• zirfon.shop@gmail.com
فروشگاه زیرفون

فروشگاه زیرفون

مقایسه و بررسی بهترین برند‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری

لیست 25 مدل از بهترین پرایمرهای 2023 + راهنمای خرید

  • ۳۴۰
لیست 25 مدل از بهترین پرایمرهای 2023 + راهنمای خرید

نکات مهمی که باید قبل از خریدن پرایمر به آن‌ها توجه کنید چیست؟ چگونه از پرایمرها مثل افراد حرفه‌ای استفاده کنیم؟ به همراه لیست 25 مدل از بهترین پرایمرهای سال 2023.


اگر چه برندهای زیبایی پرایمرهای آرایشی را برای همیشه ایجاد کرده‌اند، اما همچنان یکی از مرموزترین و گیج­‌کننده‌ترین محصولات پایه در بازار است. طیف گسترده‌ای از گزینه‌های مختلف پرایمر در دسترس است. آبرسان، مات‌کننده، محوکننده، روشن‌کننده و موارد دیگر. تشخیص اینکه کدام نوع پرایمر برای شما مناسب است می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد. اگر سردرگمی و ناامیدی دلیل اصلی اجتناب شما از پرایمر است، ما اینجا هستیم تا آن را تغییر دهیم.

صورت شما بهترین پایه است و استفاده از پرایمر قبل از آرایش می‌تواند واقعاً تفاوت را ایجاد کند. از پرایمرهای آرایشی برای زیر سایه چشم، زیرسازی آرایش، رژ لب، ریمل و حتی لاک ناخن استفاده می‌شود تا پایه‌ای صاف ایجاد کند که به حفظ سایر محصولات شما در تمام طول روز کمک می‌کند.

پرایمرها همچنین می‌توانند میزان استفاده از آرایش را کاهش دهند و استفاده از آن‌­ها را کمی آسان‌تر کنند. در اصل، آن‌ها به منظور ایجاد مانعی بین محصول و پوست شما هستند و نتایج زیبا و ماندگاری را برای شما به ارمغان می‌آورند.

پرایمر چیست؟

از آن به‌ عنوان پایه‌ای برای بهبود عملکرد بقیه آرایش استفاده می‌شود. پرایمر می‌تواند برای تقویت بسیاری از بخش‌های مهم زیبایی شما از جمله چشم‌ها، صورت، مژه‌ها، لب‌ها و ناخن‌ها استفاده شود. Perreux توضیح می‌دهد که برای مثال پرایمر صورت می‌تواند برای صاف کردن منافذ، ایجاد پایه‌ای برای آرایش طولانی مدت، مدیریت پوست چرب یا جلوگیری از درخشندگی بیش از حد استفاده شود.

شایان ذکر است که جدیدترین پرایمرها فقط پوست را صاف نمی‌کنند، آرایش را در جای خود نگه می‌دارند و منافذ را تا حد نامرئی محو می‌کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند خطوط ریز و چین و چروک‌ها را روشن و محو کنند، آکنه را هدف قرار دهند، و به رطوبت پوست اضافه کنند. برخی حتی می‌توانند به صورت موقتی پوست را لیفت کنند، بدون اینکه احساس سنگینی کنید. Lindsey Trop می‌افزاید: چه شما پوست خشک، پوست چرب یا پوست کدر داشته باشید، ممکن است نگرانی در مورد آکنه، هایپرپیگمانتاسیون، محافظت در برابر آفتاب، آلاینده‌ها وجود داشته باشد، بنابراین نیاز به یک پرایمر برای شما وجود دارد.

Lindsey Trop (لیندزی تروپ) میکاپ کار معروف می­‌گوید: زمانی که با مشتریان کار می‌کنم، گاهی اوقات سعی می‌کنم تعداد محصولات مورد نیاز را به حداقل برسانم، بنابراین از پرایمری استفاده می‌کنم که به عنوان یک محصول همه‌­کاره عمل می‌کند: آبرسان، صاف‌کننده و روشن‌کننده.

انواع پرایمر آرایشی

پرایمر مات‌کننده صورت:

اگر پوست چرب دارید، پرایمر مات‌کننده بهترین گزینه برای استفاده طولانی مدت از کرم پودر شما خواهد بود. به طور خاص، لیندزی تروپ می‌گوید که به سراغ یک پرایمر بر پایه سیلیکون بروید، زیرا یک سد مات‌کننده بزرگ بین پوست و آرایش ایجاد می‌کند و مزیت اضافه‌تری دارد که منافذ را محو و صاف می‌کند.

پرایمر آبرسان صورت:

لیندزی تروپ پیشنهاد می‌کند: پرایمرهای آبرسان برای پوست های خشک ایده آل هستند، به ویژه آن‌هایی که دارای ترکیبات مراقبت از پوست مانند اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان هستند. اگر دارای این نوع پوست هستید، از استفاده از پرایمر مبتنی بر سیلیکون خودداری کنید.

پرایمرهای اصلاح کننده رنگ:

رنگ این پرایمرها برای مقابله با رنگ‌های زیرین پوست طراحی شده است. به عنوان مثال، پرایمرهای سبز برای اصلاح قرمزی استفاده می‌شوند در حالی که پرایمرهای آبی، رنگ  زرد را جبران می‌کنند. پرایمرهای صورتی رنگ پوست را شاداب‌تر می‌کنند و از اثری تقریبا رژگونه ‌مانند برخورداراست. معمولا برای پوشاندن تیرگی‌های پوست از پرایمر هلویی استفاده می‌کنند.

پرایمر محو‌کننده:

به گفته Perreux، پرایمرهای محو‌کننده کمتر در مورد مات کردن و بیشتر در مورد صاف کردن هستند، که برای  پوست افراد مسن­‌تر برای کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک ایده آل است.

پرایمر سایه چشم:

سایه چشم در اواسط روز از بین می‌رود و به ندرت در تمرینات باشگاه یا در روزهای بارانی یا مرطوب در جای خود باقی می‌ماند. یک پرایمر ساده می‌تواند همه این‌ها را برطرف کند و به خط چشم شما نیز کمک می‌کند. لیندزی تروپ توضیح می‌دهد: «پرایمرهای چشم می‌توانند قبل از آرایش، پلک را تصحیح کنند، پلک را تغذیه و صاف کنند و از شکسته شدن آرایش توسط روغن‌های طبیعی پوست جلوگیری کنند.»

پرایمر ریمل:

اگر در فر شدن مژه‌های خود مشکل دارید، پرایمر ریمل را امتحان کنید. آن‌ها هم‌چنین اغلب با مواد مغذی ساخته می‌شوند که مژه‌ها را حالت داده و به آن‌ها حجم و طول بیشتری می‌بخشد.

پرایمر لب:

همه به پرایمر لب نیاز نخواهند داشت، اما اگر دوست دارید لب‌های شما حجیم‌­تر جلوه کند و رنگ آن تمام روز حفظ شود، حرکت خوبی است. این می‌تواند لب شما را از خشک‌ شدن و خونریزی حفظ کند و سطح صافی ایجاد کند که رنگ را طولانی‌تر نگه می‌دارد و برای استفاده در زیر رژ لب مایع مات با رنگ لب پررنگ مناسب است. اگر به دنبال ظاهری طبیعی هستید، می‌تواند به لب‌هایی که بدون رژ لب هستند، تقویت سریعی بدهد.

پرایمر ناخن:

پرایمر ناخن می‌تواند یک لایه محافظ اضافه کند که لاک را طولانی‌تر حفظ کند. مانند انواع دیگر پرایمرها، به ناخن‌های شما پوششی صاف می‌بخشد و به چسبندگی یکنواخت لاک کمک می‌کند. زیر ناخن‌های اکریلیک نیز توصیه می‌شود.

نحوه استفاده از پرایمر

آیا نمی‌دانید چگونه از پرایمر صورت استفاده کنید؟

پرایمر صورت

اگر از مرطوب‌کننده استفاده می‌کنید، ابتدا آن را بمالید، سپس اجازه دهید پوست‌تان برای چند دقیقه خشک شود. از مرکز صورت خود، فقط یک لایه پرایمر ملایم بزنید، آن را با انگشتان خود یا یک اسفنج آرایشی به آن بکشید. قبل از استفاده از کرم پودر، اجازه دهید پرایمر چند دقیقه خشک شود. نکته کلیدی این است که مطمئن شوید پرایمر انتخابی شما مکمل کرم پودر شما است. لیندزی تروپ می‌گوید: «اگر یک پرایمر مبتنی بر سیلیکون دارید، بهتر است از یک پایه‌ی سیلیکونی در بالا استفاده کنید.

پرایمر چشم

وقتی صحبت از پرایمر سایه چشم می‌شود، لیندزی تروپ خاطرنشان می‌کند که می‌توان آنها را با انگشتان، برس یا اسفنج اعمال کرد. او توضیح می‌دهد: «برای پرایمرهای اصلاح‌کننده رنگ، ترجیح می‌دهم از برس استفاده کنم تا مطمئن شوم در برنامه‌ درستی قرار گرفته‌ام. "برای پرایمرهای شفاف، من دوست دارم از انگشتانم استفاده کنم تا بتوانم بگویم چه مقدار محصول و کجا استفاده می شود."

پرایمر مژه

برای زدن پرایمر ریمل، مژه‌های خود را فر کنید، سپس پرایمر را از پایه به سمت نوک آن بکشید. هر بار فقط یک چشم را انجام دهید زیرا می‌خواهید قبل از خشک شدن پرایمر ریمل مورد علاقه خود را استفاده کنید. در نهایت مژه‌های شما شاداب و شگفت انگیز به نظر می‌رسند.

پرایمر لب

برای پرایمر لب بستگی به نوع بسته‌بندی دارد. لیندزی تروپ می‌گوید، ممکن است همراه یک اپلیکاتور داخل یک تیوب باریک باشد. می‌توانید آن را مستقیماً روی لب‌های خود بمالید. اگر در ظرف پهن در‌بسته باشد، احتمالا لایه‌­ی ضخیم‌تری دارد، بنابراین توصیه می‌کنم از انگشتان خود استفاده کنید زیرا ممکن است بعد از استفاده تمیز کردن برس دشوار باشد. پرایمرهای به حالت رژ لب هم وجود دارند تا استفاده از آن‌ها را ساده‌تر کنند.

پرایمر ناخن

در واقع مهم است که به یاد داشته باشید که در میان مهم‌ترین دلایل کنده شدن یا عدم چسبندگی ژل UV بر روی سطح ناخن طبیعی، وجود رطوبت و وجود ذرات ریز آب می‌باشد که ممکن است استقامت و عملکرد کاشت ناخن را به خطر بیندازند. بنابراین، پرایمر ناخن دقیقاً به عنوان تقویت‌کننده چسبندگی بین ناخن و لوازم ژلی که ما از آن‌ها استفاده خواهیم کرد، با به حداکثر رساندن چسبندگی آن‌ها عمل می‌کند! نحوه استفاده از آن بسیار ساده و سریع است. ابتدا یک لایه نازک از پرایمر ناخن را با استفاده از برس مناسبی که در بطری آن وجود دارد، بر روی ناخن خود می‌زنیم. پس از آن کافی است اجازه دهید تا بعد از چند ثانیه پرایمر خشک شود و توجه داشته باشید که از تماس داشتن با ناخن جلوگیری کنید. در نهایت می‌توانیم با استفاده از لوازم و ژل بیلدر کار خود ادامه دهیم و به این ترتیب اکستنشن ناخن ژل خود را ادامه دهیم!

رایج‌ترین اشتباهات در استفاده از پرایمر چیست؟

یکی از اشتباهات اصلی که مردم در مورد پرایمینگ مرتکب می‌شوند این است که خیلی زود آرایش می‌کنند. همان‌طور که اشاره کردیم بهتر است که یک دقیقه کامل یا بیشتر صبر کنید تا اجازه دهید پرایمر قبل از آرایش کامل خشک شود، زیرا این کار به کاهش لکه‌دار شدن پوست کمک می‌کند.

اشتباه دیگری که مردم مرتکب می‌شوند این است که پرایمری را انتخاب می‌کنند که با نوع پوست آن‌ها سازگار نیست. شما هرگز از یک پرایمر مات‌کننده برای پوست های خشک استفاده نمی‌کنید، اینطور نیست؟ پرایمرهای آبرسان یا روشن‌کننده برای پوست‌های خشک و مختلط و فرمول‌های مات‌کننده، برای کسانی که با درخشندگی بیش از حد دست و پنجه نرم می‌کنند توصیه می­‌شود.

همچنین انتخاب پرایمری که با کرم پودر شما مطابقت داشته باشد بسیار اهمیت دارد. وقتی آن‌ها به خوبی با هم کار نمی‌کنند، اغلب با آرایش بسیار غلیظ و شبیه به کیک اسفنجی یا لکه‌های تکه‌ای مواجه می‌شوید. به همین دلیل است که به طور کلی ایده خوبی است که پرایمرها را شخصاً آزمایش کنید تا بتوانید ببینید که این دو محصول به درستی با یکدیگر عمل می­‌کنند یا خیر. فقط کرم پودر مورد علاقه خود را با خود بیاورید تا ببینید چگونه با پرایمر مورد نظر واکنش نشان می‌دهد. یا از فرمول مشابهی که در فروشگاه موجود است استفاده کنید تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

روش دیگری که مردم تمایل دارند پرایمر خود را به هم بریزند، استفاده بیش از حد است. در صورت استفاده بیش از حد از پرایمر این لایه‌ها نه تنها یکدیگر را خنثی می‌کنند، بلکه مقدار باورنکردنی محصول را نیز روی صورت شما باقی می‌گذارند.»

آیا پرایمرهای آرایشی واقعاً تفاوتی ایجاد می کنند؟

آره! ما فکر می‌کنیم آن‌ها این کار را انجام می‌دهند. به عنوان افراد حرفه‌ای، ما اغلب هنگام کار از کرم پودر و پرایمر چشم استفاده می‌کنیم. به عنوان مثال، شرایط فیلمبرداری واقعاً گریم را آزمایش می‌کند و اغلب باید تمام روز طول بکشد. پرایمرها برای کارهای عروس نیز عالی هستند. آن‌ها آرایش عروس را در طول روز تازه‌تر نگه می‌دارند. این پارامتر مهمی است زیرا اغلب عروس‌ها تحت فشار هستند! در واقع، پرایمر آرایشی برای هر رویداد اجتماعی یا مهمانی‌هایی که می‌خواهید تا زمانی که ممکن است بهترین ظاهر خود را داشته باشید، مناسب است. ما یک آزمایش سریع غیر‌ علمی با پرایمر چشم Cinema Secrets انجام دادیم. تصویر زیر همان رنگ‌های سایه چشم را نشان می‌دهد که در تصویر سمت چپی بدون پرایمر چشم و در تصویر سمت راستی از پرایمر چشم استفاده شده است.

با پرایمر، رنگ به سرعت گرفته می‌شود و شدیدتر به نظر می‌رسد. رنگ‌های روی پوست غیر پرایم شده‌ بی‌رنگ و روح به نظر می‌رسند. به این معنی که در صورت عدم استفاده از پرایمر برای به دست آوردن شدت رنگی که در تصویر سمت راست دیدیم، زمان و تلاش بیشتری نیاز است. پرایمر به سادگی رنگ سایه چشم را خیلی سریع ذگرفت بنابراین هیچ چیز هدر نمی‌رفت. به طور خلاصه، پرایمر واقعا رنگ آرایش شما را تقویت می‌کند و به ماندگاری آن بسیار کمک میکند.

همچنین آن‌ها می‌توانند برای فصول خاصی مفید باشند به عنوان مثال کمک می‌کنند سایه چشم شما در هوای گرم در جای خود بماند و پاک نشود. همچنین، همان‌طور که Perreux اشاره می‌کند در زمستان، عناصری در اطراف ما (مانند باد، برف و در نتیجه اشک چشم) وجود دارد که می‌تواند پرایمر را دوست چشم شما بکند. برای رویدادهای خاص هم پرایمر می‌تواند مفید باشد. Perreux می‌گوید: «موقعیت‌های خاص مانند عروسی باعث اشک، عرق کردن، و در آغوش گرفتن و بوسیدن زیاد می‌شود، بنابراین یک پرایمر می‌تواند برای نگه داشتن همه چیز در جای خود و جلوگیری از پاک شدن یا به هم ریختن آرایش بسیار مفید باشد.

قبل از خریدن پرایمر باید به چه نکات مهمی توجه کنیم؟

مهم‌ترین نکته‌­ای که قبل از خرید پرایمر آرایشی باید به آن توجه کنید نوع پوست شماست. اگر دارای پوست خشک هستید پرایمرهای آبرسان برای شما ایده آل هستند. پرایمر مات‌کننده بهترین گزینه برای افرادی است که دارای پوست چرب می­‌باشند.

اگر پوست شما مستعد زدن جوش و آکنه است و یا پوست حساسی دارید، از پرایمرهای بر پایه آب استفاده کنید. پرایمرهای رنگی نیز برای افرادی که دارای پوست کدر هستند مناسب است زیرا به پوست شما جذابیت و درخشندگی بیشتری می­‌دهند.


باتوجه به نکاتی که در بالای همین مطلب گفته شده، در ادامه ما لیست 25 مدل از باکیفیت‌ترین پرایمرهای آرایشی سال با ضمانت بازگشت وجه و تحویل درب منزل را تقدیم شما می‌کنیم. این فهرست به طور مداوم در طول سال با عنوان "لیست 25 مدل از بهترین پرایمرهای 2023 + راهنمای خرید" به‌روزرسانی می‌شود. هدف ما این است که با هر بودجه‌ای که دارید شما را در جریان بهترین مدل‌های جدید پرایمرهای آرایشی سال قرار دهیم. این لیست توسط متخصصین ما از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی جمع آوری شده پس با خیال راحت خرید کنید.


1- پرایمر درخشان کننده پوست اوریفلیم سری دوان مدل Make-up Pro

پرایمر

پرایمر اوریفلیم سری دوان مدل Make-up Pro درخشان‌کننده پوست است و کمک به رفع عیوب پوست می‌کند. این محصول به دلیل داشتن عصاره آلوئه ورا، رطوبت مورد نیاز پوت را تامین می‌کند و از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می‌کند. پرایمر اوریفلیم دارای بافت ژلی و بسیار سبک است و پس از استفاده هیچگونه سنگینی و یا آثار چربی بر روی پوستتان احساس نخواهید کرد. همچنین این محصول ضد جوش و آکنه می‌باشد و پوستی صاف و یکدست را برایتان به ارمغان می آورد.

مشخصات محصول:

  • حاوی عصاره آلوئه ورا
  • درخشان کننده
  • رطوبت رسان
  • صاف و یک دست کننده پوست
  • دارای بافت سبک و ژلی
  • ضد جوش و آکنه
  • از بین برنده خشکی پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


2- پرایمر آرایش فلورمار سری Liquid مدل Illuminator

پرایمر

این محصول بافت غیر چرب دارد و با کاربردی آسان پوستی یکدست را برای آرایش مهیا می‌کند. این محصول می‌تواند باعث درخشش طبیعی پوست شود. اگر به دنبال پرایمر سبک برای آرایش روزانه خود هستید، این محصول گزینه خوبی خواهد بود.

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • روشن کننده صورت
  • دارای بافت غیر چرب و سبک

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


3-  پرایمر آرایش جیوردانی گلد Youthful Radiance اوریفلیم

پرایمر

این محصول دارای ویژگی های منحصر به فرد زیر می‌باشد: سرم پوست به شدت آبرسان ابریشمی کننده پوست حاوی عصاره گل رز و شکوفه پرتقال و ریزدانه‌های مروارید و طلا این پرایمر پوست صورت شما را نرم و لطیف می‌کند، در عین حال که درخشش ملایمی نیز به پوست می‌بخشد. اگر به تنهایی استفاده کنید علاوه بر این که رطوبت‌رسانی بالایی دارد درخشش طبیعی و ملایمی به پوست می‌دهد (رنگ این کرم صورتی صدفی بسیار ملایم است) و پوست را از حالت کدری و بی رنگی در می‌آورد.

مشخصات محصول:

  • ابریشمی کننده پوست
  • به شدت آبرسان
  • حاوی عصاره گل رز و شکوفه پرتقال
  • ریزدانه های مروارید و طلا
  • درخشان‌کننده

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


4-  پرایمر نوت حجم 35 میل

پرایمر

این پرایمر دارای بافت کرمی و سبک بوده که پوست شما را نرم و لطیف می‌نماید و با کنترل ترشح چربی در پوست موجب مات شدن پوست و میکاپ می‌شود. این محصول با نداشتن چربی سبب تثبیت آرایش و در نهایت افزایش ماندگاری آرایش می‌شود و با کوچک کردن منافذ باز پوست ظاهری یکدست و مخملی بر روی پوست ایجاد می‌نماید. از این محصول می‌توانید به عنوان زیر ساز قبل از آرایش و به تنهایی استفاده نمایید. 

مشخصات محصول:

  • مناسب پوست‌های چرب و مختلط
  • افزایش ماندگاری و دوام آرایش
  • مات کننده پوست
  • کنترل کننده ترشح چربی
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • کوچک کننده اندازه منافذ
  • ایجاد ظاهری یکدست و مخملی روی پوست
  • بافت بسیار سبک
  • فاقد پارابن و ترکیبات مضر

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


5- پرایمر آرایش ابرو فلورمار

پرایمر

برای ایجاد آرایشی بی‌نقص، زیرسازی مناسب حرف اول و آخر را می‌زند. پرایمر‌ها ساخته شده‌اند تا شما زیرسازی بهتری برای آرایش خود داشته باشید. پرایمر آرایش ابرو فلورمار با ایجاد ظاهری طبیعی و فوق‌العاده برای ابرو زیبایی آرایش شما را دو چندان می‌کند. برای فرمولاسیون این محصول روغن جوجوبا استفاده شده تا خاصیت تغذیه‌کنندگی برای ابروها نیز داشته باشد ولی بدون ایجاد ظاهر روغنی موجب ایجاد ظاهری مرتب برای ابرو می‌شود.

مشخصات محصول:

  • مرطوب‌کننده و تغذیه‌کننده ابرو
  • برای ایجاد ظاهری مشخص و زیبا برای ابرو
  • حاوی روغن جوجوبا
  • بدون ایجاد ظاهری روغنی برای ابرو

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


6- پرایمر آرایش درخشان کننده فلورمار 30 میل

پرایمر

محصولی است که نه کاملا مایع و نه کاملا کرمی می‌باشد و قبل از شروع آرایش روی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این پرایمر در آرایش باعث پر کردن منافذ و کاهش خطوط و ناهنجاری‌های پوستی و در نتیجه افزایش دوام آرایش می‌شود.

مشخصات محصول:

  • تنظیم چربی پوست
  • مناسب برای پوست‌های چرب و جوش‌دار
  • دارای بافت فوق العاده سبک و کرمی
  • تثبیت‌کننده و افزایش ماندگاری آرایش
  • پوشاننده و کوچک کننده منافذ باز

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


7- پرایمر آرایش فلورمار مدل Illuminating Plus

پرایمر

این محصول با بافت کرمی و نرم و راحت خود به خوبی روی پوست می‌نشیند و به ماندگاری و افزایش کیفیت آرایش شما کمک می‌کند. استفاده از پرایمر قبل از آرایش کردن کمک می‌کند تا پوستی بی عیب و نقص را برای شروع آرایش خود ایجاد کنید.

مشخصات محصول:

  • پایه آرایش
  • دارای بافتی نرم و لطیف
  • ایده آل برای افزایش ماندگاری آرایش
  • حجم 35 میل

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


8- پرایمر آرایش فاقد چربی فلورمار مدل Anti-Blemish

پرایمر

این محصول دارای فرمولاسیونی فاقد چربی می‌باشد و برای افرادی که دارای پوست‌های چرب و آکنه‌دار هستند مناسب است. این محصولی که مشاهده می کنید به عنوان زیرساز فوق‌العاده ای برای قبل از آرایش کاربرد دارد. این محصول با فرمولاسیونی فاقد چربی به مات ماندن پوست‌های چرب کمک می‌کند و همچنین برطرف‌کننده قرمزی‌های پوست خواهد بود.

مشخصات محصول:

  • مناسب برای پایه آرایش
  • برطرف کننده قرمزی های پوست
  • فاقد چربی
  • حجم 35 میل

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


9- پرایمر میبلین مدل Super Stay

پرایمر

پرایمر میبلین مدل Super Stay پرایمری است که با جذب چربی اضافه پوست ماندگاری آرایش شما را افزایش می‌دهد و از بهم خوردن و یا از بین رفتن میکاپ در طول روز جلوگیری می‌کند. بافت این پرایمر سبک و نرم بوده و جلوه ای ابریشمی به پوست شما می‌بخشد.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت سبک
  • نرم‌کننده پوست
  • فیکساتور و نگهدارنده آرایش
  • پوشش‌دهی عیوب صورت
  • کاهش منافذ باز پوست
  • جذب چربی پوست
  • ساخت کشور امریکا

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


10- پرایمر آرایش مات کننده infallible لورال

پرایمر

پرایمر مات‌کننده پوست لورال پاریس مدل Infallible، به خوبی نواقص، منافذ و برق پوست را کاهش می‌دهد و باعث نرمی و یکدست شدن سریع پوست و آماده‌سازی جهت آرایش می‌شود. بعد از استفاده از این محصول، کرم پودر بسیار صاف و یکدست روی پوست پخش می‌شود و ماندگاری کرم پودر را روی پوست افزایش می‌دهد. این محصول نتیجه ای کاملاً مات با حسی صاف و مخمل به پوست می‌دهد.

مشخصات محصول:

  • مات کننده پوست
  • بافت ژلی 
  • کاهش منافذ و برق پوست
  • نرم و یکدست کننده پوست
  • آماده کننده پوست برای آرایش
  • یکدست کننده پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


11- پرایمر لورال مدل Infaillible Resurfacing

پرایمر

بعد از استفاده از این محصول، کرم پودر بسیار صاف و یکدست روی پوست پخش می‌شود و ماندگاری کرم پودر را روی پوست افزایش می‌دهد. این محصول نتیجه‌ای کاملاً مات با حسی صاف و مخمل به پوست می‌دهد. همچنین این محصول پرایمر موجب می‌شود آرایش شما ماندگاری بیشتری در طول روز داشت باشد و شما را از تمدید آرایشتان در طول روز بی نیاز می‌کند.

مشخصات محصول:

  • کاهش منافذ باز پوست
  • پوشش‌ دهی عیوب صورت
  • نرم کننده‌ و مات‌کننده پوست
  • دارای بافتی سبک
  • جذب چربی پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


12- پرایمر میبلین کوچک کننده منافذ مدل face studio

پرایمر

این پرایمر دارای بافت کرمی و سبک بوده که پوست شما را نرم و لطیف می‌نماید. این محصول با داشتن فرمولاسیون مبتنی بر آب منافذ باز پوست شما را کوچک می‌کند و از ماسیدگی روی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول مناسب برای انواع پوست بوده و با نداشتن چربی سبب تثبیت آرایش و در نهایت افزایش ماندگاری آرایش می‌شود.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت کرمی و سبک
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • تثبیت کننده و افزایش ماندگاری آرایش
  • دارای فرمولاسیون مبتنی بر آب
  • مناسب برای انواع پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


13- پرایمر میبلین مدل Baby Skin

پرایمر

پرایمر میبلین مدل Baby Skin مناسب زیرسازی آرایش می‌باشد و میکاپی بدون نقص را برایتان رقم خواهد زد. این محصول با آبرسانی به پوست کمک می‌کند تا رطوبت مورد نیازش را تامین کند و از خشکی پوست بر اثر استفاده از محصولات آرایشی جلوگیری کند. همچنین پرایمر میبلین منافذ باز پوست یا اصطلاحا پوست پرتقالی را درمان می‌کند و با جمع کردن منافذ کمک می‌کند تا میکاپ به خوبی روی پوستتان بخوابد و زیبایی چهره تا چندین برابر شود.

مشخصات محصول:

  • زیر ساز آرایش
  • دارای بافت سبک و نرم
  • آبرسان پوست
  • کمک به کوچک کردن منافذ باز پوست
  • مناسب انواع پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


14- پرایمر صورت اوریفلیم سری جوردانی گلد 42742

پرایمر

پرایمر صورت اوریفلیم سری جورجانی گلد مناسب انواع پوست می‌باشد. این محصول دارای بافت بسیار سبک و نرم می‌باشد و به سرعت جذب بافت پوست می‌شود و هیچگونه سنگینی از خود به جا نخواهد گذاشت. این پرایمر مناسب برای زیرسازی آرایش است و باعث می‌شود مواد ارایشی به خوبی روی پوست بخوابد. 

مشخصات محصول:

  • رطوبت‌رسان پوست
  • دارای بافت سبک و نرم
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • مناسب زیرساز آرایش

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


15- پرایمر کوچک‌کننده منافذ باز پوست لورال

پرایمر

این پرایمر منافذ پوست را به حداقل می‌رساند، مات می‌کند و بافت پوست را صاف می‌کند. همچنین این پرایمر عیوب، خطوط ریز و چین و چروک را محو می‌کند و علائم خستگی را کاهش می‌دهد و رنگ چهره را یکدست می‌کند. با استفاده از این پرایمر پوست برای آرایش آماده می‌شود و ماندگاری آرایش را برای کل روز طولانی می‌کند. بافت ژل - مایع پرایمر کوچک کننده منافذ باز پوست لورال به راحتی روی پوست می‌لغزد و بلافاصله جذب پوست می‌شود.

مشخصات محصول:

  • کوچک‌کننده منافذ باز پوست
  • صاف‌کننده پوست
  • کاهش چین و چروک‌های پوست
  • کاهش علائم خستگی
  • یکدست کننده رنگ پوست 
  • محصول کشور فرانسه

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


16- کرم پایه آرایش چشم ریوال د یانگ

پرایمر

این محصول، مناسب برای آماده‌سازی چشم برای آرایشی زیبا و ماندگار می‌باشد. چروک پلک، ترشح چربی و رطوبت آن معمولا موجب می‌شود که پس از مدتی آرایش چشم فرم اولیه خود را از دست بدهد. محصول Eyeshadow base بعلت ترکیبات خاص خود که جاذب چربی و رطوبت می‌باشند باعث می‌شود آرایش چشم تا مدت‌های طولانی ماندگاری داشته باشد و ظاهری زیباتر و بی نقص را نشان دهد.

مشخصات محصول:

  • پرایمر و پایه آرایش سایه چشم
  • دارای ترکیبات مغذی پوست
  • جاذب چربی و رطوبت پلک چشم
  • مانع از تجمع سایه در چروک پشت پلک

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


17- پرایمر صورت توفیسد مدل Glow Radiance

پرایمر

پرایمر Glow Radiance توفیسد حاوی هیالورونیک اسید و عصاره‌ی چغندر قند است که باعث آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست صورت می‌شوند. هم‌چنین این محصول حاوی ویتامین C است که رنگ پوست را یکدست و آن را روشن‌تر می‌کند. وجود فیلتر محافظتی SPF 45 در فرمولاسیون این پرایمر از پوست شما در برابر اشعات مضر آفتاب جلوگیری می‌کند.

مشخصات محصول:

  • کوچک کردن منافذ باز پوست صورت
  • حاوی هیالورونیک اسید و عصاره‌ی چغندر قند
  • حاوی ویتامین C
  • آبرسان و مرطوب‌کننده
  • دارای SPF45

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


18- پرایمر آرایش بنفیت مدل Pore Primer

پرایمر

این محصول حاوی ویتامین E بوده و به دلیل رنگ نچرال و طبیعی که دارد به عنوان کرم پودر، زیرساز، آبرسان و یکدست کردن پوست صورت و بدن بسیار ایده آل است. این محصول دارای فرمولاسیون سبک مناسب برای انواع پوست است و محافظ پوست در برابر رادیکال آزاد می‌باشد. همچنین در ترکیبات این محصول روغن استفاده نشده است و oil free می‌باشد.

مشخصات محصول:

  • پرایمر رنگی
  • قابل استفاده به عنوان کرم پودر و زیرساز آرایش
  • آبرسان و یکدست ساختن پوست صورت و بدن
  • فرمولاسیون سبک مناسب برای انواع پوست
  • محافظ پوست در برابر رادیکال آزاد

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


19- پرایمر مات کننده وت اند وایلد سری Photo Focus

پرایمر

کنترل چربی پوست و ایجاد جلوه‌ای شاداب از ویژگی های بارز این پرایمر آرایشی است که می‌تواند زمان و ماندگاری آرایش را افزایش دهد و از جمع شدن کرم پودر در خطوط خنده و اطراف بینی شما جلوگیری نماید. پرایمر مات کننده وت اند وایلد سری Photo Focus فاقد چربی، پارابن و سولفات است. این محصول مناسب برای پوست‌های خشک، چرب و مختلط است.

مشخصات محصول:

  • افزایش چشم‌گیر زمان و ماندگاری آرایش
  • کنترل چربی پوست و ایجاد جلوه‌ای شاداب
  • تست و تائید شده توسط متخصصان پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


20-پرایمر صورت ژنو بایوتیک

پرایمر

پرایمر صورت ژنو بایوتیک با دارا بودن آنتی اکسیدان قوی و ویتامین های A ،C ،E از پوسته پوسته شدن صورتتان جلوگیری می‌کند و دیگر نیازی به استفاده‌ی مداوم از کرم پودرهایی با کاور بالا که بافت سنگینی داشته و در طول روز جلوی تنفس سلول‌های پوست‌تان را می‌گیرد، ندارید. 

مشخصات محصول:

  • یکدست کننده پوست و آماده‌سازی صورت جهت آرایش
  • پوشش‌دهی بالا و افزایش ماندگاری آرایش
  • رطوبت رسانی و پیشگیری از خشکی پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


21- پرایمر آرایش مات کننده و جمع کننده منافذ پوست گلدن رز

پرایمر

پرایمر گلدن رز فرمولاسیون مات‌کننده پوست منافذ و چین و چروک پوست را از بین می‌برد فاقد پارابن مناسب انواع پوست این پرایمر برای افرادی که پوست‌های معمولی دارند، ماندگاری بسیار بیشتری خواهد داشت. در افرادی که پوست‌های مختلط یا چرب دارند، پس از چند ساعت ممکن است پرایمر اثر خود را از دست بدهد، به همین دلیل به این افراد توصیه می‌کنیم پس از پایان آرایش حتما از فیکس کننده‌ها نیز استفاده نمایند.

مشخصات محصول:

  • مات کننده 
  • جمع کننده منافذ باز پوست
  • فاقد پارابن
  • مناسب انواع پوست

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


22- پرایمر آرایش مای سری Black Diamond مدل Matt Touch

پرایمر

پرایمر مای، پوست صورت را در تمام روز سرزنده نگه می‌دارد و جلوه ای مات روی صورت دارد و منافذ باز و درشت را پوشش می‌دهد تا پوست شما یکدست جلوه دهد. حاوی ویتامین D,B,E,A و خاصیت آنتی اکسیدان از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و هیالورونیک اسید دارد که ماده‌ای ضدچروک و جوانساز پوست است. پرایمر مای بافت سبک و ابریشمی دارد سبب ماندگاری کرم پودر می‌گردد.

مشخصات محصول:

  • حاوی روغن کنجد
  • حاوی ویتامین B و E
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • رفع چین و چروک و جوان‌سازی پوست
  • مرطوب‌کننده

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


23- پرایمر محافظت کننده صورت SPF 30 ایزادورا

پرایمر

پرایمر SPF 30 محافظت‌کننده و مرطوب‌کننده صورت ایزادورا یک پرایمر مرطوب‌کننده و محافظت‌کننده صورت که عملکرد آن دو برابر یک کرم روز است که می‌توان آن را به تنهایی استفاده کرد و همچنین می‌توان به عنوان یک پرایمر محافظت‌کننده در زیر آرایش از آن بهره برد. بافت ژل مانند و شفاف این پرایمر، فاقد چربی است و به سرعت جذب پوست می‌شود.همچنین با تحریک کلاژن، پوست شما را محکم‌تر می‌کند. افراد با هر نوع پوستی می‌توانند از پرایمر SPF 30 محافظت و مرطوب‌کننده صورت ایزادورا استفاده کنند و از قابلیت‌های بی‌نظیر آن لذت ببرند.

مشخصات محصول:

  • مناسب انواع پوست
  • محافظت گسترده پوست
  • تغذیه کننده پوست
  • ماندگاری بالا در طول روز
  • حاوی SPF 30
  • حاوی ویتامین A و E
  • فاقد چربی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


24- پرایمر مات کننده صورت مریدا

پرایمر

پرایمر مات‌کننده صورت مریدا مناسب انواع پوست است. این پرایمر یک زیرساز بسیار عالی برای داشتن یک میکاپ بدون نقص است. پرایمر مات‌کننده صورت مریدا تمامی منافذ باز پوست را کاور می‌کند و باعث می‌شود کرم‌های آرایشی به خوبی بر روی پوست بنشیند. این محصول ماندگاری بالایی دارد و با پوشش‌دهی یک نواخت باعث زیبا تر شدن میکاپ شما می‌شود.

مشخصات محصول:

  • موم زنبور عسل

  • مناسب انواع پوست
  • زیر سایه میکاپ
  • ماندگاری بالا
  • دارای بافت نرم
  • پوشش‌دهی طولانی

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


25- پرایمر کالیستا مدل Beauty Elixir

پرایمر

این پرایمر فوق‌العاده، سریعا منافذ پوست را به حداقل رسانده و در تمام طول روز پوست صورت را مات می‌کند. همچنین بافت سبک و ابریشمی دارد و سبب ماندگاری کرم پودر می‌گردد. پرایمر کالیستا پوست شما را تازه و شفاف می‌کند و هم زیرساز آرایش است و باعث می‌شود که محصولات آرایشی، بهتر روی پوست بخوابد.

مشخصات محصول:

  • دارای بافت سبک و ابریشمی
  • ایجاد ظاهر یکدست آرایش
  • مناسب پوست نرمال تا خشک
  • جلوگیری از برق افتادن پوست
  • بستن منافذ باز پوست
  • مرطوب‌کننده و مات‌کننده

«عکس های بیشتر، قیمت و خرید محصول»


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتان رو برای ما ارسال کنید.


►منبع:

  • byrdie.com

►لینک کوتاه مطلب: 

  • سلام من هیچ وقت به این نکته ها توجه نمیکردم و آرایشم بعد از دو ساعت کلا به هم میریخت. الان که با محصولی مثل پرایمر آشنا شدم میتونم آرایش خیلی بهتر و ماندگارتری داشته باشم. ازتون ممنونم.

    پاسخ:
    سلام.
    از این که این مطلب مورد رضایت شما بوده خرسندم. موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی