• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

نکات حرفه‌ای زدن رژلب + 30 مدل از بهترین رژلب‌های 2023

  • ۶۳۷
نکات حرفه‌ای زدن رژلب + 30 مدل از بهترین رژلب‌های 2023

چگونه مانند یک حرفه‌ای رژ لب بزنیم؟ نکات حرفه‌ای استفاده از رژ لب و انواع آن کدامند؟ انتخاب رنگ و فرمول مناسب + لیست 30 مدل از بهترین‌ترین رژ لب‌ها.


انواع مختلف رژ لب کدامند؟

آرایش رژ لب قرن‌هاست که وجود داشته است. از استفاده از سنگ‌های قیمتی خرد شده تا استخراج رنگ از گل‌ها و سبزیجات، مردان و زنان از تمدن‌های باستان به آرایش لب‌ها و تزئین لب‌های خود پرداخته‌اند. در طول سال‌ها، آرایش رژ لب تکامل یافت و اکنون ما این امکان را داریم که از بین صدها و هزاران رنگ، فرمول و بافت رژ لب انتخاب کنیم. با وجود انواع مختلف رژ لب، رژ لب برای همه وجود دارد. همه رژ لب‌ها به طور کلی در این 8 نوع رژلب دسته‌بندی می‌شوند.

رژ لب

1. شفاف یا ساتین

رژ لب‌های شفاف یا ساتین ظاهری نرم و مرطوب به لب‌های شما می‌بخشد و برای روزهای بدون آرایش شما مناسب است. رژ لب‌های شفاف و ساتین فوق‌العاده نرم و آبرسان، رنگی ملایم به لب‌های شما می‌بخشد که می‌توانید با لایه‌بندی آن را ایجاد کنید. این رژ لب‌ها با مواد مرطوب‌کننده غنی شده‌اند تا لب‌های شما را نرم و مرطوب نگه دارند. نقطه ضعف این نوع آرایش رژ لب این است که ماندگاری بالایی ندارد و معمولاً در طول روز نیاز به اعمال مکرر دارد.

2. کرمی

حالتی بین ساتین و مات، آرایش کرمی رژ لب قرار دارد. رژ لب‌های کرمی آبرسانی رژ لب ساتن و ظاهر رژ لب مات را دارند. این رژلب‌ها به راحتی روی لب‌های شما می‌لغزند و پوشش بیشتری نسبت به رژلب‌های شفاف یا ساتین دارند. ایده آل برای زمانی که می‌خواهید رنگ و تغذیه داشته باشید. این آرایش رژ لب، رنگ لب پر جنب و جوشی را ارائه می‌دهد در حالی که فرمول تزریق شده با شی باتر، لب‌های شما را در طول روز مرطوب نگه می‌دارد.

3. مات

اگر به دنبال رژ لبی هستید که دارای رنگدانه و قدرت ماندگاری شدید باشد، باید برای خود یک رژ لب مات تهیه کنید. این رژ لب‌ها فوق‌العاده اشباع شده‌اند و لب‌های شما را صاف و مات می‌کنند. این نوع رژ لب معمولاً روغن بسیار کمی دارد، بنابراین اگر لب‌ها را به درستی آماده نکنید، می‌تواند لب‌های شما را خشک کند. این رژلب‌ها دارای رنگ پررنگی هستند و ماندگاری بسیار بالایی دارند اما بسیار سبک وزن هستند و در صورت رعایت نکات استفاده، لب‌های شما را خشک نمی‌کنند.

4. رنگ لب

رنگ‌های لب برای زمانی که می‌خواهید رنگی به لب‌های خود اضافه کنید، بدون ایجاد حس استفاده از رژ لب، عالی هستند. رنگ‌های لب معمولاً ماندگاری بالایی دارند و می‌توانند در سطوح مختلف رنگدانه، از ظاهری تقریباً شفاف و طبیعی گرفته تا پر جنب و جوش و پررنگ باشند. رنگ‌های لب بسیار کم نگهداری می‌شوند زیرا در طول روز نیازی به لمس ندارند، اما به یاد داشته باشید که این نوع آرایش رژ لب گاهی اوقات می‌تواند لب‌های شما را بسیار خشک کند.

5. براق

اگر فوراً به سمت برق لب غلیظ و چسبناکی که در دوران راهنمایی استفاده می‌کردید جذب شدید، خوشحال می‌شوید که توجه داشته باشید که برق لب‌ها راه طولانی را طی کرده‌اند. اگر می‌خواهید لب‌هایتان حالت خیس یا شیشه‌ای داشته باشد، این آرایش رژلب برای شماست. براق کننده‌های لب شفافیت کم تا متوسط دارند و همچنین قدرت ماندگاری کمی دارند. اما بخش خوب این است که آن‌ها لب‌های شما را در طول روز به خوبی هیدراته نگه می‌دارند. حتی می‌توانید براق کننده‌های لب را روی دیگر انواع رژ لب قرار دهید تا کمی بعد و درخشندگی به آرایش رژ لب خود بدهید.

6. مات یا فلزی

رژ لب‌های مات‌شده در دهه 90، در فرش قرمز و باند فرودگاه‌ها و خارج از آن، بسیار محبوب بودند. رژ لب‌های مات یا فلزی نور را منعکس می‌کنند و لب‌های شما را درخشان می‌کنند که به نوبه خود آن‌ها را حجیم‌تر و پرتر نشان می‌دهد. برخی از این رژ لب‌ها همچنین حاوی لکه‌های ریز درخشنده یا براق هستند که به لب‌های شما درخشندگی بیشتری می‌بخشد و آن‌ها را شبیه فلز مذاب می‌کند.

7. بالم لب

رژ لب

بالم لب یک محصول آرایشی ضروری رژ لب است، به خصوص اگر مستعد داشتن لب‌های خشک و ترک خورده هستید. اگر می‌بینید که اغلب به دنبال بالم لبتان می‌شوید، چرا یکی را انتخاب نکنید که رنگ زیبایی به لب‌هایتان اضافه کند، برای سایه‌ای که آن‌ها را شبیه لب‌هایتان می‌کند اما بهتر است. بالم لب با رنگدانه‌های رنگی تزریق می‌شود تا در کنار رطوبت‌رسانی، رنگی ملایم به لب‌های شما اضافه کند. این بالم لب‌ها مانند رنگ‌های لب یا لکه‌هایی با آبرسانی هستند!

8. خط لب

چه اغلب رژ لب‌تان را خارج از لبه‌ها چکه می‌کند یا می‌خواهید طرح لب‌هایتان را مشخص کنید و آن‌ها را تیزتر کنید، خط لب راه‌حل بسیاری از مشکلات رژ لب‌تان است. خط لب ماندگاری آرایش رژ لب شما را افزایش می‌دهد، از چکه کردن یا پر شدن رژ لب جلوگیری می‌کند، شکاف‌هایی را که ممکن است روی لب‌هایتان داشته باشید را پر می‌کند، به شما در تعریف یا ایجاد کمان کوپید کمک می‌کند، و همچنین می‌تواند برای خط کشیدن لب‌هایتان برای ایجاد آن‌ها استفاده شود. بزرگ‌تر و پرتر به نظر برسید بنابراین دفعه بعد که به سراغ نوع رژ لب مورد علاقه خود می‌روید، به یاد داشته باشید که ابتدا خطوط لب‌های خود را با خط لب پر کنید.

با رژ لب از لب‌های خود محافظت کنید.

رژ لب‌ها یکی از پرکاربردترین لوازم آرایش در دوران مدرن هستند. لب‌ها جذاب‌ترین قسمت صورت یک خانم محسوب می‌شوند و همه خانم‌های جوان می‌خواهند با استفاده از رژ لب‌ها و سایر اقلام آرایشی مرتبط مانند براق کننده لب، ظاهر لب‌های خود را برجسته کنند.

در حین آرایش می‌توانید لب‌هایتان را نرم و صورتی ملایم جلوه دهید، آن‌ها را با مداد لب صورتی خط بزنید و از رژلب با رنگ صورتی استفاده کنید. بسته به رنگ پوست و آرایش صورت، سایه‌های دیگری که به شما می‌آیند استفاده می‌کنید عبارتند از: ارغوانی روشن، آلویی با کمی رنگ درخشان طلایی، قرمز مایل به صورتی که ممکن است دارای هاله‌­ای طلایی درخشان، قرمز و قهوه‌ای قرمز باشد.

برای خانم‌های با پوست تیره می‌توان از سایه‌های صورتی ملایم، قهوه‌ای مایل به قرمز و قهوه‌ای تیره و رژ لب با سایه روشن‌تر یا مشابه براق کننده لب استفاده کرد تا لب‌هایشان پرتر و شاداب‌تر به نظر برسد. استفاده از رژ لب‌ها را می‌توان با کمک براق کننده لب نیز به صورت بسیار سیستماتیک و دقیق موثرتر کرد.

برای داشتن یک اثر براق اضافی روی لب‌هایتان، براق کننده لب را در پشت دستتان بگیرید تا در یک تپه کوچک جمع شود و به طور یکنواخت روی لب‌هایتان پخش کنید. برای استفاده از براق کننده روی لب با خطوط، آن را در وسط لب‌ها بمالید تا براق شود و رژ لب زیاد روی لب‌ها لکه نکند.

رژ لب

برای اینکه لب شما حجیم‌تر به نظر برسد، براق کننده لب را به مرکز لب بزنید و با استفاده از پرایمر لب یا فیکساتور رنگ قبل از استفاده، از خشک شدن و پوسته پوسته شدن رژ لب های مات جلوگیری کنید. برای جذاب‌تر به نظر رسیدن و جلوه‌ای خاص در استفاده از رژلب برای تمجید از آرایش کلی، می‌توانید از ترکیب رژلب و براق کننده لب در رنگ نقره‌ای و طلایی استفاده کنید.

رطوبت برای سلامت لب‌ها و کل آرایش بسیار مهم است و رژ لبی که روی آن‌ها استفاده می‌کنید باید بتواند این رطوبت را به لب‌های شما بدهد. ویتامین E همیشه برای لب‌ها مفید است زیرا درخشندگی طبیعی و رطوبت خوبی به لب‌ها می‌دهد. بالم لب قبل از استفاده از رژلب استفاده می‌شود تا لب‌های شما را مرطوب، تغذیه و به طور طبیعی گلگون نگه دارد.

هر نوع استفاده از رژ لب باید از خشک شدن لب و ایجاد ترک جلوگیری کند. رژ لب‌های کرمی باید برای استفاده روزانه استفاده شود تا لب های شما را مرطوب نگه دارد و با کمک براق کننده لب، ظاهری مرطوب به لب‌ها بدهد.

چه چیزی در رژ لب وجود دارد؟

اکثر رژ لب‌ها از سه ماده اصلی ساخته می‌شوند: موم، روغن و رنگدانه.

رنگدانه‌ها ویژگی رنگ را به رژ لب‌ها می‌دهند. موم‌ها شکل و بافت قابل پخش را ایجاد می‌کنند. روغن‌هایی مانند پترولاتوم، لانولین، کره کاکائو، جوجوبا، کرچک و مواد معدنی رطوبت را افزایش می‌دهند.

روغن‌ها همچنین شدت فرمول رژ لب را تغییر می‌دهند. روغن بیشتر به معنای کاربرد شفاف‌تر است، روغن کمتر منجر به رنگدانه غنی‌تر می‌شود.

چگونه مانند یک حرفه‌­ای رژ لب بزنیم؟

رژ لب یک راه سرگرم کننده برای زیباتر کردن ظاهر و بیان استایل شخصی شماست، اما استفاده از آن می‌تواند مشکل باشد. هنگامی که رژ لب اشتباه استفاده شود، ممکن است ناهموار به نظر برسد، ممکن است روی پوست شما لکه کند و یا خیلی زود محو شود. خوشبختانه، یک راه ساده و در عین حال موثر برای زدن رژ لب و نگه داشتن آن در جای خود وجود دارد. در کمترین زمان بهترین ظاهر خود را خواهید داشت!

نحوه زدن رژ لب

1- لایه نازکی از بالم لب بزنید تا لب‌های خود را مرطوب و یکدست کند. بالم لب، لب‌های شما را تغذیه می‌کند تا کمتر خشک و پوسته پوسته شوند. علاوه بر این، بالم لب می‌تواند با پر کردن نقاط ناهموار لب‌های شما را صاف کند. بالم لب را روی لب بالایی خود از کمان کوپید (مرکز لب بالایی) تا گوشه لب در هر طرف بکشید. سپس، بالم لب را از مرکز به سمت گوشه‌ها به لب پایینی خود بمالید.

بالم لب باید بلافاصله پس از استفاده از آن خیس بخورد. اگر احساس می‌کنید مقدار اضافی از بالم لب را روی لب‌هایتان استفاده کردید، قبل از زدن رژ لب، به آرامی بالم لب اضافی را با دستمال پاک کنید.

رژ لب

2- لب‌های خود را با مداد لب دنبال کنید تا در صورت تمایل از خونریزی جلوگیری کنید. لازم نیست لب‌هایتان را خط بکشید، اما این کار می‌تواند رژ لب‌تان را در جای خود نگه دارد و شکل لب‌هایتان را مشخص کند. برای استفاده از مداد لب، نوک آن را در مرکز کمان کوپید قرار دهید و به آرامی لب‌های خود را تا گوشه دهان در هر طرف بکشید. سپس، مداد خود را در مرکز لب پایین خود قرار دهید و در امتداد لب خود به سمت گوشه‌های هر طرف بکشید.

برای استفاده روزانه یک خط لب شفاف یا سایه‌ای که به رنگ لب شما نزدیک است انتخاب کنید. این سایه‌ها می‌توانند با هر رنگ لبی هماهنگ شوند. اگر ترجیح می‌دهید، از خط لب همرنگ رژ لبتان استفاده کنید.

رژ لب

نکته: برای اینکه لب‌هایتان حجیم‌تر به نظر برسند، با استفاده از خط لبی که با رژ لب‌تان مطابقت دارد، قسمت بیرونی لب‌هایتان را خط بکشید. اگر می‌خواهید لب‌هایتان نازک‌تر به نظر برسند، فقط داخل خط لب‌تان را آستر بزنید. سپس لبه لب‌های خود را با کانسیلر بپوشانید.

3- لبخند بزنید تا رژ لب شما یکنواخت شود. همان‌طور که صحبت می‌کنید و دهان خود را حرکت می‌دهید، پوست شما به طور طبیعی کشیده می‌شود که می‌تواند باعث ناهمواری رژ لب شما شود. برای اطمینان از اینکه رژ لب به طور یکنواخت پخش شده است، در حین زدن رژ لب کمی لبخند بزنید.

رژ لب

4- شروع به زدن رژ لب در مرکز لب خود کنید. برای ساده‌ترین کاربرد، آن را مستقیماً از لوله (استیک) اعمال کنید. برای شروع، رژ لب خود را روی کمان کوپید روی لب بالا قرار دهید. رنگ لب را با دقت روی کمان کوپید و قسمت چاق لب پایینی خود قرار دهید.

اگر نمی‌خواهید رژ لب خود را مستقیماً از لوله بزنید، از یک برس رژ لب یا انگشت وسط تمیز خود برای زدن رژ لب استفاده کنید. با استفاده از برس رژ لب یا نوک انگشت خود، بالای رژ لب را پاک کنید، سپس رژ لب را روی لب‌های خود بکشید. از مرکز لب به سمت گوشه‌های دهان کار کنید.

رژ لب

5- رژ لب را از مرکز به گوشه دهان خود بکشید. رژ لب را از مرکز کمان کوپید به سمت گوشه لب بالایی بکشید. این کار را در طرف دیگر لب بالایی خود تکرار کنید. سپس رژ لب خود را در مرکز لب پایین قرار دهید و آن را در گوشه لب پایینی در هر طرف پخش کنید.

می‌توانید رژ لب را با یک حرکت سریع از مرکز به گوشه بکشید یا می‌توانید با استفاده از خط تیره‌های کوچک آن را روی لب‌های خود نقطه بزنید. کاری را که برای شما آسان‌تر است انجام دهید.

رژ لب

6- با انگشت خود نواحی لکه‌دار را با لایه دوم پر کنید. لب‌های خود را بررسی کنید تا ببینید رنگ یکدست به نظر می‌رسد یا خیر؟ اگر روی لب لکه‌هایی دارید، یک انگشت تمیز را روی نوک رژ لب بکشید، سپس رنگ را روی ناحیه لکه‌دار بکشید. در صورت نیاز تکرار کنید تا لب‌هایتان پر شود.

به طور کلی بهتر است بیش از 1 لایه روی لب‌های خود نزنید زیرا رژ لب می‌تواند لایه‌ای ضخیم ایجاد کند و ممکن است چروک و ناهموار شود. درعوض، به آرامی با زدن رژ لب اضافی با انگشت در صورت لزوم، رنگ خود را بسازید.

رژ لب

7- داخل لب خود را خیلی آرام به دستمال فشار دهید تا اضافی آن از بین برود. یک دستمال تمیز را از وسط تا کنید، سپس آن را بین لب‌هایتان نگه دارید، طوری که چین رو به دهان باشد. لب‌های خود را به هم دور بافت فشار دهید و رها کنید.

این کار به جلوگیری از قرار گرفتن رژ لب روی دندان شما کمک می­‌کند. به علاوه، ممکن است به چسبندگی رژ لب شما نیز کمک کند.

رژ لب

ماندگار کردن رژ لب

1- قبل از زدن رژلب، لب‌های خود را با کرم پودر پر کنید. کرم پودر می‌تواند به رژ لب شما قدرت ماندگاری بدهد و ممکن است از جابه‌جایی رژ لب شما جلوگیری کند. علاوه بر این، کرم پودر ممکن است سطح لب شما را یکنواخت کند. از کرم پودری استفاده کنید که همان رنگی است که برای بقیه قسمت‌های صورت خود استفاده می‌کنید. با انگشتان تمیز یا اسفنج آرایشی آن را روی لب‌های خود بکشید.

کرم پودر معدنی عالی عمل می‌کند زیرا مواد معدنی ممکن است به ماندن رنگدانه‌ها روی لب شما کمک کنند.

رژ لب

2- به عنوان گزینه دیگر، پرایمر آرایشی را روی لب‌های خود بزنید. پرایمر محصولی است که به ماندگاری بیشتر آرایش شما کمک می‌کند. علاوه بر این، می‌تواند سطح پوست شما، از جمله پوست روی لب‌های شما را یکنواخت کند. یک قطره کوچک از پرایمر را روی نوک یک انگشت تمیز بریزید و آن را روی لب‌های خود نقطه بزنید. سپس، قبل از زدن رژ لب، اجازه دهید 1 تا 2 دقیقه خیس بخورد.

در صورت لزوم می‌توانید پرایمر بیشتری به نوک انگشت خود اضافه کنید تا کل لب‌های شما را بپوشاند.

رژ لب

3- برای جلوگیری از لک شدن رژ لب، پودر تثبیت کننده  را روی رژ لب خود بمالید. اگر از پودر شفاف برای تنظیم آرایش خود استفاده می‌کنید، ممکن است از آن برای ماندگاری رژ لب خود نیز استفاده کنید. یک برس لب تمیز یا برس سایه چشم را به پودر شفاف خود آغشته کنید، سپس آن را تکان دهید. پودر را به آرامی روی رژ لبتان بمالید تا سفت شود.

رژ لب

ترفندهای مختلف رژ لب

1- سایه روشن‌تری را روی رژ لب تیره‌تر بزنید تا لب‌هایتان حجیم‌تر به نظر برسد. ابتدا یک لایه از رژ لبی که انتخاب کرده‌اید بزنید. سپس، از انگشت وسط خود استفاده کنید تا رنگ رژ لب کمی روشن‌تر را به مرکز لب‌های بالا و پایین بکشید. رنگ را با هم ترکیب کنید تا طبیعی به نظر برسد. با این کار ظاهری حجیم به لب‌ها ایجاد می‌شود.

رنگ پایه شما نباید تیره باشد. تا زمانی که سایه بالایی روشن‌تر باشد، جلوه حجیمی را خواهید داشت.

رژ لب

2- با استفاده از 2 سایه همرنگ، لب‌های آمبره ایجاد کنید. با استفاده از سایه روشن‌تر روی لب‌های خود شروع کنید. سپس قسمت بیرونی لب‌های خود را با مداد لب با سایه تیره‌تر خط بزنید. در نهایت، از یک برس لب تمیز یا انگشت خود استفاده کنید تا رنگ مداد و لب را در جایی که به هم می‌آیند ترکیب کنید، که جلوه‌ای آمبره ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، ممکن است از قرمز تیره و قرمز روشن استفاده کنید.

رژ لب

3- رژگونه پودری را روی رژلب خود بزنید تا مات به نظر برسد. رژگونه‌ای مات و پودری همرنگ رژ لب خود انتخاب کنید. پس از اینکه رژ لب و خط لب خود را زدید، انگشت خود را روی رژگونه بکشید و آن را روی لب‌های خود فشار دهید. استفاده از رژگونه را تا جایی ادامه دهید که کاملاً لب‌های شما را بپوشاند و رژ لب شما مات شود. از رژگونه براق استفاده نکنید.

رژ لب

این برای همه رنگ‌های رژ لب کار نمی‌کند زیرا ممکن است نتوانید رژگونه را در هر رنگی پیدا کنید. آن را با رنگ‌های هلویی، صورتی و برنزی امتحان کنید، زیرا پیدا کردن آن‌ها راحت‌تر است. اگر نمی‌توانید رژگونه با رنگ مناسب پیدا کنید، می‌توانید به جای آن از سایه چشم مات با رنگ مناسب استفاده کنید.

انتخاب رنگ رژ لب

1- سایه‌هایی با ته رنگ آبی یا بنفش برای داشتن پوستی خنک انتخاب کنید. اگر رگ‌های زیر پوستتان آبی به نظر می‌رسند و زیورآلات نقره‌ای برایتان بهتر به نظر می‌رسند، احتمالاً چهره‌ای سرد دارید. سایه‌های سردتر مانند رنگ‌های زمستانی برای شما عالی به نظر می‌رسند. شما می‌توانید رنگ‌های مختلفی بپوشید، اما مطمئن شوید که سایه‌ای که انتخاب می‌کنید دارای ته رنگ آبی یا بنفش باشد. این ته رنگ طبیعی پوست شما را صاف می‌کند، که به شما کمک می‌کند بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

رژ لب

به عنوان مثال، یک سایه قرمز مایل به آبی یا یک سایه توت بنفش بهترین ظاهر را در برابر پوست شما خواهد داشت. شما همچنین می‌توانید به رنگ نود مانند ارغوانی کم رنگ بچسبید.

2- اگر پوست گرمی دارید به دنبال ته رنگ نارنجی یا زرد باشید. اگر رگ‌های زیر پوستتان سبز به نظر می‌رسند و جواهرات طلایی جذاب‌تر هستند، احتمالاً پوست شما گرم است. سایه‌های گرم‌تری مانند رنگ‌های پاییزی برای شما جذاب‌تر به نظر می‌رسند. هنوز هم می‌توانید هر رنگی را انتخاب کنید، اما سایه‌ای را انتخاب کنید که رنگ نارنجی یا زرد داشته باشد.

رژ لب

به عنوان مثال، به دنبال رژ لب نارنجی، قرمز یا سایه‌های مرجانی باشید. شما همچنین می‌توانید با رنگ نودی که ته رنگ زرد یا نارنجی دارد استفاده کنید.

3- اگر ته رنگ خنثی دارید با سایه‌های مختلف بازی کنید. اگر رگ‌های شما هم سبز و هم آبی به نظر می‌رسند و اگر نقره‌ای و طلایی هر دو برای شما مناسب هستند، ممکن است چهره‌ای خنثی داشته باشید. در این صورت در اکثر رنگ‌ها عالی به نظر می‌رسید. رژ لبی را انتخاب کنید که به شما احساس شگفت انگیزی بدهد.

اگر به یک لب پررنگ علاقه دارید، ممکن است رنگ‌های قرمز یا سایه‌های روشن را امتحان کنید. اگر چیزی کم صداتر را ترجیح می‌دهید، ممکن است به رنگ‌های نود یا توت‌ها بچسبید.

رژ لب

4- اگر لب‌های نازکی دارید از رژ لب‌های قرمز یا تیره صرف نظر کنید. سایه‌های تیره‌تر، از جمله قرمز، می‌تواند لب‌های نازک را حتی نازک‌تر نشان دهد. این به این دلیل است که رنگ‌های تیره به حداقل می‌رسد. در عوض، سایه روشن یا براقی را انتخاب کنید که می‌تواند لب‌های شما را حجیم‌تر نشان دهد.

به جای قرمز، ممکن است سایه صورتی براق بپوشید. به طور مشابه، ممکن است رنگ قهوه‌ای را برای رژ لب نود انتخاب کنید.

رژ لب

5- اگر لب‌های حجیمی دارید از رژلب‌های براق خودداری کنید. رنگ‌های براق و زرق و برق‌دار هر دو می‌توانند لب‌های شما را بزرگتر نشان دهند. اگر می‌خواهید حجم لب‌های خود را به حداقل برسانید، به جای آن از سایه مات استفاده کنید. لب‌های شما همچنان دلپذیر به نظر می‌رسند اما اغراق آمیز نخواهند بود.

با رنگ‌های مختلف بازی کنید، اما بررسی کنید که فرمولی که استفاده می‌کنید مات باشد.

یک لایه براق کننده روی رژ لب خود اضافه نکنید، زیرا باعث درخشندگی بیشتر می‌شود.

رژ لب

6- اگر لب بالا بزرگ‌تر است سایه روشن‌تری به لب پایین بزنید. رنگ‌های روشن‌تر می‌توانند توهم یک لب حجیم‌تر را ایجاد کنند، به خصوص اگر با رنگ تیره‌تر ترکیب شوند. اگر لب بالایی پهن و لب پایینی نازکی دارید، می‌توانید از این افکت برای متعادل کردن لب‌های خود استفاده کنید. 2 رنگ مشابه را انتخاب کنید. سایه تیره‌تر را روی لب بالا و سایه روشن‌تر را روی لب پایینی بزنید تا لب‌هایتان یکدست‌تر به نظر برسد.

رژ لب

به عنوان مثال، ممکن است 2 رنگ توت یا نود را انتخاب کنید که تقریباً یک رنگ هستند.

7- رژ لب نود را زیر کمان کوپید خود بزنید تا لب پایینی حجیمی متعادل شود. ممکن است لب پایینی پهن و لب بالایی نازک داشته باشید که می‌توانید آن‌ها را متعادل کنید. ابتدا رژ لب خود را به طور معمول بمالید. سپس، با انگشت خود کمی رژ لب نود را در مرکز لب بالایی خود درست زیر کمان کوپید خود بزنید. سایه روشن‌تر باعث ایجاد توهم لب بالایی ضخیم‌تر می‌شود.

رژ لب

سایه نودی را انتخاب کنید که شبیه رنگ طبیعی لب شما باشد. رژ لب نود را با استفاده از نوک انگشت خود به رنگ لب خود ترکیب کنید.


باتوجه به نکاتی که در بالای همین مطلب گفته شده، در ادامه ما لیست 30 مدل از باکیفیت‌ترین رژ لب‌های سال با ضمانت بازگشت وجه و تحویل درب منزل را تقدیم شما می‌کنیم. این فهرست به طور مداوم در طول سال با عنوان "نکات حرفه‌ای زدن رژلب + 30 مدل از بهترین رژلب‌های 2023" به‌روزرسانی می‌شود. هدف ما این است که با هر بودجه‌ای که دارید شما را در جریان بهترین مدل‌های جدید کرم رژ لب‌های سال قرار دهیم. این لیست توسط متخصصین ما از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی جمع آوری شده پس با خیال راحت خرید کنید.


1- رژ لب فلورمار مدل Deluxe Cashmere

رژ لب

اگر می‌خواهید لب‌های خود را به شکلی جدید بیارایید از این رژ لب استفاده نمایید. رنگ‌هایی زیبا و بی نظیر برای این محصول در نظر گرفته شده که برای هرنوع آرایشی مناسب است و به آرایش رنگ دیگری می‌بخشد. این رژ لب با بافتی نرم و لطیف اثری نیمه مات را بر روی لب‌های شما دارد. استفاده از این رژ لب علاوه بر شاداب کنندگی، مرطوب کننده لب‌های شما نیز می‌باشد و زیبایی لب‌ها را دو چندان می‌کند.

مشخصات محصول:

  • دارای رنگبندی متنوع
  • با دوام و ماندگار
  • دارای اثر نیمه مات
  • مرطوب کننده و شاداب کننده

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


2- رژ لب با دوام مدل Kiss My Lips دبی

رژ لب

این محصول مرطوب کننده و آبرسان لب‌ها می‌باشد و باعث نرم شدن لب‌ها می‌شود. کاملا ضد حساسیت بوده و اغلب پزشکان استفاده از آن را بلامانع می‌دانند. دارای پوشش‌دهی و ماندگاری بالایی است. دارای ویتامین E می‌باشد. مناسب برای تمامی خانم‌ها در تمامی رده سنی است و با استفاده از این رژلب، نتیجه طبیعی روی پوست خود تجربه خواهید کرد و به خاطر بافت نرم و سبکی که دارد روی لب‌ها اصلا احساس سنگینی نخواهید کرد.

مشخصات محصول:

  • ساخت کشور ایتالیا
  • دارای رنگبندی متنوع
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • ضد حساسیت
  • پوشش‌دهی و ماندگاری بالا
  • دارای ویتامین E

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


3- رژ لب مات فلورمار مدل HD

رژ لب

رژ لب مات فلورمار مدل HD مناسب انواع پوست می‌باشد. این محصول حاوی ویتامین E است و آنتی اکسیدان بسیار قوی برای پوست به شمار می‌آید و از پوست در مقابل عوامل محیطی محافظت می‌کند. ماندگاری این رژ لب 12 ساعته می‌باشد و با جلوه نهایی مات زیبایی لب‌هایتان را چندین برابر می‌کند. رژ لب مات فلورمار مدل HD ارگانیک می‌باشد و هیچگونه آسیبی به پوست نمی‌رساند و باعث نرمی و لطافت لب‌ها می‌شود.

مشخصات محصول:

  • ماندگاری 12 ساعته
  • ارگانیک و بسیار نرم
  • حاوی ویتامین E
  • جلوه نهایی مات
  • پوشش‌دهی یکدست

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


4- رژ لب مات پیررنه مدل Royal Mat

رژ لب

رژ لب مات پیررنه مدل Royal Mat ماندگاری بالایی دارد و با استفاده از رنگدانه‌های طبیعی رنگی طبیعی به لب می‌دهد.این محصول با ساختاری سبک و لطیف رطوبت لب را حفظ می‌کند و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کنند. هدف این برند لوکس ، ارائه محصولات حرفه‌ای و مطابق سلیقه یک خانم مدرن و شیک پوش است که برای کیفیت ، زیبائی و مد اهمیت قائل است.

مشخصات محصول:

  • رنگبندی متنوع 
  • حاوی رنگدانه‌های غنی
  • کاملا مات 
  • مرطوب کننده 
  • مطابق مد روز

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


5- رژ لب جامد مات نوت

رژ لب

رژ لب جامد مات نوت ماندگاری بالایی دارد و با استفاده از رنگدانه‌های طبیعی رنگی طبیعی به لب می‌دهد. این محصول با ساختاری سبک و لطیف رطوبت لب را حفظ می‌کند و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کنند. این رژ لب دارای 8 رنگ شیک و متفاوت است که جذابیت شما را چندین برابر می‌کند.

مشخصات محصول:

  • مرطوب کننده قوی
  • مات کننده لب
  • جلوگیری از خشکی و ترک لب
  • فاقد پارابن

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


6- حجم دهنده لب فلفلی آرت دکو

رژ لب

حجم‌دهنده لب آرت دکو حاوی عصاره فلفل است. این محصول احساس سوزش خفیفی روی لب ایجاد می‌کند و باعث حجم‌دهی به لب می‌شود. ذرات ریز درخشنده موجود، جلوه بسیار زیبایی به لب می‌دهد و لب‌ها را گلگون و زیبا می‌کند. این محصول باعث بازتابش نور می‌شود و لب را حجیم و هموار‌تر جلوه می‌دهد. با استفاده از این محصول بی نیاز از تزریق ژل لب می‌شوید و لب‌هایتان را زیبا می‌کنید. حجم‌دهنده لب آرت دکو بافت بسیار سبکی دارد و پس از استفاده هیچگونه چسبندگی و خشکی را روی لب احساس نمی‌کنید.

مشخصات محصول:

  • حاوی عصاره فلفل قرمز
  • حاوی ذرات ریز درخشنده
  • بدون ایجاد خشکی و چسبندگی
  • گلگون کننده و حجم‌دهنده لب
  • فعال کننده گردش خون
  • دارای بافت سبک

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


7- پالت 6 رنگ رژ لب دبورا مدل My Best

رژ لب

پالت 6 رنگ رژ لب دبورا مدل My Best دارای بافت نرم و متراکمی می‌باشد و باعث زیبایی لب‌هایتان می‌شود. این محصول با رطوبت‌رسانی بالا از خشکی و پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند و بدون ماسیدگی بر روی لب نمایی مات ایجاد می‌کند. پالت رژ لب دبورا دارای بافت بسیار سبک می‌باشد و بدون ایجاد چسبندگی هیچگونه سنگینی روی لب ایجاد نخواهد کرد. همچنین این محصول ماندگاری بالایی دارد و می‌توانید به صورت روزانه استفاده کنید.

مشخصات محصول:

  • پالت 6 رنگ
  • دارای 1 عدد براش
  • دارای جلوه مات
  • شماره‌های 17،15، 24، 25 و 7
  • کشور مبدا برند: ایتالیا

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


8- رژ لب جامد مات مای سری بلک دایموند مدل Satin Luxe

رژ لب

رژ لب جامد ستین لوکس مای انتخابی ایده‌آل برای خانم‌هایی است که به دنبال رنگ‌های زیبا و نافذ و پررنگ هستند. رژ لب جامد مات مای سری بلک دایموند مدل Satin Luxe با برخورداری از بافتی ابریشمی و قابلیت ماندگاری طولانی، به آسانی بر روی لب‌ها کشیده شده و با ساختار زیبای پررنگی که دارد، جلوه‌ی جذاب مات و مخملی را به لب‌ها می‌بخشد. این محصول به دلیل بافت کرمی و مرطوب‌کننده‌‌ای که دارد، با مصرف آن لب‌ها ظاهری نرم‌تر و جوان‌تر خواهند یافت.

مشخصات محصول:

  • بافتی ابریشمی و قابلیت ماندگاری طولانی
  • بافت کرمی و مرطوب‌کننده
  • ایجاد جلوه‌ی جذاب مات و مخملی
  • ایجاد ظاهری نرم و جوان
  • در 12 رنگ جذاب و زیبا

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


9- رژ لب فلورمار مدل Long Wearing

رژ لب

رژ لب فلورمار مدل Long Wearing یک رژ لب با کیفیت تمام عیار است و می‌تواند تمام نیاز شما را برای زیبا کردن لب‌ها برطرف سازد. با استفاده از این محصول می‌توانید به زیبایی لب‌های خود را طراحی کنید و جلوه‌ای متفاوت و درخشان برای لب‌هایتان بسازید. با فرمولاسیون قوی حاوی روغن هسته زردآلو ، روغن گیاهی ، انبه و کاکائو که برای ساخت این رژ لب استفاده شده لب‌ها از خشکی در امان خواهند بود.

مشخصات محصول:

  • درخشندگی بی نظیر
  • نرم کننده لب‌ها
  • حاوی روغن‌های گیاهی
  • دارای تنوع رنگی فراوان

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


10- رژ لب مایع مات دبورا مدل Velvet

رژ لب

رژ لب مایع مات دبورا مدل Velvet بسیار نرم سبک بوده و روی لب‌های شما سنگینی نمی‌کند همچنین با پوشش مخملی خود آرایش لب‌هایتان را جذاب و بی‌نظیر جلوه می‌دهد. رژ لب یکی از بخش‌های اصلی در هر ظاهری است. deborah در سال 1930 اقدام به تولید محصولات آرایشی کرد و در این زمینه در پی سال‌های متوالی موفقیت‌های بسیاری کسب کرد. در حال حاضر محصولات آرایشی این برند جزو محصولات درجه یک آرایشی در ایتالیا به حساب می‌آیند.

مشخصات محصول:

  • بسیار سبک 
  • ماندگاری بالا 
  • بدون پارابن
  • مات و مخملی 

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


11- پک دو عددی رژ لب و مداد لب نیکس مدل Love Lust Disco

رژ لب

این پک دو عددی که شامل یک رژ لب و مداد لب است حاوی رنگدانه‌های غنی با پوشش‌دهی بالا بوده که با یک حرکت لب را پوشش می‌دهد. بافت این رژ لب و مداد روان بوده و جلوه  طبیعی و مات برای روی لب‌ها ایجاد می‌کند. این رژلب فاقد سرب بوده و هیچگونه آسیبی به پوست و بدن شما وارد نخواهد کرد. ماندگاری بالای این دو محصول موجب شده است که برای استفاده روزانه به گزینه مناسبی تبدیل شود.

مشخصات محصول:

  • ماندگاری بالا
  • دارای جلوه نهایی مات
  • مناسب استفاده روزانه
  • دارای بافت سبک و مخملی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


12- رژ لب مایع مات آرکانسیل مدل Hysteria

رژ لب

رژ لب آرکانسیل مایع مات در رنگ‌های جذاب و وسوسه انگیز تولید شده که با بافت مخملی به بهترین محصول آرکانسیل تبدیل شده است. این محصول علاوه بر رنگبندی زیبا، دارای فرمولاسیون منحصر به فرد و ترکیبی از بهترین رنگدانه‌های خالص و غنی شده از روغن‌های ناپایدار است که تمامی عیوب لب را می‌پوشاند. این محصول لب‌هایی نرم و خوش رنگ با جلوه‌ای مات و ماندگار برای شما به ارمغان می‌آورد.

مشخصات محصول:

  • طراحی شده در رنگ‌های جذاب
  • حاوی ترکیبی از بهترین رنگدانه‌های خالص و غنی شده از روغن
  • جلوه‌ای مات و ماندگار
  • بدون خشک‌کنندگی پوست لب
  • ماندگاری تا ۱۲ ساعت

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


13- رژ لب متالیک اوریفلیم مدل Colour Stylist

رژ لب

رژ لب متالیک اوریفلیم سری دوان مدل Colour Stylist با بافت سبک خود جلوه بسیار زیبایی به لب می‌دهد. این رژ لب علاوه بر رنگ دانه‌های غنی، پوشش‌دهی بسیار بالایی را دارد و شادابی و طراوت را برایتان به ارمغان می‌آورد. رژ لب اوریفلیم هیچگونه ماسیدگی روی لب ایجاد نمی‌کند و از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول با بافتی منسجم به مدت طولانی روی لب می‌ماند و نیاز به ترمیم دوباره نخواهید داشت.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت روان
  • رنگ متالیک
  • پوشش‌دهی بالا
  • بافت متراکم و منسجم

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


14- رژ لب Super Matte فلورمار

رژ لب

رژ لب‌های مات نسبت به رژ لب‌های براق دارای پایداری بیشتری هستند و در فصول گرما هم با وجود عرق کردن، باز پایداری خودشان را بر روی لب‌ها حفظ می کنند. رژ لب Super Matte فلورمار ظاهری مات و توپر به لب‌ها داده و بافتی نرم دارد. فرمولاسیون غنی آن رطوبت و فرم طبیعی لب‌ها را حفظ می‌کند. به علت استفاده از روغن دانه انگور و روغن گیاه شیا، باعث می‌شود لب‌ها در طول روز نرم و مرطوب باقی بمانند. دیگر نیاز به مرطوب کردن لب‌های خود نخواهید داشت.

مشخصات محصول:

  • فرمولاسیون غنی
  • حاوی روغن دانه انگور و روغن گیاه شیا
  • بافتی نرم و سبک 
  • ظاهری مات

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


15- رژ لب مایع مات گلدن رز مدل Long Stay

رژ لب

دوام، ماندگاری بالا و پوشش‌دهی زیاد رژ لب مایع مات گلدن رز مدل Long Stay، باعث شده تا به یکی از پر فروش‌ترین‌ها تبدیل شود. این محصول با داشتن ویتامین E و روغن آووکادو، رطوبت عالی به لب‌ها می‌بخشد و به هیچ عنوان لب‌ها را خشک نمی‌کند و بدون ایجاد سنگینی و خشکی برای ساعت‌ها بر روی لب‌ها باقی می‌ماند.

مشخصات محصول:

  • ماندگاری طولانی
  • حاوی ویتامین E
  • حاوی روغن آووکادو
  • افزایش نرمی و لطافت لب
  • عدم ایجاد چسبندگی وخشکی
  • رنگ بندی متنوع

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


16- رژ لب جامد دبورا

رژ لب

رژ لب جامد دبورا با رنگدانه‌های غلیظ دارای بافت بادوام و ابریشمی است که همین امر سبب شده پوشش یکدست و زیبایی داشته باشد. این رژ لب بدون ایجاد خشکی و با ظاهر طبیعی که بر روی لبانتان ایجاد می‌کند بسیار جذاب و گیرا است. این رژ لب‌ها دارای رنگبندی متنوع بوده و به دلیل داشتن رنگدانه‌های غنی برای مدت طولانی بر روی لب‌های شما ماندگار می‌مانند. از دیگر ویژگی‌های این رژ لب می‌توان به حفظ رطوبت و نرمی لب‌ها اشاره کرد.

مشخصات محصول:

  • کمک به حفظ رطوبت و نرمی لب‌ها
  • ضد حساسیت
  • پوشش‌دهی یکدست
  • بدون ایجاد حس سنگینی
  • دارای بافت مات و مخملی
  • ساخت کشور ایتالیا

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


17- رژ لب کرمی مات نوت مدل Mineral

رژ لب

رژ لب کرمی مات نوت مدل Mineral با مواد معدنی طبیعی تغذیه شده و مرطوب‌کنندگی فوق‌العاده‌ای به لب‌هایتان می‌دهد. همچنین دارای رنگبندی فوق‌العاده جذابی است و پیگمنت‌های بسیار قوی دارد که بعد از استفاده از این محصول شما را شیفته و عاشق خود می‌کند. این محصول با کیفیت فاقد پارابن بوده و دارای ماندگاری بسیار خوبی است.

مشخصات محصول:

  • اپلیکاتور اسفنجی
  • غنی شده از مواد معدنی و ویتامین‌ها 
  • بدون تست حیوانی 
  • 100% فاقد پارابن

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


18- رژ لب مدادی مات دبورا مدل Velvet

رژ لب

رژلب‌های مدادی دو کار اساسی را در آرایش برای ما انجام می‌دهند. این نوع از رژلب‌ها می‌توانند خط دقیق لب شما را مانند یک خط لب حرفه‌ای مشخص کنند، و یک پوشش یک دست را بر روی لب ایجاد کنند. رژ لب مدادی مات دبورا مدل Velvet دارای بافتی لطیف و ظاهری مات و مخملی است. فرمولاسیون حرفه‌ای این محصول بسیار نرم و سبک است و با کیفیتی که دارد هرگز لب را خشک یا پوسته پوسته نمی‌کند. ماندگاری رژ لب مدادی مات دبورا مدل Velvet بالا بوده و هرگز احساس چسبندگی بر روی لب ایجاد نمی‌کند.

مشخصات محصول:

  • دارای بافتی لطیف و ظاهری مات و مخملی
  • نرم و سبک
  • پوشانندگی بسیار قوی
  • مانع از ایجاد خشکی و پوسته شدن برروی لب
  • دارای ماندگاری مناسب

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


19- رژ لب مدادی میلوس کد MI3 مجموعه ۳ عددی

رژ لب

رژ لب مدادی میلوس، دارای ساختاری سبک و لطیف می‌باشد که علاوه بر نرم کردن لب‌ها از خشکی و پوسته پوسته شدن آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند. در فرمولاسیون این محصول از ویتامین E بهره گرفته شده است که باعث افزایش رطوبت لب‌ها پس از استفاده می‌شود. در این محصول از مواد اولیه مرغوب نظیر روغن‌های مرطوب کننده و رنگ‌های مجاز آرایشی به کار رفته است. این محصول فاقد هرگونه فلزات سنگین می‌باشد به همین دلیل کاملا بی‌ضرر است.

مشخصات محصول:

  • شماره‌های 21-24-37
  • حاوی ویتامین E
  • مجموعه سه عددی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


20- رژ لب پیررنه مدل Slim

رژ لب

رژ لب قلمی مات پیررنه Slim یک رژ لب فاقد پارابن می‌باشد و به همین جهت موجب خشکی و پوسته پوسته شدن پوست لب نمی‌گردد. این محصول با ماندگاری بالا و مقاومت بسیار عالی در برابر آب شما را از تمدید رژ لب آرایش بی نیاز می‌کند. رژ لب پیررنه مدل اسلیم حاوی رنگدانه‌های غنی می‌باشد که با پوشانندگی بالا به صورت یکدست لب‌های شما را با رنگ دلخواه‌تان می‌پوشاند. جلوه این رژ لب بر روی لب‌ها به صورت نیمه مات می‌باشد و حالتی مخملی و جذاب به لب‌های شما می‌دهد.

مشخصات محصول:

  • ضد آب
  • فاقد پارابن
  • حاوی رنگدانه‌های غنی
  • پوشانندگی بالا
  • دارای جلوه نیمه مات

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


21- رژ لب مایع دبورا مدل Vinyl

رژ لب

یکی از قسمت‌های صورت که نقش زیادی در زیبایی و گیرایی چهره دارد، داشتن لب‌های زیبا و جذاب می‌باشد. برای داشتن چنین لب‌هایی باید از رژ لبی استفاده کنید که لب‌های شما را صاف و نرم کند و رنگی زیبا و ماندگار را روی لب‌هایتان باقی بگذارد تا آرایش شما بی‌عیب و نقص باشد. رژ لب مایع دبورا مدل Vinyl، دارای ماندگاری بالایی است و 2 برابر درخشندگی بیشتری نسبت به دیگر رژ لب‌ها دارد.

مشخصات محصول:

  • پوشش یکدست
  • ماندگاری طولانی
  • رطوبت‌رسان
  • عدم ایجاد سنگینی بر روی لب‌ها
  • افزایش حجم لب‌ها

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


22- رژ لب جامد فارماسی سری تروکالر

رژ لب

رژ لب جامد فارماسی سری تروکالر یک لایه محافظ بر روی پوست ایجاد می‌کند و از خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول بافت بسیار سبکی دارد و پس از استفاده هیچگونه سنگینی و یا چسبندگی روی لب احساس نخواهید کرد. رژ لب جامد فارماسی فاقد سرب است و هیچگونه آسیبی به پوست نمی‌رساند. همچنین این رژ لب ظاهر طبیعی بر روی لب ایجاد می‌کند و زیبایی لب‌هایتان را چندین برابر می‌کند.

مشخصات محصول:

  • افزایش جذابیت و شادابی لب
  • بدون سرب
  • ترکیب ویژه و ماندگاری بالا
  • ایجاد نمایی طبیعی
  • فرمولاسیون پیشرفته
  • کشور سازنده ترکیه

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


23- رژ لب مات اوریفلیم سری د وان مدل Colour Unlimited

رژ لب

رژ لب مات اوریفلیم سری د وان مدل Colour Unlimited از برند سوئدی اوریفلیم با بهترین کیفیت است که با اثر مات کنندگی جلوه‌ای فوق‌العاده به لب‌های شما می‌بخشد. رژ لب مات اوریفلیم سری د وان مدل Colour Unlimited تقویت کننده لب‌ها خواهد بود که ترک‌ها را بهبود می‌بخشد و از خشک شدن و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند. برای جلوه بخشیدن به لب‌هایتان و تکمیل آرایش حرفه‌ای خود از رژ لب مات د وان اوریفلیم استفاده کنید و از ماندگاری و دوام بالای آن لذت ببرید.

مشخصات محصول:

  • ماندگاری فوق‌العاده (Ultra Fix)
  • جلوه‌ای مات و جذاب
  • دارای بافت سبک
  • حاوی رنگدانه‌های غنی
  • ضد آب
  • ماندگاری بالا به اطراف پخش نمی‌شود.

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


24- رژ لب مات فلورمار سری HD

رژ لب

رژ لب جامد مدل HD فلورمار حاوی ویتامین E و ارگانیک و بسیار نرم و راحت است که جلوه‌ای خاص به لب‌های شما می‌بخشد. رژ لب جامد فلورمار مدل HD دارای تنوع رنگی خیره‌کننده است و به خاطر دارا بودن ویتامین E آنتی اکسیدان قوی نیز می‌باشد که باعث نرمی و لب‌ها می‌شود همچنین از پوسته شدن جلوگیری می‌کند. با استفاده از این رژ لب بی نظیر تجربه‌ای متفاوت از آرایش را برای خود ایجاد نمایید و از این تجربه جدید لذت ببرید.

مشخصات محصول:

  • حاوی ویتامین E
  • پوشش‌دهی یکدست
  • ماندگاری 12 ساعته
  • ارگانیک و بسیار نرم

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


25- تینت لب و گونه اوریفلیم سری دوان مدل Action

رژ لب

جوهر اوریفلیم سری دوان مدل Action مناسب برای لب و گونه می‌باشد. این محصول دارای بافت بسیار سبکی می‌باشد و بدون ایجاد چربی و چسبندگی، چهره‌تان را طبیعی و زیبا خواهد کرد. جوهر لب و گونه اوریفلیم سری دوان مدل Action مقاوم در برابر تعریق می‌باشد و برخلاف برق لب، جذب پوست می‌شود و بدون هیچگونه نگرانی از پاک شدن آن، می‌توانید به کارهای روزانه تان بپردازید. همچنین این محصول تغذیه‌کننده پوست می‌باشد و باعث نرمی و لطافت لب می‌شود و از خشکی و پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند.

مشخصات محصول:

  • ضد تعریق و ضد آب
  • بدون ایجاد چربی و چسبندگی
  • ماندگاری بالا
  • دارای رنگدانه قوی
  • محافظت کننده و تغذیه کننده

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


26- رژ لب Color Sensational میبلین

رژ لب

بافت کرمی و مات رژ لب Color Sensational میبلین، زیبایی دلنشین و گیرایی به لب‌های شما می‌دهد. روغن‌های مغذی، نظیر روغن بابونه و روغن بادام، فرمولاسیون این رژ را غنی کرده است و باعث تقویت پوست نازک لب می‌شود. عصاره‌ی عسل موجود در رژ لب Color Sensational میبلین، لب‌ها را نرم می‌کند و برای استفاده‌ی افاردی با پوست لب خشک بسیار مناسب است. رنگ‌دانه‌های مرغوب و خوش‌رنگ این رژ به راحتی روی لب حرکت می‌کند و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

مشخصات محصول:

  • حاوی روغن بابونه و روغن بادام
  • تقویت پوست نازک لب
  • حاوی عصاره‌ی عسل
  • دارای ماندگاری بالا
  • فاقد مواد شیمیایی سنگین و مضر

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


27- رژ لب جامد نیکس مدل Turn Up

رژ لب

رژ لب جامد نیکس مدل Turn Up مناسب برای بانوانی است که علاقه‌مند به استفاده رژ لب‌های براق هستند. این محصول دارای بافتی جامد است و به راحتی بر روی لب کشیده می‌شود و باعث زیباتر شدن لب‌ها می شود. همچنین این رژ لب با جلوه نهایی درخشان و براق مناسب مجالس و میهمانی‌های شبانه می‌باشد. رژ لب جامد نیکس مدل Turn Up بافت بسیار سبکی دارد و از پوسته پوسته شدن و ترک لب جلوگیری می‌کند.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت جامد
  • جلوه نهایی: درخشان و براق
  • جلوگیری از ترک و پوسته پوسته شدن
  • ماندگاری بالا
  • بسیار سبک
  • کشور سازنده آمریکا

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


28- رژ لب مایع مات گرلن مدل Creamy Velvet

رژ لب

رژ لب مایع گرلن دارای رنگدانه‌های منحصر به فردی می‌باشد و تکمیل‌کننده یک میکاپ بی‌نقص است. بافت این رژ لطیف و مخملی می‌باشد و به راحتی بر روی لب می‌نشیند. همچنین این محصول از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند و پس از استفاده احساس خشکی نخواهید داشت. رژ لب مایع گرلن مدل Creamy Velvet با رنگدانه‌های بسیار غنی و پوشانندگی بالا زیبایی را برایتان به ارمغان می‌آورد. جلوه نهایی این رژ لب مات است و باعث طبیعی نشان دادن لب‌ها می‌شود.

مشخصات محصول:

  • پوشانندگی بالا
  • دارای رنگدانه‌های منحصر به فرد
  • بافت لطیف و مخملی
  • جلوه نهایی مات
  • بدون پوسته پوسته شدن لب
  • کشور سازنده فرانسه

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


29- رژ لب چارم کالر مدل Rouge Soupling

رژ لب

بعد از چشم‌ها، لب‌ها اولین عضوی هستند که در زیبایی چهره نقش به سزایی دارند. برای اینکه آرایش چهره خود را تکمیل کنید باید از رژ لبی باکیفیت و خوش رنگ استفاده کنید که لب‌های شما را خوش فرم و جذاب کند و چهره شما را گیراتر سازد. رژ لب چارم کالر، رژ لب نرم و کرمی که حاوی ویتامین E می‌باشد و لب‌ها را مرطوب نگه می‌دارد. با انتخاب رنگ مناسب به آرایش خود زیبایی و جلوه ای بی نظیر بدهید.

مشخصات محصول:

  • در رنگ‌های جذاب و زیبا
  • بافت نرم و کرمی
  • حاوی ویتامین E

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


30- رژ لب مات آرکانسیل مدل Very Mat

رژ لب

رژ لب مات آرکانسیل با دوام بوده و برای افرادی که به دنبال لب‌هایی زیبا می‌باشند مناسب است. حال برای اینکه آرایش خود را تکمیل کنید، بهتر است که از یک رژ لب خوش رنگ مطابق با رنگ پوست و فرم آرایش استفاده کنید. رژ لب مات آرکانسیل در تمام طول روز بر روی لب‌ها قرار می‌گیرد و زیبایی لب‌ها را دو چندان می‌کند. این رژ بسیار باکیفیت بوده و لب‌ها را نرم و لطیف نگاه می‌ دارد و دارای دوام و ماندگاری بالا می‌باشد.

مشخصات محصول:

  • دارای دوام و ماندگاری بالا
  • دارای خاصیت آبرسانی
  • ایجاد رنگی مات و زیبا برای لب‌‌ها

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

همواره می‌توانید از طریق فرم زیر نظراتتان رو برای ما ارسال کنید.


►منبع:

  • wikihow.com
  • maybelline.co.in
  • beautybasicsusa.com

►لینک کوتاه مطلب:

  • چقدر توضیح😯

    مرسی واقعا کامل بود

  • سارا دارابی

    سلام خیلی موضوع مفیدی رو توضیح دادید واقعا لب یکی از مهم ترین قسمت های زیبایی خانوما به حساب میاد و محصولاتی هم که معرفی کردید خیلی باکیفیت و درجه یک هستن. از سایت خوبتون ممنونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی