• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

پرایمر صورت تو فیسد مدل Glow Radiance

  • ۳۱۳
پرایمر صورت تو فیسد مدل Glow Radiance

پرایمر صورت محصولی است برای زیرسازی آرایش و جهت بستن منافذ باز پوست قابل استفاده است. پرایمر قبل از کرم پودر و بعد از کرم مرطوب کننده استفاده می‌شود.


استفاده از محصولات آرایشی روز به روز در حال افزایش است. از آن جایی که لوازم آرایشی به صورت مستقیم با سلامت پوست و مو مرتبط است، باید حتما در انتخاب برند و محصولات با کیفیت دقت زیادی به کار ببریم. تو فیسد یکی از موفق‌ترین و معتبر‌ترین برندهایی است که در سال‌های اخیر اقدام به تولید و عرضه‌ی محصولات آرایشی با کیفیت نموده است. پرایمر صورت محصولی است برای زیرسازی آرایش و جهت بستن منافذ باز پوست قابل استفاده است. پرایمر قبل از کرم پودر و بعد از کرم مرطوب‌کننده استفاده می‌شود. این محصول ماندگاری آرایش را افزایش داده و باعث جلوگیری از کدر شدن و تعریق پوست می‌شود. پرایمر Glow Radiance توفیسد حاوی هیالورونیک اسید و عصاره ی چغندر قند است که باعث آبرسانی و مرطوب نگه داستن پوست صورت می‌شوند. هم‌چنین این محصول حاوی ویتامین C است که رنگ پوست را یکدست و آن را روشن‌تر می‌کند. وجود فیلتر محافظتی SPF 45 در فرمولاسیون این پرایمر از پوست شما در برابر اشعات مضر آفتاب جلوگیری می‌کند.

روش استفاده از پرایمر صورت تو فیسد مدل Glow Radiance: بعد از زدن مرطوب‌کننده، یک برس نرم بزرگ بردارید و پرایمر را با آن روی همه جای صورت بزنید. یک تا دو دقیقه صبر کنید و سپس کرم پودر بزنید.

پرایمر

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


مشخصات محصول:

  • کوچک کردن منافذ باز پوست صوت
  • حاوی هیالورونیک اسید و عصاره‌ی چغندر قند
  • حاوی ویتامین C
  • آبرسان و مرطوب‌کننده
  • دارای SPF45

پرایمر

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


زیرفون وب‌سایت بررسی و مقایسه برندهای مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین انواع لباس، کیف، کفش و اکسسوری مردانه و زنانه می‌باشد. تمامی محصولات معرفی شده در وب‌سایت زیرفون از فروشگاه‌های معتبر می‌باشد که توسط متخصصین مجرب ما بررسی شده و بهترین آن‌ها با توجه به قیمت، کیفیت و نظرات کاربران برای شما در دسترس قرار گرفته است. همین طور تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت کالا و 7 روز ضمانت بازگشت دارند. شما می‌توانید هزینه محصول را درب منزل و یا به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

  • مهسا خورشیدی

    سلام این محصول رو از شما خریدم و واقعا از کیفیت و زیبایی اون لذت بردم و خیلی از خریدم راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی