• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

لیست 30 کانسیلر باکیفیت + نکات حرفه‌ای استفاده از آن

  • ۴۸۶
لیست 30 کانسیلر باکیفیت + نکات حرفه‌ای استفاده از آن

کانسیلر چیست ؟ نکات حرفه‌ای استفاده از کانسیلر چیست؟ کاربردها و فواید آن کدامند؟ نکات مهم هنگام خرید + لیست 30 مدل از باکیفیت‌ترین کانسیلرهای 2023


کانسیلر چیست؟

کانسیلر شبیه کرم پودر است با این تفاوت که عموماً ضخیم‌تر است و با پنهان کردن رنگدانه‌ها و ترکیب کردن این عیوب در پوست، حلقه‌های تیره، لکه‌های پیری، لکه‌ها و موارد دیگر را پنهان می‌کند. همیشه باید کانسیلر را در بالای کرم پودر خود بمالید تا لکه نکند.

کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

از زمانی که کانسیلر در سال 1954 به بازار زیبایی معرفی شد، جزء اصلی کیف‌های آرایش در سراسر جهان بوده است. ناجی برای پنهان کردن هر چیزی و هر چیزی روی پوست، یک کانسیلر عالی تفاوت بین آرایش خوب و بد است. اما در واقع کانسیلر چیست؟ به پیمایش ادامه دهید تا هر آنچه را که باید در مورد محصول زیبایی ضروری بدانید کشف کنید.

کانسیلر یک فرمول رنگدانه است که برای پوشاندن عیوب و لک‌های روی پوست عمل می‌کند. کانسیلرها معمولاً ضخیم‌تر از فرمول‌های کرم پودر هستند، به این معنی که می‌توانند برای پنهان کردن همه چیز از تغییر رنگ گرفته تا سیاهی حلقه، بازی را تغییر دهند.

از کدام فرمول کانسیلر استفاده کنیم؟

نوع فرمول کانسیلری که استفاده می‌کنید کاملاً به اولویت شخصی بر اساس نیازها، نگرانی‌ها و آن‌چه که به طور کلی ترجیح می‌دهید استفاده کنید، بستگی دارد. رایج‌ترین فرمول، کانسیلر مایع است اما کانسیلرهای استیک و کرمی نیز بسیار رایج هستند. اما باز هم، یافتن فرمول کانسیلر مناسب برای پوست شما نیاز به آزمایش، تا زمانی که فرمول مناسب خودتان را پیدا کنید، دارد.

همچنین بسیار مهم است که هنگام انتخاب کانسیلر، ته رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. ته رنگ پوست شما معمولا سرد، خنثی و گرم است. بسیاری از کانسیلرها به این ته رنگ‌ها پاسخ می‌دهند و پیدا کردن رنگ شما می‌تواند کانسیلر شما را بیشتر شبیه پوست کند.

همچنین باید به کانسیلرهای اصلاح کننده رنگ اشاره کرد. این کانسیلرها می‌توانند در نگاه اول کمی زیاده‌­روی به نظر برسند اما در واقع فوق‌العاده هوشمندانه هستند. بر اساس تئوری چرخه رنگ، کانسیلرهای اصلاح کننده رنگ بر این ایده کار می‌کنند که رنگ‌های خاصی را با رنگ‌های دیگر مقابل می‌کنند. به عنوان مثال، می‌توانید یک کانسیلر سبز برای مقابله با قرمزی یا یک کانسیلر زرد برای مقابله با تغییر رنگ بنفش به خود بگیرید.

مزایای استفاده از کانسیلر چیست؟

کانسیلر

هر دوست‌دار آرایشی موافق است که کانسیلر یکی از مهمترین محصولات برای داشتن یک روکش یکدست است. از این گذشته، این به پنهان کردن هر مشکل پوستی کمک می‌کند و باعث می‌شود صورت شما صاف و بی‌عیب به نظر برسد.

با این حال، در حالی که اکثر خانم‌ها بهترین کانسیلرهایی را دارند که با پول می‌توان خرید، اما تعداد کمی از آن‌ها واقعاً می‌دانند چگونه از کانسیلر استفاده کنند. ندانستن نحوه صحیح استفاده از یک محصول می‌تواند آن را کاملا بی‌اثر کند و در نهایت محصول را سرزنش کنید. در عوض، می‌­توانید از یادگیری استفاده صحیح از آن به نفع خود بهره ببرید!

نحوه استفاده از کانسیلر به روش صحیح برای هر قسمت از صورت به چه صورتی می‌باشد؟

در این مقاله راهنمای گام به گام استفاده از کانسیلر در هر قسمت از صورت را به شما ارائه می‌دهیم. کانسیلر همه‌کاره‌ترین محصول زیبایی است که یک خانم می‌تواند داشته باشد. از پنهان کردن حلقه‌های تیره و جوش‌ها گرفته تا روشن‌کردن چهره‌تان، یک لوله قابل اعتماد کانسیلر همه این کارها را انجام می‌دهد.

اما با وجود تمام مزایای فوق‌العاده‌ی آن، بسیاری از زنان نمی‌دانند چگونه از این محصول به‌درستی استفاده کنند یا در نهایت از آن به طور کامل استفاده نمی‌کنند. اکنون یاد بگیرید که چگونه آن را درست انجام دهید.

نحوه استفاده از کانسیلر برای ایجاد یک پایه براق

برای روزهایی که آرایش کامل صورت کمی بیش از حد به نظر می‌رسد، استفاده از مقدار کمی کانسیلر روی نواحی انتخابی صورت شما می‌تواند کمک زیادی به شما کند. به سادگی صورت خود را پرایم کنید، کانسیلر را زیر چشمان خود، اطراف دهان و بینی خود و روی هر نقطه یا لک بمالید و یک پایه فوق‌العاده سبک و در عین حال بی عیب برای خود خواهید داشت.

نحوه استفاده از کانسیلر روی صورت:

 ویژگی‌های صورت خود را برجسته کنید.

استفاده از کانسیلری که کمی براق است و یک یا دو درجه روشن‌تر از کانسیلرهای معمولی است، می تواند برای برجسته کردن صورت شما استفاده شود. به سادگی این کانسیلر را در جایی که به طور معمول هایلایتر می‌زنید (نقطه‌های بالای صورت و زیر ابروهایتان) بزنید تا فوراً پوستی روشن و درخشان داشته باشید.

ابروهای خود را با کانسیلر برجسته و بولد کنید.

کانسیلر

می‌توانید از کانسیلر برای تقلید از آرایش ابروهای مرتب استفاده کنید. پس از پر کردن آن‌ها، فقط ناحیه زیر ابروهای خود را با کمی کانسیلر محدود کنید - درست از جایی که ابروها شروع می‌شوند تا انتهای دم. برای دقت بیشتر می‌توانید از یک برس صاف استفاده کنید. حالا کانسیلر را به سمت بیرون و به سمت پلک‌ها مخلوط کنید.

اطمینان حاصل کنید که از کانسیلری استفاده می‌کنید که پوست شما را عالی جلوه دهد. بنابراین، شما باید مطابقت کامل پوست خود را با کانسیلر پیدا کنید. برای اثر بیشتر می‌توانید این مراحل را در ناحیه بالای ابروهای خود تکرار کنید.

پلک‌های خود را با کانسیلر صورت پر کنید.

کانسیلر

اگر سایه چشم‌تان آن طور که می‌خواهید به چشم نمی‌آید، کافی است مقداری کانسیلر روی پلک‌هایتان بزنید. این کار نه تنها رنگ سایه چشم شما را تقویت می‌کند، بلکه ماندگاری آرایش شما را نیز افزایش می‌دهد و پلک‌ها را برای یک ترکیب یکپارچه از رنگ‌ها صاف می‌کند. می‌توانید کمی کانسیلر روی پلک‌هایتان بزنید و آن را با یک سایه چشم بژ یا پودری ست کنید.

از کانسیلر به عنوان یک مرطوب‌کننده رنگی استفاده کنید.

اگر به دنبال پوششی سبک تا متوسط هستید، مطمئناً می‌توانید از کانسیلر خود به عنوان یک مرطوب‌کننده رنگی استفاده کنید. فقط یک کانسیلر مایع مانند لاکمه پرایمر + کانسیلر مایع مات را با مرطوب‌کننده معمولی خود مخلوط کنید و با نوک انگشتان خود به پوست خود بمالید.

چگونه از کانسیلر برای برجسته کردن لب‌های خود استفاده کنیم؟

کانسیلر

آیا می‌خواهید کمی لب‌هایتان را بالا بکشید؟ لبه‌های خارجی لب‌هایتان را با کانسیلر بپوشانید تا خط طبیعی لب‌تان محو شود و آن را با یک برس کانسیلر به سمت داخل مخلوط کنید. حالا خط لب را کمی روی خطوط لب‌تان بکشید و آن را به سمت مرکز لب‌هایتان مخلوط کنید. سپس می‌توانید طبق معمول رژ لب بزنید.

سعی کنید از سایه‌ای استفاده کنید که کمی روشن‌تر از لایه‌­ی زیری باشد، زیرا این توهم لب‌های شما را پر تر نشان می‌دهد. پس از اتمام کار، کمی کانسیلر را به سمت مرکز لب‌هایتان بمالید و آن را به سمت بیرون ترکیب کنید تا جلوه­‌ی فوق­العاده­‌ای داشته باشید.

نحوه استفاده از کانسیلر برای کانتور کردن گونه‌ها

کانسیلر

چگونه می‌توانید آن ظاهر دلخواه را بدون زحمت بازسازی کنید؟ تنها چیزی که نیاز دارید کانسیلر است. مقداری از کانسیلر را روی گودی گونه‌هایتان بکشید و آن را با پوستتان مخلوط کنید. مطمئن شوید که سایه‌ای را انتخاب کنید که دو درجه تیره‌تر از رنگ پوست شما باشد. آن را با پودر نیمه شفاف تنظیم کنید.

سایر مزایای استفاده از کانسیلر

کانسیلر در آرایش می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد، اما تنها در صورتی که کاملاً بدانید که چگونه سایه مناسب را انتخاب کنید و چگونه از کانسیلر خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از کانسیلر و کرم پودر برای پنهان کردن آکنه و لک

از آن‌جایی که کانسیلر قوام ضخیم‌تری نسبت به کرم پودر دارد، می‌تواند به عنوان یک درمان لکه‌ای برای پنهان کردن آکنه و لک‌ها عمل کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری کانسیلر را روی نقطه یا لکه‌ای که می‌خواهید پنهان کنید بمالید و با انگشت یا اسفنج آرایشی مرطوب آن را بمالید. کار خود را با کرم پودر به اتمام برسانید.

چگونه حلقه‌های زیر چشم را با کانسیلر بپوشانیم؟

کانسیلر

برای پنهان کردن حلقه‌های زیر چشم با کانسیلر بهتر است از سایه زرد یا سالمونی آن استفاده کنید. این رنگدانه‌ها به خنثی کردن نواحی تیره و آبی‌رنگ زیر چشم کمک می‌کنند. پس از اعمال اصلاح‌کننده رنگ، آن را با کانسیلر بپوشانید که یک درجه از پوست شما روشن‌تر است. آن را به پوست خود بریزید تا پوششی سبک و نامحسوس داشته باشید.

نحوه استفاده از کانسیلر سبز برای پوشاندن قرمزی اطراف بینی

اکثر مردم در مورد قرمزی به خصوص در ناحیه بینی مشکلاتی دارند. برای ماندگاری بیشتر پوشش خود با پرایمر شروع کنید. از کانسیلر سبز یا یک اصلاح کننده رنگ استفاده کنید. بعد از این کار یک کرم پودر قرار دهید و در صورت تمایل از محصولات کانتورینگ استفاده کنید و سپس آن‌ها را با پودر تکمیل کننده فیکس کنید. همه لایه‌ها را نازک کنید تا از اثر کیک جلوگیری شود.

چگونه اسکارهای آکنه را پنهان کنیم؟

پنهان کردن اسکار آکنه گاهی اوقات می‌تواند واقعاً دشوار باشد. اما استفاده از یک کانسیلر سبز رنگ می‌تواند به شما کمک کند تا جای آکنه را کاملا بپوشانید. با استفاده از یک اصلاح کننده رنگ سبز روی جای آکنه شروع کنید تا قرمزی را از بین ببرید. و این کار را با کانسیلر معمولی خود دنبال کنید تا رنگ سبز را پنهان کرده و ظاهری بی عیب و نقص به صورت شما ببخشد.

کانسیلر

قبل از استفاده از کانسیلر

کانسیلر یک محصول زیبایی است، همه ما با این موافق هستیم. اما تعداد بسیار کمی از ما واقعاً در هنر استفاده از آن با پتانسیل کامل خود تسلط یافته‌ایم. آیا می‌دانستید برای داشتن رنگی بی‌عیب و نقص، ابتدا باید پوست خود را برای استفاده از کانسیلر آماده کنید؟

پوست خود را آماده کنید.

با تمیز کردن پوست خود با یک پاک‌کننده و دنبال کردن آن با یک مرطوب‌کننده شروع کنید. استفاده از کرم زیر چشم را فراموش نکنید تا مطمئن شوید که کانسیلر شما به نرمی کار می‌کند و در چین و چروک قرار نمی‌گیرد.

نحوه زدن کانسیلر زیر چشم

سیاهی حلقه مشکل رایجی است که اکثر خانم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. به لطف کانسیلرها، اکنون می‌توانید چشم‌های سیاه را پنهان کنید و در عرض چند دقیقه شاداب به نظر برسید. اما آیا می‌دانید چگونه از کانسیلر برای پنهان کردن سیاهی دور چشم استفاده کنید؟ مراحل زیر کمک خواهند کرد:

  • مرحله 1: کرم دور چشم را با نوک انگشت حلقه بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.
  • مرحله 2: مقدار کمی پرایمر بردارید و آن را روی پلک خود و زیر ناحیه چشم صاف کنید.
  • مرحله 3: اگر تیرگی شدید دارید، با استفاده از یک اصلاح کننده رنگ نارنجی شروع کنید و آن را به خوبی ترکیب کنید.
  • مرحله 4: اکنون نقاط کوچکی از کانسیلر را زیر چشم‌ها، نزدیکتر به مژه‌های خود بزنید و گوشه داخلی چشم را فراموش نکنید.
  • مرحله 5: با استفاده از یک برس یا نوک انگشت خود، به آرامی کانسیلر را روی پوست خود بمالید، آن را زیاد مالش ندهید زیرا ظاهر شما را خراب می‌کند.

نحوه استفاده از کانسیلر در اطراف دهان

اگر ناحیه اطراف دهان تیره‌تر از بقیه قسمت‌های صورت به نظر می‌رسد، پس شما تنها نیستید، این یک نگرانی رایج است و ما می‌دانیم که چقدر می‌تواند خسته‌کننده باشد. اما چیزی وجود ندارد که یک کانسیلر کوچک نتواند آن را برطرف کند. تنها چیزی که باید بدانید این است که چگونه کانسیلر را به طور موثر در اطراف دهان بمالید.

  • مرحله 1: پس از استفاده از کرم پودر، از سایه روشن‌تری از کانسیلر استفاده کنید و روی ناحیه اطراف لب‌های خود بمالید.
  • مرحله 2: استفاده از آن در نزدیکی لب‌ها نیز ایده خوبی است زیرا این کار باعث می‌شود رنگ لب شما برجسته شود.
  • مرحله 3: اگر رژ لب شما زودتر از آنچه دوست دارید کم رنگ می‌شود یا در خطوط ریز قرار می‌گیرد، قبل از زدن رژ لب، کمی کانسیلر روی لب‌های خود بمالید تا لب‌های صاف‌تری داشته باشید.

کانسیلر

نحوه زدن کانسیلر دور ابرو

آیا می‌دانستید که می‌توانید از کانسیلر برای داشتن ابروهایی بی نقص استفاده کنید؟ بله، این درست است! اگر آن راز کوچک را کشف نکرده‌اید، مراحل زیر را دنبال کنید تا بهترین ابروهای خود را داشته باشید!

  • مرحله 1: با پر کردن ابروها با مداد یا پودر ابروی مورد علاقه خود شروع کنید. پس از به دست آوردن شکل مورد نظر، به مرحله بعدی بروید.
  • مرحله 2: یک کانسیلر مایع و یک برس با نوک صاف برای استفاده از کانسیلر در اطراف ابروهای خود بردارید. کانسیلر مایع را دقیقاً زیر ابروهایتان در نقاط کوچک یا یک خط صاف بمالید.
  • مرحله 3: کانسیلر را به سمت پایین و به سمت پلک‌های خود مخلوط کنید.
  • مرحله 4: همچنین می‌توانید کانسیلر را در بالای ابروهای خود قرار دهید تا قوس ظاهری خود را مشخص کرده و ظاهر خود را مشخص کنید.

نحوه استفاده از کانسیلر برای پنهان کردن جای جوش

آکنه و جوش‌ها می‌توانند به شکلی ناخوشایندی درست قبل از یک رویداد مهم ظاهر شوند. حتی اگر اغلب جوش نمی‌زنید، مهم است که یاد بگیرید چگونه از کانسیلر برای پنهان کردن جوش‌ها استفاده کنید، زیرا این یک ترفند بسیار مفید برای بالا بردن آستین شما است.

  • مرحله 1: ابتدا با پاکسازی کامل صورت و نواحی مبتلا به جوش شروع کنید و سپس آن را با تونینگ و مرطوب‌کننده انجام دهید.
  • مرحله 2: استفاده از پرایمر را فراموش نکنید، این به کانسیلر پایه‌ای می‌دهد که به آن بچسبد. بدون پرایمر، کانسیلر ممکن است در زیت بنشیند و ظاهر آن را ناخوشایند کند.
  • مرحله 3: اگر از دست‌هایتان استفاده می‌کنید، قبل از اینکه کانسیلر را به زیت بزنید، آن‌ها را به‌درستی ضدعفونی کنید. یک لایه نازک از کرم پودر بالای آن بمالید. یک اسفنج مرطوب بردارید و به آن ضربه بزنید تا یکدست شود و ناحیه را پودر کنید تا کانسیلر در جای خود قرار بگیرد.

نحوه استفاده از کانسیلر برای پنهان کردن لکه‌های تیره

لک‌ها و لکه‌های تیره یکی از نگرانی‌های رایج پوست هستند، به هر حال، بیشتر آکنه‌ها و جوش‌ها جای زخمی بر جای می‌گذارند که باعث می‌شود پوست شما ناهموار و تغییر رنگ به نظر برسد. کانسیلرها می توانند به پنهان کردن این لکه ها کمک کنند، تنها چیزی که نیاز دارد چند مرحله اضافی است.

  • مرحله 1: آرایش می‌تواند به راحتی در خطوط و جای زخم‌ها ته نشین شود، بنابراین ابتدا یک پرایمر روی پوست خود بمالید.
  • مرحله 2: کرم پودر را اعمال کنید، مخلوط کنید و بررسی کنید که آیا لکه‌های سرسختی که هنوز برجسته هستند و نیاز به پوشاندن دارند یا خیر؟
  • مرحله 3: از استفاده از همان کانسیلری که برای ناحیه زیر چشم استفاده می‌کنید خودداری کنید زیرا برای رنگ پوست شما خیلی روشن است. یکی را انتخاب کنید که یک درجه روشن‌تر از کرم پودر باشد.
  • مرحله 4: کانسیلر را با استفاده از اپلیکاتور یا برس روی نواحی مشکل دار بمالید سپس آن را به خوبی مخلوط کنید.
  • مرحله 5: آرایش را با استفاده از پودر سفت کننده در جای خود قفل کنید.

نکات حیاتی برای بدست آوردن پوستی بی‌عیب و نقص:

کانسیلر

قبل از کانسیلر از کرم آبرسان استفاده کنید. قبل از شروع کار، مطمئن شوید که پوستتان برای آرایش آماده است. این کار را ابتدا با استفاده از یک مرطوب‌کننده سبک برای نوع پوست خود انجام دهید و سپس مقداری پرایمر به اندازه یک نخود برای پوشاندن منافذ پوست خود بمالید. کمی پرایمر اضافی روی نواحی که منافذ شما بزرگتر از حد معمول به نظر می رسند بمالید.

عدم موفقیت در گرم کردن محصول

قبل از شروع استفاده از کانسیلر روی پوست خود، باید مطمئن شوید که محصول را گرم کرده‌اید. این کار را با مالیدن کمی کانسیلر به پشت دست خود انجام دهید. این به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که محصول روی پوست خیلی شبیه به نظر نمی‌رسد و در واقع به راحتی ترکیب می‌شود.

استفاده از بافت نامناسب برای نوع پوست

برای انتخاب بهترین نوع کانسیلر به نوع پوست خود توجه کنید. کانسیلرهای کرمی و براق برای پوست‌های خشک یا پیر بهترین هستند. اما اگر پوست شما چرب است، به دنبال فرمول های مات و ماندگار باشید.

استفاده از سایه نامناسب

معمولاً توصیه می‌شود کانسیلری را یک درجه روشن‌تر از کرم پودر خود انتخاب کنید. وقتی صحبت از اصلاح کننده‌های رنگ به میان می آید، رنگ‌های نارنجی یا سالمون به خنثی کردن سایه‌های تیره یا آبی زیر چشم، کانسیلرهای سبز یا نعنایی کمک می‌کند  لکه های قرمز را پنهان کنید.

کانسیلر خود را با پودر ست کنید.

برای اینکه کانسیلر شما بیشتر بماند، باید با پودر سفت‌کننده کار را تمام کنید. این تضمین می‌کند که کانسیلر شما حتی در گرمای شدید جابه جا نمی‌شود یا حرکت نمی‌کند.

کانسیلر خود را از تاریخ انقضا گذشته دور نگه دارید.

بسیار مهم است که پس از تاریخ انقضا از کانسیلر خود استفاده نکنید، در غیر این صورت محصول بافت و تمام ویژگی‌های خوب خود را از دست می‌دهد. در محصولات خامه‌ای، باکتری‌ها خیلی سریع تکثیر می‌شوند، بنابراین استفاده طولانی مدت از آن‌ها خطرناک است. اگر روی تیوپ نوشته نشده باشد، چگونه از تاریخ انقضای کانسیلر خود مطلع شویم؟ می‌توانید آن را با کد دسته‌ای بررسی کنید یا به بافت و بوی آن توجه کنید - اگر تغییر کردند، دیگر نباید از آن استفاده کنید.

استفاده از کانسیلر در آرایش: بهترین راه برای ترکیب کانسیلر چیست؟

به غیر از نواحی ذکر شده در بالا، اگر لک یا لکه‌های تیره دارید، مقداری کانسیلر را روی آن نواحی نیز بمالید و مخلوط کنید. با این حال، قبل از اینکه به سراغ محصول آرایشی بعدی بروید، مطمئن شوید که همه چیز به خوبی ترکیب شده است. اگر متوجه مناطقی شدید که کانسیلر به خوبی با هم ترکیب نشده است، از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید و به آرامی ضربه بزنید تا خطوط را پخش کنید.

استیپلینگ

استیپلینگ، که در واقع یک تکنیک نقاشی است، اساساً فرآیندی است که در آن یک هنرمند صحنه‌ای با هزاران نقطه رنگ ایجاد می‌کند - اصلی که می‌تواند برای پنهان کردن عیوب روی پوست ما اعمال شود.

بنابراین، به جای اینکه کانسیلر را روی نقطه‌ای بکشید و آن را بمالید - کاری که می‌تواند بقیه آرایش شما را جابجا کند - از یک برس آرایشی برای چسباندن کانسیلر روی و اطراف ناحیه ای که می‌خواهید پنهان کنید استفاده کنید. این حرکت مکرر باعث می‌شود که بقیه آرایش شما ثابت بماند و به کانسیلر اجازه می‌دهد تا در پوست شما ذوب شود و ظاهری بی عیب و نقص داشته باشد.

ضربه زدن

اگر ترجیح می‌دهید از انگشتان خود برای ترکیب آرایش خود استفاده کنید، پس این تکنیک برای شما مناسب است. کاری که باید انجام دهید این است که یک کانسیلر را روی لکه‌ای که می‌خواهید پنهان کنید بمالید و سپس با انگشت حلقه خود (این ضعیف ترین انگشت است) محصول را به پوست خود بزنید. باید مطمئن شوید که محصول را به کل مالش نمی‌دهید، زیرا این کار هر آرایش دیگری را که استفاده می‌کنید پاک می‌کند. حرکت ضربه زدن و فشار دادن کانسیلر اساساً کانسیلر را در جایی که باید باشد نگه می‌دارد و به شما این امکان را می‌دهد که از محصول بسیار کمتری نسبت به آنچه در غیر این صورت استفاده می‌کردید استفاده کنید.


باتوجه به نکاتی که در بالای همین مطلب گفته شده، در ادامه ما لیست 30 مدل از باکیفیت‌ترین کانسیلرهای سال با ضمانت بازگشت وجه و تحویل درب منزل را تقدیم شما می‌کنیم. این فهرست به طور مداوم در طول سال با عنوان "لیست 30 کانسیلر باکیفیت + نکات حرفه‌ای استفاده از آن" به‌روزرسانی می‌شود. هدف ما این است که با هر بودجه‌ای که دارید شما را در جریان بهترین مدل‌های جدید کانسیلرهای سال قرار دهیم. این لیست توسط متخصصین ما از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی جمع آوری شده پس با خیال راحت خرید کنید.


1- کانسیلر ایزادورا

کانسیلر

کانسیلر‌ها جزو آن دسته از محصولات آرایشی بسیار پر کاربرد می‌باشند که باعث یکدست کردن میکاپ شما می‌شود. ما به شما کانسیلر ایزادورا  را پیشنهاد می‌کنیم زیرا بافت بسیار سبکی دارد و با پوشانندگی بالا تمامی قرمزی، حلقه‌های تیره پوست را کاور می‌نماید. این محصول با داشتن 4 عدد کانسیلر شما را بی نیاز از خرید تکی می‌کند. همچنین جلوه طبیعی به پوست می‌دهد و مناسب برای تمامی پوست‌ها می‌باشد.

مشخصات محصول:

  • مناسب انواع پوست
  • بافت سبک
  • جلوه طبیعی
  • پوشاننده  قرمزی، حلقه‌های تیره، تورم و رنگدانه‌های پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


2- پالت کانسیلر چهار رنگ پیررنه مدل Color Correctiing

کانسیلر

یک کانسیلر حرفه‌ای برای پوشاندن تیرگی‌های زیر چشم، سرخی و چروک‌های ریز صورت می‌باشد. پودر چرب سبز رنگ برای پوشاندن سرخی و التهاب و مویرگ‌های پوست مناسب می‌باشد و پودر زرد رنگ برای پوشاندن نقاط تیره یا کبودی زیر چشم مناسب است. علاوه بر این 2رنگ دو رنگ دیگری نیز وجود دارد که شامل پودر چرب بنفش و سفید است. پودر چرب بنفش برای کاهش دادن سایه‌های زرد و خاکستری پوست مناسب است و پودر چرب سفید برای پوشش ملایم تیرگی‌ها و ایجاد درخشش روی صورت است.

مشخصات محصول:

  • پوشاننده تیرگی‌ها 
  • رفع ناصافی پوست
  • محو کبودی و تیرگی زیر چشم 
  • ایجاد درخشش

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


3- کانسیلر 24 ساعته مک مدل Studio Fix

کانسیلر

این کانسیلر آمریکایی از برند مک جهت رفع تیرگی و عیوب نقاط مختلف صورت مانند دور چشم‌ها، خط خنده، خطوط بینی و پف و تیرگی دور چشم‌ها استفاده می‌گردد و قابل استفاده برای گریم و هایلایت کردن صورت می‌باشد. پوشانندگی این محصول بسیار بالا بوده و با مقدار کمی از مایع آن، نتیجه بسیار مطلوبی حاصل می‌گردد و در نهایت پوستی یکدست و روشن به ارمغان می‌آورد.

مشخصات محصول:

  • قابل استفاده برای گریم و هایلایت کردن صورت
  • ارائه شده در 3 تناژ رنگی مختلف
  • پوشاننده‌ی تیرگی زیر چشم
  • کاور و پوشانندگی بالا
  • ماندگاری بالا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


4- پالت کانسیلر کرمی گلدن رز

کانسیلر

پالت کانسیلر کرمی گلدن رز یک محصول بسیار ایده آل در کیف لوازم آرایش شما خواهد بود. این محصول بسیار با کیفیت، با دوام و دارای پوشش‌دهی مناسب است و در سه رنگبندی مختلف و طبیعی از روشن تا تیره، تهیه شده است و شما با توجه به تناژ پوستی خود باید رنگ مورد نظر کانسیلر را استفاده کنید. همچنین این کانسیلر گلدن رز دارای Spf20 نیز می‌باشد که از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌نماید.

مشخصات محصول:

  • پوشش نواقص پوست
  • ماندگاری طولانی
  • پوشش لکه‌های پوست
  • مناسب جهت ایجاد کانتورینگ و گریم
  • دارای SPF 20

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


5- کانسیلر استیکی آرکانسیل مدل Cover Match

کانسیلر

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی است که وظیفه‌اش پوشانندگی لک، نقاط سیاه، منافذ و کبودی‌های زیر چشم است. کانسیلرها در رنگ‌های مشابه پوست انسان تولید می‌شوند و همیشه بعد از استفاده از کرم پودر از کانسیلر استفاده می‌شود. با خرید و استفاده از کانسیلر استیکی Cover Match آرکانسیل کلیه آثار خستگی، خطوط و نقاط قرمز پوست خود را از بین ببرید و پایه یک آرایش مناسب را بریزید.

مشخصات محصول:

  • رفع قرمزی
  • لک و عیب و نقص
  • جلوگیری از خشکی و حفظ رطوبت پوست
  • دارای دوام و ماندگاری بالا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


6- کانسیلر مایع پد دار یورن

کانسیلر

کانسیلر مایع پد دار یورن مناسب استفاده برای انواع پوست و دارای رنگ‌بندی متنوع می‌باشد. این محصول حاوی ویتامین E و آنتی‌اکسیدان است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کانسیلر روشن کنندگی، محافظت از پوست، اصلاح رنگ پوست و پوشاندن لک و تیرگی‌ها می‌باشد.

مشخصات محصول:

  • مناسب انواع پوست
  • حاوی ویتامین E و آنتی‌اکسیدان
  • روشن کننده و محافظت کننده
  • اصلاح کننده رنگ پوست
  • پوشاننده لک و تیرگی
  • ضد چین و چروک

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


7- کانسیلر مایع گلدن رز

کانسیلر

این کانسیلر جهت رفع تیرگی و عیوب نقاط مختلف صورت مانند دور چشم‌ها ،خط خنده ،خطوط بینی و پف و تیرگی دور چشم‌ها استفاده می‌گردد. پوشانندگی این محصول بسیار بالا بوده و با مقدار کمی از مایع آن، نتیجه بسیار مطلوبی حاصل می‌گردد و در نهایت پوستی یک دست و روشن به ارمغان می‌آورد. این محصول با داشتن اپلیکاتور پیچی خود استفاده‌ی بسیار آسانی دارد.

مشخصات محصول:

  • پوشش‌دهی کامل
  • دارای اپلیکاتور
  • سهولت در استفاده
  • ماندگاری بالا 
  • دارای رنگ‌بندی متنوع

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


8- کانسیلر مایع Perfect Coverage فلورمار

کانسیلر

کانسیلر فلورمار مایع Perfect Coverage دارای بافت خامه‌ای است و جلوه‌ای طبیعی و صاف را روی پوست شما ایجاد می‌کند. بافت ظریف آن به شما احساس راحتی داده و باعث دوام آرایش دور چشم در تمام طول روز می‌گردد. این کانسیلر با رفع تیرگی زیر چشم‌ها، جلوه سایه چشم‌ها را افزایش داده و همچنین با پیری زود رس مقابله می‌کند.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت خامه‌ای و جلوه‌ای طبیعی 
  • رفع تیرگی زیر چشم
  • مقابله با پیری زودرس

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


9- قلم اصلاح کننده رنگ صورت میبلین مدل Master Camo

کانسیلر

مشخصات محصول:

  • سبک
  • ماندگاری بالا
  • پوشش‌دهی کامل
  • سهولت در استفاده
  • اصلاح کننده رنگ پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


10- کانسیلر قلمی Solution دبی

کانسیلر

کانسیلر Solution از برند ایتالیایی دبی است که دارای ماندگاری 24 ساعته و بافت استیکی نرم، کرمی و با دوام برای پوشاندن حلقه‌های تیره دور چشم، عیوب و لک‌های موضعی پوست است و کیفیت و عملکرد آن توسط متخصصین پوست تایید شده است.

مشخصات محصول:

  • بافت نرم و کرمی
  • رفع تیرگی دور چشم
  • ظاهر طبیعی پوست
  • اپلیکاتور نرم جهت دقت بالا
  • قابل استفاده جهت پوشاندن عیوب پوست
  • مناسب انواع پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


11- کانسیلر آرکانسیل مدل Cover Match

کانسیلر

کانسیلرها یکی از بهترین و البته مناسب‌ ترین انتخاب‌ها برای میکاپ صورت‌ هستند و این به آن معناست که شما می‌توانید با دیگر محصولات آرایشی یا بدون این محصولات از کانسیلر استفاده کنید‌. کانسیلر آرکانسیل مدل Cover Match یک محصول بسیار ایده آل در کیف لوازم آرایش شما خواهد بود. این محصول بسیار با کیفیت، با دوام و دارای پوشش‌دهی مناسب است. همچنین برای انواع پوست قابل استفاده است.

مشخصات محصول:

  • با کیفیت و با دوام
  • دارای پوشش‌دهی مناسب
  • مناسب برای انواع پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


12- کانسیلر دبورا مدل Instant Lift

کانسیلر

کانسیلر دبورا مدل Instant Lift یکی از کانسیلرهای بسیار با کیفیت است که لکه‌ها و عیوب را برای شما به راحتی می‌پوشاند و با پوشش‌دهی عالی و طبیعی که دارد به پوست و آرایش شما جلوه خاصی می‌بخشد. این کانسیلر تا ساعت‌ها برای شما ماندگاری خواهد داشت و با بافت نرم و لطیفش به راحتی روی پوست می‌خوابد و چروک‌های ظریف در ناحیه اطراف چشم را می‌پوشاند.

مشخصات محصول:

  • دارای قابلیت پنهان کردن لکه‌ها
  • پوشش‌دهی عالی و طبیعی
  • دارای بافت نرم و صاف
  • دارای ماندگاری بالا
  • پوشاننده چروک های ظریف در ناحیه اطراف چشم

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


13- کانسیلر مایع آرکانسیل مدل Mat Perfect

کانسیلر

بافت ظریف کانسیلر مایع آرکانسیل به شما احساس راحتی داده و باعث دوام آرایش دور چشم در تمام طول روز می‌گردد. همچنین این کانسیلر با رفع تیرگی زیر چشم‌ها، جلوه فوق‌العاده‌ای به چشمان شما می‌بخشد. کانسیلر مایع مدل Mat Perfect از برند  آرکانسیل برای انواع پوست مناسب است و با پوشش دهی بالا به صورت مات و طبیعی پوست اطراف چشم شما را کاور خواهد کرد. 

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • با پوشش‌دهی بالا
  • مات کننده به صورت طبیعی
  • فاقد پارابن
  • ضدآب

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


14- کانسیلر لورال سری Infaillible

کانسیلر

کانسیلر لورال سری Infaillible یک محصول با فرمولاسیون خاص می‌باشد که دارای بافتی بسیار سبک با پوشانندگی عالی است. استفاده از این کانسیلر باعث محو تیرگی زیر چشم‌ها و جای جوش یا زخم بر روی پوست می‌گردد که با توجه به خاصیت مقاومت آن در برابر آب و تعریق از ماندگاری بالایی برخوردار است و از آن می‌توانید برای زیر سازی آرایش صورت خود برای طولانی مدت استفاده کنید.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت سبک
  • پوشانندگی عالی
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • فاقد چربی
  • ماندگاری بالا
  • پوشانندگی تیرگی زیر چشم
  • پوشانندگی جای زخم و جوش
  • دارای پوششی مات و مخملی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


15- کانسیلر یوبه Hypo Allergeni

کانسیلر

این محصول نسبت به کرم پودر پوشانندگی بالاتری دارد و جای جوش، تیرگی دور چشم، کک و مک را پوشش می‌دهد. این محصول مانند یک زیر ساز برای آرایش عمل می‌کند و تمامی عیوب پوست را می‌پوشاند و پوست را آماده جهت یک میکاپ بی‌نقص می‌کند. همچنین این کانسیلر ضد آب می‌باشد و در مقابل رطوبت و تعریق مقاوم می‌باشد. کانسیلر یوبه مدل p03 دارای اپلیکاتور بسیار مرغوبی است که به میزان لازم مواد آرایشی را به پوست منتقل می‌کند.

مشخصات محصول:

  • پوشش‌دهی بسیار بالا
  • ضد آب
  • دارای اپلیکاتور مناسب
  • ماندگاری بالا
  • کشور سازنده آلمان

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


16- کانسیلر گلدن رز مدل HD

کانسیلر

کانسیلر گلدن رز مدل HD در میان کانسیلر‌ها دارای محبوبیت زیادی است. این کانسیلر جهت رفع تیرگی و عیوب نقاط مختلف صورت مانند دور چشم‌ها ،خط خنده ،خطوط بینی و پف و تیرگی دور چشم‌ها استفاده می‌گردد. پوشانندگی این محصول بسیار بالا بوده و با مقدار کمی از مایع آن، نتیجه بسیار مطلوبی حاصل می‌گردد و در نهایت پوستی یک دست و روشن به ارمغان می‌آورد. کانسیلر گلدن رز مدل HD با داشتن SPF15 از پوست حساس زیر چشم شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند و با داشتن اپلیکاتور فشاری خود استفاده‌ی بسیار آسانی دارد.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت نرم و سبک
  • پوشش‌دهی بالا
  • دارای spf 15
  •  دارای اپلیکاتور حرفه‌ای

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»

17- کانسیلر 24ORE دبورا

کانسیلر

کانسیلر 24ORE از برند ایتالیایی دبورا است که دارای ماندگاری 24 ساعته و بافت استیکی نرم، کرمی و با دوام برای پوشاندن حلقه‌های تیره دور چشم، عیوب و لک های موضعی پوست است و کیفیت و عملکرد آن توسط متخصصین پوست تایید شده است.

مشخصات محصول:

  • پوشاندن خطوط ریز صورت
  • یکسان سازی رنگ پوست
  • پوشاندن رنگ تیره و پف دور چشم
  • دارای بافت سبک و نرم
  • دارای ماندگاری بالا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


18- کانسیلر استیکی گلدن رز

کانسیلر

این محصول برای پوست حساس دور چشم‌ها سنگین نیست و ضمن پوشاندن زوائد پوستی، سلامت آن را حفظ می‌کند؛ از این رو استفاده از این محصول جایگزین بسیار مناسبی به جای استفاده از کرم پودر برای پوست دور چشم است. ترکیب‌های حاوی ویتامین این کانسیلر ( ویتامین A، E، K )، پوست حساس و نازک اطراف چشم را تغذیه می‌کند و با تقویت فیبروبلاست‌ها روند تبدیل اسیدآمینه‌های مخصوص را به کلاژن بهبود می‌بخشد و این یعنی پیشگیری از چین و چروک چشم.

مشخصات محصول:

  • حاوی ویتامین A، E، K 
  • کمک به بهبود کلاژن پوست
  • برطرف کننده سیاهی دور چشم
  • پوشانندگی بالا
  • ماندگاری طولانی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


19- کانسیلر دبی مدل Cover Solution

کانسیلر

کانسیلر دبی علاوه بر یک دست کردن پوست، به تمیزی آرایش کمک می‌کند و قبل و بعد از کرم پودر می‌توانید از این محصول استفاده کنید. این محصول دارای بافت بسیار سبکی می‌باشد و هیچ گونه سنگینی بعد از استفاه روی پوست احساس نخواهید کرد. کانسیلر دبی تمامی تیرگی دور چشم و لک های پوست را پوشش می‌دهد. این محصول مناسب پوست گندمی و متوسط و با ماندگاری بالا مناسب استفاده روزانه است.

مشخصات محصول:

  • مناسب انواع پوست
  • پوشانندگی لک های تیره پوست
  • دارای بافت بسیار سبک
  • نتیجه کاملا طبیعی
  • کشور مبدا برند: ایتالیا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


20- قلم پاک کننده آرایش میبلین مدل Master Fixer

کانسیلر

هنگام آرایش برایمان پیش امده است که با لرز یا ضربه به دست میکاپ ما دچار نامنظمی و خطا شود، برند میبلین برای پاک کردن این نامنظمی‌ها و داشتن میکاپی تمیز و حرفه‌ای این قلم را عرضه کرده است. این قلم حاوی مواد بی رنگی است که مواد آرایشی مانند مایع خط چشم، خط لب و ... را در خود حل می‌کند و آثاری از آن‌ها باقی نمی‌گذارد. این قلم دارای سه اپلیکاتور قابل تعویض است.

مشخصات محصول:

  • دارای سر نازک
  • با اپلیکاتور ماژیکی
  • پاک کننده خطاهای میکاپ
  • تمیز کننده میکاپ
  • محصول کشور انگلستان

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


21- کانسیلر اوریفلیم سری دوان مدل Everlasting Sync

کانسیلر

کانسیلر اوریفلیم سری دوان مدل Everlasting Sync مناسب انواع پوست است. این محصول تمامی تیرگی، لک و عیوب پوست را کاور می‌کند و زیبایی چهره‌تان را چندین برابر می‌کند. کانسیلر اوریفلیم دارای اپلیکاتور با سری بسیار نرم می‌باشد و استفاده از آن دقیق و آسان است. این محصول دارای بافت بسیار سبکی می‌باشد و هیچگونه سنگینی روی پوست ایجاد نخواهد کرد. کانسیلر اوریفلیم ضد آب است و در مقابل رطوبت هیچگونه تغییری نخواهد کرد و با ماندگاری بالای 30 ساعت مناسب استفاده روزانه است.

مشخصات محصول:

  • بسیار سبک با پوشش‌دهی بالا
  • دارای رنگدانه‌های غنی و قوی
  • ضد آب
  • مناسب پوشاندن تیرگی زیر چشم و لک ها و عیوب صورت
  • ماندگاری بالا تا 30 ساعت

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


22- کانسیلر استیکی فلورمار

کانسیلر

کانسیلر جامد فلورمار با ساختار فاقد چربی خود با بافت سبک و نرم تمامی عیوب صورت را می‌پوشاند و از ایجاد ترک و چروک روی پوست جلوگیری می‌کند. به علاوه از این محصول به عنوان پیش سایه نیز می‌توان استفاده کرد تا موجب افزایش ماندگاری و قدرت رنگ سایه شود. استفاده از کانسیلر بجای کرم پودر و پرایمر در اطراف چشم بسیار بهتر است، زیرا این محصولات بافتی سنگینی دارند و باعث می‌شوند پوست اطراف چشم دچار مشکل شود.

مشخصات محصول:

  • پوشانندگی معمولی 
  • افزایش ماندگاری و قدرت رنگ سایه
  • پوست‌های چرب، مختلط، خشک و حساس
  • جلوگیری از ایجاد ترک و چروک

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


23- کانسیلر میبلین سری Eraser مدل Instant Anti-Age

کانسیلر

این کانسیلر جهت رفع تیرگی و عیوب نقاط مختلف صورت مانند دور چشم ها ،خط خنده ،خطوط بینی و پف و تیرگی دور چشم‌ها استفاده می‌گردد. پوشانندگی این محصول بسیار بالا بوده و با مقدار کمی از مایع آن، نتیجه بسیار مطلوبی حاصل می‌گردد و در نهایت پوستی یکدست و روشن به ارمغان می‌آورد. این محصول به صورت سرخود دارای پد بوده که سهولت استفاده و حمل آن را بیشتر می‌نماید. 

مشخصات محصول:

  • ماندگاری بسیار بالا
  • پد سرخود و آنتی باکتریال
  • غنی شده با کلاژن
  • پوشش صاف و یکدست
  • حاوی عصاره گوچی بری

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


24- استیک کرمی چند کاره میبلین مدل Super Stay

کانسیلر

این محصول می‌تواند یک کرم زیرساز و یا کانتور جهت کانتوریگ برای آرایش باشد. این محصول روی صورت شما پوششی صاف و یکدست را فراهم می‌کند و نمای نهایی آن مات و طبیعی می‌باشد. قیمت کرم استیکی میبلین مدل Super Stay نسبت به کیفیت و کارآرایی آن بسیار مناسب است. این محصول دارای ماندگاری 24 ساعته می‌باشد و در طی روز نیازی به تمدید ندارد.

مشخصات محصول:

  • قابل استفاده به عنوان کانسیلر و کانتور
  • مناسب برای پوست‌های نرمال تا چرب
  • پوشش صاف و یکدست
  • نمای نهایی مات و طبیعی
  • ماندگاری بالا
  • غنی شده با کلاژن

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


25- کانسیلر استیکی اسنس

کانسیلر

خرید کانسیلر به عنوان پایه و زیر ساز آرایشی، یکی از کارهایی است که باید هر بانویی انجام دهد.پوشش‌دهی بالای این کانسیلر برای رفع عیوب و لک‌های پوستی بسیار مؤثر می‌باشد. علاوه بر این در ترکیباتش دارای موادی می باشد که التهاب پوست را کاهش داده از قرمزی پوست می‌کاهد.

مشخصات محصول:

  • رفع عیوب و لک‌های پوستی
  • کاهش التهاب پوست 
  • کاهش قرمزی 
  • بافتی نرم و سبک
  • به عنوان پایه و زیر ساز آرایشی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


26- کانسیلر کانتورینگ تارت مدل Shape Tape

کانسیلر

از رنگ‌های تیره و روشن کانسیلر تارت می‌توان به عنوان یک کرم کانتور نیز استفاده نمود و کار شکل‌دهی و تغییر فرم صورت را نیز با آن انجام داد؛ برای این کار باید دو رنگ روشن و تیره از سری کانسیلرهای تارت را خریداری نمایید. اگر به دنبال یک پوشاننده خوب بر روی عیوب صورت خود هستید، کانسیلر تارت انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و بعد از استفاده از آن صاحب پوستی صاف و روشن و یک دست و عاری از هر گونه لک و تیرگی و جوش خواهید بود. این کانسیلر در داخل خطوط اطراف چشم جمع نمی‌شود و باعث چرب شدن و براق شدن ناحیه اطراف چشم نمی‌شود و در عین حال در طول روز، اثر و پوشانندگی خود را از دست نمی‌دهد و ماندگاری خیلی خوبی بر روی پوست صورت شما دارد.

مشخصات محصول:

  • جهت اصلاح کردن چین و چروک، لک های پوستی
  • روشن‌کننده پوست
  • بسیار سبک
  • با ماندگاری بسیار بالا
  • مورد تایید متخصص پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


27- کرم پودر و کانسیلر ایزادورا مدل Cover Up

کانسیلر

کرم پودر و کانسیلر ایزادورا Cover Up، ضمن آنکه کرم پودری با کیفیت و با پوشش بالاست، کانسیلری مجزا برای پوشش تیرگی دور چشم نیز می‌باشد. این محصول حاوی ترکیبات رطوبت‌رسان و انرژی‌دهنده است و با بافت کاملا کرمی و پوشش‌دهی ایده‌آلی که دارد نیاز شما را از کرم پودر و کانسیلر بر طرف می‌کند. کرم پودر و کانسیلر ایزادورا Cover Up در چند رنگ زیبا تولید شده و برای انواع پوست مناسب می‌باشد. 

مشخصات محصول:

  • پوشش‌دهی عالی
  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ترکیبات رطوبت‌رسان و انرژی دهنده
  • دارای بافتی کاملا کرمی و پوشش ایده‌آل
  • ماندگاری بالا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


28- کانسیلر رولوشن مدل SuperSize Conceal And Define

کانسیلر

محصول با فرمولاسیون خاص می‌باشد که دارای بافتی بسیار سبک با پوشانندگی عالی است. استفاده از این کانسیلر باعث محو تیرگی زیر چشم ها و جای جوش یا زخم بر روی پوست می گردد که با توجه به خاصیت مقاومت آن در برابر آب و تعریق از ماندگاری بالایی برخوردار است و از آن می توانید برای زیر سازی آرایش صورت خود برای طولانی مدت استفاده کنید.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت سبک
  • پوشانندگی عالی
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • پوشانندگی تیرگی زیر چشم
  • پوشانندگی جای زخم و جوش
  • دارای پوششی مات و مخملی
  • جلوه مات

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


29- کانسیلر استیکی اوریفلیم سری آنکالر مدل Perfecting

کانسیلر

کانسیلر استیکی اوریفلیم سری OnColour است که برای پوشش‌دهی لک‌ها و تیرگی‌ها قابل استفاده است. این کانسیلر استیکی هیچ ماسیدگی را روی پوست ایجاد نمی‌کند و با پوشانندگی فوق‌العاده کبودی زیر چشم، علائم خستگی و خطوط را از بین می‌برد. از این محصول می‌توانید در مهمانی‌های طولانی مدت استفاده کنید چرا که ماندگاری بسیار بالایی دارد و فاقد رایحه و بو است.

مشخصات محصول:

  • با پوشش‌دهی بالا
  • مناسب پوشش‌دهی لک‌ها و تیرگی‌ها 
  • مناسب استفاده در زیرچشم و اطراف لب و ...

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


30- قلم اصلاح کننده رنگ صورت میبلین مدل Master Camo

کانسیلر

مشخصات محصول:

  • با پوشش‌دهی بالا
  • مناسب پوشش‌دهی لک‌ها و تیرگی‌ها 
  • دارای بافت بسیار سبک
  • ماندگاری بالا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

همواره می‌توانید از طریق فرم زیر نظراتتان رو برای ما ارسال کنید.


►منبع:

  • bebeautiful.in
  • byrdie.com

►لینک کوتاه مطلب:

  • خیلی مطلب خوبی بود 

    من خودم از کانسیلر ایزادورا استفاده می کنم

    خیلی راضیم واقعا کانسیلر ایزادورا بهترینه 

  • مثل همیشه عالی بود

    کامل کامل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی