• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

لیست 30 مدل بهترین مارک ساعت مچی زنانه + راهنمای خرید

  • ۴۷۹
لیست 30 مدل بهترین مارک ساعت مچی زنانه + راهنمای خرید

بهترین ساعت مچی زنانه کدام اند؟ ساعت مچی برند بخریم یا معمولی؟ از کجا ساعت مچی لوکس خریداری کنیم؟ با این راهنمای خرید ساعت مچی زنانه با ما همراه باشید.


وقتی نوبت به خرید ساعت‌های زنانه می‌رسد، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می‌تواند دشوار باشد. با تمام اشکال، اندازه‌ها و سبک‌های مختلف موجود در بازار، انتخاب بهترین ساعت می‌تواند دشوار باشد. در این راهنمای خرید از فروشگاه زیرفون برخی از ملاحظات اساسی که در هنگام انتخاب ساعت مچی زنانه باید به آن توجه کنید را به شما یاد خواهیم داد. آنها را در نظر داشته باشید تا خرید ساعت خود را آسان کنید. علاوه بر آن در آخر همین مطلب لیست 30 مدل از بهترین ساعت‌های مچی زنانه را نیز برای شما جمع آوری کرده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخچه ساعت مچی

ساعت مچی نوعی از ساعت همراه است که توسط دو یا یک بند به دور مچ بسته می‌شود. این وسیله طراحی شده تا علیرغم حرکات ناشی از فعالیت‌های شخصی، کارکردی مداوم داشته باشد. اولین ساعت مچی در سال 1524 در کشور آلمان توسط پیتر هنلین به وجود آمد. دیگر ساعت‌ها در سال 1548 پدیدار شدند و بعد از سال 1575 بیشتر ساعت‌ها در سوئیس و انگلیس تولید شده‌اند. در آن زمان مشکل اصلی ساعت‌ها مکانیزم حمل کرن آنها بوده است. به طور معمول وزن ساعت‌ها باعث غیر قابل حمل بودن شان می‌شد، اما آن زمان یک دوره‌ی پیشرفت و نوآوری شد. اولین ساعت‌های قابل حمل از استیل ساخته شدند و بعد از آلیاژ برنج که تابه حال این نوع ساعت ها دچار نقص نبوده‌اند.

تاریخچه ساعت مچی

ساعت‌های مچی مردانه در دهه‌های 1920 و 1930 رایج بودند و از آن زمان تا کنون ساعت‌سازی عمدتاً بر روی آنها متمرکز شده است. شاید بتوان گفت که بازار ساعت‌های زنانه دهه هاست که تقریباً به عنوان یک نمایش فرعی به حاشیه رفته است. بسیاری از ساعت‌های زنانه فقط کپی‌های کوچک‌شده ساعت‌های مردانه بودند، با افزودن الماس یا سنگ‌های نیمه قیمتی برای زنانه‌تر کردن آن‌ها. با این حال، ساعت‌سازان بزرگ متوجه شده‌اند که زنان به‌طور فزاینده‌ای نشان داده‌اند که جذب ساعت‌های زیبا و جذاب می‌شوند. در نتیجه، تولیدکنندگان ساعت به طور فزاینده‌ای بر خطوط تولید ساعت زنانه تأکید می‌کنند و امروزه ساعت‌های زنانه بیشتری نسبت به قبل در دسترس هستند.

چه ساعتی مچی خریداری کنیم؟

هنگام خرید یک ساعت زنانه، باید به چند نکته توجه داشت. برای مثال، یک برند معروف ساعت، همه چیز نیست. برخی از ساعت‌های لوکس سطح بالا ممکن است به مذاق یک خانم خوش آیند نباشند. ساعت مچی زنانه باید دارای استایل یا سبکی باشد که او دوست دارد. همچنین باید به دنبال ساعت اتوماتیک یا معمولی باشید.

چه ساعتی مچی خریداری کنیم؟

اگرچه ساعت گرد همچنان از محبوب‌ترین ساعت‌ها هستند، اما برخی از خانم‌ها ساعت‌های مربعی شکل جسورتر و شاید مردانه‌تر را دوست دارند. ساعت‌های مستطیلی ممکن است بسیار شیک باشند، اما ساعت‌هایی با منحنی‌ها یا طرح‌های غیرعادی دیگر می‌توانند بسیار سرگرم‌کننده باشند و با خطوط چشمگیر خود ظاهری زیبا داشته باشند. ساعت‌های زنانه از ساعت‌های معمولی/روزانه گرفته تا ساعت‌های ورزشی متفاوت هستند. این دو سبک از ساعت‌ها در بین خانم‌های فعال محبوب هستند.

ساعت برند در مقابل ساعت مد روز

از آنجایی که ساعت‌های زنانه بیشتر به ظاهرشان توجه می‌شود، فقط برخی از برندهای مد و لباس وجود دارند که ساعت‌های خود را عمدتاً از طریق طراحی به فروش می‌رسانند. باید اذعان کرد که مرزهای بین ساعت‌های لوکس و ساعت‌های مد روز دیگر مثل گذشته واضح نیست. بسیاری از برندهای مد نیز مجموعه‌های ساعت خود را راه اندازی کرده‌اند. مهمترین چیز در اینجا ویژگی‌های داخلی ساعت است: بسیاری از مارک‌های مد شروع به تغییر از حرکات کوارتز به مکانیکی کرده‌اند، در حالی که برخی از مارک‌های لوکس ساعت‌های زنانه خود را منحصراً با حرکات کوارتز ارائه می‌دهند. با این وجود، نگهداری، سرویس و گارانتی ساعت نیز مواردی است که باید به آن توجه کرد، بنابراین برندهای لوکس همچنان بهتر از ساعت‌های مد روز عمل می‌کنند.

نکته مهم در خرید ساعت‌های برند مطمئن بودن از اصالت و تقلبی نبودن آن است. در هنگام خرید یک ساعت لوکس، دارید پول برند آن را می‌دهید و نه کیفیت ساخت آن. ماهیت یک برند تجاری مانند "Swiss Made" در استانداردهای بسیار سفت و سختی است که سوئیس برای محافظت از شهرت صنعت ساعت سازی خود تحمیل می‌کند. سالانه بیش از 26 میلیون ساعت توسط شرکت‌های سوئیسی ساخته می‌شوند که این، درصد کمی از کل جهان است، اما  نیمی از کل ارزش دلار تجارت ساعت جهانی را شامل می‌شود.

ساعت مچی برند در مقابل ساعت مچی مد روز

نکته مهم در مورد یک برند در مورد سرویس دهی به ساعت است؛ خصوصاً در مورد پیدا کردن قطعات یدکی و یا حتی تعویض باتری. اگرچه بسیاری از ساعت‌ها قابلیت تعمیر توسط هر تعمیرکاری را دارند؛ اما بعضی از آن‌ها حتما باید توسط شرکت سازنده تعمیر شوند. این موضوع، در واقع به گارانتی ساعت خریداری شده بر می‌گردد که باید قطعات خاص لازم را در اختیار خریدار قرار بدهد. اگر ساعت شما گران قیمت و لوکس است، بهتر است به جای هزینه تعمیری که قرار است به یک تعمیرکار ساعت بپردازید از امکانات گارانتی شرکت سازنده استفاده کنید.

نکته بسیار مهمی که در هنگام خرید ساعت‌های لوکس باید به خاطر داشته باشید، وجود ساعت‌های تقلبی در ظاهر ساعت‌های لوکس است. ساعت‌های تقلبی، از ویژگی‌های ظاهری مشابه ساعت‌های برند مانند فرانکنشتاین استفاده می‌کنند تا موتورهای ضعیف خود را در ترکیب با برندهای دیگر به مشتری بفروشند. ساده ترین راه برای تشخیص ساعت‌های تقلبی، تخفیف های غیر منطقی ارائه شده برای ساعت‌های لوکس است. راه دیگر برای کساد کردن بازار فروش ساعت‌های تقلبی، خرید از فروشنده معتبر است. برای راحتی شما عزیزان در ادامه همین مطلب 30 مدل از بهترین ساعت‌های مچی زنانه قرار گرفته شده است.

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

در ادامه چند نکته مهم که در خرید یک ساعت مچی زنانه باید به آن توجه کرد را برای شما گرد آورده‌ایم، به کمک این نکات می‌توانید بهترین انتخاب را در هنگام خرید ساعت مچی داشته باشید.

هدف از خرید ساعت را مشخص کنید.
قبل انجام هرکاری برای خرید یک ساعت شیک زنانه باید هدف از خرید ساعت را مشخص کنید. هنگام انتخاب ساعت برای یک زن، تعیین هدف آن ضروری است. آیا به دنبال ساعتی هستید که او برای فعالیت‌های روزمره از آن استفاده کند یا برای موقعیت‌های خاص؟ برای یک دختر نوجوان ساعت می‌خواهید یا یک زن بالغ؟ برای یک ورزشکار ساعت می‌خرید یا طراح لباس؟

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

هنگامی که هدف از خرید ساعت را مشخص کردید، می‌توانید شروع به محدود کردن گزینه‌های خود کنید. اگر به دنبال ساعتی روزمره هستید، باید عواملی مانند مقاومت در برابر آب، دوام و استایل را در نظر بگیرید. اگر به دنبال یک ساعت خاص هستید، باید عواملی مانند نوع صفحه (آنالوگ یا دیجیتال)، طراحی و نوع بند (فلزی یا چرمی) را در نظر بگیرید.

اندازه ساعت باید متناسب با مچ دستتان باشد.

از بسیاری جهات، ساعت‌های مردانه و زنانه قابل مقایسه هستند. با این حال، یک تفاوت مهم در اندازه آنها است. برای بسیاری از افراد، اندازه قاب ساعت تعیین می‌کند که آیا پوشیدن آن راحت است یا نه. از آنجایی که مچ دست‌های زنانه اغلب کوچک‌تر از مچ‌های مردان است، بیشتر ساعت‌های زنانه اندازه‌های کوچک‌تری دارند که پوشیدن آن‌ها را راحت‌تر می‌کند.

قبل از خرید ساعت مچی زنانه، باید اندازه مچ دست او را در نظر بگیرید. ساعتی که خیلی کوچک باشد پوشیدن آن ناراحت کننده خواهد بود، در حالی که ساعتی که خیلی بزرگ باشد حجیم و نامتناسب به نظر می‌رسد. بهتر است ضخامت مچ دست او را نیز در نظر بگیرید، زیرا برخی از ساعت‌ها به طور خاص برای مچ‌های نازک‌تر طراحی شده‌اند. هنگام انتخاب یک ساعت برای زنان، مهم است که ساعتی را پیدا کنید که نه تنها شیک باشد، بلکه پوشیدن آن راحت باشد.

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

اما کدام اندازه قاب برای ساعت مچی زنانه مناسب است؟ دور مچ‌های زنانه معمولاً بین 5 تا 7 اینچ (تقریباً 12 تا 17 سانتی‌متر) است، در حالی که قطر ساعت‌های زنانه از 22 تا 34 میلی‌متر بسته به سبک و ساعت‌ساز متغیر است. برای یک مچ کوچک 5 تا 6 اینچی (12 تا 14 سانتی‌متر)، قطر ساعت کوچک‌تر 22 تا 28 میلی‌متری مناسب‌تر می‌باشد، در حالی که برای مچ دست زنانه 6 تا 7 اینچی (14 تا 17 سانتی‌متر)، قطر ساعت بزرگ‌تر از 28 تا 34 میلی‌متر (14 تا 17 سانتی‌متر) مناسب می‌باشد.

در حالی که این اندازه‌ها برای اکثر خانم‌هایی با این اندازه‌های مچ دست است، اولویت اول در هنگام انتخاب نظر شخصی شماست. به عنوان مثال، اگر مچ کوچکی دارید اما ظاهر و استایل یک قاب بزرگ را ترجیح می‌دهید، می‌توانید ساعتی با قاب بزرگتر از 28 میلی‌متر انتخاب کنید. هنگام تصمیم گیری در مورد اندازه قاب، به یاد داشته باشید که آیا یک قاب ساعت به خصوص بزرگ یا کوچک، می‌تواند طرح دلخواه را به شما بدهد و پوشیدن آن راحت است یا خیر.

مکانیکی یا کوارتز؟

به‌طور کلی ساعت‌های مچی را در نگاه اول می‌توان به سه دسته ساعت مکانیکی، ساعت کوارتز و ساعت اتوماتیک طبقه‌بندی کرد. ساعت‌های کوارتز دارای یک موتور هستند که به وسیلهٔ باتری کار کرده و ساعت‌های مکانیکی دارای موتور با ساختار مکانیکی هستند و به باتری احتیاجی ندارند.

ساعت مکانیکی، ساعت کوارتز و ساعت اتوماتیک

یکی از اولین تصمیماتی که هنگام خرید یک ساعت باید گرفته شود این است که مکانیکی باشد یا کوارتز. مکانیزم مکانیکی نیاز به مهندسی دقیق دارد و اساس ساعت‌های مچی کلاسیک است. با این حال، آنها بعد از مدتی عقب می‌افتند و به اندازه ساعت‌های کوارتز دقیق نیستند، که صنعت ساعت‌سازی را در دهه 1970 متحول کرد. ساعت‌های کوارتز کاربردی‌تر، قابل اطمینان‌تر و عموماً ارزان‌تر هستند و نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. با این حال، بسیاری از زنان، مانند مردان، ساعت‌هایی با حرکات مکانیکی را ترجیح می‌دهند، زیرا جذابیت بسیار زیاد آن‌ها بر اساس کلاسیک بودن و طرز کارشان است.

ساعت های کوارتز رایج ترین نوع هستند. آنها از یک باتری برای حرکت استفاده می‌کنند. ساعت‌های مکانیکی با یک فنر و از طرف دیگر ساعت‌های اتوماتیک با حرکت بازوی شما کار می‌کنند. اینکه کدام نوع حرکت را انتخاب می‌کنید به ترجیح شخصی بستگی دارد. برخی از خانم‍‌ها ساعت‌های کوارتز را ترجیح می‌دهند زیرا دقیق‌تر هستند، در حالی که برخی دیگر ساعت‌های مکانیکی یا اتوماتیک را ترجیح می‌دهند زیرا سنتی‌تر هستند.

براساس استایل ساعت انتخاب کنید.
هنگام انتخاب ساعت مچی برای یک زن، درک استایل او ضروری است. استایل او کلاسیک است یا معاصر؟ جسورانه یا کم‌رو؟ زنانه یا آندروژن (هم زن و هم مرد)؟ هنگامی که متوجه انتخاب‌های مد او شدید، می‌توانید به دنبال ساعت‌هایی باشید که آنها را منعکس می‌کند. در حالی که ساعت‌های زنانه به طور سنتی با در نظر گرفتن استایل لباس مجلل طراحی می‌شدند، اکنون انواع بیشتری از ساعت‌ها در طیف‌های زنانه موجود است. ساعت‌های شیک مجلسی، ساعت‌های ورزشی، ساعت‌های ساده و موارد دیگر در دسترس هستند.

استایل ساعت مچی

زمانی که ساعت جدید خود را انتخاب می‌کنید، به استایل خود و محلی می‌خواهید از آن استفاده کنید توجه داسته باشید. آیا به دنبال ساعتی عالی برای استفاده در محل کار هستید؟ یک ساعت سنتی با دستبند فلزی یا بند چرمی را در نظر بگیرید. آیا ساعتی می‌خواهید که بتواند با سبک زندگی ورزشی شما مطابقت داشته باشد؟ بهترین گزینه شما یک ساعت ورزشی محکم و خوانا می‌باشد. آیا ساعتی می‌خواهید که مکمل لباس شما باشد؟ یک ساعت فلزی گرانبها یا ساعتی با طراحی متمایز را در نظر بگیرید.

ساعت از چه موادی ساخته شده؟

ظاهر ساعت زنانه بسیار مهم است. مواد استفاده شده در ساخت ساعت برای این زیبایی شناسی بسیار اهمیت دارد. ساعت‌های طلا هنوز هم تقاضای زیادی دارند و شاید استفاده از طلا در ساعت‌های زنانه بیشتر از ساعت‌های مردانه باشد. ساعت‌های زنانه در رنگ‌های طلایی متنوعی از جمله طلای زرد، رزگلد، طلای سفید و... عرضه می‌شوند. پلاتین همچنین برای ایجاد یک ظاهر "دو رنگ" تماشایی، اغلب در ترکیب با یکی از رنگ‌های طلایی استفاده می‌شود. ساعت‌سازان اغلب از فولاد ضد زنگ استفاده می‌کنند، اما این تا حد زیادی باعث می‌شود که ظاهری مردانه و قوی‌تر به ساعت بدهد.

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

طلای زرد به دلیل ظاهر کلاسیک و مجلل خود، محبوب‌ترین انتخاب برای ساعت‌های زنانه است. اما برای ساعت‌های غیررسمی یا مجلسی زنانه، رزگلد و طلای سفید انتخاب‌های محبوبی هستند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید در مورد طلا این مواد بیشتر در مورد استایل هستند تا عملکرد. طلا یک فلز گرانبهای نسبتاً بادوام (البته با کیفیت بسیار بالا) است، اما نسبت به سایر فلزات نیز مستعد خراشیدگی است، به طوری که ممکن است نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری داشته باشد. اگر ظاهر طلایی را به اندازه ای دوست دارید که فکر کنید مراقبت بیشتر ارزشمند است، طلا انتخاب عالی برای ساعت شما است. با این حال، در صورتی که سبک زندگی فعالی دارید یا نمی‌خواهید نگران خراشیدگی باشید، قاب‌های فولادی ضد زنگ یا سرامیکی می‌توانند مناسب باشند. اگر می‌خواهید ساعتی مقاوم در برابر خش و با ماندگاری طولانی داشته باشید، فولاد ضد زنگ یک انتخاب عالی است.

بند ساعت را درست انتخاب کنید.

برای ساعت‌های مچی زنانه، بند‌های ساعت به دو نوع دسته‌بندی می‌شوند: دستبند (بند ساعت فلزی) و بند (بند ساعت غیر فلزی، مانند بند ساعت نایلونی یا چرمی). دستبندها در سبک‌های مختلفی برای ساعت‌های زنانه عرضه می‌شوند. این دستبندها می‌توانند در یک نوار مانند فولاد ضد زنگ یا متصل مانند دستبندهای ساخته شده از طلا یا طلا و پلاتین باشند. دستبندها استانداردی برای جواهرات و ساعت‌های رسمی هستند و اغلب گزینه مورد علاقه برای ساعت‌های مد هستند. بند‌ها عموماً از چرم ساخته می‌شوند و بی شک مد روز هستند. رنگ‌های مختلف آنها معمولاً با صفحه‌ها هماهنگ می‌شود یا کاملاً منحصر به فرد هستند.

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

معمولاً دستبندها ظاهری مجلل‌تر به ساعت می‌بخشند، در حالی که بند‌ها ظاهری معمولی‌تر به ساعت می‌دهند (به استثنای بندهای چرمی، که با تکیه بر طراحی کلی ساعت، می‌توانند معمولی یا شیک به نظر برسند). در هنگام خرید نوع بند یا دستبند و همچنین نحوه تناسب آن با استایل خود را در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب بند به نکات زیر توجه کنید:

  • عرض: نوار باید به اندازه کافی پهن باشد تا در پوست فرد بریده نشود.
  • طول: بند باید به اندازه‌ای بلند باشد که به راحتی در اطراف مچ دست قرار گیرد.
  • رنگ: نوار را با رنگ صفحه ساعت مطابقت دهید یا یک رنگ متضاد را انتخاب کنید.
  • جنس: چرم یک انتخاب محبوب برای نوارها است، اما مواد بسیار دیگری از جمله فلز، پلاستیک و پارچه وجود دارد.

به رنگ ساعت توجه کنید.

مجموعه ساعت‌های زنانه طیف رنگی وسیع‌تری دارند که یک مزیت بزرگ است. در حالی که ساعت‌های مردانه در رنگ‌های مختلف موجود هستند، ساعت‌های زنانه طیف رنگی بیشتری دارند. در هنگام انتخاب رنگ برای صفحه، قاب یا بند ساعت، در نظر بگیرید که ساعتی با رنگ خنثی‌تر را ترجیح می‌دهید یا رنگ بیشتر.

رنگ ساعت مچی زنانه

اگر می‌خواهید ساعت شما با لباس‌های مختلف همراه باشد، ساعت‌های با رنگ خنثی (مانند طرح‌هایی که عمدتاً طلایی، نقره‌ای، سفید یا مشکی هستند) اغلب یک انتخاب عالی هستند. اگر می‌خواهید ظاهری ظریف داشته باشید، ساعت‌های مچی طلایی زنانه گزینه‌ای عالی هستند. اما، اگر می‌خواهید ساعت شما هنگام پوشیدن ظاهری پر جنب و جوش یا منحصر به فرد به شما بدهد، ساعت‌هایی با رنگ‌های زیبا می‌توانند گزینه‌ای عالی باشند.

تطبیق یک ساعت با نوع پوست می‌تواند چالش جدی باشد، اما رزگلد سازش خوبی را ارائه می‌دهد. رزگلد با رنگ ملایم و گرم خود تقریباً با هر رنگ پوستی می‌آید. چه کک و مک، چه پوست روشن یا سبزه، همچنین مدل‌هایی وجود دارند که رزگلد را با مواد دیگری ترکیب می‌کنند و بنابراین می‌توان آنها را به‌خوبی و به طرق مختلف ترکیب کرد. برای مثال ساعت مچی MATHEY TISSOT (محصول شماره 26) به لطف رنگ‌های رزگلد و استیل خود، گزینه‌های ظاهری مختلفی را ارائه می‌دهد.

ساعت مردانه به عنوان ساعت زنانه!

ساعت مردانه به عنوان ساعت زنانه!

ساعت‌های مردانه را می‌توان به عنوان ساعت‌های زنانه نیز استفاده کرد. در حالی که ساعت‌های زیادی وجود دارند که به‌طور خاص توسط ساعت‌سازان با در نظر گرفتن استایل زنانه طراحی شده‌اند، اما اگر سبک ساعت مردانه را دوست دارید و اندازه آن نیز برای شما راحت است، همیشه باید با خیال راحت از یک ساعت مردانه استفاده کنید. بسیاری از خانم‌های شیک پوش هم ساعت‌های زنانه و هم مردانه می‌پوشند (برخی از خانم‌های شیک پوش که از ساعت‌های مردانه استفاده می‌کنند می‌توان به ویکتوریا بکهام و لیدی گاگا اشاره کرد). بنابراین اگر زنی هستید که به دنبال ساعت مناسب روزمره خود هستید اما ساعتی را که دوستش دارید در رده زنانه نمی‌توانید پیدا کنید، بدانید که همیشه می‌توانید ساعت‌های مردانه را انتخاب کنید تا تناسب اندام خود را پیدا کنید.

سخن آخر

به هر حال، این اکسسوری ها هستند که ظاهر و استایل هر زن را متمایز می کنند. ساعت های لوکس خوب نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یک ساعت زیبا، شیک، یا ساده می تواند کاربر را متمایز کند. از آنجایی که همه ما سلایق مختلفی داریم، چیزی به نام بهترین ساعت مچی برای زنان وجود ندارد. بنابراین به خرید ساعت‌های مچی مارک دار برای زنان، ساعت‌های مچی دیجیتال زنانه یا سبک دلخواه خود فکر کنید.

باتوجه به نکاتی که در بالای همین مطلب گفته شده، در ادامه ما لیست 30 مدل از بهترین مارک‌های ساعت مچی زنانه با ضمانت بازگشت وجه و تحویل درب منزل را تقدیم شما می‌کنیم. این فهرست به طور مداوم در طول سال با عنوان "لیست 30 مدل بهترین مارک ساعت مچی زنانه + راهنمای خرید" به‌روزرسانی می‌شود. هدف ما این است که هر بودجه‌ای که دارید شما را در جریان بهترین نسخه‌های جدید در سراسر طیف ساعت‌های زنانه جهان قرار دهیم و به شما اطلاع دهیم. آنها ارزش وقت شما را دارند.


1-ساعت مچی عقربه ای زنانه مایکل کورس MK2490

1-ساعت مچی عقربه ای زنانه مایکل کورس MK2490

مشخصات محصول:

  • برند: MICHAEL KORS
  • اصالت برند: آمریکا
  • جنسیت: زنانه
  • عرض قاب: 34 میلی متر
  • ارتفاع قاب: 10 میلی متر
  • جنس قاب: استیل آنتی آلرژیک
  • رنگ قاب: طلایی
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • نوع قفل: سگکی ساده
  • جنس بند: استیل کائوچو، رزین یا پلاستیک
  • رنگ بند: سرمه ای
  • رنگ صفحه: سفید
  • شکل قاب: گرد
  • نوع شیشه: کریستال معدنی
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 50Aدر حد استحمام
  • ویژگی ها: تقویم
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


2-ساعت مچی جی او زنانه مدل697274

ساعت مچی جی او زنانه مدل697274

مشخصات محصول:

  • برند: GO
  • اصالت برند: فرانسه
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: مستطیل
  • نوع قفل: سگکی ساده
  • رنگ بند: مشکی
  • جنس بند: چرمی
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • رنگ قاب: استیل 
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


3-ساعت مچی عقربه ای زنانه فسیل ES2830

ساعت مچی عقربه ای زنانه فسیل ES2830

مشخصات محصول:

  • برند: FOSSIL
  • اصالت برند: آمریکا
  • جنسیت: زنانه
  • عرض قاب: 32 میلی متر
  • ارتفاع قاب: 9 میلی متر
  • جنس قاب: استیل ضد زنگ
  • رنگ قاب: نقره ای
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • نوع قفل: سگکی ساده
  • جنس بند: چرمی
  • رنگ بند: کرم
  • رنگ صفحه: کرم
  • شکل قاب: گرد
  • نوع شیشه: مینرال
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 50Aدر حد استحمام
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


4-ساعت مچی زنانه منگو مدل MA6597L-13K

ساعت مچی زنانه منگو مدل MA6597L-13K

مشخصات محصول:

  • اصالت برند: اسپانیا
  • جنسیت: زنانه
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • برند: MANGO
  • ارتفاع قاب: 6 میلیمتر
  • عرض قاب: 31 میلی متر
  • شکل قاب: گرد
  • جنس قاب: استیل ضد زنگ
  • رنگ بند: طلایی
  • جنس بند: استیل
  • نوع قفل: سگکی ساده
  • رنگ قاب: طلایی
  • رنگ صفحه: صدفی, طلایی
  • نوع شیشه: مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


5-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 956.33.2772aKB

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 956.33.2772aKB

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز
  • ویژگی ها: تقویم

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


6-ساعت مچی زنانه منگو مدل MA6675M-80

ساعت مچی زنانه منگو مدل MA6675M-80

مشخصات محصول:

  • اصالت برند: اسپانیا
  • جنسیت: زنانه
  • برند: MANGO
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • عرض قاب: 42 میلی متر
  • ارتفاع قاب: 10 میلی متر
  • جنس قاب: استیل ضد زنگ
  • شکل قاب: گرد
  • نوع شیشه: مینرال
  • رنگ صفحه: سفید
  • رنگ قاب: استیل
  • رنگ بند: نقره ای
  • جنس بند: استیل
  • نوع قفل: کلیپسی
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), موتور
  • ویژگی ها: تقویم
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


7-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 956.30.283G

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 956.30.283G

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت:زنانه
  • شکل قاب:گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل, رزگلد
  • رنگ قاب: رزگلد
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز
  • ویژگی ها: تقویم

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


8-ساعت مچی زنانه منگو مدل MA6668L-81

ساعت مچی زنانه منگو مدل MA6668L-81

مشخصات محصول:

  • اصالت برند: اسپانیا
  • جنسیت: زنانه
  • برند: MANGO
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • عرض قاب: 28*19 میلی متر
  • ارتفاع قاب: 7 میلی متر
  • جنس قاب: استیل ضد زنگ
  • شکل قاب: مستطیل
  • رنگ صفحه: سفید
  • نوع شیشه: مینرال
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع قفل: تاشو محافظ دار
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), موتور
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


9-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 956.30.283aB

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 956.30.283aB

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز
  • ویژگی ها: تقویم

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


10-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 956.30.283aA

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 956.30.283aA

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


11-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 780.50.351aA

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 780.50.351aA

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: مکانیکی اتوماتیک

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


12-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 780.50.330P

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 780.50.330P

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: طلایی
  • رنگ قاب: طلایی
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز
  • ویژگی ها: تقویم, شب نما

 

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


13-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 771.51.326aB

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 771.51.326aB

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: مکانیکی اتوماتیک

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


14-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 771.50.338aB

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 771.50.338aB

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: مکانیکی اتوماتیک

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


15-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 771.50.338aA

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 771.50.338aA

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: مکانیکی اتوماتیک

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


16-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 771.50.335aB

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 771.50.335aB

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: مکانیکی اتوماتیک

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


17-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 771.50.335aA

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 771.50.335aA

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: مکانیکی اتوماتیک

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


18-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 262.31.113MaKAS

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 262.31.113MaKAS

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت; زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


19-ساعت مچی متی تیسوت زنانه مدل D411MAI

ساعت مچی متی تیسوت زنانه مدل D411MAI

مشخصات محصول:

  • برند: MATHEY TISSOT
  • اصالت برند; سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • عرض قاب: 29 میلی متر
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: یاقوت کبود
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


20-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 260.32.25G

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 260.32.25G

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: مستطیل
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل, رزگلد
  • رنگ قاب: رزگلد
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


21-ساعت مچی کاسیو مردانه زنانه مدل A171WEG-9ADF

ساعت مچی کاسیو مردانه زنانه مدل A171WEG-9ADF

مشخصات محصول:

  • برند: CASIO
  • جنسیت: زنانه, مردانه
  • نمایش زمان: دیجیتال
  • گارانتی: 1 سال پوزیترون
  • موارد گارانتی: موتور
  • اصالت برند: ژاپن
  • عرض قاب: 38 میلی متر
  • جنس قاب: رزین
  • شکل قاب: مستطیل
  • رنگ قاب: طلایی
  • رنگ بند: طلایی
  • جنس بند: استیل کائوچو، رزین یا پلاستیک
  • نوع شیشه: مینرال
  • نوع قفل: تاشو محافظ دار
  • ویژگی ها: تایمر, تقویم, زمان سنج(Stopwatch), زنگ هشدار
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


22-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 260.32.25aA

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 260.32.25aA

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: مستطیل
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


23-ساعت مچی انیکار زنانه مدل 260.32.25aB

ساعت مچی انیکار زنانه مدل 260.32.25aB

مشخصات محصول:

  • برند: ENICAR
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: مستطیل
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: هارد مینرال
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


24-ساعت مچی سیتیزن زنانه مدل ER0211-52A

ساعت مچی سیتیزن زنانه مدل ER0211-52A

مشخصات محصول:

  • برند: CITIZEN
  • اصالت برند: ژاپن
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • عرض قاب: 30 میلی متر
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل
  • رنگ قاب: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: کریستال معدنی
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 50Aدر حد استحمام
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


25-ساعت مچی متی تیسوت زنانه مدل D593SBI

ساعت مچی متی تیسوت زنانه مدل D593SBI

مشخصات محصول:

  • برند: MATHEY TISSOT
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل, رزگلد
  • عرض قاب: 32 میلی متر
  • رنگ قاب: رزگلد
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: یاقوت کبود
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


26-ساعت مچی متی تیسوت زنانه مدل D1086BQI

ساعت مچی متی تیسوت زنانه مدل D1086BQI

مشخصات محصول:

  • برند: MATHEY TISSOT
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل, رزگلد
  • عرض قاب: 32 میلی متر
  • رنگ قاب: رزگلد
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: یاقوت کبود
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


27-ساعت مچی متی تیسوت زنانه مدل D680BS

ساعت مچی متی تیسوت زنانه مدل D680BS

مشخصات محصول:

  • برند: MATHEY TISSOT
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل, طلایی
  • عرض قاب: 28 میلیمتر
  • رنگ قاب: طلایی
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: یاقوت کبود
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 50Aدر حد استحمام
  • نوع موتور: کوارتز
  • ویژگی ها: تقویم, رنگ pvd

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


28-ساعت مچی متی تیسوت زنانه مدل D31186MPDI

ساعت مچی متی تیسوت زنانه مدل D31186MPDI

مشخصات محصول:

  • برند: MATHEY TISSOT
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: طلایی
  • عرض قاب: 30 میلی متر
  • رنگ قاب: طلایی
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: یاقوت کبود
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز
  • ویژگی ها: تقویم, شب نما

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


29-ساعت مچی دی وان میلانو زنانه D1-NCRJ04

ساعت مچی دی وان میلانو زنانه D1-NCRJ04

مشخصات محصول:

  • برند: D1 MILANO
  • اصالت برند: ایتالیا
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • رنگ بند: مشکی
  • رنگ قاب: مشکی
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • جنس بند: پلی کربنات
  • نوع شیشه: یاقوت کبود
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 30A در حد نم دست
  • نوع موتور: کوارتز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


30-ساعت مچی متی تیسوت زنانه مدل D3082RM

ساعت مچی متی تیسوت زنانه مدل D3082RM

مشخصات محصول:

  • برند: MATHEY TISSOT
  • اصالت برند: سوئیس
  • نمایش زمان: عقربه ای
  • جنسیت: زنانه
  • شکل قاب: گرد
  • نوع قفل: کلیپسی
  • رنگ بند: استیل, رزگلد
  • عرض قاب: 36 میلی متر
  • رنگ قاب: رزگلد
  • جنس بند: استیل
  • نوع شیشه: یاقوت کبود
  • موارد گارانتی: رنگ بدنه(به جز رنگ گلد), مقاومت در برابر آب, موتور
  • گارانتی: 24 ماهه نمایندگی رسمی
  • مقاومت در برابر آب: 50Aدر حد استحمام
  • نوع موتور: کوارتز
  • ویژگی ها: تقویم

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»



امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

همواره می‌توانید از طریق فرم زیر نظراتتان رو برای ما ارسال کنید.


►منبع:

  • thefashionfolio.com
  • watchesandcrystals.com
  • fashiongonerogue.com
  • frankjewelers.com

►لینک کوتاه مطلب:

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی