• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

چگونه حرفه‌‌ای‌ رژگونه بزنیم؟+ 25 مدل از بهترین رژگونه‌ها

  • ۲۵۹
چگونه حرفه‌‌ای‌ رژگونه بزنیم؟+ 25 مدل از بهترین رژگونه‌ها

رژگونه چیست؟ چگونه مانند افراد حرفه‌ای رژگونه بزنیم؟ چگونه بهترین رژگونه را متناسب با پوست خود پیدا کنیم؟ + لیست 25 مدل از باکیفیت‌ترین رژگونه‌های 2023


رژگونه چیست؟

رژگونه یک محصول آرایشی است که برای دادن رنگ طبیعی و جوانی به پوست شما استفاده می‌شود! این یک محصول شگفت انگیز است زیرا در صورت استفاده صحیح به صورت شما اجازه می‌دهد ظاهری پر جنب و جوش و جذاب داشته باشد. رژگونه نیز فرمولاسیون­‌های مختلفی دارد که عبارتند از: مایع، پودری و کرمی.

رژگونه

نحوه اعمال رژگونه

رژگونه یکی از لوازم آرایش ضروری است که می‌تواند درخشندگی، زیبای و جوانی را به شما هدیه بدهد. با این حال، دانستن اینکه دقیقا چگونه می‌توان آن را در چهره منحصر به فرد خود به بهترین شکل نشان داد، می‌تواند چالش برانگیز باشد. از روش‌های مناسب استفاده کنید، در مناطقی که به بهترین وجه تکمیل کننده صورت شما هستند استفاده کنید و رنگ و بافتی را انتخاب کنید که برای پوست شما مناسب باشد تا رژگونه شما فوق‌العاده به نظر برسد.

مراحل اصولی و پایه

۱- پایه خود را قبل از رژگونه بزنید. برای بهترین نتیجه، ابتدا باید کرم پودر، سپس کانسیلر، برنزه کننده و سپس رژگونه خود را بزنید. پس از زدن رژگونه، آرایش ابرو، سایه چشم، خط چشم و در نهایت ریمل می‌زنید. این مهم است که این کار را انجام دهید تا مطمئن شوید که آرایش شما متعادل به نظر می‌رسد و همان جایی که آن را اعمال می‌کنید باقی می‌ماند.

رژگونه

2- برس خود را به آرامی از رژگونه پودری خود عبور دهید. اگر از پودر استفاده می‌کنید، یک برس کرکی با اندازه متوسط را به آرامی روی رژگونه بکشید و سپس روی آن ضربه بزنید تا اضافی آن پاک شود. رژگونه را روی گونه‌های خود بمالید و سپس از یک برس تمیز جداگانه استفاده کنید تا به خوبی ترکیب شود.

در پایان مخلوط کردن، به سمت پایین برس بزنید تا موهای صورتتان به نرمی روی سطح پوست شما قرار بگیرد.

رژگونه

3- رژگونه مایع را با انگشت خود نقطه بزنید و مخلوط کنید. اگر از کرم یا ژل استفاده می‌کنید، کمی به انگشت حلقه خود بزنید. ابتدا رنگ را نقطه گذاری کنید، سپس از انگشت خود یا اسفنج آرایشی برای ترکیب آن استفاده کنید. برای طبیعی‌ترین ظاهر، ترکیب را با برس رژگونه به پایان برسانید.

اگر از رژگونه کرمی استفاده می‌کنید برای بهترین نتیجه از کرم پودر استفاده کنید.

رژگونه

4- اضافی را با دستمال پاک کنید. رژگونه خود را با استفاده از پودر شفاف روی آن نرم نکنید زیرا این کار باعث می‌شود رنگ صورت شما کدر به نظر برسد. در عوض، یک دستمال را صاف روی صورت خود نگه دارید و به آرامی و به طور مداوم یک اسفنج آرایش را از طریق آن به گونه‌های خود فشار دهید تا کمی پودر پاک شود. اگر از رژگونه کرمی استفاده می‌کنید، می‌توانید به آرامی گونه‌های خود را فقط با دستمال مرطوب کنید.

رژگونه

تکمیل فرم صورت خود با رژگونه

1- رژگونه را روی صورت قلب به شکل C بزنید. اگر صورت شما بیشتر به شکل قلب است، رژگونه خود را به صورت یک خط منحنی از بالای شقیقه به سمت پایین تا استخوان گونه بزنید. رژگونه را کمی نرم‌­تر روی شقیقه خود بمالید و با نزدیک شدن به ناحیه گونه به تدریج فشار را افزایش دهید.

رژگونه

2- اگر صورتتان گرد است از سیب‌های گونه خودداری کنید. اگر به آرامی برس رژگونه را به صورت خطی در زیر استخوان گونه خود بکشید، می‌توانید تعریف بیشتری به صورت خود اضافه کنید. رژگونه را روی سیب‌های گونه خود نزنید زیرا این کار صورت شما را گردتر نشان می‌دهد.

رژگونه

3- اگر صورت شما بیضی شکل‌تر است، از استخوان گونه به سمت شقیقه بروید. با استفاده از ضربات نرم، از برجسته‌ترین قسمت استخوان گونه خود به سمت لاله گوش به سمت پایین حرکت کنید. کمی رژگونه نیز در بالای شقیقه اضافه کنید.

رژگونه

4- اگر صورت مربعی دارید، رژگونه را با حرکات دایره‌ای بزنید. رژگونه‌تان را مستقیماً روی سیب‌های گونه‌تان با حرکات دایره‌ای بزنید تا ویژگی‌های زاویه‌دار نرم شود و همچنین توجه به گردترین قسمت صورتتان جلب شود.

انتخاب رژگونه مناسب

1- اگر پوست روشنی دارید، رنگ صورتی، هلویی یا آلویی شفاف بخرید. صورتی روشن و هلویی برای پوست‌های روشن‌تر بهترین هستند زیرا طبیعی‌ترین رنگ‌های رژگونه هستند. هر چیزی شفاف، به خصوص آلویی، روی پوست روشن نیز به خوبی کار می‌کند، زیرا در سمت شفاف است و در مقابل آن زیاد نیست.

رژگونه

2- اگر رنگ پوست متوسطی دارید از رنگ زردآلویی یا ارغوانی استفاده کنید. زردآلو برای افزودن یک اثر گرم کننده ظریف به افرادی که دارای رنگ پوست متوسط هستند عالی است در حالی که رنگ ارغوانی حس عمیق‌تری از عمق را ارائه می‌دهد.

3- اگر پوست زیتونی دارید، رژگونه‌ای به رنگ رز یا برنز بگیرید. گل رز فقط فلاش ظریف و طبیعی مناسب را برای پوست زیتونی فراهم می‌کند. رژگونه برنز کمی گرما را اضافه می‌کند و در عین حال روشن می‌کند.

رژگونه

4- اگر پوست تیره‌ای دارید، از رنگ کشمشی، آجری یا نارنجی روشن استفاده کنید. رنگ‌های تند مانند کشمشی یا آجری، رنگ‌های تیره‌تر را به بهترین وجه بدون ظاهری بیش از حد برجسته می‌کنند. برای ظاهری خنثی، رژگونه نارنجی روشن را امتحان کنید.

5- اگر پوست معمولی تا چرب دارید از رژگونه پودری استفاده کنید. رژگونه پودری گزینه خوبی است زیرا تقریباً روی همه انواع پوست به خوبی کار می‌کند، ابریشمی می‌شود و ظاهری مات به جا می گذارد. همچنین، رژگونه پودری به احتمال زیاد روی پوست باقی می‌ماند و نیازی به استفاده مجدد در مدت زمان طولانی‌تری ندارد.

6- اگر پوست خشک یا پیری دارید از رژگونه کرمی استفاده کنید. رژگونه کرمی می‌تواند پوست شما را آبرسانی کند تا از خشکی بیش از حد آن جلوگیری کند. وقتی استفاده می‌شود کمی شبنم‌دار به نظر می‌رسد و بسیار سبک به نظر می‌رسد، که به ایجاد رژگونه‌ای معتبرتر کمک می‌کند.

رژگونه

نحوه انتخاب رنگ رژگونه مناسب

آرتیست‌های آرایش مشهور رابرت سسنک و نیل اسکیبلی، هر دو گفتند بهترین رنگ رژگونه، رنگی است که با ته رنگ پوست شما (گرم، سرد یا خنثی) به خوبی هماهنگ شود. تا زمانی که سایه‌ای را در ته رنگ خود پیدا کنید، می‌توانید به همان اندازه عمیق، روشن، طبیعی و روشن باشید که می‌خواهید متناسب با ظاهرتان باشد. از این به عنوان راهنما استفاده کنید تا به شما کمک کند سایه‌ای را پیدا کنید که به شما احساس خوبی می‌دهد:

- پوست روشن

صورتی‌های روشن و غبارآلود و هلویی شفاف، برافروختگی طبیعی را می‌افزایند، در حالی که صورتی‌های روشن با همه ته‌رنگ‌ها برای یک بیانیه جسورانه مناسب هستند.

- پوست متوسط

صورتی روشن با ته رنگ سرد عالی به نظر می‌رسد، در حالی که مرجانی و نارنجی رنگ‌های گرم را نشان می‌دهند.

- پوست زیتونی

هر چیزی که ته رنگ طلایی داشته باشد رنگ‌های غنی و گرم را در پوست شما نمایان می‌کند. اگر زیتونی خنک هستید، می‌توانید آلویی روشن و صورتی خنک را انتخاب کنید.

- پوست عمیق یا تاریک

رنگ‌های مرجانی، قرمز آجری و توتی، عمق و بعد رنگ پوست شما را دارند.

رژگونه

کدام فرمول رژگونه برای ما مناسب تر است؟

رژگونه کرمی

رژگونه کرمی معمولاً در یک تیوب یا ظرف می‌آید و با یک برس یا اسفنج زیبایی اعمال می‌شود. این رژگونه بسیار ضخیم‌تر از رژگونه مایع است، اما استفاده از آن با یک لایه‌ی سبک آسان‌تر است، زیرا می‌توانید میزان محصولی را که روی برس خود می‌برید کنترل کنید. رژگونه‌های کرمی به طور یکپارچه با پوست ترکیب می‌شوند، چه پوست خشک یا چرب داشته باشید. اگر نگران پاک شدن آرایش خود پس از چند ساعت هستید، ممکن است رژگونه‌های کرمی راه حلی برای شما باشند.

رژگونه مایع

رژگونه مایع کمی در بازار جدیدتر هستند. برخی از رژگونه‌های مایع دارای بافت سرمی هستند که آن‌ها را شفاف، قابل ترکیب و نرم می‌کند. با این حال، برخی دیگر از نظر بافت ضخیم‌تر هستند، که منجر به فرمول مات می‌شود که می‌تواند هم شبنم‌دار و هم مات باشد. این محصول بهتر است با یک برس گیره‌ای استفاده شود که می‌تواند محصول را به آرامی روی گونه‌های شما بمالد.

رژگونه پودری

احتمالاً قبلاً کمی در مورد رژگونه پودری می‌دانید زیرا احتمالاً اولین فرمول رژگونه‌ای است که تا به حال امتحان کرده‌اید. این کلاسیک است، استفاده از آن آسان است و اساساً در هنگام استفاده از یک محصول با رنگدانه کمی بی‌خطر است. این در فرمول‌های مات و براق است که به راحتی روی آن می‌لغزند و معمولاً با برس اعمال می‌شود.

رژگونه مات یا شبنم‌­دار؟

یک رژگونه مات، بدون افزودن براقیت یا درخشش، رنگ را به صورت شما می‌افزاید. هر دوی آن‌ها در گزینه‌های مایع، کرمی و پودری عرضه می‌شوند، اما کرم‌ها و مایعات معمولاً روکشی شبنم‌دار و براق دارند که رژگونه‌های مات پودری ندارند. اگر از افزودن بافت یا درخشندگی اضافی به صورت می‌ترسید، این نوع برای شما مناسب است.

از طرف دیگر، رژگونه براق، درخشندگی و درخشندگی را در فرمول خود دارد. کمی درخشندگی بیشتری به گونه‌ها می‌بخشد و به طور یکپارچه با هر هایلایتر یا روشن کننده‌ای که ممکن است روی گونه داشته باشید ترکیب می‌شود. این نوع برای مبتدیان عالی است زیرا رژگونه‌های براق معمولاً بافت نرم‌تری دارند، بنابراین ترکیب آن‌ها راحت‌تر است. با این حال، اگر از محصولی استفاده می‌کنید که بیش از حد درخشان است، می‌توانند بر بافت تأکید کنند.

چگونه رژگونه را در تمام طول روز ماندگار کنیم؟

می‌توانید از یک پرایمر آرایشی در زیر محصولات پوست صورت خود استفاده کنید تا به آرایش کمک کند در تمام طول روز سر جای خود باقی بماند. برای استفاده در تمام روز، Scibelli توصیه می‌کند از رژگونه کرمی استفاده کنید و آن را با رژگونه پودری در سایه مشابه یا پودر شفاف شفاف خود استفاده کنید. رژگونه شما به طور جدی تکان نمی‌خورد.

چگونه از رژگونه‌ی اصطلاحا دلقکی اجتناب کنیم؟

رژگونه

برای جلوگیری از این اتفاق، رژگونه خود را کم و با دستی سبک اضافه کنید. «همیشه وقتی نوبت به رژگونه می‌رسد، اضافه کردن و کم کردن آن آسان‌تر است.» اما نترسید: اگر زیاده‌روی کرده‌اید، راهی برای بازگشت وجود دارد. Sesnek پیشنهاد کرد که یک پودر شفاف روی رژگونه‌تان بمالید تا شدت رژگونه‌تان بیشتر شود و ظاهر آن نرم‌تر شود. همچنین می‌توانید برس یا اسفنج خود را بدون محصول جدید بردارید و لبه‌های آن را با هم مخلوط کنید تا به یکپارچه شدن آن با پوست شما کمک کند.

من روزاسه دارم . آیا هنوز هم می‌توانم از رژگونه استفاده کنم؟

فقط به این دلیل که شما روزاسه، آکنه یا فقط یک برافروختگی طبیعی روی پوست خود دارید، به این معنی نیست که باید کلا رژگونه را کنار بگذارید. به‌جای افزودن رنگ‌های صورتی و قرمز بیشتر به پوست خود، رنگ قهوه‌ای با رنگ خنثی را انتخاب کنید. رنگ‌های خنثی با هر ته رنگی کار می‌کنند و رنگ قهوه‌ای با قرمزی طبیعی پوست شما مقابله می‌کند. اما چه کسی می‌گوید که قرمزی باید به هر حال پوشانده شود؟ همیشه می‌توانید رژگونه رنگ مورد علاقه‌تان را استفاده کنید و هیچ قاعده‌ای وجود ندارد.

چگونه رژگونه را روی گونه های بزرگ قرار دهیم؟

اگر گونه‌های بزرگی دارید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه رژگونه بزنید بدون اینکه گونه‌هایتان بزرگ‌تر به نظر برسد. نکته کلیدی این است که از محصول با یک دست سبک استفاده کنید و آن را به خوبی ترکیب کنید.

با زدن رژگونه روی سیب‌های گونه خود شروع کنید و سپس آن را به سمت بالای گوش خود بکشید. فرمول رژگونه شفاف ممکن است انتخاب بهتری نسبت به رنگدانه‌های زیاد باشد تا بتوانید به تدریج رنگ آن را تقویت کنید.

از یک نوع خالص استفاده کنید و با حداقل مقدار شروع کنید. محصول را با یک برس کرکی بمالید و خوب مخلوط کنید. از استفاده از برس متراکم خودداری کنید زیرا ممکن است رنگ زیادی روی گونه‌ها ایجاد کند.

برای داشتن ظاهری طبیعی، از رژگونه مات پودری نرم استفاده کنید. برای داشتن ظاهری براق‌تر، از رژگونه‌ای براق استفاده کنید.

اگر پوست خشکی دارید، ممکن است بخواهید رژگونه کرمی را انتخاب کنید، زیرا به آبرسانی به پوست شما کمک می کند.

رژگونه‌های کرمی ممکن است روی پوست‌های چرب به خوبی دوام نداشته باشند، بنابراین ممکن است لازم باشد آن‌ها را در طول روز دوباره استفاده کنید. اگر پوست چرب دارید، می‌توانید به جای آن از رژگونه پودری استفاده کنید.

آیا می‌توانید رژگونه را بدون استفاده از کرم پودر بزنید؟

اگر پوست خوبی دارید می‌توانید از رژگونه بدون کرم پودر استفاده کنید. با این حال، ابتدا پوست خود را با استفاده از مرطوب کننده یا پرایمر آماده کنید تا رژگونه به راحتی ترکیب شود و در طول روز ماندگار شود.

هر گونه لک را پنهان کنید تا برجسته نشوند، و سپس با لایه‌ای سبک از رژگونه را بمالید زیرا نمی‌خواهید زیاده‌روی کنید.

بهترین فرمول متناسب با نوع پوست خود را انتخاب کنید. اگر پوست خشکی دارید، رژگونه کرمی به شما برافروختگی طبیعی و ظاهری شبنم‌دار می‌بخشد.

اگر پوست چرب دارید، از رژگونه پودری استفاده کنید زیرا می‌تواند ماندگاری بهتری روی پوست داشته باشد.

رژگونه را روی صورت افراد مسن کجا بمالیم؟

رژگونه

با افزایش سن، پوست ما تغییر می‌کند و خطوط و چین و چروک‌های ریز بیشتر نمایان می‌شوند. یعنی در انتخاب رژگونه و محل زدن آن باید دقت کنیم. برای پوست‌ افراد مسن، بهتر است از رژگونه کرمی سبک یا پودری ریز آسیاب شده استفاده کنید. از فرمول‌های سنگین خودداری کنید زیرا می‌توانند در خطوط ریز و چین و چروک قرار گیرند و آن‌ها را بیشتر نمایان کنند.

همچنین اجتناب از رژگونه‌های براق ضروری است زیرا می‌توانند هرگونه نقص روی پوست را برجسته‌تر کنند. رژگونه مات یا ابریشمی به شما رنگ طبیعی می‌دهد که جوان‌تر به نظر می‌رسد.

نکات پایانی

رژگونه یکی از نمادین‌ترین محصولات آرایشی است که می‌تواند ویژگی‌های صورت ما را بهبود بخشد. همچنین استفاده از آن سریع و آسان است و آن را به انتخابی عالی برای آرایش روزمره تبدیل می‌کند.

اگر قرمزی در پوست خود دارید و از کرم پودر پوشش‌دهنده کامل استفاده نمی‌کنید، ممکن است نیازی به استفاده از آن نداشته باشید.

همچنین می‌توانید به جای رژگونه صورتی از رژگونه برهنه یا قهوه‌ای استفاده کنید. رنگ‌های قهوه‌ای می‌توانند به متعادل کردن قرمزی پوست کمک کنند و در عین حال برافروختگی طبیعی را به شما بدهند.

رژگونه‌های برهنه برای آرایش‌های لایت مناسب هستند، زیرا می‌توانند رنگی به گونه‌های شما اضافه کنند.

اگر از کرم پودری با پوشش متوسط تا کامل استفاده می‌کنید، ممکن است صورت شما صاف به نظر برسد، بنابراین رژگونه می‌تواند کمی رنگ به پوست شما بازگرداند.

استفاده از رژگونه می تواند تفاوت زیادی در ظاهر آرایش شما ایجاد کند. استفاده از آن مزایای زیادی دارد، حتی اگر فکر نمی‌کنید به آن نیاز دارید. رژگونه می‌تواند به برافروختگی طبیعی پوست شما کمک کند، شما را بیدارتر نشان دهد و به صورت شما ابعاد بیشتری بدهد.

بنابراین، حتی اگر مطمئن نیستید که به رژگونه نیاز دارید، آن را امتحان کنید! ممکن است تعجب کنید که چقدر می‌تواند تفاوت ایجاد کند.


باتوجه به نکاتی که در بالای همین مطلب گفته شده، در ادامه ما لیست 25 مدل از باکیفیت‌ترین رژگونه‌های سال با ضمانت بازگشت وجه و تحویل درب منزل را تقدیم شما می‌کنیم. این فهرست به طور مداوم در طول سال با عنوان "چگونه حرفه‌‌ای‌ رژگونه بزنیم؟+ 25 مدل از بهترین رژگونه‌ها" به‌روزرسانی می‌شود. هدف ما این است که با هر بودجه‌ای که دارید شما را در جریان بهترین مدل‌های جدید رژگونه‌های سال قرار دهیم. این لیست توسط متخصصین ما از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی جمع آوری شده پس با خیال راحت خرید کنید.


1- پالت رژگونه 8 رنگ رولوشن مدل Sugar & Spice

رژگونه

پالت رژ گونه رولوشن مدل Sugar & Spice، به شما 8 رنگ متنوع و متفاوت، متشکل از رنگ‌های براق و مات را ارائه می‌دهد که برای هر رنگ پوستی مناسب است! هر 8 سایه منحصر به فرد این پالت را می‌توان به صورت جداگانه استفاده کرد و یا برای ایجاد رنگ مورد نظرتان آن‌ها را با هم ترکیب کنید. این پالت کاربرد حرفه‌ای داشته و دارای رنگدانه‌های بسیار غنی است که به سادگی بر روی پوست اثر می‌گذارند.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت پودری و ابریشمی
  • دارای رنگدانه‌های قوی
  • دارای برنزر و هایلایتر
  • شامل 8 رنگ رژگونه براق و مات
  • ماندگار بالا
  • محصول کشور انگلیس

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


2- رژگونه تراکوتا گلدن رز مدل Stardust

رژگونه

میزان بالای رنگدانه‌های غنی در این رژگونه باعث شده تا با کوچک‌ترین تماس براش، پودر رژگونه بر روی پوست منتقل شود. رژگونه گلدن رز به دلیل ترکیب چند رنگ زیبایی خاصی را به گونه می‌بخشد و می‌توانید میکاپ زیبایی را خلق کنید. همچنین ماندگاری این رژگونه به دلیل وجود پیگمنت‌های طبیعی و با کیفیت، بسیار بالا است تا حدی که تا پایان روز شما نیاز به تمدید رژگونه نخواهید داشت.

مشخصات محصول:

  • مناسب انواع پوست
  • جلوه نهایی: براق
  • دارای بافت پودری فشرده
  • بسیار نرم و سبک
  • برجسته کننده گونه
  • کشور سازنده برند: ترکیه

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


3- رژگونه تراکوتا گلدن رز مدل Stardust

رژگونه

این محصول یک رژگونه پودری است که دارای بافتی ابریشمی و نرم می‌باشد. این رژگونه به گونه‌های شما جلوه‌ای درخشان و رنگارنگ می‌بخشد. همچنین این محصول رنگدانه‌های قوی دارد که به راحتی روی پوست می‌نشیند و زیبایی آرایش شما را تکمیل می‌نماید، همچنین نیاز شما به تجدید رنگ رژگونه را کاهش می‌دهد. 

مشخصات محصول:

  • بافت سبک و ابریشمی
  • پوشش عالی و استفاده‌ی آسان
  • حجیم‌کننده و برجسته کننده گونه
  • دارای میکرو دانه‌های بسیار قوی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


4- رژگونه آرکانسیل مدل Oh My Maxi Blush

رژگونه

از رژگونه برای برجسته سازی استخوان‌های گونه نیز استفاده می‌شود. آرایش گونه‌ها و برجسته سازی آن‌ها اثر بسیار مثبتی در جذاب بودن و شادابی چهره می‌گذارد. رژگونه از لوازم پر اهمیت آرایشی است که باید هر خانمی همراه خود در کیف آرایش‌شان داشته باشند. رژ گونه آرکانسیل مدل Oh My Maxi Blush به راحتی گونه‌های شما را زیبا می کند و حالتی طبیعی دارد. این محصول ماندگاری و دوام خوبی دارد و برای استفاده روزانه مناسب می باشد.

مشخصات محصول:

  • ایجاد جلوه‌ای زیبا و طبیعی
  • ماندگاری و دوام بالا
  • مناسب استفاده روزانه
  • مناسب انواع پوست
  • دارای بافت پودری

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


5- رژگونه استیکی اوریفلیم سری دوان مدل Face Styler

رژگونه

رژگونه Face Styler از برند اوریفلیم دارای بافت بسیار نرم و کرمی و پوشش سبک می‌باشد و به خوبی روی پوست می‌خوابد و هیچگونه سنگینی از خود به جا نمی‌گذارد. با استفاده از این رژگونه، گونه‌های شما جلوه بسیار طبیعی و برجسته‌ای خواهد داشت. رژگونه Oriflame حاوی ویتامین E است و آنتی اکسیدان بسیار قوی برای پوست به شمار می‌آید.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت بسیار نرم
  • حاوی ویتامین E
  • ماندگاری و دوام بالا
  • مرطوب کننده پوست
  • دارای بافت کرمی
  • دارای جلوه نهایی طبیعی و براق
  • هایلایتر استیکی
  • محصل کشور سوئد

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


6- پالت 6 رنگ رژگونه پروفیوژن

رژگونه

پالت 6 رنگ رژگونه پروفیوژن Profusion دارای بافت پودری فشرده با نمای نهایی مات است. این محصول دارای شش رنگ جذاب است که به راحتی با یکدیگر ترکیب می‌شوند و می‌توان از ترکیب آن‌ها به رنگ ‌دلخواه رسید. این رژگونه با رنگدانه‌های غنی پوششی یکدست ایجاد می‌کند و دارای ماندگاری طولانی مدت است.

مشخصات محصول:

  • بافت پودری فشرده
  • جلوه مات
  • مناسب انواع پوست
  • بدون تست حیوانی
  • ماندگاری طولانی
  • پوشش یکدست
  • رنگدانه‌های غنی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


7- رژگونه پودری کوزارت

رژگونه

فرمول بی نظیر این محصول از خشکی پوست جلوگیری کرده و باعث می‌شود پوستی نرم با چربی طبیعی داشته باشید و همچنین از ماندگاری بالایی برخوردار است. رژگونه پودری Cosart برای افرادی مناسب است که آرایش‌های مات را می‌پسندند زیرا دارای جلوه نهایی مات و طبیعی است و موجب شاداب و زیباتر شدن چهره می‌شود، همچنین دارای ماندگاری بالایی است و نیاز به تمدید مجدد آن در طول روز نمی‌باشد.

مشخصات محصول:

  • دارای بافتی ابریشمی و سبک
  • ماندگاری بالا
  • دارای 4 رنگ زیبا
  • جلوگیری از خشکی پوست
  • جلوه نهایی: مات

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


8- رژگونه دبورا

رژگونه

رژ گونه دبورا بافتی کاملا مات و مخملی دارد و برای پوست‌ چرب به همراه یک کرم‌ پودر مات بسیار کار آمد است و باعث می‌شود که پوست شما در اوج زیبایی کاملا مات و بدون برق اضافه به نظر بیاید. شما می‌توانید برای ایجاد یک درخشندگی تأثیر گذار در این استایل آرایشی از سایه چشم‌های تیره و البته تا حد درخشان بهره بجویید تا چشم‌های شما در کنار گونه و لب‌هایی که به محصولات ماتی مانند رژ گونه دبورا آراسته شده است درخشندگی خیره کننده‌ای داشته باشد.

مشخصات محصول:

  • بافت سبک و ابریشمی
  • پوشش عالی و استفاده‌ آسان
  • دارای اپلیکاتور قلم‌ مویی
  • جلوه نهایی: طبیعی
  • بافت پودر فشرده
  • مناسب انواع پوست

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


9- رژگونه فلورمار سری Baked

رژگونه

با استفاده از این مواد پودری که به شکل مات و درخشان وجود دارند می‌توان رنگ و لعابی دیگر برای آرایش ایجاد نمود. این محصول دارای رنگدانه‌های قوی و فوق‌العاده است که با یک بار استفاده روی پوست می‌نشیند. جلوه نهایی رژگونه Flormar بسیار طبیعی و درخشان است و چهره شما را شاداب و پر انرژی نشان می‌دهد. شما از این رژگونه می‌توانید برای مصارف روزانه و حرفه‌ای بهره مند شوید.

مشخصات محصول:

  • حاوی رنگدانه‌های قوی
  • ایجاد جلوه‌ای طبیعی برای گونه‌ها
  • دارای جلوه نهایی براق
  • ماندگار بالا
  • مناسب انواع پوست

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


10- رژگونه تراکوتا فلورمار

رژگونه

رژگونه تراکوتا فلورمار یکی دیگر از محصولات این برند است که برای آرایش بسیار کاربردی است. این محصول بدون هیچگونه ریزشی برای استفاده به عنوان رژ گونه و یا هایلایت کاربرد دارد. رنگدانه‌های قوی و کیفیت بالا این پودر فشرده را بسیار کار آمد ساخته است. با استفاده از این محصول می‌توانید به آرایش خود رنگی دیگر ببخشید.

مشخصات محصول:

  • مناسب برای هایلایت و رژگونه
  • پودر فشرده نرم و لطیف
  • دارای رنگدانه‌های قوی
  • مناسب انواع پوست
  • جلوه نهایی: طبیعی
  • دارای بافت پودری

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


11- رژ گونه Hi-Tech دبورا

رژگونه

علاوه بر رنگ، کیفیت و همگن و یکدست شدن پودر رژگونه با پوست صورت و ماندگاری رنگدانه‌ها نیز بسیار مهم است. پیشنهاد ما رژگونه‌ی HI-TECH از برند ایتالیایی دبورا می‌باشد. رژگونه‌ی HI-TECH دبورا دارای رنگدانه‌های طبیعی و هماهنگ با پوست صورت بوده و ماندگاری بالایی نیز دارد و نیاز شما به تجدید رنگ رژگونه را کاهش می‌دهد.توسط متخصصین پوست هم تایید شده است.

مشخصات محصول:

  • بافت سبک و ابریشمی
  • ترکیب حاوی مواد معدنی
  • پوشش عالی و استفاده‌ی آسان

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


12- رژگونه یوبه مدل Multi Effect

رژگونه

رژگونه یوبه با رنگ‌های گرم و طبیعی، بافت نرم و سبکی که دارد و پوشش‌دهی یکپارچه مناسب انواع پوست‌ها به ویژه پوست‌های چرب می‌باشد. استفاده از این رژگونه پوست شما را مرطوب کرده و گونه‌هایتان را برجسته نشان می‌دهد. رژگونه یوبه ماندگاری بالایی دارد و شما را از تمدید آم در طول روز بی نیاز می‌کند. پیگمنت‌های این رژگونه‌ها بالا و غنی بوده و با یک حرکت گونه‌های شما را برجسته کرده و می‌پوشاند.

مشخصات محصول:

  • دارای بافتی نرم و سبک
  • پوشش‌دهی بسیار بالا
  • ماندگاری بالا بر روی پوست
  • دارای آنتی آکسیدان‌های طبیعی
  • دارای جلوه نهایی طبیعی و مات

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


13- رژگونه کالیستا مدل Multi Color

رژگونه

رژگونه تراکوتا کالیستا در رنگ‌های ترکیبی با بافت سبک، ابریشمی و نرم خود پوست را شاداب نشان می‌دهد. این محصول پوشش‌دهی مطلوبی دارد و تا چندین ساعت روی پوست باقی می ماند. 4 رنگ درخشان و براق این رژگونه به خوبی روی سطح پوست پخش می‌شود. رژ گونه کالیستا مدل Multi Color با یک اشاره براش برجستگی فوق‌العاده‌ای به گونه‌هایتان می‌دهد و زیبایی میکاپتان را چندین برابر خواهد کرد. با استفاده از این محصول می‌توانید به آرایش خود رنگی دیگر ببخشید.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت سبک و ابریشمی
  • ماندگاری بالا
  • پوشانندگی مطلوب
  • جلوه نهایی براق
  • مناسب انواع پوست

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


14- پودر فشرده فلورمار سری Baked

رژگونه

این محصول با بافت نرم و ملایم و پودری که دارد به خوبی توسط براش مناسب روی صورت قرار می‌گیرد و در انتهای آرایش جلوه ای مخملی و ابریشمی برای پوست ایجاد می‌کند. این محصول دارای ویتامین E بوده و از پوست در برابر اشعه خورشید و اثرات پیری زودرس محافظت می‌کند. از دیگر مزایای استفاده از این محصول می‌توان به حفظ رطوبت پوست اشاره کرد.

مشخصات محصول:

  • حاوی رنگدانه‌های قوی
  • ایجاد جلوه‌ای طبیعی برای گونه‌ها
  • دارای جلوه نهایی مات
  • ماندگار بالا
  • مناسب انواع پوست
  • دارای spf

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


15- رژگونه پودری مگنتی کوزارت

رژگونه

فرمول بی نظیر این محصول از خشکی پوست جلوگیری کرده و باعث می‌شود پوستی نرم با چربی طبیعی داشته باشید و همچنین از ماندگاری بالایی برخوردار است. رژگونه پودری Cosart برای افرادی مناسب است که آرایش‌های مات را می‌پسندد زیرا دارای جلوه نهایی مات و طبیعی است و موجب شاداب و زیباتر شدن چهره می‌شود، همچنین دارای ماندگاری بالایی است و نیاز به تمدید مجدد آن در طول روز نمی‌باشد.

مشخصات محصول:

  • ماندگاری بالا
  • دارای بافتی ابریشمی و سبک
  • جلوگیری از خشکی پوست
  • دارای جلوه نهایی مات
  • پخش شوندگی راحت

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


16- رژگونه ساده فلورمار

رژگونه

رژگونه ساده‌ی فلومار، با رنگبندی متنوع و بافت سبک خود، به پوست ظاهری نرم و طبیعی می‌بخشد. این رژگونه با ماندگاری بالا، در برابر رطوبت و عرق کردن مقاوم است و پاک نمی‌شود. استفاده از این رژگونه، برجستگی گونه‌ها و در نتیجه زیبایی آرایش شما را بیشتر می‌کند. می‌توانید با استفاده از این رژگونه به آسانی به چهره‌ی خود حالت و شکل دلخواه داده و از جذابیت آرایش خود لذت ببرید.

مشخصات محصول:

  • بافت نرم و سبک 
  • رنگدانه‌های با کیفیت
  • ماندگاری بالا
  • رنگبندی متنوع

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


17- رژ گونه بورژوا مدل LITTLE ROUND POT

رژگونه

یکی از محصولات پر طرفدار برند بورژوا، رژگونه گرد آن است که به خاطر بسته‌بندی کوچک و البته بافت نرم خود، به شهرت رسیده است. رژگونه بورژوا از رنگ دانه‌های پخته شده تهیه شده که به خوبی روی پوست گونه می‌خوابد و استفاده از آن را بسیار دلپذیر می‌کند. یکی از ویژگی‌های این محصول، دارا بودن رایحه خوشبو است. به علاوه رنگبندی متنوع این رژگونه این امکان را می‌دهد تا متناسب با هر تناژ پوستی، رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

مشخصات محصول:

  • بافت نرم و سبک
  • ماندگاری بالا
  • رنگبندی متنوع   
  • رایحه خوشبو 
  • بسته‌بندی کوچک 
  • فاقد پارابن

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


18- پالت رژگونه و هایلایتر میبلین

رژگونه

پالت رژگونه و هایلایتر میبلین محصولی با رنگبندی متنوع از تناژ‌های متفاوت رژگونه و هایلایتر پوست می‌باشد که موجب افزایش برجستگی گونه و ایجاد نمایی براق و جذاب بر روی آرایش می‌گردد. بافت پالت رژگونه و هایلایتر میبلین بسیار سبک بوده و پوشش براق و طبیعی آن برای انواع آرایش مناسب می‌باشد. همچنین می‌توانید برای ساخت تناژ رنگی مورد نظر خود رنگ‌های موجود در پالت را با یکدیگر ترکیب نمایید.

مشخصات محصول:

  • رنگدانه‌های غنی و ماندگار
  • حاوی 3 رنگ هم تناژ رژگونه و یک رنگ هایلایتر براق
  • قابل استفاده به صورت تک رنگ و یا ترکیبی
  • بافت درخشان و سبک
  • مناسب جهت ایجاد سایه روشن در گونه
  • افزایش بر جستگی گونه

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


19- رژگونه روبی سان

رژگونه

رژگونه روبی سان، پودری ابریشمی و لطیف که به گونه‌های شما زیبایی و درخشندگی منحصر به فردی می‌دهد حاوی سیلیکون، رنگدانه‌های فشرده فرمولاسیون بسیار غنی و مطلوب با پوشش و ماندگاری بسیار عالی است. تنوع رنگدانه‌های شاد و زیبایی این محصول طراوت و شادابی را به گونه‌های شما هدیه می‌کند.

مشخصات محصول:

  • دارای 6 رنگ فوق‌العاده
  • مناسب برای انواع پوست
  • همراه پد مخصوص
  • فاقد پارابن
  • حاوی سیلیکون
  • پوشش و ماندگاری عالی
  • ابریشمی و لطیف

 

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


20- رژگونه پودری تک رنگ ایفسن

رژگونه

این محصول به خاطر خاصیت پودری خود ماندگاری زیادی ندارد و برای حفظ جلوه اولیه آن روی پوست باید هر چند ساعت یکبار تمدید گردد. این رژ گونه برای هر نوع پوستی مناسب است و با رنگدانه‌های قوی که دارد یک جلوه زیبا و یکدست روی گونه‌های شما به وجود می‌آورد. همچنین داراری بافت نرم و ابریشمی می‌باشد که به راحتی روی پوست پخش می‌شود.

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • دارای رنگدانه‌های غنی
  • ماندگاری بالا
  • دارای بافت نرم و ابریشمی
  • حاوی مواد مغذی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


21- رژگونه X-52799 لوناسی

رژگونه

رژگونه X-52799 لوناسی بافتی نرم و ابریشمی داشته و روی پوست جلوه‌ای مات و طبیعی دارد. پوشش‌دهی این رژگونه به گونه‌ای است که منافذ باز پوست را پنهان کرده و بافت سبکی دارد. رژگونه لوناسی فاقد ترکیبات جوش‌زا و مخرب بوده و جلوه‌ای مخملی دارد. این محصول حاوی ترکیبات نشاسته ذرت و پودر میکا بوده که موجب پوشانندگی بالا شده و پوست را ابریشمی و یکدست نشان می‌دهد.

مشخصات محصول:

  • جلوه مات
  • فاقد مواد حساسیت زا
  • بافت نرم و ابریشمی
  • رنگدانه‌های قوی 
  • ضد حساسیت

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


22- رژگونه پودری مگنتی کوزارت ترو کاور

رژگونه

رژگونه پودری تروکاور پوشانندگی بالایی دارد و از موادی تشکیل شده که به راحتی با پوست و کرم آرایشی ترکیب شده و پوشش خوبی را ایجاد می‌کند. این محصول تازگی و زیبایی و درخشش طبیعی به پوست شما می‌دهد. رژگونه پودری تروکاور بافت ابریشمی و لطیف دارد و به راحتی روی پوست می‌نشیند. و از خشکی پوست جلوگیری کرده و موجب می‌شود پوستی نرم با چربی طبیعی داشته باشید. رژگونه تروکاور برای پوست‌های حساس هم مناسب است.

مشخصات محصول:

  • ماندگاری بالا
  •  درخشش طبیعی
  •  تاثیر فوق العاده
  • پودری فشرده
  •  بافت ابریشمی و لطیف
  •  جلوگیری از خشکی پوست
  •  مناسب پوست‌های حساس

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


23- ‫رژگونه چارمینگ شون

رژگونه

‫رژگونه چارمینگ شون با بافت نرم و ابریشمی خود به خوبی روی پوست پخش شده و جلوه‌ای درخشان، ابریشمی و طبیعی به آن می‌بخشد. این محصول فرمولاسیونی سبک و بر پایه ترکیبات گیاهی داشته و به تامین و حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. رژگونه شون در افزایش نرمی و لطافت پوست تاثیرگذار بوده و استفاده طولانی مدت از آن باعث خشک شدن پوست نمی‌شود. این محصول با رنگ‌های عالی، جذاب و پوشانندگی بالایی که دارد در صورت زیرسازی مناسب، حداقل چندین ساعت روی پوست شما بدون تغییر باقی خواهد ماند.

مشخصات محصول:

  • فرمولاسیون سبک
  • بافت نرم و ابریشمی
  • مانع از ایجاد خط و لک بر روی سطح پوست
  • دارای رنگ‌های عالی و جذاب
  • پوشانندگی بالا
  • جلوه‌ای طبیعی، درخشان و ابریشمی
  • ماندگاری مناسب
  • پوششی یکدست و مخملی

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


24- رژگونه پودری گلدن رز

رژگونه

رژگونه پودری گلدن‌رز نرم و ابریشمی بوده و با ماندگاری و دوام بالای خود شما را از چک کردن مداوم و دوباره شارژ کردن آن بی‌نیاز می‌کند. این محصول مورد تایید متخصصین پوست است، فرمولاسیونی فاقد پارابن دارد و مانع بروز حساسیت و تحریکات پوستی خواهد شد. رژگونه گلدن‌رز رنگبندی متنوعی داشته و برای استفاده سلیقه‌های مختلف و تناژ متفاوت پوست گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این محصول به فرم گرفتن و برجسته‌سازی گونه‌ها کمک کرده و موجب افزایش شادابی و درخشندگی آن‌ها می‌شود.

مشخصات محصول:

  • بافت نرم و سبک
  • پودری و ابریشمی
  • پوشش‌دهی کامل
  • دوام و ماندگاری طولانی
  • رنگدانه‌های غنی
  • درخشان و براق‌کننده پوست
  • فاقد پارابن
  • کمک به برجسته کردن گونه

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


25- رژ گونه تراکوتا فلورمار

رژگونه

رژگونه تراکوتا از برند فلورمار، دارای بافت مخملی و نرم پوششی یکدست است و ظاهر پوست صورت را شاداب، براق و ابریشمی با ظاهری طبیعی نشان می‌دهد. عناصر سازنده‌ی این رژگونه تغذیه کننده‌ی پوست می‌باشد و با ترکیب اکلیل‌های ریز و رنگ‌های گوناگون و در نهایت گونه‌هایی برجسته با ظاهر طبیعی را به شما هدیه می‌دهد.

مشخصات محصول:

  • بافت مخملی و نرم
  • دارای اکلیل‌های ریز
  • مغذی‌کننده‌ی پوست
  • حفظ  تعادل رطوبت پوست
  • برجسته کننده‌ی گونه
  • تنوع رنگی
  • ظاهری براق و ابریشمی 

«عکس‌های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

همواره می‌توانید از طریق فرم زیر نظراتتان رو برای ما ارسال کنید.


►منبع:

  • wikihow.com
  • beginnersguidetomakeup.com

►لینک کوتاه مطلب:

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی