام‌تر از پشم گوسفند هستند. اگر در آب و هوای مرطوب زندگی می‌کنید، یا هر روز برف را از روی ماشین خود پاک می‌کنید، کاپشنی می‌خواهید که دارای سرآستین قابل تنظیم باشد. سفت کردن سرآستین‌ها در اطراف مچ دست در به دام انداختن گرما و جلوگیری از ورود سرما به داخل کاپشن کمک کننده‌ است.

6- یقه

راهنمای خرید کاپشن زنانه باکیفیت

برای جلوگیری از نفوذ سرما تمامی کاپشن‌ها با استفاده از زیپ یا دکمه بسته می‌شود اما برخی از کاپشن‌های زمستانی، در قسمت یقه چسب‌هایی برای کیپ و کامل بسته شدن یقه دارند تا در سرمای شدید بدن را تا جای ممکن گرم نگه دارند.

7- محافظ زیپ

راهنمای خرید کاپشن زنانه - محافط زیپ ها

زیپ کاپشن باید محافظ داشته باشد تا باد از لابه لای آن نفوذ نکند. محافظ تکه پارچه‌ای است که جلوی زیپ دوخته شده و معمولاً با دکمه بسته می‌شود و جلوی نفوذ باد و سرما را می‌گیرد تا باد از لابه لای آن نفوذ نکند.

پوشش:

در آب و هوای مرطوب، کاپشنی ضد آب یا حداقل مقاوم در برابر آب می‌خواهید. این که یک کاپشن بتواند در برابر آب مقاومت کند یا کاملاً ضد آب باشد بستگی به ساختار آن دارد و اینکه آیا با یک پوشش ضد آب بادوام تیمار شده یا نه. کاپشن‌ها معمولا دارای پوسته نایلونی یا پلی‌استر ساده یا ساختار لایه‌ای هستند که شامل یک غشای ضد آب است که با پارچه پوشانده شده است. اکثر کاپشن‌ها دارای روکش ضد آب از پارچه‌های نایلونی یا پلی‌استر هستند که باعث می‌شود قطره‌های آب در آن فرو نروند، اما کاملاً ضد آب نیست. اگر کاپشن زنانه از جنس پلی‌استر بود مراقب باشید در کنار آتش یا حرارت بالا قرار نگیرید زیرا این مدل جنس حساسی دارد و وقتی در کنار آتش قرار بگیرد می‌سوزد. بسیاری از این کاپشن‌ها برای استفاده در شرایط فوق العاده مرطوب در نظر گرفته نشده‌اند.

1- پوشش‌های مقاوم در برابر آب

راهنمای خرید کاپشن زنانه - پوشش ضد آب

روکش مقاوم در برابر آب کمک می‌کند تا آب وارد کاپشن نشود، اما آن را ضد آب نمی‌کند. اگر با یک غشای ضد آب پردازش نشده باشد، روکش‌های مقاوم در برابر آب فقط مدت کوتاهی از شما در برابر رطوبت محافظت می‌کند. پارچه‌های نایلونی و پلی‌استر میزان جذب پایینی دارند. وقتی با روکش مقاوم در برابر آب تیمار شوند، می‌توانند برای مدتی به خوبی رطوبت را دفع کنند. پوشش‌های مقاوم در برابر آب به مرور زمان به دلیل سایش، پارگی و شستشو از بین می‌روند. اکثر کاپشن‌های زمستانی با روکش مقاوم در برابر آب عرضه می‌شوند. کیفیت آن‌ها متفاوت است. اگر در آب و هوای مرطوب زمستانی زندگی می‌کنید، یک کاپشن با غشای ضد آب در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که خشک می‌مانید.

2- غشاهای ضد آب

راهنمای خرید کاپشن زنانه - پوشش ضد آب

کاپشن‌های ضد آب با لایه بندی پارچه‌ها ساخته می‌شوند که یکی از آن‌ها باید غشای ضد آب باشد. این لایه ورود آب باران یا برف ذوب شده را مسدود می‌کند. اگر غشاء تنفسی نیز باشد، مقداری از گرما و عرق شما را از طریق منافذ آزاد می‌کند. درجه بندی MM نشان دهنده این است که چند میلی‌متر آب می‌تواند به مدت 24 ساعت روی یک کاپشن بماند بدون اینکه آن را اشباع کند. از آن‌جایی که یک ستون آب بلند فشار بیشتری را بر روی غشا ایجاد می‌کند، این نشان می‌دهد که هر پوشش چقدر ضد آب است. درجه بندی 10،000 میلی‌متر برای باران یا برف خفیف مناسب است.

کیفیت:

خرید کاپشن زنانه لاکچری

هنگام خرید کاپشن زنانه توجه به کیفیت کاپشن از موارد بسیار مهمی است. در واقع کیفیت پارچه کاپشن باید به گونه‌ای باشد که در شرایط مختلف مثل تا شدن، شستشو و... آسیب نبیند. اگر در خرید حضوری یا خرید آنلاین کاپشن زنانه متوجه شدید که کاپشن موردنظر جزو کاپشن‌هایی است که نباید تا شود سعی کنید از خرید آن اجتناب کنید. اگر می‌خواهید بدانید کیفیت کاپشن چقدر خوب است، نگاهی به درزهای دوخته شده و همچنین نوع درزهای کاپشن مورد نظر خود بیندازید تا درزها و سطح کاپشن هیچ پارگی، نخ اضافی، پوسیدگی، سوراخ، زدگی و … نداشته باشد.

نگه‌داری از کاپشن:

  • بسیاری از کاپشن‌ها قابل شستشو هستند و حتی می‌توان آنها را خشک کرد، اما همیشه برچسب راهنمای شستشو را بررسی کنید. لباس‌های بیرونی را به‌طور طبیعی خشک کنید یا اگر برچسب اجازه می‌دهد، آن را با حرارت کم خشک کنید.
  • برای حفظ دوخت و دوز کاپشن بهتر است از شستشوی ماشینی استفاده کنید،با این حال خشکشویی بیش از حد باعث سایش پارچه می‌شود. از آنجایی که کاپشن‌ها مستقیماً با پوست شما تماس ندارند، بهتر است آن‌ها را یک بار در فصل تمیز کنید.
  • لکه‌هایی که برای مدت طولانی باقی می‌مانند می‌توانند باعث آسیب دائمی ناشی از اکسید شدن پارچه و رنگ شوند. پس بلافاصله بعد از کثیف شدن کاپشن، آن را تمیز کنید.
  • لباس‌های چرم، خز و جیر نیاز به فرآیند تمیز کردن تخصصی دارند، بنابراین در هنگام خرید به راهنمای خشکشویی این کاپشن‌ها توجه کنید و بر اساس دستورالعمل این نوع لباس‌ها را بشویید.
  • پس استفاده طولانی مدت، کاپشن خود را در بیرون از کمد گذاشته تا هوا در اطراف آن جریان پیدا کند و بوی عرق نگیرد.
  • در صورت خیس شدن کاپشن، آن را آویزان کنید و بگذارید به طور طبیعی در هوا خشک شود تا یکپارچگی پارچه حفظ شود، قبل از اینکه آن را در کمد بگدارید مطمئن شوید که کاملاً خشک شده است، زیرا رطوبت می‌تواند باعث ایجاد کپک شود.
  • برای نگه داری فصلی کاپشن‌ها، زمانی که به آنها احتیاج ندارید به هیچ عنوان کاپشن را در جعبه مقوایی قرار ندهید، چون ممکن از پارچه تغییر رنگ بدهد. بهترین راه‌کار استفاده از جعبروکش‌های پارچه‌ای قابل تنفس است که هوا در آن جریان دارد و کاپشن کپک نمی‌زند.
  • همچنین قبل از کنار گذاشتن کاپشن، جیب‌های آن را تمیز کنید. برخی از وسایل می‌توانند خراب شده و به پارچه و رنگ کاپشن آسیب برسانند.
  • برای حفظ شکل کاپشن، آن را روی چوب لباسی محکم پلاستیکی یا چوبی آویزان کنید. از آویزهای فلزی نازک که قدرت حفظ خط شانه طبیعی لیاس را ندارند، خودداری کنید.

نتیجه‌گیری:

برس زدن منظم کاپشن خود با یک برس لباس نرم و هوا دادن آن پس از پوشیدن به تمیزی و ماندگاری بیشتر آن کمک می‌کند. در نهایت برخی از ویژگی‌ها، مانند انواع جیب‌ها، کلاه‌ها و... در کاپشن‌ها وجود دارد که برای برخی از ما مهم است و برای سایرین بی‌ربط است. با این وجود انواع بسیاری از کاپشن‌های زمستانی وجود دارند، مطمئناً یکی از آن‌ها را پیدا می‌کنید که دارای تمام عناصر مورد نیاز برای شما در ماه‌های سرد سال است. در هنگام خرید کاپشنی را انتخاب کنید که از پارچه‌های مرغوب و باکیفیت، راحت و بادوام، و از قابلیت شستشوی مداوم برخوردار باشد. 

باتوجه به نکاتی که در بالای همین مطلب گفته شده، در ادامه ما لیست 30 مدل از باکیفیت‌ترین کاپشن‌های زنانه‌ سال با ضمانت بازگشت وجه و تحویل درب منزل را تقدیم شما می‌کنیم. این فهرست به طور مداوم در طول سال با عنوان "لیست 30 مدل کاپشن زنانه باکیفیت + راهنمای خرید" به‌روزرسانی می‌شود. هدف ما این است که با هر بودجه‌ای که دارید شما را در جریان بهترین مدل‌های جدید کاپشن‌های زنانه سال قرار دهیم. این لیست توسط متخصصین ما از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی جمع آوری شده پس با خیال راحت خرید کنید.


1-کاپشن بلند زنانه جوتی جینز JootiJeans

کاپشن بلند زنانه جوتی جینز JootiJeans کد 94722606

  •  یقه: ایستاده
  • آستین: بلند
  • طرح: تایپوگرافی
  • جنس پارچه: پلی‌استر
  • نحوه بسته‌شدن: زیپ و دکمه
  • جیب: دارد
  • قواره: Loose Fit (آزاد)
  • کلاه: دارد
  • نوع شستشو: دستی
  • نرمی و زبری: کمی نرم
  • جنس الیاف آستر: 100% پلی استر
  • جیب: دو جیب پاکتی (Patch Pocket) و یک جیب پاکتی لبه دار (Box Pleat) در جلو لباس
  • جزئیات مدل: کلاه متصل با خز جداشدنی، کش در کمر با بند قابل تنظیم، تایپوگرافی در لباس
  • قد لباس: برای سایز M، حدودا 93 سانتی متر 

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


2-کاپشن پفی زنانه جوتی جینز JootiJeans

 

کاپشن پفی زنانه جوتی جینز JootiJeans کد 04722100

  • نوع: بیسیک (لباس‌های با طرح ساده)
  • آستین: بلند
  • طرح: ساده
  • جنس پارچه: نایلون
  • دکمه: ندارد
  • نحوه بسته‌شدن: زیپ
  • جیب: دارد
  • قواره: Regular Fit (رگولار فیت)
  • کلاه: دارد
  • نوع شستشو: دستی/ماشینی
  • جنس الیاف: 100% نایلون
  • جنس الیاف آستر: 100% پلی استر
  • نرمی و زبری: نرم
  • ضخامت پارچه: کم
  • جیب: دو جیب عمودی زیپ دار در جلو
  • جزئیات مدل: کلاه جداشونده بازیپ، دوخت سراسری روی لباس و آستر
  • قد کاپشن: برای سایز S، در حدود 60 سانتی متر

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


3-پافر کلاه دار زنانه جوتی جینز JootiJeans

پافر کلاه دار زنانه جوتی جینز JootiJeans کد 14722601

  • یقه: ایستاده
  • آستین: حلقه‌ای
  • طرح: ساده
  • جنس پارچه: نایلون
  • نحوه بسته‌شدن: زیپ
  • جیب: دارد
  • قواره: Fit (متناسب)
  • کلاه: دارد
  • نوع شستشو: دستی
  • جنس الیاف: 100% نایلون
  • جنس الیاف آستر: 100% پلی استر
  • نرمی و زبری: نرم
  • ضخامت پارچه: کم
  • جیب: دو جیب عمودی زیپ دار در جلو
  • جزئیات مدل: کلاه جداشونده با زیپ، دوخت در سراسر لباس و آستر
  • قد کاپشن: برای سایز M، در حدود 90 سانتی متر
  • قد مدل 165 سانتی متر، وزن 52 کیلوگرم و سایز M پوشیده است.

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


4-پالتو کتی زنانه جوتی جینز JootiJeans 

پالتو کتی زنانه جوتی جینز JootiJeans کد 23722679

  • یقه: انگلیسی
  • آستین: بلند
  • طرح: ساده
  • جنس پارچه: پلی‌استر
  • قواره: متناسب
  • نوع شستشو: دستی / ماشینی
  • جنس الیاف: 100% پلی استر
  • نرمی و زبری: نرم
  • ضخامت: متوسط
  • جیب: دو جیب پاکتی در جلو
  • جزئیات مدل: آستردار
  • قد پالتو: برای سایز M، در حدود 68 سانتی متر
  • مدل با قد 171 سانتی متر و وزن 60 کیلوگرم و سایز M پوشیده است.

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


5-پالتو نازک زنانه جین وست Jeanswest

پالتو نازک زنانه جین وست Jeanswest کد 13222514

  • آستین: رگلان
  • طرح: ساده
  • جنس پارچه: پلی‌استر
  • نحوه بسته‌شدن: دکمه
  • جیب: دارد
  • قواره: Fit (متناسب)
  • نوع شستشو: دستی
  • جنس الیاف: 100% پلی استر
  • جنس الیاف: 100% پلی استر
  • ضخامت پارچه: کم
  • جیب: دو جیب پاکتی درب دار در جلو
  • جزئیات مدل: دارای آستر
  • قد پالتو: برای سایز M، در حدود 89 سانتی متر
  • قد مدل 165 سانتی متر، وزن 52 کیلوگرم و سایز S پوشیده است.

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


6-بادگیر زنانه جوتی جینز JootiJeans 

بادگیر زنانه جوتی جینز JootiJeans کد 23722158

  • یقه: ایستاده
  • آستین: بلند
  • طرح: طرحدار
  • جنس پارچه: پلی‌استر
  • نحوه بسته‌شدن: زیپ
  • قواره: متناسب
  • نوع شستشو: دستی/ماشینی
  • جنس الیاف: 100% پلی استر
  • نرمی و زبری: نرم
  • ضخامت پارچه: کم
  • جیب: دو جیب مورب در جلو
  • جزئیات مدل: سرآستین کشی، دارای تایپوگرافی برجسته، آستردار، بند قابل جمع شدن پایین لباس
  • قد بادگیر: برای سایز M، در حدود 53 سانتی متر
  • قد مدل 170 سانتی متر، وزن 53 کیلوگرم و سایز M پوشیده است.

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


7-کاپشن زنانه جوتی جینز JootiJeans

پافر زنانه جوتی جینز JootiJeans کد 24722600

  • یقه: ایستاده
  • آستین: بلند
  • طرح: ساده
  • جنس پارچه: نایلون
  • نحوه بسته‌شدن: زیپ
  • جیب: دارد
  • قواره: Fit (متناسب)
  • نوع شستشو: دستی
  • جنس الیاف: 100% نایلون
  • جنس الیاف آستر: 100% پلی استر
  • نرمی و زبری: نرم
  • ضخامت پارچه: متوسط
  • جیب: دو جیب عمودی زیپ دار در جلو
  • جزئیات مدل: کلاه جداشونده با زیپ، دوخت سراسری روی لباس، سرآستین کشی
  • قد پافر: برای سایز S، در حدود 81 سانتی متر
  • قد مدل 170 سانتی متر، وزن 53 کیلوگرم و سایز S پوشیده است.

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


8-کاپشن زنانه جوتی جینز JootiJeans

پافر زنانه جوتی جینز JootiJeans کد 14722100

  • یقه: ایستاده
  • آستین: بلند
  • طرح: ساده
  • جنس پارچه: نایلون
  • نحوه بسته‌شدن: زیپ
  • جیب: دارد
  • قواره: Regular Fit (رگولار فیت)
  • نوع شستشو: دستی
  • جنس الیاف: 100% نایلون
  • جنس الیاف آستر: 100% پلی استر
  • نرمی و زبری: نرم
  • ضخامت پارچه: کم
  • جیب: دو جیب عمودی زیپ دار در جلو
  • جزئیات مدل: کلاه جداشونده بازیپ، دوخت سراسری روی لباس و آستر
  • قد پافر: برای سایز S، در حدود 59 سانتی متر

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


9-کاپشن پر زنانه جین وست Jeanswest

پافر پر زنانه جین وست Jeanswest کد 04223503

  • یقه: ایستاده
  • آستین: بلند
  • طرح: ساده
  • جنس پارچه: پلی‌استر
  • نحوه بسته‌شدن: زیپ
  • جیب: دارد
  • قواره: Fit (متناسب)
  • نوع شستشو: دستی/ماشینی
  • جنس الیاف: 100% پلی استر
  • جنس الیاف آستر: 100% پلی استر
  • جنس الیاف آستر کلاه: 100% نایلون
  • عایق حرارتی: 80% کرک و پر
  • نرمی و زبری: نرم
  • ضخامت: متوسط
  • جیب: دو جیب پاکتی در جلو
  • جزئیات مدل: کلاه متصل، سرآستین داخلی کشی، دکمه تزئینی روی جیب، دوخت سراسری در لباس، آستردار، سبک (سایز مدیوم، 143 گرم)
  • قد پافر: برای سایز M، حدود 92 سانتی متر

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


10-کاپشن زنانه جوتی جینز JootiJeans

پافر زنانه جوتی جینز JootiJeans کد 14722600

  • یقه: ایستاده
  • آستین: بلند
  • طرح: ساده
  • نحوه بسته‌شدن: زیپ
  • جیب: دارد
  • قواره: Regular Fit (رگولار فیت)
  • نوع شستشو: دستی
  • جنس الیاف: 100% نایلون
  • جنس الیاف آستر: 100% پلی استر
  • نرمی و زبری: نرم
  • جیب: دارای دو جیب عمودی زیپ دار در جلو
  • جزئیات مدل: کلاه جداشونده با زیپ، لوگو برند روی سینه، دوخت افقی در تمام لباس و روی آستر. 
  • قد پافر : برای سایز M، حدودا 83سانتی متر

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


11-کاپشن کلاه دار زنانه جوتی جینز JootiJeans

بارانی کلاه دار زنانه جوتی جینز JootiJeans کد 23722673

  • آستین: بلند
  • طرح: ساده
  • جنس پارچه: پلی‌استر
  • نحوه بسته‌شدن: زیپ و دکمه
  • جیب: دارد
  • قواره: Loose Fit (آزاد)
  • نوع شستشو: دستی/ماشینی
  • جنس الیاف: 100% پلی استر
  • نرمی و زبری: نرم
  • ضخامت: کم
  • جیب: دو جیب عمودی در جلو
  • جزئیات مدل: سرآستین کشی، کلاه متصل به همراه بند قابل جمع شدن، آستردار، جلو لباس کوتاه تر از پشت، چاک به همراه دکمه در کناره ها
  • قد پشت بارانی: مناسب سایز M، در حدود 79 سانتی متر
  • قد مدل 165 سانتی متر، وزن 52 کیلوگرم و سایز M پوشیده است.

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


12-کاپشن پر زنانه مدل فانگشنال KG360027

کاپشن پر زنانه مدل فانگشنال KG360027

  • کاملا ضد باد و مقاوم در برابر رطوبت
  • قسمت بالایی کاپشن سر شانه و آستینها برای مقاومت در برابر آب تقویت شده است
  • وزن: 200 گرم (سایز M)
  • آستر داخلی کاپشن با فناوری بازتاب گرما، که شما را کاملا گرم نگه میدارد
  • دارای کلاه با کش قابل تنظیم
  • کلاه دارای زیپ جدا سازی
  • سرآستین ها ضد باد و با قبلیت تنظیم
  • دارای دو جیب زیپدار در قسمت های کناری
  • دارای زیپ تهویه
  • شامل80 درصد پر غاز خاکستری
  • زیپ YKK( ژاپن)
  • دارای کلاه ضدآب و باد و قابل جدا سازی
  • تمام زیپ ها آب بندی می باشد
  • مناسب کوهنوردی آلپاین (کوهنوردی در شرایط سخت)

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


13-کاپشن تک پوش گورتکس زنانه کایلاس

کاپشن تک پوش گورتکس زنانه کایلاس کد KG120146

  • برند: kailas
  • جنس رویه: پارچه ۱۰۰% الیاف پلی استر
  • جنس آستر: ۸۲% پلی استر ۱۸% اسپندکس
  • دارای لایه گورتکس GORE-TEX
  • قابلیت تنفس و کاملا ضد آب
  • دارای کلاه ضدآب ضد باد و قابل جدا سازی
  • دارای دو جیب زیپ دار در کناره ها و دو جیب دکمه دار روی آن
  • بازشو کاپشن به صورت زیپ سرتاسری
  • دارای مچ بند دکمه ای
  • تمام زیپ های این کاپشن آب بندی شده است
  • زیپ: YKK( ژاپن)
  • استفاده توصیه شده: کوهنوردی، شهری، روزهای بارانی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


14-کاپشن کوهنوردی دو پوش انیسه مدل Douwall

کاپشن کوهنوردی دو پوش انیسه مدل Douwall

  • عایق بندی تمامی درزها و زیپ‌ها
  • کلاه گورتکس هودی قابل جدا شدن
  • ضدآب و ضدباد و مقاوم در برابر رطوبت
  • سایز S, M, L, XL
  • رنگ طوسی, سرمه ای, مشکی, یشمی
  •  نوع پارچه پوش بیرونی: گورتکس ضد آب و تنفسی
  • نوع پارچه پوش داخلی: پلی استر آبگریز و مقاوم
  • نوع عایق پوش داخلی: الیاف سیلیکون با گرماژ 150
  • برند Oniseh
  • وزن 1800 گرم
  • جنس پلی استر
  • مقاومت در برابر آب

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


15-کاپشن کوهنوردی پلار caxa

کاپشن کوهنوردی پلار caxa

  • باز و بسته شدن با زیپ
  • فرم یقه ایستاده
  • دو عدد جیب کناری زیپ دار
  • یک عدد جیب روی سینه زیپ دار
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

کاپشن کوهنوردی پلار caxa پارچه های پلار دارای ساختمان پلی استری و با ترکیبی ازکرک مصنوعی و یک لایه پنبه به گونه ای طراحی شده اند که جذب رطوبت بدن و انتقال آن به سطح بیرونی لباس بسیار آسان انجام می پذیرد. لیفهای کوچک روی سطح این الیاف باعث می شود که بین الیاف و پوست بدن فاصله ای ایجاد شده و به پوست نچسبد و یک لایه نازک هوا اجازه دهد که رطوبت ناشی از تحرک بصورت بخار به الیاف اصلی برسد و الیاف اصلی نیز به سرعت آنرا به بیرون منتقل کنند.

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


16-کاپشن تک پوش اسنوهاک

کاپشن تک پوش اسنوهاک

  • فصل استفاده: سه فصل به جز تابستان
  • قابل استفاده روزانه، کوهنوردی، طبیعت‌گردی
  • وزن 360 گرم
  • مقاومت در برابر آب دارد
  • سایز XXXXL, M, L, XL
  • رنگ سرمه ای, مشکی
  • ترکیب پلی استر و نایلون با تراکم 5000 بسیار با کیفیت
  • جنس: پارچه سافت شل با ویژگی گورتکس
  • درز و دوخت کاملا آب بندی و آپارات شده است
  • دو مچ گتر دار از پارچه استرچ
  • زیپ جلو دو سر با قابلیت باز شدن از سمت پایین برای راحتی بیشتر
  • زیپ ها با کیفیت و 100% ضدآب
  • کاپشن بارانی با قواره و دوخت بسیار شیک
  • کلاه با قابلیت تنظیم
  • مقاوم در برابر نفوذ آب و بسیار سبک و فوق العاده آب گریز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


17-کاپشن پلار اسنوهاک زنانه

کاپشن پلار اسنوهاک زنانه

  • برند Snow hawk
  • وزن 650 گرم
  • جنس پلار
  • مقاومت در برابر آب ندارد
  • سایز XXL, XXXL, XXXXL, L, XL
  • رنگ آبی روشن, بنفش, سرمه ای, قرمز
  • جنس لایه خارجی: پلار کوبیده
  • جنس لایه داخلی: پارچه خز مانند
  • خاصیت تنفسی: دارد
  • خاصیت کشسانی: ندارد
  • دارای محفظه نگه‌داری پروتئین
  • دارای محفظه قرص
  • ضد نشت
  • فصول قابل استفاده: پاییز و زمستان
  • محافظت در برابر UV: دارد
  • مقاومت در برابر باد: دارد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


18-کت جین زنانه جین وست Jeanswest کد 13222506

  • یقه: برگردان
  • آستین: بلند
  • طرح: سنگ‌شور
  • جنس پارچه: جین
  • نحوه بسته‌شدن: دکمه
  • زیپ: ندارد
  • جیب: دارد
  • قواره: Fit (متناسب)
  • نوع شستشو: دستی/ماشینی
  • جنس الیاف: 89.5% نخ پنبه، 6.1% پلی استر، 4.4% الیاف سلولزی بازیافت شده
  • نرمی و زبری: نرم
  • ضخامت پارچه: متوسط
  • جیب: دو جیب پاکتی در جلو
  • جزئیات مدل: سرآستین تک دکمه، دارای برش
  • قد کت: برای سایز M، حدود 54 سانتی متر

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


19-کاپشن پر طرح نورث فیس

کاپشن پر طرح نورث فیس

  • برند: North Face
  • وزن: 500 گرم
  • جنس: پلی استر
  • مقاومت در برابر آب: دارد
  • سایز: XXL, XXXL, XXXXL, L, XL
  • رنگ: طوسی, سرمه ای, مشکی, آبی
  • پوشش داخل این کاپشن از پر می باشد
  • دارای جیب های متعدد در داخل و لایه بیرونی کاپشن
  • دارای درزها و زیپ های ضد آب
  • دارای کلاه با قابلیت جدا شدن توسط زیپ
  • طرح پارچه: ساده
  • فرم: معمولی
  • مورد استفاده: ورزشی و روزمره
  • یقه: ایستاده گرد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


20-کاپشن نورث فیس

کاپشن نورث فیس

  • سایز: XXXL, S, M, L, XL
  • رنگ: جگری, سبز, مشکی, آبی, قرمز
  • برند: North Face
  • جنس: الیاف
  • مقاومت در برابر آب: ندارد
  • اصالت کالا: طرح اصلی
  • وزن سبک و حجم کم
  • مناسب برای فعالیت در کوهنوردی و ارتفاع
  • عدم نفوذ باد از سر آستین ها
  • لایه بیرونی ضد باد
  • درزها کامل دوخته شده
  • زیپ های ضد آب 
  • دارای جیب های زیپدار در لایه بیرونی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


21-کاپشن کوهنوردی انیسه مدل ترکینگ 150

  • برند: Oniseh
  • وزن: 690 گرم
  • جنس: پلی استر
  • مقاومت در برابر آب: دارد
  • سایز: XXL, S, M, L, XL
  • رنگ: طوسی روشن, نوک مدادی, زرشکی, سرمه ای, سبز, مشکی, آبی
  • دوجیب زیپ دار در طرفین و 2 جیب در داخل
  • زیپ: 5 YKK فوق العاده روان و با طول عمر بالا
  • مناسب برای: استفاده روزمره شهری، سفر، طبیعت گردی، کمپینگ، ترکینگ و کوهنوردی سبک زمستانه
  • نوع عایق: الیاف سیلیکون با گرماژ 150

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


22-کاپشن پلار گورتکس جک ولف

کاپشن پلار گورتکس جک ولف

  • برند: Jack Wolfskin
  • وزن: 800 گرم
  • جنس: پلار, پلی استر
  • مقاومت در برابر آب: دارد
  • سایز: XXL, XXXXL, M, L, XL
  • رنگ: آبی روشن, زرد, سرمه ای
  • دارای زیپ ضد آب شبرنگ برای دیده شدن بهتر در هنگام شب
  • دارای: کلاه
  • طرح پارچه: ساده
  • فرم: معمولی
  • مناسب: استفاده ورزشی و روزمره

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


23-کاپشن گورتکس جک ولف

کاپشن گورتکس جک ولف

  • برند: Jack Wolfskin
  • وزن: 615 گرم
  • جنس: کو پلی استر
  • مقاومت در برابر آب: دارد
  • سایز: XXL, XXXL, S, M, L, XL
  • رنگ: بنفش, زرشکی, مشکی, قرمز
  • دارای کلاه
  • طرح پارچه: ساده
  • فرم: آزاد
  • مناسب: استفاده ورزشی و روزمره
  • نوع یقه: گرد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


24-کاپشن پلار تمام زیپ ویتک

کاپشن پلار تمام زیپ ویتک

  • برند: Voytek
  • سایز: M, L, XL
  • رنگ: خاکستری, زرشکی, سرمه ای
  • جنس: پارچه ای
  • پارچه لایه اول 100% پنبه نانو آبگریز
  • دارای خاصیت ضد باد و آب گریزی تا حد قابل قبول
  • طراحی ویژه ویتک
  • گلدوزی با کیفیت
  • لایه دوم چسب مخصوص water resistant
  • لایه سوم پلار با کیفیت خارجی
  • نوار دوزی داخلی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


25-هودی اسپرت جردن مدل M3-23 مشکی

هودی اسپرت جردن مدل M3-23 مشکی

  • اسپرت: مناسب آقایان و خانم ها
  • جنس دورس نخ پنبه
  • کلاهدار
  • دارای جیب کانگورویی
  • مناسب ست مردانه / زنانه
  • سایز ایکس لارج : مناسب خانم یا اقا تا وزن ۷۰ کیلو
  • سایز دو ایکس لارج: مناسب خانم یا اقا تا وزن ۸۵ کیلو
  • سایز سه ایکس لارج: مناسب خانم یا اقا تا وزن ۱۰۰ کیلو

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتان رو برای ما ارسال کنید.


►منبع:

  • outdoorgearlab.com
  • loveyourclothes.org.uk
  • mrporter.com

►لینک کوتاه مطلب:

  • سایتتون عالیه 

    من خودم کاپشن مورد 8 خیلی خوشم اومد 

    خوش رنگه و جنسشم خیلی خوبه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی