• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

ریمل لورال مدل Million Lashes Fatale

  • ۲۹۶
ریمل لورال مدل Million Lashes Fatale

مژه‌ها در زیباتر نشان دادن چشم بسیار حائز اهمیت می‌باشد. ریمل لورال با برس ریز به راحتی در لابه‌لای مژه‌ها فرو می‌رود و باعث بلند قد شدن مژه می‌شود.


ریمل‌های Million Lashes Fatale لورال از سری ریمل‌های بلند‌کننده و حالت‌دهنده معروف هستند. برای داشتن ظاهری زیباتر و طبیعی‌تر این ریمل از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. برس ریمل لورال Million Lashes Fatale دارای موهای ریز با مواد فوق مشکی هست که حالت زیبایی بر روی مژه‌ها به وجود می‌آورد. برس شانه مانند این ریمل تک تک مژه‌ها را کاملا آغشته به مواد ریمل می‌کند. همچنین این برس از تجمع مواد بر روی مژه‌ها جلوگیری می‌کند و احساس سنگینی روی مژه‌ها نمی‌کنید. ریمل Million Lashes Fatale لورال با فرمولاسیون غنی خود از چسبیدن مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند. در ترکیبات این محصول مواد نایلونی و الیاف ابریشم مصنوعی وجود دارد که سبب حجیم شدن مژه‌ها می‌شود. علاوه بر این موارد، این ریمل از مواد حالت‌دهنده و پرو ویتامین B5 تشکیل شده است که سبب حالت‌پذیری سریع‌تر مژه‌ها می‌شود.

ریمل

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


مشخصات محصول:

  • جدا‌کننده
  • حجم‌دهنده
  • بدون ریزش زیر چشم
  • ضد حساسیت
  • دارای برس ریز
  • کشور سازنده فرانسه

ریمل

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


زیرفون وب‌سایت بررسی و مقایسه برندهای مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین انواع لباس، کیف، کفش و اکسسوری مردانه و زنانه می‌باشد. تمامی محصولات معرفی شده در وب‌سایت زیرفون از فروشگاه‌های معتبر می‌باشد که توسط متخصصین مجرب ما بررسی شده و بهترین آن‌ها با توجه به قیمت، کیفیت و نظرات کاربران برای شما در دسترس قرار گرفته است. همین طور تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت کالا و 7 روز ضمانت بازگشت دارند. شما می‌توانید هزینه محصول را درب منزل و یا به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی