• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

30 مدل از بهترین خط چشم‌ها + نکات حرفه‌ای استفاده از آن

  • ۲۹۲
30 مدل از بهترین خط چشم‌ها + نکات حرفه‌ای استفاده از آن

نکات حرفه‌ای استفاده از خط چشم چیست؟ انواع آن کدامند؟ تکنیک‌های حرفه‌ای برای خط چشم بالدار و گربه‌ای کدامند؟+ لیست 30 مدل از بهترین خط چشم‌های 2023.


خط چشم چیست؟

خط چشم‌ها محصولاتی هستند که رنگ را به ناحیه اطراف چشم می‌زنند تا ظاهر چشم را برجسته کند. خط چشم برای تاکید بر پلک ها و تغییر شکل منطقی چشم‌ها استفاده می‌شود. آن‌ها حاوی مواد خاصی هستند که رنگ را در جایی که مورد نیاز است به روشی دقیق و کنترل شده اعمال می‌کنند. محصولات به طور ویژه‌ای برای اطمینان از اینکه میکروارگانیسم‌های بالقوه مضر نمی‌توانند تکثیر شوند، فرموله شده‌اند. ایمنی خط چشم با انتخاب موادی که برای این منظور ایمن و مناسب هستند ایجاد می‌شود. علاوه بر این، خط چشم‌ها از نظر پتانسیل آن‌ها برای تحریک پوست یا ایجاد واکنش‌های آلرژیک ارزیابی می‌شوند. ایمنی محصول نیز با رعایت دقیق اصول تضمین کیفیت و شیوه‌های تولید خوب ایجاد شده است. این شامل آزمایش سازگاری محصول با بسته‌بندی و همچنین پایداری محصول است.

خط چشم

نحوه زدن خط چشم

خط چشم می‌تواند به برجسته کردن یا بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌های شما کمک کند و حتی می‌تواند شکل آن‌ها را تغییر دهد. حتی اگر قبلا هرگز خط چشم نزده باشید، تنها کافی است کمی تمرین کنید تا آرایش خود را به سطح بالاتری برسانید!

انتخاب یک خط چشم مناسب

1- برای داشتن ظاهری طبیعی از یک خط چشم مدادی استفاده کنید. استفاده از مدادها آسان است زیرا از آن‌ها مانند هر مداد دیگری استفاده می‌کنید. می‌توانید به آرامی مداد را برای ظاهری ظریف و طبیعی به کار ببرید، یا می‌توانید مداد خود را فید (کدر) کنید تا چشمانی دودی یا چشمگیر ایجاد کنید. همچنین مانند خط چشم‌های مایع به چشم شما برخورد نمی‌کند. هنگام استفاده از خط چشم مدادی، باید هر از گاهی مداد خود را تیز کنید.

2- خط چشم مایع خطوط صاف و کشیده و ظاهری دقیق ایجاد می‌کند. می‌توانید خط چشم مایع را به صورت ماژیکی و یا در ویال همراه با قلم مو پیدا کنید. برای استفاده از آن، شما به سادگی روی خطوط خود بکشید و هر شکافی را با استفاده دوم از خط چشم پر کنید. شما می‌توانید طیف وسیعی از خطوط را از خط چشم مایع، از خطوط نازک و طبیعی تا ظاهری چشمگیر ایجاد کنید. استفاده از خط چشم‌های مایع ماژیکی بسیار آسان است. اگر از ویال و برس استفاده می‌کنید، ممکن است برای یادگیری نحوه استفاده از خط چشم مایع کمی تمرین لازم باشد.

3- اگر می‌خواهید خطوط دراماتیک بکشید، خط چشم ژلی را امتحان کنید. خط چشم ژلی در یک ویال به همراه یک برس کوچک عرضه می‌شود. فرمول ضخیم‌تر آن برای ظاهر دراماتیک مانند خط چشم بالدار و گربه‌ای عالی به نظر می‌رسد. برس استفاده از آن را آسان می‌کند. می‌توانید از برس‌های دیگر با خط چشم خود استفاده کنید. ممکن است متوجه شوید که یک برس زاویه‌دار برای اعمال خط چشم بهترین کارایی را دارد. برای کمک به جلوگیری از عفونت چشم، حتما برس را مرتباً تمیز کنید.

اعمال خط چشم مایع

1- خط چشم را تکان دهید. برای اطمینان از اینکه خط چشم مایع به خوبی مخلوط شده است، باید بطری را تکان دهید. ابتدا مطمئن شوید که درب آن محکم شده باشد و سپس خط چشم مایع را برای چند ثانیه تکان دهید. وقتی آماده شدید، درپوش را باز کنید و قلم مو را از بطری بیرون بکشید. اگر به نظر می‌رسد که برس دارای خط چشم زیادی است، آن را روی لبه بطری خط چشم بکشید.

2- از وسط شروع کنید. برس را روی خط مژه بالایی خود قرار دهید تا تا حد امکان به مژه‌های شما نزدیک شود. سپس شروع به کشیدن خط چشم روی خط مژه بالایی خود کنید. به سمت لبه بیرونی خط مژه خود حرکت کنید. اگر نگران داشتن خط یکنواخت هستید، می‌توانید خط مژه بالایی خود را ابتدا با خط مدادی خط بزنید و سپس با خط مایع از این خط عبور کنید.

خط چشم

3- جاهای خالی را پر کنید. بعد از اینکه خط بیرونی را به پایان رساندید، لبه داخلی خط مژه بالایی خود را خط بکشید و این خط را با اولین خطی که زدید به بالا وصل کنید. برای اتصال خطوط خود از حرکات کوچک استفاده کنید و در صورت نیاز آن را پر کنید تا یک خط صاف و یکدست در خط مژه بالایی خود داشته باشید.

اگر اشتباه کردید، یک سواب پنبه‌ای را به مقداری روغن مایع آغشته کنید و از نوک سواب پنبه برای رفع آن استفاده کنید. می‌توانید خط چشم اضافی را پاک کنید یا حتی یک لبه کج را از بین ببرید.

خط چشم

4- برای داشتن خط چشمی بالدار، خط مژه پایین را دنبال کنید. بال‌ها کاملا اختیاری هستند، اما اضافه کردن بال‌ها می‌تواند ظاهر شما را جذاب‌تر کند. اگر می‌خواهید خط چشمی بالدار ایجاد کنید، فقط منحنی خط مژه بیرونی خود را به سمت بالا از گوشه بیرونی پلک خود دنبال کنید. سپس در صورت نیاز بال را پر کنید. اگر نمی‌خواهید خیلی دراماتیک به نظر برسید، فقط یک بال کوچک بسازید.

خط چشم

می‌توانید از لبه کارت ویزیت برای ایجاد یک خط مستقیم برای بال استفاده کنید. فقط کارت ویزیت را در مقابل لبه بیرونی پلک خود به صورت زاویه‌دار قرار دهید و با خط مایع در امتداد لبه ردیابی کنید.

همچنین می‌توانید از نوار برای ایجاد بال استفاده کنید. مقداری چسب روی خط مژه پایینی خود قرار دهید تا زاویه‌دار باشد. نوار باید درست در مقابل لبه بیرونی خط مژه پایینی شما باشد و به سمت ابروی شما کشیده شود. قبل از اینکه خط چشم را بمالید، هر دو طرف را بچسبانید تا از یکنواختی آن اطمینان حاصل کنید. شما می‌توانید نوار را به اندازه دلخواه یا کمتر کج کنید، اما به خاطر داشته باشید که شیب بیشتر چشمگیرتر به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید ظاهری کمتر دراماتیک داشته باشید، میزان شیب نوار خود را کاهش دهید.

اعمال خط چشم مدادی

1- در صورت لزوم خط مداد خود را تیز کنید. تیزی خط مداد چشم شما بر شکل ظاهری خط چشم تاثیر می‌گذارد. می‌توانید با تراشیدن مداد خود یک خط دقیق و نازک ایجاد کنید یا می‌توانید با مات کردن مداد، خطی گردتر و ضخیم‌تر ایجاد کنید. برای تیز کردن مداد، از مداد تراش آرایشی استفاده کنید تا مداد به اندازه دلخواه تیز شود. برای کدر کردن مداد، نوک مداد را به آرامی روی یک دستمال بمالید تا به حدی از تیرگی برسد.

خط چشم

2- خط مداد خود را آماده کنید. برای اطمینان از اینکه خط چشم مداد شما به آرامی کار می‌کند، به رسیدن آن به دمای مناسب کمک می‌کند. اگر خط چشم شما سفت است، ممکن است بخواهید آن را گرم کنید. اگر نرم به نظر می‌رسد، ممکن است بخواهید آن را خنک کنید. یک مداد خنک‌تر کاربردی نرم‌تر و سبک‌تر را ارائه می‌دهد. یک مداد گرم که نرم خواهد بود، ظاهری تیره‌تر و رنگدانه‌ای‌تر به شما می‌دهد.

برای گرم کردن خط چشم، سشوار خود را در بالاترین حالت خود روشن کنید و برای چند ثانیه آن را به سمت خط چشم خود بکشید. این باعث می‌شود که خط چشم آن قدر نرم شود که قوام ژل مانندی به آن بدهد. سپس، قبل از اینکه آن را روی چشم خود بمالید، خط را روی مچ دست خود آزمایش کنید.

برای خنک شدن خط چشم خود، سعی کنید قبل از استفاده آن را حدود 10 دقیقه در فریزر قرار دهید. این به جلوگیری از خرد شدن خط چشم مدادی کمک می کند.

خط چشم

3- گوشه بیرونی پلک خود را نگه دارید. انگشتان خود را روی لبه بیرونی خط مژه بالایی خود قرار دهید و به آرامی به سمت بیرون بکشید تا پلک کشیده شود. این به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که یک خط صاف در امتداد خط مژه بالایی خود ایجاد می‌کنید. همچنین ممکن است بخواهید در حالی که پلک خود را محکم می‌کشید، ببندید. ابروهایتان را بالا بیاورید تا پلکتان اصلا خط مژه شما را مسدود نکند. همچنین ممکن است مفید باشد که آرنج خود را روی میز یا میز قرار دهید تا دست خود را ثابت نگه دارید.

خط چشم

4- از گوشه داخلی پلک خود شروع کنید و به سمت لبه بیرونی پلک خود حرکت کنید. مطمئن شوید که به آرامی حرکت می‌کنید و از حرکات کوتاه برای ایجاد یک خط یکنواخت استفاده کنید.

اگر می‌خواهید چشم‌هایتان را بزرگ‌تر و بازتر نشان دهید، ممکن است رنگ روشن‌تری را فقط در گوشه داخلی خط مژه‌های بالایی خود بمالید. به عنوان مثال می‌توانید از خط چشم کرم رنگ در گوشه‌های داخلی و خط چشم قهوه‌ای رنگ در گوشه‌های بیرونی استفاده کنید. اگر بیش از یک رنگ را با هم ترکیب می‌کنید از یک برس زاویه‌دار برای ترکیب استفاده کنید.

خط چشم

5- برای داشتن ظاهری طبیعی‌تر، خط چشم باریک را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید ظاهری واقعاً طبیعی داشته باشید، ممکن است خط چشم خود را محکم کنید. برای سفت کردن چشم‌هایتان، خط چشم را فقط به فاصله‌های بین مژه‌هایتان روی پلک بالایی بکشید. این کار چشمان شما را بدون ایجاد خط چشمگیر برجسته می‌کند.

می‌توانید خط مژه‌های بالا و یا پایین خود را محکم کنید. برای داشتن ظاهری طبیعی‌تر، سعی کنید چشم‌هایتان را با سایه‌های خنثی، مانند قهوه‌ای روشن، محکم بپوشانید.

6- خط مژه پایینی خود را خط بکشید. اگر تصمیم دارید پلک پایینی خود را خط بکشید، انگشت خود را روی لبه بیرونی پلک پایینی خود قرار دهید و آن را محکم بکشید. سپس استفاده از خط چشم را با استفاده از ضربات کوتاه شروع کنید، درست همان‌طور که با درب بالایی انجام دادید.

خط چشم

تمام خط پایین مژه را خط بکشید تا ظاهری چشمگیر داشته باشید. پوشاندن کل خط مژه پایین به همراه خط مژه بالایی چشمان شما را حتی چشمگیرتر نشان می‌دهد، هرچند که آن‌ها را کوچک‌تر نشان می‌دهد.

فقط نیمه بیرونی خط مژه پایین را خط بکشید تا ظاهری ظریف‌تر داشته باشید. همچنین می‌توانید از خط چشم کم‌رنگ‌تری برای مژه‌های پایین استفاده کنید تا جلوه آن کمی کمتر شود. به عنوان مثال، می‌توانید از سایه قهوه‌ای روشن برای خط مژه پایین خود استفاده کنید.

اعمال خط چشم ژلی

1- خط ژل معمولاً در یک لوله‌ی کوچک می‌آید و برای استفاده از آن به یک برس خط چشم نیاز دارید. هنگامی که آماده استفاده از خط چشم خود هستید، درب لوله را باز کنید و برس خط چشم خود را در خط ژل فرو کنید تا فقط نوک یا لبه آن با خط چشم ژل پوشانده شود.

خط چشم ژلی می‌تواند به سرعت خشک شود، بنابراین مطمئن شوید که به محض اتمام استفاده، درب آن را محکم کنید. اگر خط چشم ژلی کمی خشک یا سفت به نظر می‌رسد، ممکن است بخواهید لوله را در دستان خود گرم کنید تا استفاده از آن آسان‌تر شود.

خط چشم

2- از گوشه‌های درونی و بیرونی خود شروع کنید. شروع به زدن خط ژل روی خط مژه داخلی خود کنید و به سمت مرکز حرکت کنید، اما هنوز آن را پر نکنید. سپس مقداری خط چشم به خط مژه بیرونی خود بزنید که به سمت لبه بیرونی حرکت می‌کند.

اگر پلک‌های شما تمایل دارند خط چشم شما را بپوشانند، خط چشم را به شکل قوس بزنید. این کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که وقتی چشمان شما باز است، می‌توانید خط چشم را ببینید. گزینه دیگر این است که چندین نقطه در امتداد خط مژه خود ایجاد کنید و سپس نقاط را برای ایجاد یک خط وصل کنید.

خط چشم

3- مرکز را پر کنید. بعد از اینکه خطوط اولیه را در لبه‌های داخلی و خارجی ایجاد کردید، می‌توانید شکاف در امتداد مرکز خط مژه خود را پر کنید. برای ایجاد یک خط یکنواخت در امتداد خط مژه بالایی خود از حرکات کوچک نرم استفاده کنید. برای اطمینان از یکنواخت بودن خط، ممکن است لازم باشد چندین بار از آن عبور کنید.

در صورت نیاز مقداری ژل خط چشم بیشتری روی برس خود بزنید. ممکن است بتوانید یک چشم را با مقدار ژل خط چشمی که روی برس خود زده اید کامل کنید یا در صورت نیاز می‌توانید مقدار بیشتری اضافه کنید. سعی کنید مقداری سایه چشم را در امتداد لبه خط چشم ترکیب کنید تا جلوه‌ای دودی یا لکه‌دار ایجاد کنید.

ایجاد خط چشم گربه‌ای دودی

1- یک زیرساخت ایجاد کنید. برای شروع یک سایه چشم خنثی روی پلک‌هایتان تا ابرو بزنید و سپس آن را با رنگی تیره‌تر فقط روی پلک‌ها و چین‌ها دنبال کنید. برای مثال، می‌توانید از یک سایه برهنه و به دنبال آن از یک سایه قهوه‌ای روشن استفاده کنید. از یک برس کرکی بزرگ استفاده کنید تا هر لایه از سایه چشم را روی تمام پلک های خود بمالید.

خط چشم

2- به لبه‌های بیرونی پلک خود سایه چشم اضافه کنید. سپس مقداری سایه چشم قهوه‌ای متوسط را روی لبه‌های بیرونی پلک خود بزنید. این کار باعث می‌شود پلک‌های بیرونی شما زیباتر شود و پس زمینه زیبایی برای خط چشم گربه‌ای شما ایجاد شود. سایه قهوه‌ای متوسط را با مقداری سایه چشم مشکی در همان ناحیه ادامه دهید. مقداری سایه چشم مشکی را به لبه‌های داخلی پلک خود نیز بزنید. این به ایجاد اثر دودی کمک می‌کند.

3- مرکز را برجسته کنید. برای روشن شدن چشم‌ها، کمی سایه چشم روشن و درخشان به مرکز پلک‌های خود اضافه کنید. می‌توانید از هر رنگ روشن و براقی که می‌خواهید استفاده کنید، مانند رنگ شامپاینی، کرم یا سفید. با استفاده از یک برس کرکی کوچک، سایه چشم را به مرکز پلک‌های خود بکشید.

خط چشم

4- خط مژه بالایی خود را خط بکشید. اکنون که استفاده از سایه چشم خود را به پایان رساندید، می‌توانید خط مژه بالایی خود را با خط چشم مشکی خود بپوشانید. خط چشم را بردارید و با کشیدن آن به لبه‌های بیرونی و داخلی پلک بالا شروع کنید، سپس مرکز را پر کنید. اگر از خط ژل با برس خط استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که برس به طور یکنواخت پوشش داده شده است و هیچ توده‌ای از خط چشم روی برس گیر نکرده است.

5- بال‌های خود را بسازید در مرحله بعد، خط چشم خود را از لبه پلک به بیرون و به سمت بالا بکشید. منحنی خط مژه پایینی خود را دنبال کنید تا به شما در ایجاد قسمت پایین بال کمک کند. بر روی بال‌ها برگردید تا شکاف‌های موجود در خط چشم را پر کنید. وقتی کارتان تمام شد، باید یک خط چشم گربه‌ای دراماتیک و ضخیم داشته باشید.

خط چشم

6- ریمل و مژه مصنوعی بزنید. در صورت تمایل می‌توانید ظاهر خود را با مقداری ریمل و مژه مصنوعی تکمیل کنید. افزودن ریمل به مشخص شدن چشم‌های شما کمک می‌کند و مژه‌های مصنوعی ظاهری دراماتیک‌تر به شما می‌دهد.

سعی کنید مژه‌های خود را قبل از زدن ریمل فر کنید تا حجم و وضوح بیشتری به آن‌ها بدهید. همچنین می‌توانید فر مژه خود را با سشوار برای چند ثانیه گرم کنید تا فرهای چشمگیرتری داشته باشید.

آیا کشیدن خط چشم سخت است؟

ترفند استفاده از خط چشم، به خصوص زمانی که به تازگی از آن استفاده می‌کنید، این است: انتظار اشتباه داشته باشید. با آن دست به کار شوید، ناامید نشوید و همیشه حوصله و نکات مهم را در نظر داشته باشید!

تازه‌کارها باید قبل از ریمل و سایه چشم از خط چشم استفاده کنند که اگر لکه‌ها و اشتباهاتی ایجاد شد، اگر آرایش دیگری داشته باشند که نمی‌خواهند آن‌ها را خراب کنند، رفع آن‌ها آسان‌تر باشد. نگران ایجاد یک خط کاملا صاف و صاف نباشید. برآمدگی‌ها و خطوط ناهموار به راحتی با یک پاک کننده آرایش روی یک گوش پاک‌کن قابل رفع هستند.

کدام خط چشم برای مبتدیان بهترین است؟

ما از طرفداران پر و پا قرص خط چشم لکه‌دار و خط چشم دقیق هستیم و فکر می‌کنیم همه باید در هر دو به یک اندازه مهارت داشته باشند. خط چشم لکه‌دار بسیار جذاب است و استفاده از آن بسیار آسان است، زیرا همه اشتباهات در خط پخش شده و به آن خط چشم دودی نیز گفته می‌شود. فرمول‌های نرم‌تر به راحتی ترکیب می‌شوند مانند مدادهای خط چشم که برای این ظاهر عالی هستند.

خط چشم دقیق می‌تواند یک خط ضخیم مانند چشم گربه‌ای یا یک خط ظریف باشد که درست با مژه‌های شما ترکیب می‌شود. فرمول‌های خاصی مانند خط چشم مایع، خود را به این ظاهر بهتر می‌رسانند. ضد انتقال است و کمتر مستعد لکه‌دار شدن و ذوب شدن است و در تمام طول روز ظاهری تازه و تمیز خواهد داشت.

آیا خط چشم پایین، چشم‌ها را کوچکتر می‌کند؟

اگر چشم‌های کوچک‌تری دارید، بهتر است از پوشاندن کل چشم‌هایتان اجتناب کنید، زیرا انجام این کار می‌تواند آن‌ها را حتی کوچک‌تر نشان دهد. درعوض، خط چشم را روی نیمه بیرونی چشم خود بزنید و مطمئن شوید که در نقطه شروع ترکیب شده است.

6 نکته برای خط چشم بالدار عالی

هر کسی می‌تواند از خط بالدار استفاده کند، حتی اگر چشم‌های کلاه‌دار داشته باشید (نکته: بال خفاشی در این شکل چشم نیز عالی به نظر می‌رسد). مانند چشم گربه‌ای، خط چشم بالدار فقط بر روی پلک بالایی تمرکز می‌کند. خط چشم بالدار در طول روز به همان اندازه که در شب شگفت انگیز است، به نظر می‌رسد.

1- استفاده از نوار در نوک خط چشم بالدار

یک تکه نوار چسب خانگی را درست در زیر جایی که بال خط چشم خود را می‌کشید، بچسبانید. از نوار به عنوان خط ردیابی استفاده کنید و روی بال بکشید. نوار را بردارید تا خط چشم بالدار کاملاً تیز و تمیزی داشته باشید.

2- آرنج ها را پشتیبانی کنید.

ساده به نظر می‌رسد، اما تفاوت زیادی را ایجاد می‌کند. بازوی خود را روی میز قرار دهید تا ثابت شود و هنگام کشیدن خط چشم بالدار برای استفاده ساده و بدون استرس، به آینه‌ای کج نگاه کنید.

3- خطوط چشم را تمیز کنید.

وقتی خط چشم بالدار خود را کشیدند، یک برس زاویه دار یا گوش پاک‌کن را به پاک‌کننده آرایش آغشته کنید و از آن برای پاک کردن عیوب استفاده کنید.

4- چشم اسموکی 1 مرحله‌ای

برای چشم‌های دودی فوری، استفاده از مداد خط چشم ژله‌ای را برای خط چشم‌ها پیشنهاد می‌کنیم، نگران ایجاد یک خط چشم بی‌نقص نباشید و به آرامی خط چشم را برای جلوه‌ی دودی و بالدار ترکیب کنید. این همچنین یک پایه عالی برای سایه چشم فراهم می‌کند و تضمین می‌کند که سایه طولانی‌تر بماند!

5- تمرین باعث عالی شدن شما می‌شود.

اگر با خط چشم، مخصوصاً خط چشم مایع، تازه‌کار هستید، توصیه می‌کنیم که با یک نسخه قلمی مانند خط چشم مایع شروع کنید. برای احساس روان بودن قلم، قبل از کشیدن خط چشم بالدار، پشت دست خود را تمرین کنید. از ضربات کوچک در امتداد خط مژه استفاده کنید تا زمانی که بتوانید یک خط صاف را کامل کنید.

خط چشم

6- وقتی شک دارید، ظریف باشید.

  با خط چشم ژلی ظاهری بسیار طبیعی، اما فوق‌العاده، خط چشم بالدار ایجاد کنید. پیشنهاد می‌کنیم از یک برس زاویه‌دار استفاده کنید و خط ژل را مستقیماً روی خط مژه بزنید تا چشم‌ها را بدون «آرایش» مشخص کنید.


باتوجه به نکاتی که در بالای همین مطلب گفته شده، در ادامه ما لیست 30 مدل از باکیفیت‌ترین خط چشم‌های سال با ضمانت بازگشت وجه و تحویل درب منزل را تقدیم شما می‌کنیم. این فهرست به طور مداوم در طول سال با عنوان "30 مدل از بهترین خط چشم‌ها + نکات حرفه‌ای استفاده از آن" به‌روزرسانی می‌شود. هدف ما این است که با هر بودجه‌ای که دارید شما را در جریان بهترین مدل‌های جدید خط‌ چشم‌های سال قرار دهیم. این لیست توسط متخصصین ما از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی جمع آوری شده پس با خیال راحت خرید کنید.


1- خط چشم ماژیکی ضد آب اوریفلیم سری دوان مدل Stylo

خط چشم

این محصول دارای قلم ماژیکی بسیار ظریف می‌باشد که برای کشیدن ظریف‌ترین خط چشم‌ها نیز مناسب است. این محصول با دارا بودن رنگدانه‌های خیلی مشکی، رنگ خیره‌کننده را ارائه می‌دهد و با دارا بودن فرمولاسیون گیاهی و طبیعی از ایجاد حساسیت جلوگیری می‌کند و برای انواع چشم‌ها مناسب می‌باشد. این محصول در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است و با داشتن رنگدانه‌های قوی و بسیار غنی به خوبی پشت پلک شما را مشکی می‌کند و به زیبایی چشمان شما می‌افزاید. 

مشخصات محصول:

  • دارای اپلیکاتور نرم و قوی
  • ماندگاری بالا بدون پخش رنگ
  • گیاهی و ضد حساسیت
  • ماندگاری بالا
  • ضد آب
  • رنگ مشکی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


2- خط چشم ماژیکی اوریفلیم سری دوان مدل Jumbo

خط چشم

خط چشم ماژیکی اوریفلیم سری د وان مدل Jumbo دارای اپلیکاتور بسیار با کیفیت و منعطف است که می‌توان هر مدلی از خط چشم از ظریف تا ضخیم را طراحی نمود. خطوط ایجاد شده توسط خط چشم ضد آب اوریفلیم بسیار تمیز و طبیعی هستند و در 24 ساعت شبانه روز روی چشمان شما ماندگار خواهند بود. پیگمنت‌های این خط چشم بسیار عمیق و مشکی هستند و در برابر آب و تعریق مقاوم اند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این خط چشم می‌توان به پلیمری بودن و فاقد پارابن بودنش اشاره کرد. 

مشخصات محصول:

  • دارای رنگ فوق‌العاده مشکی
  • دارای اپلیکاتور ضخیم
  • ماندگاری بالا
  • بدون ریزش و پخش شدن
  • ضد حساسیت
  • پوشش دهی کامل و یکنواخت

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


3- خط چشم کوزه ای کوئین فیس

خط چشم

خط چشم یکی از اصلی‌ترین مراحل آرایش است که به چشم‌ها حالتی جذاب می‌دهد. خط چشم کویین فیس فرمولاسیونی مایع دارد و مناسب استفاده برای چشم‌های حساس است. رنگدانه‌های استفاده شده در ترکیبات این خط چشم مشکی بوده و اپلیکاتور آن از نوع ماژیکی  کوزه‌ای است. با این اپلیکاتور به راحتی و بدون نگرانی از پخش شدن می‌توانید خط چشم بکشید که بسیار مناسب افراد مبتدی است.

مشخصات محصول:

  • دارای فرمولاسیون مایع
  • با دوام و ماندگاری بالا
  • ضد حساسیت و آلرژی
  • دارای قلم مویی ماژیکی
  • رنگدانه‌های بسیار مشکی
  • عدم ایجاد لک و پخش‌شدگی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


4- خط چشم مویی نوت Ultra Black

خط چشم

خط چشم مویی نوت یک محصول بسیار پر کاربرد در لوازم آرایش شما خواهد شد. این محصول به کمک شما می‌آید تا خط چشمی جذاب و گیرا برای چشمان خود طراحی کنید و زیبایی خود را دوچندان کنید. این محصول موجب افزایش رشد مژه‌های شما شده و برای تمامی افراد حتی افرادی که چشمان حساس دارند، مناسب می‌باشد و باعث ایجاد حساسیت‌های چشمی, مانند آبریزش و خارش نمی‌شود.

مشخصات محصول:

  • فاقد مواد سرطان زا 
  •  دارای ویتامین E
  • رنگ دانه‌های غنی
  • تقویت ریشه مژه‌ها

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


5- خط چشم ماژیکی یورن مدل Magic Line

خط چشم

خط چشم ماژیکی یورن به دلیل داشتن اپلیکاتور بلند و سر نمدی، به راحتی می‌توانید هر نوع خط چشمی را بکشید. این محصول با رنگ مشکی مات جلوه زیبایی به چشمانتان می‌دهد و مناسب استفاده روزانه می‌باشد. خط چشم ماژیکی یورن در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است و به سرعت خشک می‌‌شود و هنگام استفاده خرد نشده و زیر چشم نمی‌ریزد.

مشخصات محصول:

  • ماندگاری بالا
  • مقاوم در برابر تعریق و رطوبت
  • دارای براش نمدی نازک
  • مشکی و مات
  • مناسب چشمان حساس
  • استفاده آسان

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


6- خط چشم 18 ساعته ضد آب اسنس مدل Super Last

خط چشم

خط چشم 18 ساعته ضد آب اسنس مدل Super Last حاوی بافتی با قابلیت پوشانندگی یکدست است و همچنین از دوام بسیار بالایی برخوردار است. اپلیکاتور خط چشم اسنس ساخته شده از جنس الیاف فلوک و سیلیکون بوده و همواره مواد خط چشم را در خود نگه می‌دارد و تنها با یک بار کشیدن خط چشم نتیجه دلخواه را کسب خواهید نمود. با وجود ضدآب بودن این خط چشم به راحتی با پاک کننده‌های آرایشی تمیز خواهد شد.

مشخصات محصول:

  • حاوی بافتی با قابلیت پوشانندگی یکدست
  •  دارای دوام طولانی مدت
  • دارای اپلیکاتور از جنس الیاف فلوک و سیلیکون

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


7- خط چشم مویی آرکانسیل مدل Cabaret

خط چشم

توسط این محصول می‌توانید خط بسیار نازک و دقیقی را بکشید و از طراحی خط چشم زیبای خود لذت ببرید. دوام و ماندگاری این محصول حدود 8 ساعت بوده که در این مدت پخش یا محو نمی‌شود. این محصول از مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته شده که پس از استفاده به راحتی و به سرعت خشک می‌شود. خط چشم مویی آرکانسیل مورد تایید متخصصین چشم می‌باشد و بوسیله پیگمنت‌های متراکم رنگ کاملا مشکی را برای چشمان شما به ارمغان می‌آورد. این محصول مناسب استفاده در استخر می‌باشد.

مشخصات محصول:

  • دوام و ماندگاری حدود 8 ساعت
  • مورد تایید متخصصین چشم
  • مواد اولیه بسیار مرغوب
  • خشک شدن سریع
  • مناسب استفاده در استخر

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


8- خط چشم ماژیکی پیررنه

خط چشم

خط چشم ماژیکی پیررنه با طراحی خاص و فرمولاسیون فوق‌العاده مشکی امکان کشیدن خطوط یکنواخت را برای همه، حتی افراد تازهکار میسر می‌سازد. هدف این برند لوکس ، ارائه محصولات حرفه‌ای و مطابق سلیقه یک خانم مدرن و شیک پوش است که برای کیفیت ، زیبائی و مد اهمیت قائل است. شما به عنوان فردی که برای سلامت و زیبایی ­­­خود ارزش قائل هستید در هر سن می‌توانید لوازم آرایشی مطلوب خود رادر محصولات پیررنه پیدا کنید.­­­­­­­­

مشخصات محصول:

  • ماندگاری بسیار بالا
  • ضد حساسیت
  • فاقد پارابن
  • دارای 3رنگ
  • ماژیکی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


9- خط چشم ماژیکی نیکس مدل Thats The Point

خط چشم

خط چشم ماژیکی یکی از ابزار آرایشی است که با سری از جنس نمد می‌باشد. خط چشم ماژیکی نیکس مدل Thats The Point مناسب انواع پوست می‌باشد. این محصول به دلیل ماژیکی بودن استفاده آسانی دارد و برای افراد مبتدی گزینه ایده آلی است. خط چشم ماژیکی نیکس مدل Thats The Point ضد آب است و با تعریق و رطوبت پاک نمی‌شود. همچنین این خط چشم بدون تست حیوانی است و می‌توانید به صورت روزانه استفاده نمایید.

مشخصات محصول:

  • ضد آب
  • استفاده دقیق و آسان
  • دارای سری ماژیکی و گرد
  • فوق العاده مشکی
  • ماندگاری بالا
  • کشور سازنده آلمان

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


10- خط چشم مویی رویال اترنیتی مدل Luxe

خط چشم

خط چشم مویی رویال اترنیتی مدل Luxe، به همراه برس مویی انعطاف‌پذیر این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی بتوانید خط چشمانی ظریف و زیبا ایجاد کنید و در نهایت آرایشی یکدست و بی عیب و نقص داشته باشید.  خط چشم مویی رویال اترنیتی مدل Luxe دارای رنگدانه‌های بسیار مشکی و قوی می‌باشد که در طول روز ماندگار است و هیچگونه پخش و ریزشی ندارد.

مشخصات محصول:

  • دارای برس انعطاف‌پذیر و ظریف
  • ماندگاری بالا
  • بسیار مشکی
  • بدون پخش و ریزش
  • پوشش یکدست و عالی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


11- خط چشم ماژیکی 24 ساعته دبورا مدل Extra

خط چشم

خط چشم ماژیکی 24 ساعته دبورا مدل Extra به دلیل اپلیکاتور نازک به راحتی روی پوست کشیده می‌شود و خطوط زیبایی را خلق می کند. این محصول با رنگ غلیظ و ماندگاری 24 ساعته مناسب مجالس و مهمانی‌ها می‌باشد. خط چشم ماژیکی دبورا 14 ساعت مقاوم در برابر آب می‌باشد و بدون ریزش و پخش شدن، آرایش چشم را برای شما آسان کرده است. استفاده از این خط چشم برای افراد مبتدی بسیار ایده آل می‌باشد.

مشخصات محصول:

  • 14 ساعت مقاوم در برابر آب
  • بدون ریزش و تیکه شدن
  • دارای اپلیکاتور با کیفیت
  • ماندگاری 24 ساعته

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


12- خط چشم ماژیکی ضد آب کوئین فیس

خط چشم

خط چشم ماژیکی کوئین فیس دارای رنگدانه‌های کربنی سیاه می‌باشد و زیبایی چشمانتان را چندین برابر می‌کند. این محصول ضد آب است و با تعریق پاک نمی‌شود و به سرعت خشک می‌شود و هنگام استفاده خرد نشده و زیر چشم نمی‌ریزد. خط چشم ماژیکی کوئین فیس به راحتی قابل استفاده می‌باشد و برای افراد مبتدی بسیار مناسب است. سری این محصول کاملا یکنواخت و ظریف است و به راحتی محو نمی‌شود.

مشخصات محصول:

  • ضدحساسیت و ضدآلرژی
  • بسیار بادوام و دارای ماندگاری بالا تا 24 ساعت 
  • دارای رنگ کربن بلک
  • دارای اپلیکاتور ماژیکی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


13- خط چشم ماژیکی گرلن مدل LArt Du Trait

خط چشم

خط چشم یکی از ابزار بسیار بسیار مهم در دسته محصولات آرایشی می‌باشد و با کمک آن می‌توانید چشمانی زیباتر را خلق کنید. خط چشم ماژیکی گرلن مدل LArt Du Trait دارای جلوه نهایی مات می‌باشد و جلوه طبیعی به چشم‌ها می‌دهد. این محصول به دلیل سری ماژیکی برای افرادی که تجربه در کشیدن خط چشم ندارد بسیار آسان و راحت می‌باشد. خط چشم ماژیکی گرلن مدل LArt Du Trait هیچگونه پخش شدگی و یا ریزشی ندارد و تا ساعت ها ماندگار می‌ماند.

مشخصات محصول:

  • جلوه نهایی: مات
  • بافت سبک
  • بدون خرد و پخش شدن
  • ماندگاری بالا
  • استفاده آسان

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


14- خط چشم مویی اوریفلیم سری د وان مدل Wonder Liner

خط چشم

برای ایجاد یک خط صاف و حرفه‌ای پشت چشمان خود از خط چشم مویی اوریفلیم سری د وان مدل Wonder Liner  استفاده کنید. این محصول به دلیل وجود پلیمرهای گیاهی و خاص که در فرمولاسیون خود دارد یک خط مات را برای چشمان شما به ارمغان می‌آورد. خط چشم مویی د وان دارای ماندگاری 24 ساعته است و رنگدانه‌های فوق‌العاده مشکی آن به آرایش چشم جلوه بسیار زیبایی می‌دهد. قلم موی این خط چشم بسیار حرفه‌ای است مواد را به اندازه کافی برداشته و تنها با یکبار کشیدن خطی دقیق و بی عیب برای شما ایجاد می‌کند. 

مشخصات محصول:

  • مناسب انواع پوست
  • بافت سبک
  • جلوه طبیعی
  • ماندگاری 24 ساعته

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


15- خط چشم کوزه‌ای ضد آب اترنیتی مدل Royal

خط چشم

کانسیلر‌ها جزو آن دسته از محصولات آرایشی بسیار پر کاربرد می‌باشند که باعث یکدست کردن میکاپ شما می‌شود. ما به شما کانسیلر ایزادورا  را پیشنهاد می‌کنیم زیرا بافت بسیار سبکی دارد و با پوشانندگی بالا تمامی قرمزی، حلقه‌های تیره پوست را کاور می‌نماید. این محصول با داشتن 4 عدد کانسیلر شما را بی نیاز از خرید تکی می‌کند. همچنین جلوه طبیعی به پوست می‌دهد و مناسب برای تمامی پوست‌ها می‌باشد.

مشخصات محصول:

  • مناسب انواع پوست
  • بافت سبک
  • جلوه طبیعی
  • پوشاننده  قرمزی، حلقه‌های تیره، تورم و رنگدانه‌های پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


16- خط چشم ضد آب ماژیکی اوریفلیم سری دوان مدل Stylo

خط چشم

این محصول فاقد پارابن و روغن‌های معدنی است و به همین خاطر استفاده از آن نه تنها هیچ‌گونه ضرری برای پوست ندارد، بلکه به حفظ سلامت آن نیز کمک می‌کند. این خط چشم به سرعت خشک می‌شود و هنگام استفاده خرد نشده و زیر چشم نمی‌ریزد. مواد به کار رفته در این محصول فاقد اسانس بوده و در نتیجه حساسیتی روی چشم شما ایجاد نمی‌کند و قابل استفاده برای چشم‌‌های حساس و افرادی است که از لنز استفاده می‌کنند.

مشخصات محصول:

  • ضد آب
  • بدون ریزش و پوسته پوسته شدن
  • ماندگاری عالی
  • خط صاف و پر رنگ با استفاده آسان
  • پوشش کامل و یکنواخت
  • فرمولاسیون گیاهی
  • مناسب برای انواع چشم حتی افراد دارای حساسیت و یا دارای لنز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


17- خط چشم ماژیکی کاپرا نیو مدل Deep Black

خط چشم

خط چشم ماژیکی کاپرا نیو یکی دیگر از محصولات پر طرفدار برند کاپرا نیو است و دارای ماندگاری بسیار خوبی می‌باشد. این محصول مقاومت بالایی در برابر تعریق، آب و رطوبت دارد و نیازی به تمدید در طول روز نیز ندارد. اگر به دنبال خط چشمی مشکی و مات هستید این محصول با جلوه‌ای کاملا مات و مشکی به شما پیشنهاد می‌شود.

مشخصات محصول:

  • دارای مواد فوق‌العاده مشکی
  • مقاوم در برابر آب 
  • جلوه‌ای کاملا مات
  • دارای اپلیکاتور ماژیکی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


18- خط چشم ماژیکی ضد آب آرکانسیل مدل OOH LALA

خط چشم

هنگام خرید یک خط چشم مناسب باید هم به برند و کیفیت محصول و هم به قیمت آن توجه داشته باشید تا بتوانید انتخابی درست و اورجینال داشته باشید. این محصول آرکانسیل ضدآب بوده و دارای دوام و ماندگاری بالا می‌باشد. با استفاده از خط چشم ماژیکی ضد آب آرکانسیل می‌توانید خطی دقیق و بسیار نازک بر روی چشمان ایجاد کنید و بر روی پلک پخش نمی‌گردد و یا خشک نمی‌شود. این خط چشم ظاهری طبیعی به چشمان شما می بخشد.

مشخصات محصول:

  • خط چشم ماژیکی
  • دارای خاصیت ضد آب
  • دارای دوام و ماندگاری بالا
  • با قابلیت خشک شدن سریع

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


19- خط چشم ماژیکی اوریفلیم سری جوردانی گلد مدل Iconic

خط چشم

این خط چشم دارای قلم ماژیکی بسیار ظریف می‌باشد که برای کشیدن ظریف‌ترین خط چشم‌ها نیز مناسب است. این محصول با دارا بودن رنگدانه‌های خیلی مشکی، رنگ خیره‌کننده را ارائه می‌دهد و با دارا بودن فرمولاسیون گیاهی و طبیعی از ایجاد حساسیت جلوگیری می‌کند و برای انواع چشم‌ها مناسب می‌باشد. این محصول در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است و با داشتن رنگدانه‌های قوی و بسیار غنی به خوبی پشت پلک شما را مشکی می‌کند و به زیبایی چشمان شما می‌افزاید.

مشخصات محصول:

  • دارای اپلیکاتور نرم و قوی
  • ماندگاری بالا
  • بدون پخش رنگ
  • گیاهی و ضد حساسیت 
  • ضد آب
  • رنگ کاملا مشکی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


20- خط چشم ژلی یورن La Forme Gel

خط چشم

این محصول دارای جلوه‌ای براق می‌باشد که با بافتی بسیار لطیف به راحتی می‌توانید خطی ظریف پشت پلک‌های خود با براش مخصوص آن بکشید. این خط چشم دارای رنگدانه‌های غنی می‌باشد که باعث می‌شود خط چشم یکدست و پر رنگ به نظر برسد. همچنین این محصول دارای ماندگاری 24 ساعته می‌باشد که ضد آب بوده و در برابر تعریق نیز مقاوم است، به همین دلیل شما با استفاده از آن در طول روز از تجدید خط چشم خود بی‌نیاز خواهید بود. خط چشم ژلی یورن به هیچ عنوان پخش نشده و در اطراف چشم شما نمی‌ریزد.

مشخصات محصول:

  • دارای ماندگاری بالا تا 24 ساعت
  • ضد آب و مقاوم در برابر تعریق
  • دارای جلوه براق
  • حاوی رنگدانه‌های غنی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


21- خط چشم مایع ضد آب کاتریس

خط چشم

کاتریس در ساخت محصولات خود، تمام طیف رنگ‌ها را به کار برده و از با کیفیت‌ترین مواد اولیه بهره برده است. فرمولاسیون به کار رفته در تولیدات کاتریس آن را به برندی لوکس تبدیل کرده که با نرخ و بسته بندی مناسب محصولات ارائه شده، موجب اطمینان خاطر مشتریان از خرید خود شده است. این خط چشم کاتریس دارای فرمولاسیون ضد آب است که همین امر سبب می‌شود دوام و ماندگاری آن بیشتر باشد. همچنین این خط چشم دارای رنگ دانه‌های غلیظی است که باعث پررنگ دیده شدن آن می‌شود.

مشخصات محصول:

  • ضد آب
  • محصولی ایده‌آل با جلوه‌ای بی نظیر روی چشمان شما
  • دارای فرمولاسیون ضدآب با ماندگاری بالا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


22- خط چشم مات گلدن رز مدل Smart Liner

خط چشم

خط چشم مات گلدن رز مدل Smart Liner دارای جلوه ای مات و بسیار مشکی می‌باشد و با داشتن روغن جوجوبا و ویتامین A مژه‌های شما را تقویت نموده و از ریزش و سیاهی زیر چشم شما جلوگیری می‌نماید. این خط چشم به سرعت خشک می‌شود و خطی ظریف در پشت چشم شما ایجاد می‌کند.

مشخصات محصول:

  • دارای قلموی مویی
  • حاوی رنگدانه‌های غلیظ و مشکی
  • حاوی روغن جوجوبا 
  • دارای جلوه مات
  • با سرعت خشک شدن سریع

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


23- خط چشم ماژیکی دبی مدل Fine Tip

خط چشم

خط چشم یکی از ابزارهای محبوب در سبد لوازم آرایشی خانم‌‌ها است که استفاده هنرمندانه از آن می‌تواند زیبایی چشم‌ها را چندین برابر کند. خط چشم دبی مدل Fine Tip به دلیل داشتن قلم بسار نازک، به راحتی قابل استفاده است و خطوط بسیار ظریفی را خلق می‌کند. این خط چشم به سرعت خشک می‌شود و هنگام استفاده خرد نشده و زیر چشم نمی‌ریزد. مواد به کار رفته در این محصول باعث دوام و ماندگاری آرایشتان می‌شود و تکمیل کننده میکاپ چشمتان می‌شود.

مشخصات محصول:

  • دارای نوک تیز
  • دارای غلظت بالا
  • دارای دوام بالا
  • کشور مبدا برند: ایتالیا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


24- خط چشم ژله‌ای پیررنه

خط چشم

خط چشم ژله‌ای پیررنه دارای  برس حرفه‌ای مخصوص آرایش غلیظ می‌باشد که با بافت ژلی و خاص خودش دوام 24 ساعته و ضد آب را برایمان ایجاد می‌کند. برس خاص این محصول پیررنه برای کشیدن انواع خطوط چشم دقیق و یکنواخت مناسب است. همچنین این خط چشم ژله کاملا ضد آلرژی بوده و برای حساس نیز مناسب و قابل استفاده می‌باشد.

مشخصات محصول:

  • بافت ژلی 
  • دوام 24ساعته 
  • ضدآب 
  • برس بسیار ویژه 
  • ضدآلرژی 

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


25- خط چشم کوزه‌ای پیررنه مدل Precision Ink

خط چشم

از مزایای این خط چشم ، سهولت استفاده از آن می‌باشد ، که این امکان را فراهم می‌آورد که بسته به فرم و حالت چشم‌ها خطوطی زیبا ، دقیق و ظریف را خلق کنید. رنگ منحصر به فرد این خط چشم ، براق نبوده و آرایشی کاملا طبیعی و چشم نواز را ایجاد می‌نماید. هدف این برند لوکس، ارائه محصولات حرفه‌ای و مطابق سلیقه یک خانم مدرن و شیک پوش است که برای کیفیت، زیبائی و مد اهمیت قائل است.

مشخصات محصول:

  • نوک سفت 
  • باریک و ظریف 
  • ضدآب 

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


26- خط چشم ماژیکی Ultraliner دبورا

خط چشم

فرمول آن به عنوان بهترین جوهر عمل می‌کند، به طوری که می‌توان به طور فوق‌العاده صاف، چپ خط چشمی زیبا کشید ، این محصول ضد آب است و پوشش ایده‌آلی را برای پوشش چشمان ایجاد کرده است. سریع خشک می‌شود و نگاه شما را جذاب می‌کند. خط چشم دبورا ماژیکی Ultraliner حاوی ترکیبات طبیعی مانند روغن کرچک هیدروژنه، گلیسیرین، پروپان و پروپیلن گلیکول است که به تغذیه چشم کمک بسیاری می‌کند. خط چشم دبورا ماژیکی Ultraliner در ترکیبات خود عصاره برگ رزماری را دارد، همچنین غنی شده با ویتامین C  است.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت نرم و سبک
  • رنگدانه‌های قوی
  • ماندگاری بالا 24 ساعته
  • ساخت ایتالیا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


27- خط چشم مویی پیررنه مدل Royal

خط چشم

خط چشم مویی پیررنه مدل Royal یک خط چشم مایع کاملا مشکی است که نگاه شما را عمیق و جذاب می‌کند. همچنین این محصول دارای اپلیکاتور بسیار نرم و قابل انعطاف می‌باشد که خطوط را صاف و براق می‌کشد. این خط چشم پیررنه دارای فرمولاسیون ویژه‌ای است که حاوی موادی است که با اولین حرکت برس پوشش یکنواخت و پایدار روی پلک‌ها ایجاد می‌کند.

مشخصات محصول:

  • کاملا مشکی 
  • ضدآب 
  • ضدحساسیت 
  • دارای اپلیکاتور نرم 
  • قابل انعطاف 

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


28- خط چشم ماژیکی ضد آب Dip بیو

خط چشم

خط چشم ماژیکی بیو مدل Dip بسیار مناسب آرایش‌های کلاسیک است. این خط چشم دارای اپلیکاتور پدی انعطاف‌پذیر می‌باشد و به شما کمک می‌کند تا هرگونه خط‌‌ چشمی که دوست دارید را به راحتی و در کمترین زمان برای خود بکشید. پوشش‌دهی بالای خط چشم ماژیکی بیو مدل Dip جلوه‌ای فوق‌العاده به چشم‌ها می‌دهد و نواقص آن‌ را به طور معجزه آسایی برطرف می‌کند.

مشخصات محصول:

  • خط چشم ماژیکی خاکستری 
  • دارای قلم‌موی انعطاف‌پذیر
  • مناسب برای افراد تازهکار
  • پوشش‌دهی بالا و جلوه فوق‌العاده 
  • عاری از پارافین و رایحه

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


29- خط چشم مویی کاپرا نیو

خط چشم

خط چشم‌ها نقش بسیار اساسی در آرایش چشم‌ها دارند. این محصول می‌تواند چهره شما را بدون آرایش روح ببخشد و نشاط صورت شما را چند برابر نماید. اگر به دنبال خط چشمی مات و مشکی هستید، پیشنهاد ما خط چشم مویی کاپرا نیو است این محصول فرانسوی به دلیل داشتن اپلیکاتور مویی امکان کشیدن خط چشم‌های ظریف را فراهم می کند. این محصول ماندگاری بالایی دارد و در طول روز نیازی به تمدید مجدد ندارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول مقاومت بالایش در برابر آب، تعریق و رطوبت است که می‌تواند ساعت‌ها بدون ریزش، ثابت بماند.

مشخصات محصول:

  • مشکی بودن فوق‌العاده
  • مقاوم در برابر آب
  • کاملا مات 

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


30- خط چشم ژلی کاسه‌ای میبلین مدل Lasting Drama

خط چشم

این خط چشم دارای بافت ژلی و سبکی است که به راحتی روی پلک کشیده می‌شود. این محصول با ایجاد یک پوشش متوازن و یکدست، زیبایی چشمان را چندین برابر می‌کند. قلم مویی تخصصی که در برای این خط چشم در نظر گرفته شده قلم مویی دو طرفه است که یک سر آن برای کشیدن خط چشم است که با دقت و ظرافت بسیار بالا خط چشمی صاف و هم اندازه را ایجاد می‌کند. و سر دیگر آن جهت فید نمودن خط چشم و برای آرایش های اسموکی مناسب می‌باشد.

مشخصات محصول:

  • دارای رنگدانه‌های غنی
  • دارای بافت نرم و سبک
  • ماندگاری و دوام بالا تا 24 ساعت
  • ضد آب
  • دارای قلم موی تخصصی
  • بدون پخش شدن

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

همواره می‌توانید از طریق فرم زیر نظراتتان رو برای ما ارسال کنید.


►منبع:

  • wikihow.com
  • maybelline.com

►لینک کوتاه مطلب:

  • سحر قلی‌نژاد

    سلام خیلی آموزش کاملی دادید و واقعا مفید بود برای من. محصولاتتون هم خیلی متنوع و کامل بود. مرسی ازتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی