• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

کرم پودر مک مدل Studio Fix مناسب انواع پوست

  • ۳۱۴
کرم پودر مک مدل Studio Fix مناسب انواع پوست

اگر به دنبال یکی از پرطرفدارترین محصولات برند مک هستید، کرم پودر مک Studio fix مناسب‌ترین انتخاب برای شما است. این محصول پوشش‌دهی بسیار بالایی دارد.


اگر به دنبال یکی از پرطرفدارترین محصولات برند مک هستید، کرم پودر مک Studio fix مناسب‌ترین انتخاب برای شما است. این محصول دارای ویژگی پوشش‌دهی بسیار بالایی است که باعث می‌شود پوستی یکدست و صاف را برای شما به ارمغان بیاورد. مات شدن پوست صورت، بهترین حالتی است که می‌تواند چهره یک خانم داشته باشد ترکیبات استفاده‌شده در کرم پودر برند مک، این ویژگی را به‌خوبی دارد و می‌تواند بعد از استفاده، حالتی مات بر روی چهره ایجاد کند. همچنین برند تولیدکننده این محصول، خود نشان‌دهنده کیفیت بالای کرم پودر می‌باشد.

این محصول از پوشانندگی بسیار بالایی برخوردار است و از همه مهم‌تر، ویژگی ماندگاری طولانی‌ مدت آن باعث شده تا رضایت مصرف‌‌کنندگان آن بسیار افزایش یابد. لازم به توضیح است که برند مک در ترکیبات کرم پودر Studio fix، از ترکیباتی استفاده کرده است که بعد از استفاده، احساس خوشایندی به شما دست خواهد داد و احساس سنگینی روی چهره نخواهید کرد. همچنین محصول فوق دارای پودر مخصوصی به نام تالک است که تأثیر بسیار زیادی در تنفس پوست دارد.

کرم پودر

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


مشخصات کلی کرم پودر SPF15 مک مدل Studio Fix:

ویژگی‌ها: حرفه‌ای, ماندگاری بالا

نوع پوست: برای پوست چرب, برای پوست حساس, برای پوست خشک, برای پوست مختلط, برای پوست معمولی

پوشانندگی: بسیار بالا

نتیجه نهایی: طبیعی

میزان SPF: کمتر از 20

کرم پودر 

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


مشخصات محصول:

  • دارای SPF15
  • پوشانندگی بالا
  • دارای بافت بسیار سبک
  • حذف چربی‌های پوست
  • جلوه نهایی مات
  • مناسب انواع پوست
  • نرم‌‌کننده و لطیف کننده پوست

کرم پودر

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


زیرفون وب‌سایت بررسی و مقایسه برندهای مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین انواع لباس، کیف، کفش و اکسسوری مردانه و زنانه می‌باشد. تمامی محصولات معرفی شده در وب‌سایت زیرفون از فروشگاه‌های معتبر می‌باشد که توسط متخصصین مجرب ما بررسی شده و بهترین آن‌ها با توجه به قیمت، کیفیت و نظرات کاربران برای شما در دسترس قرار گرفته است. همین طور تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت کالا و 7 روز ضمانت بازگشت دارند. شما می‌توانید هزینه محصول را درب منزل و یا به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی