• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

چگونه مثل حرفه‌ای‌ها پنکیک بزنیم+25 مدل از بهترین پنکیک‌ها

  • ۴۰۷
چگونه مثل حرفه‌ای‌ها پنکیک بزنیم+25 مدل از بهترین پنکیک‌ها

پنکیک چیست؟ چگونه مانند حرفه‌ای‌ها از پنکیک استفاده کنیم؟ آموزش کانتورینگ با پنکیک + نکات مهم هنگام خرید پنکیک + 25 مدل از بهترین پنکیک‌های 2023


پنکیک آرایشی چیست؟

پنکیک محصولی بود که چیزی را تعریف کرد که به آن کیک میکاپ می‌گفتند. این ماده بر پایه آب بود و حاوی پودری با رنگدانه بالا بود که در یک کرم دهیدراته ساخته شده از استئارات تری اتانول آمین (یک صابون)، لانولین و آب ترکیب شده بود، بنابراین می‌توان آن را به عنوان یک کرم پودر دهیدراته در نظر گرفت.

با افزودن پرکننده‌ها (مانند تالک) و رنگدانه‌ها (مانند اکسیدهای آهن) به روغن‌ها و موم‌هایی که قبلاً با کمک یک عامل پخش‌کننده در آب مخلوط شده بودند، تولید می‌شد. پس از ترکیب کردن مخلوط به یک خمیر یکنواخت، آن را خشک کرده و سپس به پودر تبدیل می‌کنیم. از آن‌جایی که ذرات رنگدانه، روغن‌ها و موم‌ها را جذب کرده بودند، کیفیتی که وقتی در کیک فشرده می‌شدند حفظ می‌شدند.

به گفته باستن، نام "پن کیک" از این واقعیت گرفته شده است که این محصول یک کیک آرایشی بود که در یک تابه فروخته می‌شد. یعنی کیک تابه‌ای بود. با این حال، با توجه به اینکه تمام پودرهای فشرده در تابه ها (گودت‌ها) ساخته می‌شدند، این آرایش در ابتدا برای Technicolor ساخته شد که از فیلم پانکروماتیک استفاده می کرد، و شرکت Max Factor نیز آرایش پان استیک را در سال 1947 منتشر کرد.

پنکیک

مواد تشکیل دهنده پنکیک کدامند؟

پنکیک از موادی مانند روغن ها و موم ها، مواد پلاستیک کننده و پراکنده کننده، رنگدانه، تالک تشکیل می‌شود.

روش ساخت آن به چه صورتی است؟

 امولسیون تهیه می‌شود. پرکننده‌ها و رنگدانه‌ها اضافه می‌شوند. مخلوط را از یک آسیاب کلوئیدی عبور داده، خشک کرده و به شکل کیک در می‌آورند. از آنجایی که پنکیک ضد آب بود، مانند رنگ روغن در برابر تعریق مقاومت می‌کند، چیزی که در زیر نورهای داغ مورد استفاده در فیلم‌های تکنیکالر ضروری بود و به دلیل مات بودن، مشکل انعکاس نور را حل می‌کرد. یک امتیاز اضافی این بود که زمان کمتری صرف ساختن بازیگران با استفاده از پنکیک نسبت به رنگ روغنی بود.

انتخاب و نسبت مواد مورد استفاده برای تهیه پن کیک بسیار مهم بود. روغن‌ها و موم‌ها میزان مات یا درخشندگی پودر را روی پوست تعیین می‌کردند و عوامل امولسیون‌کننده، پودرها و رنگدانه‌ها بر قدرت پوشش فیلم، ضخامت آن را تعیین می‌کنند. نسبت رنگ‌های رنگدانه نیز نیاز به تنظیم دارد. ترکیبات قبلی قرمز، زرد و سفید در Technicolor غیرطبیعی به نظر می‌رسید، بنابراین ترکیبات جدیدی باید با کمک تجزیه و تحلیل طیف سنجی پوست ایجاد می‌شد. این تکنیک چیز خاصی برای مکس فاکتور نبود. دیگر شرکت‌های آرایشی سال‌ها رنگ پوست را به صورت علمی تجزیه و تحلیل می‌کردند و رنگ‌های آبی و سبز را به پودرها اضافه می‌کردند.

نحوه اعمال آرایش پنکیک

آرایش پنکیک نوعی آرایش غلیظ، سنگین، بر پایه روغن و موم است که پوشش زیادی را ایجاد می‌کند. در واقع پوشش بسیار بیشتری نسبت به آرایش‌های معمولی مبتنی بر کرم ارائه می‌کند، بنابراین اغلب فقط برای اجراهای تئاتری توسط افرادی که قرار است روی صحنه یا صفحه نمایش ظاهر شوند، مانند مدل‌ها و بازیگران، استفاده می‌شود. هدف از آرایش پنکیک ارائه یک روکش بدون عیب و مات است که از دور قابل مشاهده باشد، اما به دلیل اینکه پوششی ضد آب نیز ایجاد می‌کند، برای افرادی که پوست بسیار چرب دارند نیز قابل استفاده است. تحت تاثیر عرق استفاده از این نوع آرایش در ابتدا ممکن است دشوار باشد، اما راز پوشش کامل، استفاده از مقدار مناسب آب و ترکیب مناسب است.

بخش اول: یادگیری تکنیک مناسب

1- اسفنج خود را خیس کنید. آرایش پنکیک باید با آب فعال شود و باید با یک اسفنج متراکم استفاده شود. نکته مهم در مورد آرایش پنکیک این است که می‌توانید میزان پوششی که به دست می‌آورید را با اضافه کردن آب بیشتر یا کمتر، کنترل کنید (آب کمتر به معنای آرایش کمتر رقیق شده و پوششی سنگین‌تر است).

پنکیک

  • برای پوشش معمولی، اسفنج خود را با آب خیس کنید و سپس آن را فشار دهید تا آب اضافی از اسفنج خارج شود و در نهایت اسفنج مرطوب شود.
  • برای پوشش سبک‌تر، اسفنج را خیس کنید و سپس آن را به صورت ملایم فشار دهید تا حدی که آب از آن چکه نکند.
  • در حالی که استفاده از آب بیشتر به شما امکان می‌دهد پوشش را نازک کنید، استفاده بیش از حد از آب می‌تواند منجر به ناهمواری و ایجاد رگه‌ها شود.
  • از آن‌جایی که آرایش پنکیک می‌تواند چنین پوشش سنگینی ایجاد کند، در واقع می‌توانید از سایه‌ای استفاده کنید که دو یا سه درجه روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد.

2- اسفنج را به آرایش بمالید. برای پوشاندن یک طرف اسفنج با آرایش، از فشار ملایم به عنوان مالش استفاده کنید. برای پوشش سبک‌تر، از فشار اضافی استفاده نکنید: وزن ناشی از آب، اسفنج را به اندازه‌ای وارد آرایش می‌کند تا مقدار مناسب را جذب کند.

پنکیک

3- آرایش را روی صورت خود بمالید. با مقدار پنکیکی که روی اسفنج دارید، آرایش را روی صورتتان شروع کنید و تا حد امکان صورت خود را از آن بپوشانید. وقتی تمام شد، دوباره اسفنج را به آرایش مالیده و به پوشاندن صورت خود ادامه دهید.

  • پنکیک را روی صورت، گونه‌ها، بینی، پیشانی و حتی پلک‌های خود بمالید. اگر از پوشش ضخیم در سایه‌ای استفاده می‌کنید که به طور قابل توجهی با رنگ طبیعی پوست شما متفاوت است، کل گلو و گردن خود را تا پشت گوش‌ها نیز بپوشانید.

پنکیک

  • برای پوشش سبک‌تر، از حرکات سبک و سریع استفاده کنید تا یک لایه نازک پنکیک بمالید.
  • هنگامی که از کرم پودر خود استفاده می‌کنید، مراقب باشید که محصول را زیاد یا خیلی کم استفاده نکنید. همچنین، بهتر است از محصولات با کیفیت بالا استفاده کنید، زیرا بازده رنگ بهتری دریافت خواهید کرد.

4- آرایش را با هم ترکیب کنید. وقتی صورت خود را پوشانید، آب اضافی اسفنج را بگیرید و آن را به سمت تمیز برگردانید تا شروع به مخلوط شدن کند. از فشار ملایم برای ترکیب آرایش با پوست خود استفاده کنید. نواحی بین چشم‌ها و گوشه‌های بینی، دهان و چشم‌ها را فراموش نکنید.

  • هنگام مخلوط کردن، روی صاف کردن پوشش و از بین بردن رگه‌ها تمرکز کنید.

پنکیک

5- اجازه دهید آرایش خشک شود. پس از اتمام ترکیب، چند لحظه به آرایش فرصت دهید تا خشک شود. اگر می‌خواهید پوشش سبک‌تری داشته باشید، صورت خود را در حالی که هنوز مرطوب است با یک پارچه یا دستمال پاک کنید تا آرایش و آب اضافی را جذب کند.

پنکیک

6- از یک برس یا اسفنج تمیز استفاده کنید تا یک لایه نازک از پودر تنظیم کننده، فینیشر یا کرم پودر را روی پنکیک بمالید. پودر اضافی را بردارید و با یک اسفنج سطح صورت را صاف کنید.

  • قبل از استفاده از پودر مطمئن شوید که پنکیک کاملا خشک شده است.

پنکیک

بخش 2: استفاده از آرایش پنکیک کانتورینگ

1- کانتورینگ روشی برای اعمال آرایش تیره‌تر و روشن‌تر در نواحی مختلف صورت به منظور برجسته کردن و محو کردن برخی ویژگی‌ها است. به عنوان مثال، می‌توانید از تکنیک‌های زیر استفاده کنید:

  • آرایش تیره‌تر زیر گونه‌هایتان برای اینکه صورتتان بلندتر و لاغرتر به نظر برسد.
  • آرایش سبک‌تری روی استخوان‌های گونه‌تان انجام دهید تا برجسته‌تر شوند.
  • آرایش تیره‌تر روی استخوان فک‌تان برای باریک‌تر نشان دادن صورتتان.
  • چشمان خود را بیشتر برجسته کنید.

2- سایه‌های آرایش خود را انتخاب کنید. روند استفاده از آرایش پنکیک کانتور مانند کرم پودر معمولی است، فقط شما از چندین رنگ برای برجسته کردن و سایه زدن ویژگی‌های مختلف استفاده می‌کنید. شما به آرایش پنکیک معمولی خود (که با رنگ پوست شما مطابقت دارد)، یک پنکیک برای برجسته کردن، و یک پنکیک برای خطوط تیره‌تر نیاز دارید.

پنکیک

  • هنگامی که با کرم پودر خود مطابقت دارید، مطمئن شوید که ته رنگ آن با رنگ پوست شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، اگر ته رنگ صورتی دارید و از کرم پودر طبیعی و ملایم استفاده می‌کنید، اکسید می‌شود و روی پوست شما زرد به نظر می‌رسد.
  • برای کانتور، سایه ای را انتخاب کنید که چند درجه تیره تر از پنکیک معمولی شما باشد.
  • برای هایلایتر، پنکیکی را انتخاب کنید که چند درجه روشن‌تر از پنکیک معمولی شما باشد. اگر می‌خواهید پنکیک لکه‌های قرمز یا تیره را نیز بپوشاند، سایه‌ای مایل به سبز انتخاب کنید.

3- صورت خود را بشویید و مرطوب کنید. صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید تا روغن، عرق و کثیفی از بین برود. صورت خود را خشک کنید و از یک مرطوب‌کننده یا تونر بدون روغن استفاده کنید. اجازه دهید مرطوب‌کننده حدود پنج دقیقه جذب شود.

پنکیک

  • اگر روی صورتتان آب، روغن، کثیفی یا عرق وجود داشته باشد، آرایش پنکیک به خوبی به پوست شما نمی‌چسبد، به همین دلیل است که باید با پوست تمیز و بدون چربی شروع کنید.

4- کانتور کنید تا گونه‌هایتان برجسته شود. اگر می‌خواهید صورتتان باریک‌تر به نظر برسد و گونه‌هایتان برجسته‌تر شود، می‌توانید گونه‌هایتان را برای این کار کانتور کنید. به یاد داشته باشید که وقتی با آرایش پنکیک کانتور می‌کنید، باید کمی سریع‌تر از آرایش معمولی کار کنید، زیرا وقتی تمام آرایش را انجام دادید، باید همه چیز را با هم ترکیب کنید. با استفاده از یک اسفنج آرایشی نازک که با آب مرطوب است، اعمال کنید.

پنکیک

  • یک خط نازک از پنکیک هایلایتر بالای استخوان گونه، از وسط گونه تا نقطه‌ای که ابروی شما به پایان می‌رسد بکشید.
  • خطی به اندازه عرض انگشت از پنکیک تیره‌تر زیر استخوان گونه، از گوش به سمت گوشه دهان بکشید. خط را فراتر از جایی که مردمک چشم شما قرار دارد گسترش ندهید.
  • حتما برای هر رنگ از یک اسفنج جداگانه استفاده کنید.

5- به خود یک خط فک تراشیده شده بدهید. این می‌تواند به شما برجستگی بیشتری در اطراف فک بدهد و به پنهان کردن چربی اضافی زیر چانه کمک کند. با پنکیک تیره‌تر و اسفنج، پنکیک را روی خط فک و ناحیه درست زیر آن بمالید. در دو طرف صورت:

پنکیک

  • از گوش خود شروع کنید و خط فک را تا چانه دنبال کنید. برای اینکه چانه‌تان باریک‌تر به نظر برسد، همان‌طور که به چانه نزدیک می‌شوید، آرایش را باریک‌تر کنید تا از انحنای چانه‌تان پیروی نکنید.
  • برای پنهان کردن چربی اضافی زیر چانه، فک زیر چانه خود را با پنکیک نیز دنبال کنید.

6- بینی خود را باریک‌تر نشان دهید. یک خط پنکیک هایلایتر را در مرکز بینی خود از بین ابروها تا نوک آن بمالید.

  • با پنکیک تیره‌تر، از انتهای داخلی هر ابرو تا نوک بینی، یک خط به سمت پایین وسط بینی خود بکشید. در نوک بینی، آرایش را کمی به سمت داخل مخروطی کنید.

پنکیک

7- به پیشانی خود جلوه‌ی بیشتری بدهید. با پنکیک تیره‌تر، یک خط نازک آرایش روی پیشانی‌تان، درست زیر خط موهایتان بزنید. خط را در ناحیه بالای انحنای طبیعی ابروها کمی ضخیم‌تر کنید.

پنکیک

8- ویژگی‌های دیگر را برجسته کنید. با استفاده از مقدار کمی هایلایتر می‌توانید ویژگی‌های دیگر را برجسته کنید. این شامل کشیدن یک دایره از هایلایتر به مرکز چانه، کشیدن یک شکل V کوچک در بین ابروها، و قرار دادن یک هایلایتر در قسمت کمان کوپید (مرکز بالای لب بالایی شما) است.

  • برای اینکه چشمانتان برافراشته شود، زیر هر چشم یک نیم دایره هایلایتر بزنید.

پنکیک

9- پنکیک معمولی را بمالید و مخلوط کنید. یک اسفنج آرایشی معمولی را مرطوب کنید و از آن استفاده کنید تا پنکیک معمولی خود را روی نواحی باقیمانده صورت خود که هایلایتر یا کانتور قرار نداده‌اید، بمالید. وقتی کارتان تمام شد، اسفنج را برگردانید و بلافاصله آرایش را با هم ترکیب کنید تا خطوط خشن، لکه‌های ناهموار یا تغییرات ناگهانی در رنگ وجود نداشته باشند.

پنکیک

10- پودر را بمالید. هنگامی که سه رنگ را با هم ترکیب کردید، اجازه دهید پنکیک خشک شود و سپس یک پودر تکمیلی، حالت‌دهنده یا زیرسازی را روی آن بمالید. از قلم مو یا اسفنج برای مخلوط کردن پودر نیز استفاده کنید.

چگونه بهترین پنکیک آرایشی را انتخاب کنیم؟

پنکیک آرایشی نوعی کرم پودر است که پوشش کاملی ایجاد می‌کند، رنگ پوست را یکدست می‌کند و می‌تواند عیوب پوست مانند لکه‌ها، تغییر رنگ‌ها، زخم‌ها و حتی خالکوبی‌ها را بپوشاند. هنگام انتخاب این آرایش، به دنبال برندی باشید که در برابر آب مقاوم باشد و بتواند شرایط آب و هوایی مانند گرمای شدید را تحمل کند.

در حالی که برخی از مارک‌ها می‌توانند ضخیم و تا حدودی غیرطبیعی به نظر برسند، اما می‌توان مارک‌هایی را پیدا کرد که سنگین یا مات به نظر نمی‌رسند. توجه به میزان پوشش مورد نیاز هنگام انتخاب آرایش پنکیک بسیار مهم است. کسانی که نیاز به پوشش زیادی دارند، باید یک کرم پودر پنکیک با مقادیر رنگدانه بالا انتخاب کنند، در حالی که دیگران ممکن است آرایش سبک‌تر و کمتر مات را ترجیح دهند.

هنگام انتخاب آرایش پنکیک باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، کرم پودری که بر پایه مواد معدنی است به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل می‌کند و از پوست در برابر آسیب‌های خورشید محافظت می‌کند. استفاده از برخی از آرایش‌های پنکیک، به خصوص مارک‌های غلیظ‌تر یا سنگین‌تر، ممکن است دشوار باشد، به خصوص برای کسانی که تجربه کمی در استفاده از این نوع کرم پودر دارند. به دنبال یک آرایش پنکیک باشید که استفاده از آن آسان است.

در حالی که انتخاب کرم پودر مناسب پنکیک اولین قدم مهم است، انتخاب اسفنج مناسب تقریباً به همان اندازه مهم است. اسفنجی که برای آرایش استفاده می‌شود می‌تواند تعیین کند که چقدر استفاده از آن آسان است و چگونه زیرسازی بعد از استفاده ظاهر می‌شود. اسفنج‌های لاتکس با کرم پودرهای مبتنی بر کرم به خوبی کار می‌کنند و ظاهری صاف و یکنواخت ارائه می‌دهند و می‌توان از آن‌ها برای اعمال آرایش با دقت استفاده کرد.

کسانی که به لاتکس حساسیت دارند می‌توانند اسفنج‌های مشابهی را پیدا کنند که از مواد دیگری مانند سلولز یا پلی اورتان ساخته شده است. اسفنج‌های هیدرا منافذ بزرگ‌تر و بافت خشن‌تری نسبت به اسفنج‌های لاتکس دارند و اغلب برای اعمال و ترکیب آرایش کیک استفاده می‌شوند.

قبل از استفاده از آرایش پنکیک، ایده خوبی است که پوست را لایه‌برداری کنید، سلول‌های مرده پوست را از بین ببرید تا آرایش راحت‌تر انجام شود. از یک اسفنج مرطوب استفاده کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن آرایش کنید. با خشک شدن آرایش، صاف شدن و ترکیب شدن آن سخت‌تر می‌شود و ممکن است روی اسفنج نیز شروع به کنده شدن بکند.

به جای اینکه پنکیک را به یکباره در یک لایه ضخیم بمالید، چندین لایه سبک بمالید که طبیعی‌تر به نظر برسد و ترکیب شدن کرم پودر را آسان‌تر می‌کند. این نوع آرایش را می‌توان در هر جایی از بدن از جمله صورت، گردن، سینه و پشت استفاده کرد.


باتوجه به نکاتی که در بالای همین مطلب گفته شده، در ادامه ما لیست 25 مدل از باکیفیت‌ترین پنکیک‌های سال با ضمانت بازگشت وجه و تحویل درب منزل را تقدیم شما می‌کنیم. این فهرست به طور مداوم در طول سال با عنوان "چگونه مثل حرفه‌ای‌ها پنکیک بزنیم+25مدل از بهترین پنکیک‌ها" به‌روزرسانی می‌شود. هدف ما این است که با هر بودجه‌ای که دارید شما را در جریان بهترین مدل‌های جدید پنکیک‌های سال قرار دهیم. این لیست توسط متخصصین ما از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی جمع آوری شده پس با خیال راحت خرید کنید.


1- پنکیک دو کاره آرکانسیل مدل Cover Match

پنکیک

پنکیک دو کاره آرکانسیل مدل Cover Match دارای بافتی مخملی و نرم است و برای پوشش‌دهی تمام پوست ایده آل می‌باشد. این محصول دارای دارای آنتی اکسیدان و عناصر کمیاب ( منیزیم، کلسیم، سدیم، پتاسیم، سیلیکون، زینک، آهن) است و دارای خاصیت آبرسانی و تغذیه پوست است. استفاده از پنکیک، پوشش دهی یکدست و ظاهری طبیعی نیمه مات را برای شما به ارمغان خواهد آورد. استفاده از آن در دو حالت خشک و نمدار پوششی مطلوب را ارائه می‌دهد.

مشخصات محصول:

  • دارای خاصیت آبرسانی و تغذیه پوست
  • جلوگیری از چین و چروک
  • دارای بافتی مخملی و نرم
  • پوشش‌دهی یکدست و ظاهری طبیعی نیمه مات

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


2- پنکیک دو کاره فلورمار

پنکیک

این پنکیک دارای بافتی ابریشمی و مخملی است که پس از استفاده از برق زدن پوست جلوگیری می‌کند و با پوشاندن تمام عیوب و لک‌های پوستی صورتی یکدست را برای شما فراهم می‌کند. استفاده از این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و پوششی متوسط و رو به بالا و ماندگار روی پوست دارد. این محصول از پودر با ذرات کروی با عملکرد بالا ساخته شده که موجب روشن کردن پوست شده و دارای خاصیت ضد چین و چروک است، و مقاومت پوست را در برابر تعریق و رطوبت افزایش می‌دهد.

مشخصات محصول:

  • قابل استفاده به صورت مرطوب و خشک
  • دارای بافتی ابریشمی و مخملی
  • ایجاد پوستی صاف و یکدست
  • دارای بافت نرم و نازک
  • سازگار با انواع پوست
  • مناسب استفاده روزانه

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


3- پنکیک نوت مدل Mineral

پنکیک

این محصول دارای قلم ماژیکی بسیار ظریف می‌باشد که برای کشیدن ظریف‌ترین خط چشم‌ها نیز مناسب است. این محصول با دارا بودن رنگدانه‌های خیلی مشکی، رنگ خیره‌کننده را ارائه می‌دهد و با دارا بودن فرمولاسیون گیاهی و طبیعی از ایجاد حساسیت جلوگیری می‌کند و برای انواع چشم‌ها مناسب می‌باشد. این محصول در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است و با داشتن رنگدانه‌های قوی و بسیار غنی به خوبی پشت پلک شما را مشکی می‌کند و به زیبایی چشمان شما می‌افزاید. 

مشخصات محصول:

  • دارای اپلیکاتور نرم و قوی
  • ماندگاری بالا بدون پخش رنگ
  • گیاهی و ضد حساسیت
  • ماندگاری بالا
  • ضد آب
  • رنگ مشکی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


4- پنکیک گلدن رز مدل Mineral Terracotta

پنکیک

این محصول دارای ماندگاری طولانی مدت است و با فرمولاسیون منحصر به فرد خود به پوست شما ظاهری ابریشمی و کاملاً یکدستی را می‌بخشد. فرمولاسیون منحصر به فرد این پنکیک آن را به پنکیک خاص و پرطرفدار تبدیل کرده است، ترکیبات این پنکیک شامل مواد معدنی، اکسید روی و منیزیم می‌باشد. پنکیک فشرده گلدن رز دارای رنگدانه‌های مرواریدی است که از پوست شما در برابر عوامل مضر محیطی محافظت کرده و و پوست شما را درخشان ، جوان و بی‌نقص نشان دهد.

مشخصات محصول:

  • پوشش‌دهی کامل وطبیعی
  • ماندگاری طولانی مدت
  • حاوی رنگدانه‌های میکرو مروارید
  • ایجاد ظاهری ابریشمی و کاملاً یکدست
  • درخششی ظریف بر روی پوست
  • ماندگاری بالا

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


5- پنکیک ریوال د یانگ 

پنکیک

برای خلاصی از شر لک‌ها، جای جوش، ناهمگونی‌های رنگی در صورت باید از کرم پودر و پنکیک استفاده کنید. پنکیک‌ها نسبت به کرم پودرها آسیب کمتری به پوست می‌رسانند، سبک‌تر است و به خوبی جلوه مات و طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند. پنکیک حکم تثبیت‌ کننده را روی پوست دارد و زیرسازی ایده آل برای آرایش ایجاد می‌کند. پنکک فشرده یانگ دارای بافت نرم و ملایم است و به خوبی روی پوست می‌نشیند تا آرایشی جذاب و ماندگار را برای شما ایجاد کند.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت نرم و ملایم
  • ماندگاری و بادوام بالا
  • جذب کننده چربی
  • مناسب برای پوست‌های چرب
  • جلوه نهایی: مات و طبیعی
  • پوشانندگی بالا

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


6- پنکیک دو کاره فاقد چربی مپ بوته

پنکیک

پنکیک آرایشی به علت ساختار پودری که دارد پوشش مناسبی روی کرم پودر ایجاد می‌کند و باعث تثبیت آن می‌شود. پنکیک به تنهایی و بدون کرم پودر هم برای پوشش دادن پوست قابل استفاده می‌باشد. پنکیک دو کاره فاقد چربی مپ بوته دارای بافتی بسیار نرم و مخملی است که به راحتی پوست را پوشش داده و دارای دوام مناسبی می‌باشد. همچنین این محصول حاوی پروتئین ابریشم است که علاوه بر پوشانندگی خود، پوست را نیز تغذیه می‌کند.

مشخصات محصول:

  • با پوشش‌دهی بالا
  • فاقد چربی
  • حاوی پروتئین ابریشم
  • بافتی بسیار نرم
  • ماندگاری بالا
  • مناسب انواع پوست

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


7- پنکیک آرکانسیل مدل Cover Match Compact Powder

پنکیک

اگر می‌خواهید که پس از زدن کرم پودر و کانسیلر، آرایش خود را تثبیت کنید و ماندگاری داشته باشد، باید پنکیکی بخرید که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، کیفیت خوبی هم داشته باشد. نسل جدیدی از پنکیک فشرده با پوشش بالا این پنکیک از برند آرکانسیل است. این محصول ظاهری یکدست و مخملی داشته و استفاده از آن در دو حالت خشک و نمدار پوششی مطلوب را ارائه می‌دهد. این محصول حاوی Spf 15 می‌باشد و از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند.

مشخصات محصول:

  • پوشش بالا
  • ظاهری یکدست و مخملی
  • دارای Spf 15
  • بافت فشرده
  • مناسب انواع پوست
  • فاقد پارابن
  • نتیجه نهایی مات بر روی پوست
  • با رایحه ملایم لیچی (میوه استوایی)

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


8- پنکیک مات دبی مدل Experience

پنکیک

پنکیک مات دبی مدل Experience مناسب انواع پوست است. این محصول از برند دبی باعث تثبیت آرایش و لطافت پوست می‌شود. در فرمولاسیون این محصول از سنگ‌های گران بهای معدنی استفاده شده است که که رنگ پوست را یکنواخت مات و جذاب می‌کند. پنکیک مات دبی مدل Experience به تثبیت میکاپ شما کمک می‌کند و باعث زیبایی شما می‌شود. پنکیک مات دبی مدل Experience ماندگاری بالایی دارد و در طول روز نیاز به تمدید آن نخواهید داشت.

مشخصات محصول:

  • مناسب انواع پوست
  • دارای تنوع رنگ
  • نرمی و لطافت پوست
  • تثبیت کننده
  • ماندگاری بالا
  • جلوه نهایی مات بر روی پوست

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


9- پنکیک تراکوتا نوت

پنکیک

پنکیک تراکوتا نوت با فرمولاسیون منحصر به فرد خود رطوبت و چربی پوست را تنظیم می‌نماید و عیوب پوست را کامل پوشش می‌دهد. همچنین با تنظیم سطح پالیموتلوئیک اسید پوست موجب تقویت و جلوگیری از پیری زودرس پوست می‌گردد. این پنکیک نوت فاقد پارابن بوده و به صورت خشک و مرطوب نیز قابل استفاده می‌باشد و قدرت پوشانندگی بسیار بالایی نیز دارد.

مشخصات محصول:

  • حاوی روغن ماکادامیا
  • حفظ رطوبت و تعادل چربی پوست
  • دارای جلوه طبیعی بر روی پوست
  • بافت نرم و سبک
  • قابل استفاده برای انواع پوست
  • ماندگاری بالا
  • پوشانندگی بالا

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


10- پنکیک فلورمار مدل Pretty

پنکیک

پنکیک فلورمار مدل Pretty جدا از رنگبندی‌های متفاوت، خاصیت نرم‌کنندگی نیز دارد که این ویژگی به دلیل داشتن ویتامین E در ترکیباتش می‌باشد. این محصول به صورت پن فشرده به بازار عرضه می‌شود. بافت پن‌های فشرده فلورمار بسیار سبک است و با استفاده از در طول روز به هیچ عنوان احساس سنگینی بر روی پوست خود نخواهید داشت. 

مشخصات محصول:

  • دارای بافت نرم و سبک بدون احساس سنگینی 
  • حاوی ویتامین E و پانتنول
  • نرم‌کننده و مرطوب‌کننده پوست
  • دارای چندین تناژ رنگ متنوع

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


11- پنکیک مات مای سری بلک دایموند مدل Delux

پنکیک

این محصول با پوشش‌دهی مناسب به همراه دوام بالای، دو تا از ویژگی‌های این کالای باکیفیت می‌باشند. بافت نرم و سبکی دارد و به راحتی روی پوست می‌نشیند و پس از استفاده حالتی مات را روی پوست به جای می‌گذارد. این محصول دارای پودر فشرده می‌باشد و تمام خانم‌ها در هر سنی که باشند و با هر نوع پوستی، می‌توانند برای مهمانی‌ها و مجالس و حتی برای کاربرد روزانه، از آن استفاده کنند. 

مشخصات محصول:

  • پوشش‌دهی مناسب
  • ماندگاری و دوام بالا
  • بافت نرم و سبک
  • مناسب انواع پوست
  • جلوه نهایی مات

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


12- پنکیک کالیستا مدل Smooth Multi

پنکیک

پنکیک مولتی کالر کالیستا به درخشش پوست کمک بسیاری می‌کند و در برجسته‌سازی نقاط دلخواه همچون پیشانی و گردن تأثیر بسزایی دارد. تنوع رنگ پنکیک مولتی کالر کالیستا دارای 4 رنگ است که برای رنگ‌های مختلف پوست از پوست‌های بسیار روشن، روشن، متوسط و تیره (تیره، گندمی، متوسط) قابل استفاده است. پنکیک مولتی کالر کالیستا در کنار پنکیک دوکاره مات سیلکی می‌تواند زیبایی جلوه زیبایی شما را چندین برابر کند.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت ابریشمی
  • مناسب برای انواع پوست
  • ایجاد ظاهری درخشان و براق روی پوست
  • دارای بافت ابریشمی و نرم
  • مناسب انواع پوست

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


13- پنکیک 24 ساعته لورال پاریس مدل Infallible

پنکیک

این پنکیک با بافتی نرم و بسیار سبک پوشانندگی بالایی دارد و فرمولاسیون غنی آن به گونه‌ای است که هرگز روی پوست جمع نمی‌گردد و قوام خود را حفظ می‌کند. از این محصول می‌توانید در مهمانی‌های خاص خود استفاده کنید و آرایشی کاملا بی‌عیب و نقص داشته باشید. تناژ رنگی پنکیک متناسب با هر پوستی در نظر گرفته شده است و با رطوبت رسانی مداوم به پوست بر خلاف سایر پنکیک‌ها مانع از ایجاد خشکی بر روی پوست می‌گردد. محصول را می‌توانید به دو صورت خشک و یا مرطوب بر روی صورت استفاده کنید.

مشخصات محصول:

  • دارای پوشانندگی بسیار بالا 
  • ماندگاری بالای 24 ساعت
  • بافت نرم و سبک
  • فرمولاسیون بسیار غنی
  • نتیجه‌ی نهایی طبیعی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


14- پنکیک دو کاره چارم کالر مدل Wet And Dry

پنکیک

پنکیک‌ها جزو پر طرفدارترین و پر فروش‌ترین لوازم آرایشی است که به عنوان تثبیت‌کننده‌ی آرایش بر روی پوست استفاده می‌شود. پنکیک دو کاره چارم کالر مدل Wet And Dry به دو صورت خشک و مرطوب قابل استفاده می‌باشد و احساس خستگی به پوست نمی‌دهد و پوشش بالایی دارد. همچنین ویتامین E و آمینو اسید‌های به کار رفته در این محصول خاصیت احیا کنندگی و ضد استرس به آن بخشیده‌اند. 

مشخصات محصول:

  • دارای بافت لطیف و نرم
  • پوشش و ماندگاری بالا
  • حاوی ویتامین E و آمینو اسید
  • احیا‌کننده پوست و ضد استرس
  • مناسب انواع پوست
  • ارگانیک و ضد حساسیت

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


15- پنکیک تراکوتا فلورمار

پنکیک

پنکک تراکوتای فلورمار با بافت براق و درخشانی که دارد پوست شما را همانند یک الماس درخشان می‌کند. این محصول حاوی مواد کاملا طبیعی می‌باشد و بصورت کاملا یکدست و به راحتی بر روی پوست پخش می‌شود. این محصول با پوشانندگی بالای خود پوست شما را صاف و طبیعی جلوه می‌دهد. بافت نرم و مخملی این پنکیک باعث می‌شود تا پوست شما شاداب، با طراوت و بسیار سرزنده به نظر برسد. این محصول با حفظ رطوبت پوست مانع از خشکی پوست در طول روز می‌شود. 

مشخصات محصول:

  • دارای مواد طبیعی
  • بافت بسیار سبک
  • براق و درخشان کننده
  • ترکیب طلایی و بژ مرمر
  • پوشانندگی بالا
  • شاداب کننده پوست

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


16- پنکیک کرمی نوت مدل Luminous Silk

پنکیک

پنکیک کرمی نوت مدل Luminous Silk به واسطه داشتن روغن آرگان رطوبت پوست را حفظ می‌کند و دارای قدرت پوشانندگی بالا می‌باشد. علاوه بر این، با خاصیت ضد پیری علائم و نشانه‌های کهولت سن را در پوست کم می‌کند. این محصول با نرم کردن پوست شما، چهره‌ی شما را جوان‌تر نشان می‌دهد. همچنین این پنکیک حاوی آنتی اکسیدان‌های قوی است و خاصیت ضد پیری دارد و با دارا بودن ویتامین E  از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. 

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • جلوگیری از خشکی
  • حفظ رنگ طبیعی پوست
  • بافت نرم و ابریشمی
  • پوشش دهی بالا حتی با یک بار مصرف
  • ماندگاری طولانی مدت
  • فاقد پارابن

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


17- پنکیک دبورا مدل Newskin

پنکیک

پنکیک دبورا مدل Newskin مناب انواع پوست و دارای فرمولاسیون ساخت پیشرفته، شامل آنتی اکسیدان که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و از بین رفتن سلول‌ها محافظت و در نتیجه از بروز چین و چروک جلوگیری می‌کند و دارای امگا 3 و 6 که اسیدهای چرب ضروری برای سلامت پوست و بدن هستند و بدن قادر به تولید آن‌ها نیست و همچنین دارای ویتامین‌های A ، E و C برای تقویت و بازسازی پوست و دفع اثرات زیان آور ناشی از آلودگی‌های محیطی می‌باشد. ویژگی دیگر این محصول هایپوآلرژنیک بوده و اثرات ناشی از حساسیت به مواد آرایشی را به حداقل می رساند.

مشخصات محصول:

  • دارای پوششی صاف و یکدست
  • دارای آنتی اکسیدان محافظ پوست
  • ضدحساسیت
  • مناسب انواع پوست
  • دارای ضد آفتاب
  • حاوی ویتامین e و c
  • جلوه نیمه مات و طبیعی بر روی پوست
  • حاوی مواد معدنی و آبرسان
  • بازسازی کننده و ضد چروک

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


18- پودر صورت و بدن تراکوتا فلورمار

پنکیک

پودر صورت و بدن تراکوتا فلورمار دارای بافت براقی است و پوست شما را مانند یک الماس درخشان می‌کند. این محصول حاوی مواد تغذیه کننده می‌باشد و به صورت کاملا یکدست و به راحتی بر روی پوست پخش می‌شود. پودر تراکوتا فلورمار پوشانندگی بالایی دارد و پوست را صاف و طبیعی جلوه می‌دهد. این محصول با حفظ رطوبت پوست مانع از خشکی پوست در طول روز می‌شود. بافت این پودر بسیار سبک است و در طول روز هیچگونه سنگینی بر روی پوست خود احساس نخواهید کرد.

مشخصات محصول:

  • بافت مخملی و نرم
  • قابل استفاده برای پوست صورت،گردن و دکلته
  • پوشش‌دهی یکدست
  • تقویت‌کننده پوست
  • حفظ  تعادل رطوبت پوست
  • مناسب انواع پوست

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


19- پنکیک اوریفلیم سری دوان مدل Everlasting

پنکیک

پنکیک اوریفلیم سری دوان مدل Everlasting مناسب پوست چرب و مختلط می‌باشد. این پودر فشرده با بافتی سبک به خوبی پوست را کاور می‌کند و تمامی خطوط ریز پوست را می‌پوشاند، همچنین منافذ باز پوست را محو می‌کند. پنکیک اوریفلیم سری دوان جذب کننده چربی اضافی پوست می‌باشد و با جلوه مات از براقیت پوست می‌کاهد. این پودر فشرده ماندگاری 10 ساعته دارد و بدون نیاز به تمدید مجدد در طول روز، می‌توانید از میهمانی و جشن خود لذت ببرید.

مشخصات محصول:

  • جلوه نهایی بر روی صورت مات
  • محو کننده خطوط ریز
  • ماندگاری 10 ساعته
  • پوشاننده منافذ باز پوست
  • دارای بافت سبک
  • جذب چربی اضافی پوست
  • مناسب پوست چرب و مختلط

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


20- پنکیک گلدن رز مدل Pressed

پنکیک

پنکیک گلدن رز مدل Pressed پودر فشرده شده جدید است که بدون احساس خشکی پوشش خوبی را بر روی پوست ایجاد می‌کند و با استفاده از آن ظاهری بی‌نقص ، صاف و مخملی به پوست شما می‌بخشد. این پنکیک فوق‌العاده بدلیل داشتن SPF 15 از پوستتان در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت می‌کند. پنکیک Pressed گلدن رز حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین‌های E و A است که به پوست شما نرمی و لطافت بسیار خوبی را هدیه می‌دهد.

مشخصات محصول:

  • جلوه‌ای طبیعی بر روی پوست
  • تثبیت آرایش صورت
  • دارای SPF 15
  • روشن‌کننده و لطیف‌کننده پوست صورت
  • پوشش کامل عیوب صورت 

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


21- پنکیک مخملی مات پیررنه مدل Compact

پنکیک

پنکیک پیررنه مدل Compact دارای بافتی بسیار نرم و مخملی است که به راحتی پوست را پوشش داده و در ضمن دارای دوام مناسب نیز می‌باشد. همچنین این محصول حاوی مواد معدنی و روغن زیتون و جوجوباست که علاوه بر پوشانندگی خود پوست را نیز تغذیه می‌کند. هدف این برند لوکس ، ارائه محصولات حرفه‌ای و مطابق سلیقه یک خانم مدرن و شیک‌پوش است که برای کیفیت ، زیبائی و مد اهمیت قائل است.

مشخصات محصول:

  • دارای بافتی بسیار نرم و مخملی
  • حاوی مواد معدنی
  • پوشانندگی بالا
  • ماندگاری بالا
  • حاوی روغن جوجوبا و روغن زیتون
  • مناسب انواع پوست

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


22- پنکیک مک مدل Studio Fix

پنکیک

پنکیک مک مدل Studio Fix مناسب انواع پوست این محصول با کنترل چربی از براقیت پوست جلوگیری می‌کند و باعث زیبایی میکاپ شما می‌شود. پنکیک مک مدل Studio Fix دارای ماندگاری 12 ساعته است و در تمام طول روز نیاز به تمدید مجدد آن نخواهید داشت. این محصول منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد و حالت پرتقالی پوست را از بین می‌برد. پنکیک مک را افرادی که پوست چربی دارند نیز می‌توانند استفاده کنند و از برق پوست خود نجات یابند.

مشخصات محصول:

  • دارای ماندگاری 12 ساعته
  • کاهش ظاهر منافذ پوست
  • کنترل چربی و درخشندگی پوست
  • عدم احساس خشکی پوست
  • مناسب انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


23- پنکیک فشرده فلورمار

پنکیک

پنکیک فلورمار ظاهری طبیعی خلق می‌کند و به دلیل فرمول مخصوص، ضد تعریق، رطوبت و شرجی است و مناسب استفاده در هوای گرم و مرطوب است. آرایش پوست شما با این محصول برای تمام روز بی‌نقص خواهد بود! پنکیک فشرده فلورمار می‌تواند در هوای خشک یا مرطوب استفاده شود، با فرمول ویژه‌ی خود به پوست شما ظاهری نرم و لطیف می‌دهد. استفاده از این محصول به خاطر ساختار ابریشمی آن ساده است و از دیده شدن لکه‌های درخشان عرق روی پوست جلوگیری می‌کند و نمی‌گذارد نقص‌های دیده شوند.

مشخصات محصول:

  • ساختار ابریشمی
  • جلوگیری از دیده شدن لکه‌های درخشان عرق
  • پوشش‌دهی خوب
  • جلوه نهایی طبیعی بر روی پوست
  • ضد تعریق و رطوبت

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


24- پنکیک اوریفلیم سری آنکالر

پنکیک

در فرمولاسیون این محصول از ماده معدنی استفاده شده است که که رنگ پوست را یکنواخت مات و جذاب می‌کند. پنکیک اوریفلیم سری OnColour دارای رنگ بندی متنوعی است که با توجه به رنگ پوستتان می‌توان از آن استفاده نمود. این محصول می تواند نواقص پوست شما را پوشش دهد و پوستی یکنواخت را به شما هدیه دهد. پنکیک آنکالر به دلیل حجم مناسب و قیمت خوب مناسب برای استفاده روزانه است و همچنین برای انواع پوست مناسب می‌باشد.​​​​​ 

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • کمک به مات نمودن پوست 
  • کنترل و جذب سریع چربی 
  • برطرف نمودن نواقص پوست
  • جلوگیری از براق شدن پوست در طی روز

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


25- پنکیک دو کاره ماردینی مدل Ultra Wear

پنکیک

پنکیک دو کاره ماردینی مدل Ultra Wear مناسب برای افراد با انواع پوست می‌باشد. این محصول دارای خاصیت ضد آب است که می‌تواند با داشتن این خاصیت ماندگاری بالایی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول فرانسوی می‌توان به رنگدانه‌های مخصوص برای نتیجه فوق‌العاده اشاره نمود که اثری شفاف و خیره‌‌کننده‌ای روی پوستتان ایجاد می‌نماید.

مشخصات محصول:

  • مناسب انواع پوست
  • با خاصیت ضد آب و ضد چربی 
  • رنگدانه‌های مخصوص برای نتیجه فوق‌العاده 
  • اثری شفاف و خیره‌‌کننده 
  • حاوی ویتامین E و F  

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

همواره می‌توانید از طریق فرم زیر نظراتتان رو برای ما ارسال کنید.


►منبع:

  • wikihow.com
  • cosmeticsandskin.com
  • beautyanswered.com

►لینک کوتاه مطلب:

  • مطلبتون خیلی کمک کننده بود و محصولاتی هم که معرفی کردید واقعا نامبر وان هستن. ممنون از سایت خوب زیرفون 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی